319953
Książka
W koszyku
Książka ma służyć nie tylko poznaniu różnic kulturowych czy kulturowego kontekstu komunikacji, lecz również kształtowaniu umiejętności porozumiewania się oraz budowania więzi między ludźmi i społeczeństwami różnych krajów niezbędnych w obecnym wielokulturowym świecie. Publikacja ma charakter interdyscyplinarny, łącząc ze sobą niezależne sfery nauki, takie jak kulturoznawstwo, antropologia, nauki o zarządzaniu oraz teoria komunikacji, ale zasadniczo – łącząc teorię z praktyką. Komunikacja międzykulturowa jest obszarem teorii i umiejętnością, której można i aktualnie trzeba się nauczyć, gdyż może być znakomicie wykorzystywana przy wszelkiego rodzaju kontaktach międzykulturowych i międzynarodowych nie tylko przez środowiska gospodarcze czy dyplomatyczne, lecz także przez każdego z nas. Nasze codzienne życie, praca, spotkania z sąsiadami, sposób spędzania wolnego czasu, marzenia i plany wykraczają poza granice jednej kultury. Przyjęcie założenia, że to, co obce lub inne, może być korzystne dla nas, przychodzi nam bez trudu w momencie wyborów konsumenckich w galeriach handlowych. Gorzej niestety jest w stosunkach międzyludzkich. Ta książka powstała po to, aby to zmienić.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 365022 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych.
Uwaga dotycząca finansowania
Finansowanie: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej (Uniwersytet Jagielloński)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej