Bulaszewska Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2480)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1693)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(794)
Bulaszewska Małgorzata
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(644)
Wallace Edgar
(584)
Konopnicka Maria
(543)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(496)
Shakespeare William
(474)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Hackett Pete
(434)
Maybach Viola
(434)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(392)
Poe Edgar Allan
(367)
Twain Mark
(366)
Christie Agatha (1890-1976)
(362)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(352)
May Karl
(345)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(336)
Siemianowski Roch (1950- )
(330)
Shakespeare William (1564-1616)
(328)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(321)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(314)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(299)
Leśmian Bolesław
(291)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(286)
Mahr Kurt
(284)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(284)
Kraszewski Józef Ignacy
(281)
Darlton Clark
(280)
King Stephen (1947- )
(279)
Ewers H.G
(278)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(277)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Донцова Дарья
(268)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(267)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(259)
Kühnemann Andreas
(259)
Калинина Дарья
(257)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(254)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(248)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(238)
Conrad Joseph
(236)
Austen Jane
(234)
May Karol
(232)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Prus Bolesław
(230)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Kürschner Joseph
(228)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(227)
Domańska Joanna (1970- )
(226)
Andersen Hans Christian
(224)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(219)
Stevenson Robert Louis
(218)
Balzac Honoré de
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Wells H. G
(215)
Kipling Rudyard
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(209)
Howard Robert E
(205)
Cieślik Donata
(203)
Zimnicka Iwona (1963- )
(203)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(201)
Evans Virginia
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(195)
Popczyński Marcin (1974- )
(195)
Czechowicz Józef
(189)
Kienzler Iwona (1956- )
(189)
Dickens Charles (1812-1870)
(187)
Alcott Louisa May
(186)
Hoffmann Horst
(186)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(184)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kobieta
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Blog
(1)
Blogerzy
(1)
E-wizerunek
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Spostrzeganie
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Stereotyp
(1)
Wideoblog
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Raport z badań
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Między cyfrowymi tubylcami a imigrantami : retoryka polskiej blogosfery / Małgorzata Bulaszewska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 389 stron : fotografie, ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 375-382.
Współfinansowanie: Warszawska Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Bolesława Prusa
Blog/vlog o tematyce lifestyle'owej jako jeden z najpopularniejszych e-gatunków wywiera znaczący wpływ na współczesne pokolenia, kreując zachowania, normy i wybory konsumenckie. Książka zawiera szczegółową analizę wyselekcjonowanych blogów i videoblogów.
Przedmiotem publikacji są sposoby komunikowania stosowane przez producentki treści popkulturowych o tematyce lifestyle'owej zamieszczanych w Sieci przez blogerki i vlogerki, wywodzące się z dychotomicznie przeciwstawnych sobie grup: "digital natives" oraz "digital immigrants".
Analizując aktywność przedstawicielek obu tych grup oraz na podstawie przeprowadzonych wywiadów, Autorka: ustala ich pozycję w Sieci oraz sprawdza, czy istnieją różnice komunikacyjne pomiędzy nimi; zastanawia się nad swoistością realizowanych przez nie produkcji; podejmuje dyskusję nt. stereotypów w postrzeganiu wyglądu kobiet; szuka odpowiedzi na pytanie o potrzeby życiowe, jakie próbują zaspokoić swoją działalnością producentki owych treści; bada, na ile potencjał aktywności w Sieci przedstawicielek obu grup może być przekuty w kapitał ekonomiczny i symboliczny; podejmuje tematykę potencjału tworzenia wirtualnych wspólnot przez blogerki/vlogerki; sprawdza, czy sposoby komunikacyjne blogerek oraz tematyka wpisów uległy zmianie ze względu na pandemię oraz współczesną sytuację społeczno-kulturową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 369386 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek kobiety w sieci i poza siecią : kompetencje medialne a stereotypowe postrzeganie wizerunku kobiety / dr Małgorzata Bulaszewska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Imprint Media, 2020. - 153 strony : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 20 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 152-153.
Wizerunek kobiety w sieci i poza siecią to raport z badania nad relacją pomiędzy poziomem kompetencji medialnych a stereotypowością podejścia do wyglądu kobiet. Analiza ilościowa oraz jakościowa reakcji na fotografie modelek w różnym wieku, z których każda występuje w czterech odmiennych stylizacjach, pokazuje schematy myślenia szerokiego spektrum respondentów: mężczyzn i kobiet, młodszych i starszych, mniej i bardziej wykształconych, mieszkających w mieście i na wsi. Pomimo wyraźnego zróżnicowania stosunku do tego, co kobietom wypada, a czego nie wypada w określonym wieku, bez względu na to, czy sądy wyrażone zostały ostro i bezpardonowo, czy też łagodnie wszystkich respondentów wydaje się łączyć jedno wyraźne oczekiwanie: kobiety mają obowiązek wyglądać ładnie niezależnie, czy będzie im w danym stroju wygodnie, czy nie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373069 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej