320260
Książka
W koszyku
'Dla wielu zwierząt wizyta u lekarza weterynarii wiąże się z lękiem i stresem. Można jednak tego stanu uniknąć, a przynajmniej zmniejszyć, mając na uwadze dobrostan zwierząt. Zapewnienie pacjentom i ich opiekunom możliwie jak najprzyjemniejszego pobytu w lecznicy weterynaryjnej jest rozsądne również ze względów ekonomicznych. Im lepiej zwierzę czuje się u danego lekarza, tym chętniej opiekun pacjenta wróci z nim na kolejne wizyty. Co nie mniej ważne, kliniczna codzienność staje się przyjemniejsza, spokojniejsza i bardziej przewidywalna także dla lekarzy weterynarii i personelu pomocniczego. Przez dopasowanie gabinetu i przebiegu pracy do potrzeb zwierząt, odpowiednie doradzanie opiekunom, jak i stosowne przygotowanie można wiele osiągnąć, również przy natłoku obowiązków.
Poprzez tę książkę chciałybyśmy przekazać wszystkim praktykującym Koleżankom i Kolegom garść prostych rad, jak za pomocą określonych środków osiągnąć wyraźną redukcję stresu u pacjentów gabinetów weterynaryjnych. Bazując na naszym długoletnim doświadczeniu w obszarach behawioryzmu i dobrostanu zwierząt, pokazujemy, że często nawet proste zmiany mogą skutkować znacznym uspokojeniem zwierzęcia. Ponadto dzielimy się także informacjami, jak rozpoznać, czy pacjent jest zestresowany lub odczuwa ból. Mamy nadzieję, że przyczynimy się w ten sposób do stworzenia przyjemniejszych warunków w lecznicach nie tylko dla opiekunów zwierząt i lekarzy weterynarii, ale przede wszystkim dla pacjentów." (Z Przedmowy)
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 381289 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału i równoległy: Kleintiere stressarm behandeln : Handling, Beratung, Praxisgestaltung, 2018
Uwaga ogólna
W książce także ISBN oryginału.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej