Chmielecka Monika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2471)
Kozioł Paweł
(2009)
Bekker Alfred
(1808)
Vandenberg Patricia
(1330)
Kotwica Wojciech
(810)
Chmielecka Monika
(-)
Doyle Arthur Conan
(667)
Kowalska Dorota
(666)
Wallace Edgar
(632)
Konopnicka Maria
(541)
Shakespeare William
(528)
Cartland Barbara
(509)
Kochanowski Jan
(505)
Buchner Friederike von
(473)
Dickens Charles
(464)
Hackett Pete
(439)
Verne Jules
(395)
Maybach Viola
(380)
Twain Mark
(375)
Poe Edgar Allan
(371)
Christie Agatha (1890-1976)
(366)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(352)
May Karl
(351)
Sternberg Andre
(346)
Siemianowski Roch (1950- )
(337)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(337)
Shakespeare William (1564-1616)
(331)
Waidacher Toni
(325)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(321)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(320)
Kraszewski Józef Ignacy
(314)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(305)
Донцова Дарья
(300)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(290)
Leśmian Bolesław
(289)
Boy-Żeleński Tadeusz
(288)
Słowacki Juliusz
(287)
Sienkiewicz Henryk
(286)
King Stephen (1947- )
(285)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Orzeszkowa Eliza
(280)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(279)
Ewers H.G
(278)
Dönges Günter
(276)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(267)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Krasicki Ignacy
(262)
Trzeciak Weronika
(260)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(259)
Калинина Дарья
(259)
Conrad Joseph
(256)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(254)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(251)
May Karol
(245)
Kühnemann Andreas
(244)
Austen Jane
(241)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Goethe Johann Wolfgang von
(239)
Wells H. G
(239)
Chávez José Pérez
(238)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(233)
Andersen Hans Christian
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Domańska Joanna (1970- )
(229)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(229)
Kürschner Joseph
(228)
Prus Bolesław
(228)
Stevenson Robert Louis
(226)
Balzac Honoré de
(223)
Ellmer Arndt
(222)
Howard Robert E
(222)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(221)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(207)
Zimnicka Iwona (1963- )
(205)
Cieślik Donata
(204)
Bazán Emilia Pardo
(201)
Evans Virginia
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(201)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Popczyński Marcin (1974- )
(199)
Alcott Louisa May
(198)
Goliński Zbigniew
(198)
Dug Katarzyna
(197)
Kienzler Iwona (1956- )
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Dickens Charles (1812-1870)
(187)
Hoffmann Horst
(187)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(184)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Coaching
(1)
Dorośli
(1)
Uczenie się transformatywne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 365-378.
Autorka traktuje coaching jako jedną z metod edukacji dorosłych i osadza swój wywód teoretyczny na andragogicznych koncepcjach uczenia się. Zaprezentowane badania sytuuje w kontekście teorii transformatywnego uczenia się Jacka Mezirowa. Czytelnik otrzymuje ponadto opis własnych badań empirycznych autorki, przeprowadzonych metodą studium przypadku. Na podstawie wywiadów z trzynastoma osobami poddanymi procesowi coachingu dowiaduje się: jak przebiegał proces uczenia się, jakie były jego konteksty, jakich zmian doświadczyli uczestnicy, a także jakie znaczenie miała osoba coacha. Autorka formułuje też praktyczne wskazówki dla coachów w zakresie warunków ułatwiających proces uczenia się w coachingu.
Największym, wybitnym osiągnięciem autorki jest opracowany przez nią schemat procesu uczenia się w coachingu, porównany następnie z etapami uczenia się opracowanymi na podstawie teorii Mezirowa. Na uznanie zasługują także wskazówki, jakie sformułowała autorka pod adresem praktyków na podstawie wnikliwej analizy wyników swoich badań. Książka wnosi bardzo istotny wkład w teorię i praktykę edukacji dorosłych. Publikację tę uznaję za wybitną. (Z recenzji prof. dr hab. Ewy Skibińskiej UW)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 361239 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej