319874
Książka
W koszyku
Regionalizm i tożsamość kulturowa : winiarstwo a media / pod redakcją Andrzeja Bucka i Przemysława Bartkowiaka]. - Warszawa : Wydawnictwo SBP ; [Zielona Góra] : Pro Libris, 2020. - 236 stron : faksymilia, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Seria Historyczna ; 7)
Odrodzenie lubuskiego winiarstwa jest faktem, który dociera nie tylko do świadomości mieszkańców całej Polski, ale także poza jej granice. Wina z licznych i coraz lepiej prosperujących lubuskich winnic mają już swoich fanów i koneserów. Mamy już polskie wino, które zachwyca gości i mieszkańców, budując markę województwa lubuskiego.
Każda instytucja, zjawisko, wydarzenie ma swój wymiar medialny - żyje w mediach. Celem publikacji jest próba spojrzenia na tradycję i współczesność lubuskiego winiarstwa pod kątem szeroko pojmowanych mediów - od książki i prasy, poprzez radio, telewizję i wreszcie internet. Pragniemy podsumować minione trzydziestolecie, które było przełomowe także dla samych mediów, i spróbować nakreślić medialny obraz lubuskiego winiarstwa, jego główne wątki i przemiany.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 368702 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Drugie miejsce wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Cypriana Norwida (Zielona Góra)
Uwaga dotycząca języka
Streszczenia w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej