Hornowska Ewa (1960- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(13)
Czytelnia BG
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2481)
Kozioł Paweł
(2012)
Bekker Alfred
(1688)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(795)
Hornowska Ewa (1960- )
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(646)
Wallace Edgar
(586)
Konopnicka Maria
(544)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(496)
Shakespeare William
(474)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Hackett Pete
(435)
Maybach Viola
(434)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(392)
Poe Edgar Allan
(367)
Twain Mark
(367)
Christie Agatha (1890-1976)
(362)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(352)
May Karl
(345)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(336)
Siemianowski Roch (1950- )
(333)
Shakespeare William (1564-1616)
(328)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(321)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(315)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(299)
Leśmian Bolesław
(291)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(286)
Mahr Kurt
(284)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(284)
Kraszewski Józef Ignacy
(281)
Darlton Clark
(280)
King Stephen (1947- )
(280)
Ewers H.G
(278)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(277)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Донцова Дарья
(270)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(267)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(259)
Kühnemann Andreas
(259)
Калинина Дарья
(257)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(254)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(250)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(238)
Conrad Joseph
(236)
Austen Jane
(234)
May Karol
(232)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Prus Bolesław
(230)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(228)
Kürschner Joseph
(228)
Domańska Joanna (1970- )
(226)
Andersen Hans Christian
(224)
Balzac Honoré de
(222)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(219)
Stevenson Robert Louis
(218)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Wells H. G
(214)
Kipling Rudyard
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(210)
Howard Robert E
(205)
Cieślik Donata
(203)
Zimnicka Iwona (1963- )
(203)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(201)
Evans Virginia
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(195)
Popczyński Marcin (1974- )
(195)
Czechowicz Józef
(189)
Kienzler Iwona (1956- )
(189)
Dickens Charles (1812-1870)
(187)
Alcott Louisa May
(186)
Hoffmann Horst
(186)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(184)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(9)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Sztuka
(3)
Buonarroti, Michelangelo (1475-1564)
(2)
Feminizm
(2)
Kobieta
(2)
Malarze polscy
(2)
Polacy za granicą
(2)
Łempicka, Tamara (1898-1980)
(2)
Barr, Alfred H. (1902-1981)
(1)
Biseksualizm
(1)
Brown, Dan (1964- )
(1)
Chrześcijaństwo
(1)
Fotografie
(1)
Galerie sztuki
(1)
Gender
(1)
Historia sztuki
(1)
Historycy sztuki
(1)
Hockney, David (1937- )
(1)
Kolekcjonerzy
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Malarstwo hiszpańskie
(1)
Malarstwo monumentalne włoskie - historia
(1)
Malarze hiszpańscy
(1)
Marszandzi
(1)
Mizoginia
(1)
Modernizm
(1)
Museum of Modern Art (Nowy Jork)
(1)
Muzea sztuki
(1)
Muzeum Narodowe (Poznań)
(1)
Odbiór dzieła sztuki
(1)
Picasso, Pablo (1881-1973)
(1)
Polityka
(1)
Quinn, John (1870-1924)
(1)
Rysunki
(1)
Rzeźba włoska - historia - 15-16 w.
(1)
Seksizm
(1)
Teoria sztuki
(1)
Twórczość
(1)
Wpływ i recepcja
(1)
Wystawy sztuki
(1)
Życie artystyczne
(1)
Temat: dzieło
Da Vinci code
(1)
Temat: czas
1901-2000
(5)
2001-
(3)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
601-700
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
701-800
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
do 801 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Paryż (Francja)
(2)
Europa
(1)
Polska
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Biografia
(2)
Malarstwo (szt.plast.)
(2)
Opracowanie
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Film
(1)
Fotografia cyfrowa
(1)
Fotografie
(1)
Katalogi zbiorów
(1)
Malarstwo monumentalne włoskie
(1)
Malarstwo sakralne włoskie
(1)
Opowiadanie amerykańskie
(1)
Powieść amerykańska
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Szkice literackie angielskie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4)
Kultura i sztuka
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka powstała na podstawie dwóch wykładów akademickich.
Bibliografia na stronach 115-[120]. Indeks.
Przekornie dowcipna, najbardziej znana brytyjska filolożka klasyczna Mary Beard analizuje motywy genderowe i pokazuje, jak historia traktuje silne kobiety. Począwszy od starożytności i uderzających wersów "Odysei" po memy internetowe z Trumpem i Hillary Clinton - autorka bada kulturowe podwaliny mizoginii, kwestię głosu kobiet w sferze publicznej, nasze kulturowe postawy wobec relacji łączących kobiety z władzą. Na podstawie własnych doświadczeń z seksizmem i agresją wiążącą się z płcią, z którymi spotkała się w Internecie, pyta: jeśli akceptuje się niedopuszczanie kobiet do struktur władzy, to czy tej władzy nie trzeba zdefiniować na nowo? [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351422 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 261064 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The Sistine secrets : Michelangelo's forbidden messages in the heart of the Vatican, 2008.
Bibliogr. s. 378-380. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 269620, 299998 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 539-[575]. Indeks.
Książka ta w zamierzeniu ma być ogólnym wprowadzeniem do historii aktywności kobiet na polu sztuki. Przedstawia artystki, które zdecydowały się zająć profesjonalnie malarstwem, rzeźbą bądź inną dziedziną, oraz ideologie, które narzucają kobietom taki a nie inny rodzaj produkcji i przedstawiania.
Pierwsze polskie wydanie tej książki oparte jest na poprawionej i rozszerzonej piątej edycji brytyjskiej i zawiera nowy rozdział poświęcony ewolucji, jaką przeszły feministyczna historia sztuki i pedagogika od lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku, oraz sposobom, w jakie artystki podejmowały strategie feministyczne bądź poddawały je subwersji. Uaktualnione wydanie przynosi omówienie twórczości najważniejszych artystek, jakie pojawiły się w ostatnich latach na arenie międzynarodowej, między innymi Wangechi Mutu, Pae White, Yael Bartany, Jenny Saville i Teresy Margolles.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 333970 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tamara Łempicka : między art déco a dekadencją / Laura Claridge ; przełożyła Ewa Hornowska. - Poznań : Dom Wydawniczy "Rebis", 2000. - 532, [3] strony, [16] stron tablic : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Na okładce: Biografia jednej z najbardziej ekscentrycznych postaci świata sztuki XX wieku.
Bibliografia na stronach 515-523. Indeks.
"Kobiety malowane przez Łempicką, z ich erotyzmem z nierdzewnej stali, wysportowane, nieustraszone, silne jak samochody i samoloty, których dosiadają, zawsze były dla mnie symbolem modernizmu idealnego" - pisze znany amerykański krytyk sztuki.
Kim była owa kontrowersyjna polska artystka, której prace - ozdoba kolekcji Jacka Nicholsana, Barbary Streisand i Madonny - mają taką siłę wyrazu, a w ostatnich latach osiągają tak niebotyczne ceny? Laura Claridge w pierwszej biografii tej wielkiej piękności, symbolu epoki jazzu, barwnie odtwarza nawet mało znane epizody z jej życia, odsłania fabrykowane przez nią mistyfikacje. Pisze o jej ucieczce przed szalejącym w Rosji bolszewickim terrorem, życiu pośród paryskiej bohemy, pragnieniu stania się Nową Kobietą, gnębiących ją depresjach, licznych romansach, a przede wszystkim o tym, dlaczego jej olśniewającą twórczość w pełni doceniono dopiero w naszych czasach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 257466 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tamara Łempicka : sztuka i skandal / Laura Claridge ; przekład Ewa Hornowska. - Wydanie pierwsze w tej edycji. - Warszawa : Wydawnictwo Marginesy, 2019. - 501, [3] strony, [16] stron tablic : fotografie, ilustracje, portrety ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "Tamara de Lempicka : a life of deco and decadence" 1999.
Bibliografia na stronach 491-499.
Niezwykle utalentowana malarka portretów i aktów, skandalistka, ikona ery jazzu. Urodziła się w Warszawie w 1898 roku w bogatej rodzinie należącej do elity kulturalnej. W czasie rewolucji październikowej uciekła z mężem, prawnikiem Tadeuszem Łempickim, do Paryża, gdzie zyskała sławę jako twórczyni charakterystycznych portretów i aktów. Prowadziła bardzo aktywne życie towarzyskie, a liczne romanse - zarówno z mężczyznami, jak i kobietami - sprawiły, że małżeństwo zakończyło się rozwodem. Wkrótce wyszła ponownie za mąż za bogatego austriackiego barona Raoula Kuffnera i przeprowadziła się do Stanów Zjednoczonych. Eksperymentowała z formą, między innymi abstrakcją geometryczną, jednak krytycy zdecydowanie więcej uwagi poświęcali ekscesom jej prywatnego życia niż twórczości, a ona zrezygnowała z wystawiania swoich prac. Zmarła w Meksyku. Dopiero niedawno talent Tamary Łempickiej odkryto na nowo. Zaczęto wymieniać ją wśród wielkich twórców epoki, a jej obrazy zawisły w domach Madonny, Barbry Streisand czy Jacka Nicholsona. Jej "La Musicienne" osiągnęło kilka miesięcy temu na aukcji w Nowym Jorku cenę przekraczającą 9 milionów dolarów, stając się tym samym najdrożej sprzedanym polskim obrazem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 354272 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 75-68 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 228535 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 431-436. Indeks.
W styczniu 1939 roku Pablo Picasso był sławny w Europie, w Stanach Zjednoczonych jednak jego sztukę odrzucano. Rok później Amerykanie w całym kraju głośno domagali się jego dzieł na wystawach. Jak kontrowersyjny lider paryskiej awangardy wdarł się do serca amerykańskiej kultury?
Po odpowiedź trzeba sięgnąć do czasów wcześniejszych, kiedy irlandzko-amerykański odszczepieniec, prawnik John Quinn, postanowił stworzyć największą na świecie kolekcję Picassa. Jego marzenie o muzeum, w którym mogłaby się pomieścić, ziściło się dopiero za sprawą wizjonera kultury Alfreda H. Barra Jr., który w wieku dwudziestu siedmiu lat został dyrektorem nowojorskiego Muzeum Sztuki Nowoczesnej.
Plany Barra i Quinna mogły jednak zostać pogrzebane - przez ogólną wrogość, kryzys, paryskie intrygi i samego Picassa. Trzeba było aż kampanii Hitlera skierowanych przeciwko Żydom i sztuce współczesnej oraz pełnego napięć sojuszu Barra z Paulem Rosenbergiem, prześladowanym marszandem artysty, aby wywieźć z Europy najważniejsze jego dzieła. Zorganizowana w cieniu wojny przełomowa wystawa "Picasso - czterdzieści lat twórczości" wprowadziła go do Ameryki, zdefiniowała MoMA w takim kształcie, jaki znamy, i przeniosła centrum świata sztuki z Paryża do Nowego Jorku.
"Wojna o Picassa" to po raz pierwszy opowiedziana historia o tym, jak jedna wystawa, przygotowywana przez dziesięć lat, bezpowrotnie odmieniła amerykański gust, a tym samym ocaliła dziesiątki dzieł sztuki XX wieku o nieprzemijającym znaczeniu przed nazistami. Zręczne łącząc nowe podejście do badań naukowych z żywą narracją, Hugh Eakin ukazuje, jak dwóch mężczyzn z obsesją na punkcie Picassa wprowadziło świat sztuki na nowe tory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 388872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Muzeum Narodowe w Poznaniu / [red. nauk. Maria Gołąb, Ewa Hornowska, Adam Soćko]. - Warszawa : Wydawnictwo "Arkady" ; Poznań : Muzeum Narodowe, cop. 2014. - 366, [2] s. : il. (gł. kolor.), err. ; 31 cm.
(Skarby Sztuki)
Bibliogr. s. 356-362. Indeks.
Muzeum istnieje od 1857 roku i posiada niezwykle bogate zbiory pamiątek historycznych, przedmiotów rzemiosła artystycznego, numizmatów, militariów, instrumentów muzycznych, wytworów różnych kultur zgromadzonych nie tylko w gmachu muzeum, ale także w filiach w Rogalinie i Gołuchowie. Album prezentuje najcenniejsze obiekty Muzeum Narodowego w Poznaniu, które należy do najstarszych, największych i najważniejszych muzeów w Polsce. Gromadząc w swoich dziewięciu oddziałach ponad 300 tysięcy obiektów, jest miejscem przechowywania świadectw historii, symboli narodowej tożsamości i udziału w uniwersalnym dziedzictwie. Publikacja, przygotowania przez pracowników naukowych i kustoszy zbiorów, umożliwia zapoznanie się z historią muzeum i kolekcji szerokiej publiczności, ze szczególnym uwzględnieniem tych, którzy nie mogą odwiedzić muzealnych sal.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GR 7101 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "A History of Pictures : From the Cave to the Computer Screen", 2016.
Bibliogr. s. 349-355. Indeks.
Niezwykła książka najwybitniejszego żyjącego artysty Davida Hockney'a napisana we współpracy z Martinem Gayfordem wybitnym historykiem sztuki. "Historia obrazów rozpoczęła się w jaskini i tymczasem kończy się na ekranie komputera. Kto wie, w jakim kierunku to pójdzie? Jedno jest pewne: zadanie przedstawienia świata w dwóch wymiarach wciąż będzie aktualne." David Hockney.
Dzięki zestawieniu ze sobą obrazów pochodzących z najrozmaitszych obszarów - klatki filmu rysunkowego Disneya z drzeworytem Hiroshigego, sceny nakręconej przez Eisensteina z obrazem Velazqueza - autorzy przekraczają konwencjonalne granice między kulturą wysoką a masową rozrywką i dostrzegają nieoczekiwane związki zarówno między różnymi epokami, jak i mediami. Odwołując się do przełomowej książki Hockneya "Wiedza tajemna", twierdzą, że film, fotografia, malarstwo i rysunek są ze sobą ściśle połączone. "Historia obrazów", książka wnikliwa i dająca do myślenia, stanowi poważny przyczynek do zrozumienia sposobu, w jaki przedstawiamy rzeczywistość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340901 (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GR 7166 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "A History of Pictures for Children", 2018.
Indeks.
Wyrusz wraz z Davidem Hockneyem i Martinem Gayfordem oraz ilustratorką Rose Blake w podróż po historii obrazów. Wspólnie z nimi odkryjesz dzieła sztuki w zadziwiająco różnych miejscach: na ścianach jaskiń, w laptopach, telefonach, czasopismach, gazetach, grach wideo i książkach. Poznasz także artystów, którzy je stworzyli, na przykład Vincenta van Gogha. Ta książka otworzy ci oczy na świat pełen obrazów. Historia obrazów dla dzieci zabiera czytelników w podróż po historii sztuki, która zaczyna się od pierwszych rysunków na ścianach jaskiń i prowadzi do obrazów tworzonych dzisiaj na ekranie komputera i smartfona. W swobodnej rozmowie wybitny artysta David Hockney i krytyk sztuki Martin Gayford opowiadają o sztuce z porywającą prostotą i jasnością. Ilustracje Rose Blake uzupełniają ich słowa i zachęcają młodych odbiorców do zgłębiania dziejów sztuki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 365025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 214695, 226728 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The real history behind The Da Vinci code", 2005.
Bibliografia przy rozdziałach.
Co naprawdę wiemy na temat Jezusa, Marii Magdaleny i Konstantyna Wielkiego? "Kod Leonarda da Vinci" pióra Dana Browna bije wszelkie rekordy popularności, lecz budzi też wiele kontrowersji. Co niezwykłe w literaturze sensacyjnej, autor tego pasjonującego thrillera zapewnia czytelników, że wszelkie informacje na temat wydarzeń historycznych, które podaje, są zgodne z prawdą. Czy tak jest w rzeczywistości? Czy Kościół w pierwszych wiekach chrześcijaństwa dopuścił się mistyfikacji i z Jezusa śmiertelnika uczynił istotę boską? Czy Konstantyn Wielki wybrał w tym celu spośród osiemdziesięciu ewangelii odpowiadające mu cztery, a resztę odrzucił? Czy Jezus i Maria Magdalena byli małżeństwem? Czy Kościół zniszczył te ewangelie, które mówiły o ich związku? Bart D. Ehrman oddziela prawdę od fikcji, wydarzenia historyczne od powieściowej fantazji. Jego książka z pewnością zainteresuje tych czytelników Kodu Leonarda da Vinci, którzy chcieliby poznać prawdę o początkach chrześcijaństwa oraz życiu Jezusa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 275619, 341839 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rushdie porusza kwestie związane z polityką Indii i Pakistanu, cenzurą, brytyjską Partią Pracy, tożsamością palestyńską, a przede wszystkim z literaturą, prezentując frapujące spojrzenie na twórczość m. in. Umberto Eco, V. S. Naipaula, Grahama Greene'a, Juliana Barnesa, Johna le Carre i Philipa Rotha.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 323748 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej