319972
Książka
W koszyku
(Biblioteka "LingVariów". Glottodydaktyka ; t. 22)
(Z Prac Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Przedstawiona do recenzji książka jest niezwykle cennym i wartościowym opracowaniem […]. Autorki w sposób przejrzysty i logiczny, a jednocześnie kompleksowy przedstawiają istotę działań mediacyjnych, które są nowym pojęciem w kontekście procesu uczenia się i nauczania języków obcych, a tym samym rzadko funkcjonującym w świadomości nauczycieli praktyków. Co więcej, zawarte w publikacji tłumaczenia na język polski nowych terminów, jak również deskryptorów działań mediacyjnych czynią książkę jeszcze bardziej cenną, ponieważ wypełniają ważną lukę w polskim piśmiennictwie glottodydaktycznym.
Warto też podkreślić, że szczegółowe przedstawienie założeń podejścia ukierunkowanego na działanie - wiodącego we współczesnej glottodydaktyce - pozwala lepiej zrozumieć założenia działań mediacyjnych, a zwłaszcza ich ewolucję znaczeniową. Niezwykle cenne wydaje się również przedstawienie przykładów zadań mediacyjnych: pokazują one czytelnikowi, w jaki sposób założenia teoretyczne przekładają się na praktykę dydaktyczną, ale także pozwalają zaobserwować nowe tendencje w praktycznym wymiarze procesu kształcenia językowego. (z recenzji dr. hab. Radosława Kucharczyka, prof. UW)
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 389446 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 195-204. Indeks.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Wydział Polonistyki (Uniwersytet Jagielloński)
Uwaga dotycząca języka
Streszczenia w języku angielskim i francuskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej