Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Poezja
(17)
Muzyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(22)
Czytelnia BG
(3)
Autor
Podsiadło Jacek (1964- )
(3)
Engelking Leszek (1955-2022)
(2)
Sztyma Marianna (1973- )
(2)
Baczewski Marek Krystian Emanuel (1964- )
(1)
Bańda Barbara (1980- )
(1)
Biedrzycki Miłosz (1967- )
(1)
Gutorow Jacek (1970- )
(1)
Hajduk Malwina
(1)
Jakubowska-Fijałkowska Genowefa (1946- )
(1)
Janiak Kamila (1984- )
(1)
Kałuża Anna (1977- )
(1)
Kaźmierczak Grzegorz (1964- )
(1)
Kornhauser Jakub (1984- )
(1)
Kornhauser Julian (1946- )
(1)
Kulikowska Justyna (1993- )
(1)
Lech Joanna (1984- )
(1)
Lisowski Krzysztof (1954- )
(1)
Malek Natalia (1988- )
(1)
Popoff Andreas
(1)
Próchniak Paweł (1966- )
(1)
Rybicki Robert (1976- )
(1)
Siwczyk Krzysztof (1977- )
(1)
Sommer Piotr (1948- )
(1)
Szlosarek Artur (1968- )
(1)
Themerson Franciszka (1907-1988)
(1)
Zawada Filip (1975- )
(1)
Zechenter Katarzyna
(1)
Śliwka Krzysztof (1967- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(22)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(18)
Gatunek
Wiersze
(17)
Poezja polska
(4)
Antologia
(1)
Autograf
(1)
Miniatura literacka polska
(1)
Poezja
(1)
Proza poetycka
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Poezji Współczesnej ; t. 16)
Na książce wyłącznie pseudonim autora. Nazwa autora: Marek Kowalik.
Marek Krystian Emanuel Baczewski to poeta, prozaik, krytyk literacki. Różne źródła podają różne daty jego urodzenia (od 1963 do 1967). Jego prawdziwe nazwisko to Marek Kowalik. Felietonista pisma "Opcje" oraz internetowej Witryny Czasopism, tworzył również słuchowiska radiowe. Publikuje pod pseudonimem złożonym z nacechowanych religijnie imion oraz nazwy przedwojennej lwowskiej fabryki wódek. Mieszka w Zawierciu.
Laureat nagrody poetyckiej w pierwszej edycji konkursu im. R.M. Rilkego, organizowanego przez sopockie czasopismo "Topos" (1997). Laureat konkursu "Tyska Zima Poetycka" w 2003, w wyniku którego opublikowany został tomik "Antologia wierszy nieśmiałych". W maju 2007 roku nominowany do Nagrody Literackiej Gdyni za książkę "Morze i inne morza".
Pomimo to Baczewskiego można uznać za jednego z najbardziej niedocenionych poetów współczesnych. W posłowiu do obszernego wyboru wierszy "Fortepian i jego cień", Krzysztof Siwczyk za przyczynę tego stanu rzeczy uznaje fundamentalną niemożność oswojenia tych wyrafinowanych wierszy, gdzie "erudycja autora idzie w parze ze zjawiskowym poczuciem absurdu tego, co określamy mianem erudycji".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351890 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Poezji Współczesnej ; t. 17)
Układając wybór wierszy Miłosza Biedrzyckiego, brałam pod uwagę to, że mam do czynienia z autorem eksponującym w swoich tekstach cielesny, ostentacyjnie percepcyjny związek podmiotu z otoczeniem. Percepcyjna aktywność podmiotu najczęściej kumuluje się w intensywności i zagadkowości frazy, co sprawia, że w tych utworach „chemia nagłego zdarzenia” daje o sobie szczególnie mocno znać. Obie kategorie, intensywność i zagadkowość, nadają z kolei wierszom Biedrzyckiego niebywałego wprost charakteru żywiołowości, dzięki któremu stają się one rodzajem eksperymentu z ludzkimi możliwościami zmysłowymi.
Dlatego, choć zbiór podzieliłam na kilka części, w ramach których można dowodzić cykliczności i stałości problemów podejmowanych przez poetę, prawie wszystkie tu zebrane wiersze łączy zasada szeroko rozumianej „postrzeżeniowości”. Umożliwia ona podmiotowi tych utworów dostęp do świata materii, fizycznych cząsteczek, przepływu energii. Jakby wbrew od dawna formułowanym twierdzeniom, że świat został zamieniony w obraz, w kompozycjach Biedrzyckiego świat daje się zmysłowo postrzegać, jest „na dotyk”, słuch, zapach, blisko i namacalnie. (Z posłowia „Wszystkie te ziemie” Anny Kałuży)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351889 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 394636 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 394597 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Poezji Współczesnej ; t. 134)
Jacek Gutorow – autor wierszy, tłumacz, eseista. "Rok bez chmur" jest jego siódmym tomem poetyckim. Mieszka w Opolu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351886 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Poezji Współczesnej ; t. 40)
"W nowych wierszach Genowefa Jakubowska-Fijałkowska rozbudowuje ascetyczne wersy w wibrujące, jazzowe frazy i wciąż bez przebierania w słowach przedstawia rzeczywistość bez obłaskawień i lirycznego balastu. Po lekturze tych trzydziestu dziewięciu wierszy, jak po wysokiej gorączce, dokonała się we mnie przemiana i zarażona na chwilę jaskrawością widzenia z trudnością wyszłam na ulicę spokojnego, angielskiego miasteczka. Motywy miłości, umierania, szaleństwa, choroby, zmagania się z egzystencją poetka ukazuje przejmująco i z ekspresją, z całym dobrodziejstwem i przekleństwem języka potocznego. "Performance" to najbardziej intensywna i odważna książka poetycka napisana przez kobietę w ostatniej dekadzie". (W. Grzegorzewska, recenzja z okładki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352103 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Poezji Współczesnej ; t. 273)
W „Miłości” Kamili Janiak życie nowego człowieka rozpoczyna się od państwowej instytucji, pierwszego krzyku i krwi. To niełatwe uczucie, i jeśli zdarza się, że opowieść o nim przez chwilę przypomina setki innych oraz wydaje, że za chwilę padniemy ofiarami hormonalno-ckliwego szantażu, natrafiamy na kontry: wypadek samochodowy, myśli samobójcze, przywiązanie podszyte paranoicznym lękiem, wyobrażone ucieczki… W końcu także: przewidywania socjalizacji i indywiduacji dziecka, podpatrywanie innych rodzin w inny, zmieniony już sposób. Wszystko to w chłodnej, surowej stylistyce montażu, która od lat jest znakiem firmowym warszawskiej poetki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 383211 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Poezji Współczesnej ; t. 88)
Grzegorz Kaźmierczak (ur. 1964[1] w Bydgoszczy) – polski poeta, wokalista i autor tekstów zespołu Variété oraz producent muzyczny.
Ukończył filologię polską na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego[potrzebny przypis]. Współzałożył zespół Variété. Debiutował z grupą na Festiwalu w Jarocinie w 1984 roku, zdobywając wyróżnienie, a przez kolejne lata wiele innych nagród m.in. nagrodę główną, nagrodę publiczności, dziennikarzy i prezydenta miasta Jarocina. Variété wydało 9 płyt długogrających, a Kaźmierczak 4 tomiki wierszy. Zespół grał w wielu krajach Europy, Rosji i w USA. W roku 2007 nagrał swoją szóstą płytę w Nowym Yorku. Kaźmierczak jest współzałożycielem kilku studiów nagraniowych. Uczestniczył jako realizator i producent w nagraniu albumów wielu wykonawców. Jest laureatem nagród indywidualnych i zespołowych. W środowisku muzycznym uważany za jednego z najlepszych tekściarzy muzycznych w kraju. W roku 2010 powstał film dokumentalny Variété – muzyka bez końca w reżyserii Darka Landowskiego. Mieszka na Sycylii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351884 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Poezji Współczesnej ; t. 106)
Nagroda Poetycka im. Wisławy Szymborskiej (2016).
Jakub Kornhauser odnawia język, którym posługujemy się do opisu świata. Za pomocą statycznych opisów, stanowiących ważną część "Drożdżowni", przedstawia świat pełen niepokoju, jakby przed katastrofą. Zwykłe czynności, przedmioty, znaczenia ujęte są w pełen dramatyzmu obrazek, który tylko pozornie wydaje się spójny. Zawarta w nich energia przypomina poruszoną linię z obrazów Chaima Soutine’a, Paula Klee, Egona Schielego, na których często powołuje się autor.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339644 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 394635 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gift. z Podlasia / Justyna Kulikowska. - Wydanie I. - Poznań : WBPiCAK, 2021. - 44, [4] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Biblioteka Poezji Współczesnej ; t. 234)
Kulikowska wniknęła mocno w krwioobieg literacki pierwszym tomem wierszy (Hejt i inne bangery, 2019), a drugim (Tab_s, 2020) udowodniła, że nie było mowy o przypadku. Mimo że w gronie specjalistek i specjalistów od wierszy dawno wyczekiwano mocnego, poetyckiego głosu buntu i niezgody na społeczno-kulturalny marazm (a więc i wersyfikowaną łatwiznę) – głosu pochodzącego z doświadczenia bycia młodą kobietą w RP, głosu z peryferii, z prowincji – kiedy objawił się on pod postacią samodzielnej dykcji, linkującej wiele sfer doświadczenia codzienności XXI wieku, okazał się silniejszy niż możliwości jego recepcji. Trudno bowiem wrzucać wiersze i książki Kulikowskiej w istniejące już szufladki, wykazując wobec nich uczciwość; poezja ta jest zjawiskiem nadal świeżym. Trzeci tom proponuje lekturę jeszcze dotkliwszą, unaoczniającą rozszerzoną o wirtualny świat rzeczywistość rachunków krzywd oraz narzucanego (jednostce i grupom) wstydu. Ale też o próbki biografii własnej, dalekiej od ckliwego intymizmu jak i gotowców sezonowych tożsamości ideowych. Jest, o dziwo, tym, za co się podaje – podarunkiem z Podlasia. Dar powinien być jednak, jak skądinąd wiadomo, gestem podejrzanym. Zwłaszcza dziś.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 374224 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Poezji Współczesnej ; t. 23)
"Nawroty" Joanny Lech to pozycja dla tych, którzy w poezji cenią nastrojowość, natchnienie i liryzm.
Spiętrzona metaforyka, atmosfera złego snu, atrybuty kojarzące się z negatywnością - rozkładem, rozpadem, pęknięciem - powracają w tych wierszach jak natrętny refren. Joanna Lech do opisu świata i bycia w świecie używa słów kojarzących się z organicznością, chorobą, ciałem. Nagromadzone ponure "szpitalne" obrazy pokazują stan wiecznego rozdarcia i bólu, świat jest tu pokazany jako permanentna umieralnia. Powtarzalność metaforyki ma powodować uczucie przesytu i znużenia. Tytuł tomu doskonale wpisuje się w poetykę tych wierszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351888 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Poezji Współczesnej ; t. 71)
Krzysztof Lisowski (ur. w 1954 r.), poeta, krytyk literacki, eseista, prozaik, tłumacz, autor wierszy dla dzieci, redaktor i współpracownik pism literacko-społecznych (m.in. „Krakowa”, „Nowych Książek”). Członek Stowarzyszenia Pisarzy Polskich i PEN-Clubu. Wykładowca w szkole „creative writing” Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 1975 r. opublikował blisko 30 książek. Ostatnio: Wiersze i między wierszami (2009), Greckie lustro (2011), Nicości, znikaj (2011), Czarne notesy (2012). Mieszka w Krakowie.
Bawi mnie poszukiwanie formy (bardziej pojemnej – jak mawiał Mistrz Miłosz) i czasem zastanawiam się, jak to u mnie z tym było od debiutu w 1975 r.: kiedyś wiersz przeciętnej objętości, zestaw haiku, błysków obrazu, epifanii; różne cykle, niewielkie prozy liryczne, teraz poematy pisane „prozą” lub w formie zestawień wersetów (pogodny psalm /?/ jak w Traktacie o niekonieczności), ale przecież równie istotna była/jest treść, myśl – tu dociekania na temat tożsamości, przemian w czasie, okrutnych i pięknych wtajemniczeń, którym podlegamy. (Krzysztof Lisowski)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351885 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Poezji Współczesnej ; t. 257)
Cytat otwierający książkę pochodzi z wiersza Tomaža Šalamuna "San Pietro a Cascia z Masacciem", przełożyli Miłosz Biedrzycki, Rafał Wwrzyńczyk.
Współfinansowanie: Międzynarodowy Fundusz Wyszehradzki, Fundusz Popierania Twórczości
Nominacja do Nagrody Literackiej "Nike" 2023
Piąty tom w dorobku Natalii Malek, poetki nagrodzonej m.in. Nagrodą Literacką Gdynia, jest niewielki i zawiera małe wiersze. Malek, nie tylko w tym zbiorze zresztą, jest oszczędna, ale skojarzenia myśli i zderzenia słów w kolejnych wierszach są zwykle zaskakujące. Te wiersze są niekiedy próbą konceptualną, czasem mgnieniem zapisanym w czterech krótkich słowach, tak jest np. "Jak ćwiczyć mięsień psoas": "Jak siedzieć?/ Jak oddychać?".
"Strofa w »Obręczach« może liczyć jeden lub dwa, ale nigdy więcej wersów; na wykonanych z niej lekkich rusztowaniach rozpina Malek sensualne, wielowymiarowe widma historii prywatnej, częściej niż w poprzednich książkach sięgając do aliteracyjnego arsenału języka. Jednak lingwistyczne gry nie są dla autorki »Karapaksu« celem samym w sobie. Ten jest w »Obręczach« znacznie poważniejszy i dotyczy natury czasu, a dokładniej rzecz biorąc - sposobów, w jakie czas (zwłaszcza miniony) jest nam dany, w jakie do nas przychodzi i w jakie nam się objawia" - tak o tomie Malek w Dwutygodniku pisał Rafał Wawrzyńczyk. (Marek Radziwon, "Gazeta Wyborcza")
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 384075 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Poezji Współczesnej ; t. 163)
"(…) Jest świat, którego sens rozmydla się w ckliwych konsolacjach lub – przeciwnie – więźnie w błocie agresywnych ideologii. I jest poezja Podsiadły – gniewna i uczciwa, naznaczona tkliwością, wyrzekająca się przemocy, zestrojona z istnieniem, miłośnie wirtuozerska, wierna sobie i swojej niezgodzie na "rozpad, rozkład, zanik"." (Paweł Próchniak)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22799 ŚM (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22798 Ś (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podwójne wahadło / Jacek Podsiadło. - Wydanie I. - Poznań : Wojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury, copyright 2020. - 48, [4] strony ; 21 cm.
(Biblioteka Poezji Współczesnej t. 207)
Tym razem Jacek Podsiadło – poeta na poły już legendarny, popularny w kraju i za granicą autor licznych tomów poetyckich oraz utworów prozatorskich i felietonów, publikowanych w najważniejszych polskich czasopismach literackich – oferuje zbiór swoiście historyczny. Nie pod kątem języka: ten jest otwarty, śmiały, współczesny, czerpie pełnymi garściami z różnych rejestrów, nie stroniąc także od archaizującej swady, równoważonej giętką potocznością. Jego historyczność wypływa z poruszanych tematów: mamy więc wspomnienia dawnych lektur, być może odświeżanych po latach (wśród nazwisk przewijają się nie tylko Cervantes czy Tołstoj, ale i Lucylla Pszczołowska, filolożka studiowana przez kolejne pokolenia adeptów i adeptek polonistyki), reminiscencje przeszłości prywatnej (w tym – tej pisanej wierszem) i zbiorowej (co działo się przed Chrystusem? O czym się wtedy pisało? Dlaczego zbladły zdjęcia ofiar Holokaustu? Gdzie się podziały synagogi?), a nawet wspomnienia znajomych bliższych i dalszych, pokrewnych lub obcych literacko: Julii Hartwig, Tomasza Pułki. Przez składające się na ten zbiór (świetne) utwory przepływa też gdzieś refleksja nad miejscem samego poety we współczesnym świecie i teraźniejszym języku, poety odmawiającego litanię do stałych związków, wyznaczających jego miejsce w zmiennej przestrzeni.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23529 ŚM (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23528 Ś (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21831 Ś (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Poezji Współczesnej ; t. 15)
Na książce także pseudonim autora: "Ryba".
Robert „Ryba” Rybicki, ur. w 1976 r., poeta, recenzent, happener, były redaktor Pisma Artystycznego „Plama” (Rybnik) i tygodnika „Nowy Czas” (Londyn), obecnie redaktor „re:presji” (Katowice). Autor książek z wierszami: Epifanie i katatonie (2003), Motta robali (2005) i Stos gitar (2009). Mieszka w Rybniku.
Rybicki robi bardzo dużo, aby kompletnie zniechęcić swojego czytelnika do lekturowej empatii. Raz po raz szykanuje percepcję odbiorcy, chociażby przez radykalne zerwania narracji, wprowadzanie elementów onomatopeicznych, zabawy czcionką, inkrustowanie didaskaliami każdego wiersza, który chociażby na moment zastyga jako trybuna, z której przemawia logika. W tym sensie mamy do czynienia z tekstem będącym w permanentnej progresji względem założonych na niego, komunikacyjnych wnyków. Oczywiście, wiersz jako komunikat, modernistyczny szyfrant tego, co świadome i nie, jest uprawiany przez poetę z równą łatwością, jak ściśle hermetyczne zapisy z dna „Czaszki Bogga”, jak brzmi jeden z tytułów. Gdyż poza wysokoprocentowym koncentratem z literackich awangard, w „Gramie, mózgu” mamy również do czynienia z próba wynalezienia mowy, którą mógłby potencjalnie gaworzyć Bóg, gdyby istniał jako byt oralny. (z recenzji Krzysztofa Siwczyka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351887 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lata praktyki / Piotr Sommer. - Wydanie I. - Poznań : WBPiCAK, 2022. - 71, [5] stron ; 21 cm.
(Biblioteka Poezji Współczesnej ; t. 259)
Na okładce rysunek Franciszki Themerson.
"Lata praktyki" to poważna kategoria – jednocześnie: wszystkie lata praktyki i ostatnie lata praktyki, których owocami są wiersze oraz długo oczekiwana książka poetycka; praktyki, której wiersz może przyglądać się z poziomu meta (jak choćby w trzymającym w napięciu warsztatowym utworze o poszukiwaniach tytułu), ale przede wszystkim tej, która ma miejsce niejako w połowie drogi. To bowiem na dystansie półmetka – ani bliskiego jedynie detalom zdarzeń, osób i rzeczy, ani poddanemu władzy języka, który krzepnie i podlega abstrakcji – znajdują się zakątki żywej liryki, która interesuje Piotra Sommera. Ale skoro „lata”, czy to nie książka o czasie, różnych czasach? Zdecydowanie tak, ale także o tym, co ma do powiedzenia dwóipółletnia Lena, o młodzieńcu, którego można polubić tak jak poeta, o rwaniu morw, wychodzeniu na spacer z psem oraz wielu innych przygodach i powinnościach – przywołanych, nakreślonych, podsuniętych pod namysł, wykonanych z dbałością o wyobraźnię praktykujących czytelniczek i czytelników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376421 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 394594 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej