Skowron Zbigniew
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(10)
Biblioteka Muzyczna
(10)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2481)
Kozioł Paweł
(2012)
Bekker Alfred
(1688)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(795)
Skowron Zbigniew
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(646)
Wallace Edgar
(586)
Konopnicka Maria
(544)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(496)
Shakespeare William
(474)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Hackett Pete
(435)
Maybach Viola
(434)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(392)
Poe Edgar Allan
(367)
Twain Mark
(367)
Christie Agatha (1890-1976)
(362)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(352)
May Karl
(345)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(336)
Siemianowski Roch (1950- )
(333)
Shakespeare William (1564-1616)
(328)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(321)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(315)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(299)
Leśmian Bolesław
(291)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(286)
Mahr Kurt
(284)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(284)
Kraszewski Józef Ignacy
(281)
Darlton Clark
(280)
King Stephen (1947- )
(280)
Ewers H.G
(278)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(277)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Донцова Дарья
(270)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(267)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(259)
Kühnemann Andreas
(259)
Калинина Дарья
(257)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(254)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(250)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(238)
Conrad Joseph
(236)
Austen Jane
(234)
May Karol
(232)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Prus Bolesław
(230)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(228)
Kürschner Joseph
(228)
Domańska Joanna (1970- )
(226)
Andersen Hans Christian
(224)
Balzac Honoré de
(222)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(219)
Stevenson Robert Louis
(218)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Wells H. G
(214)
Kipling Rudyard
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(210)
Howard Robert E
(205)
Cieślik Donata
(203)
Zimnicka Iwona (1963- )
(203)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(201)
Evans Virginia
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(195)
Popczyński Marcin (1974- )
(195)
Czechowicz Józef
(189)
Kienzler Iwona (1956- )
(189)
Dickens Charles (1812-1870)
(187)
Alcott Louisa May
(186)
Hoffmann Horst
(186)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(184)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Muzyka
(6)
Pisarze francuscy
(6)
Sand, George (1804-1876)
(6)
Chopin, Fryderyk (1810-1849)
(5)
Kompozytorzy polscy
(5)
Pianiści polscy
(4)
Muzyka polska
(3)
Lutosławski, Witold (1913-1994)
(2)
Analiza muzyczna
(1)
Dyrygenci polscy
(1)
Dźwięk
(1)
Estetyka
(1)
Estetyka muzyki
(1)
Koncerty i recitale
(1)
Metafora
(1)
Muzyka na fortepian
(1)
Rousseau, Jean-Jacques (1712-1778)
(1)
Rozumienie
(1)
Technika kompozytorska
(1)
Teoria muzyki
(1)
Tonalność (muzyka)
(1)
Wykonanie i interpretacja (muzyka)
(1)
Wyobraźnia
(1)
Wyobraźnia twórcza
(1)
Życie artystyczne
(1)
Temat: czas
1801-1900
(6)
1945-
(2)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Paryż (Francja)
(1)
Gatunek
Pamiętniki francuskie
(5)
Opracowanie
(3)
Listy francuskie
(1)
Listy polskie
(1)
Miscellanea
(1)
Mowy polskie
(1)
Muzyka fortepianowa
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Podręcznik
(1)
Synteza
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Filozofia i etyka
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308137 (1 egz.)
Biblioteka Muzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 3953 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Muzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 3962/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stonach 122-128. Indeks.
Syntetyczne i zwięzłe ujęcie podstawowych problemów z zakresu estetyki muzycznej. Prezentuje podejście systematyczne z perspektywą historyczną, wiążąc dane zagadnienie z jego genezą oraz kolejnymi fazami rozwoju. Omawia najważniejsze problemy nowożytnej estetyki muzycznej, dotyczące rozumienia muzyki jako sztuki posiadającej autonomiczny warsztat artystyczny. Poszczególne rozdziały poświęcone są fundamentalnym problemom teoretycznym i estetycznym, które przez trzy stulecia kształtowały nowożytny dyskurs o muzyce (koncepcja muzyki jako analogii tekstu słownego, pojęcie dzieła muzycznego, ewolucja postaw estetycznych, emancypacja muzyki instrumentalnej, dylemat oceny obiektywnej, znaczenie świadomości historycznej dla oceny estetycznej, a także inne zagadnienia).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Muzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 3723 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 189-192. Indeks.
Podręcznik akademicki.
Podręcznik autorstwa jednego z najwybitniejszych przedstawicieli muzykologii XX wieku na świecie ma charakter syntezy, należy do kanonu literatury muzykologicznej i stanowi pewną apologię tradycji studiów nad muzyką klasyczną. Jest też jednym z nielicznych we współczesnej literaturze opracowań z zakresu metodologii historii muzyki, zawiera refleksje nad założeniami metodologicznymi historii muzyki, zwłaszcza zachodnioeuropejskiej, i jest ważnym znakiem tożsamości muzykologii uniwersyteckiej na naszym kontynencie. Jedną z głównych tez autora jest powiązanie historii muzyki z dziełem muzycznym jako jej naczelną kategorią, zaś historia muzyki jawi się przez pryzmat ciągłego estetycznego oddziaływania utworów w kolejnych epokach. Książka Dahlhausa ukazująca różnorodne aspekty historii muzyki, na czele z jej odniesieniami do kultury i estetyki, łączy walory poznawcze i dydaktyczne, stanowi więc cenny podręcznik dla studentów muzykologii, a także pokrewnych dziedzin humanistyki, jak historia sztuki czy literaturoznawstwo. Jej przekład znacznie wzbogaci niewielki zasób polskich źródeł z zakresu współczesnej, zorientowanej kulturowo metodologii historii muzyki oraz przyniesie wielki pożytek dla środowiska naukowego i pracy dydaktycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 313282 (1 egz.)
Biblioteka Muzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 5286 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 314-329. Indeks.
Współfinansowanie: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego (Polska)
"Kolejna książka wybitnego szwajcarskiego chopinologa, Jeana-Jacques’a Eigeldingera, wpisuje się w nurt prowadzonych przez niego od wielu lat studiów nad społeczno-kulturowym kontekstem działalności Chopina. Po gruntownym przebadaniu jego aktywności jako nauczyciela gry fortepianowej i specyficznego kręgu jego adeptów zaprezentowanych w pionierskiej monografii pt. "Chopin w oczach swoich uczniów" Jean-Jacques Eigeldinger podjął frapujący temat związków Chopina z paryskim życiem salonowym. Związki te ukazał w podwójnym wymiarze: z jednej strony – jako wkład Chopina do aktywności tych salonów Paryża, w których przyszło mu działać, z drugiej zaś – jako recepcję jego występów w owym kręgu połączoną z wartościowaniem jego stylu gry, z ocenami przybierającymi niekiedy finezyjny kształt literacki." (prof. dr hab. Zbigniew Skowron)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Muzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 5535 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 315632 (1 egz.)
Biblioteka Muzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 4056 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Muzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 4088 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Muzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 3729 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. 1-5 w etui.
Indeks.
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Pierwsze pełne wydanie dzienników George Sand w języku polskim. George Sand, wybitna francuska powieściopisarka, autorka licznych dramatów i esejów, była jedną z najsłynniejszych kobiet XIX-wiecznej Francji. Jej związek z Fryderykiem Chopinem w latach 1838-1847 okazał się dla obojga najdłuższym i prawdopodobnie najważniejszym w ich życiu. Pięciotomowe pamiętniki George Sand, wydane po raz pierwszy w latach 50. XIX wieku w Paryżu pod tytułem Histoire de ma vie, nigdy dotąd nie zostały w całości przełożone na język polski. Stanowią one nie tylko szeroko zakrojony, barwny dokument niezwykłej epoki, sięgającej od czasów Wielkiej Rewolucji Francuskiej po okres panowania króla Ludwika Filipa, lecz pozostają również cennym źródłem wiedzy nieodzownym do zrozumienia biografii autorki Lukrecji Floriani, w szczególności zaś relacji łączących ją z Chopinem i jego muzyką.
Część 1 - "Historia rodziny do 1800" przedstawia korzenie rodu pisarki. Linią genealogiczną ze strony ojca związana jest z Augustem II Mocnym, królem Polski, jej matka zaś pochodziła ze stanu niskiego. George Sand zastanawia się nad problemem równości płci, potępia rewolucyjny terror oraz dostrzega istnienie „poufnej historii narodów”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339145/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. 1-5 w etui.
Indeks.
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Pierwsze pełne wydanie dzienników George Sand w języku polskim. George Sand, wybitna francuska powieściopisarka, autorka licznych dramatów i esejów, była jedną z najsłynniejszych kobiet XIX-wiecznej Francji. Jej związek z Fryderykiem Chopinem w latach 1838-1847 okazał się dla obojga najdłuższym i prawdopodobnie najważniejszym w ich życiu. Pięciotomowe pamiętniki George Sand, wydane po raz pierwszy w latach 50. XIX wieku w Paryżu pod tytułem Histoire de ma vie, nigdy dotąd nie zostały w całości przełożone na język polski. Stanowią one nie tylko szeroko zakrojony, barwny dokument niezwykłej epoki, sięgającej od czasów Wielkiej Rewolucji Francuskiej po okres panowania króla Ludwika Filipa, lecz pozostają również cennym źródłem wiedzy nieodzownym do zrozumienia biografii autorki Lukrecji Floriani, w szczególności zaś relacji łączących ją z Chopinem i jego muzyką.
W części 2 - "Moje pierwsze lata : 1800-1810" autorka opisuje dalsze rodzinne perypetie na tle fascynujących wydarzeń historycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339145/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. 1-5 w etui.
Indeks.
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Pierwsze pełne wydanie dzienników George Sand w języku polskim. George Sand, wybitna francuska powieściopisarka, autorka licznych dramatów i esejów, była jedną z najsłynniejszych kobiet XIX-wiecznej Francji. Jej związek z Fryderykiem Chopinem w latach 1838-1847 okazał się dla obojga najdłuższym i prawdopodobnie najważniejszym w ich życiu. Pięciotomowe pamiętniki George Sand, wydane po raz pierwszy w latach 50. XIX wieku w Paryżu pod tytułem Histoire de ma vie, nigdy dotąd nie zostały w całości przełożone na język polski. Stanowią one nie tylko szeroko zakrojony, barwny dokument niezwykłej epoki, sięgającej od czasów Wielkiej Rewolucji Francuskiej po okres panowania króla Ludwika Filipa, lecz pozostają również cennym źródłem wiedzy nieodzownym do zrozumienia biografii autorki Lukrecji Floriani, w szczególności zaś relacji łączących ją z Chopinem i jego muzyką.
Część 3 - "Od dzieciństwa do młodości : 1800–1819" zawiera rozważania na temat religii, wykształcenia w zakresie literatury, filozofii, dojrzewania ducha i wrażliwości serca, ale też nietuzinkowy obraz Francji pod rządami Napoleona Bonapartego obserwowanej oczyma dorastającej dziewczynki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339145/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. 1-5 w etui.
Indeks.
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Pierwsze pełne wydanie dzienników George Sand w języku polskim. George Sand, wybitna francuska powieściopisarka, autorka licznych dramatów i esejów, była jedną z najsłynniejszych kobiet XIX-wiecznej Francji. Jej związek z Fryderykiem Chopinem w latach 1838-1847 okazał się dla obojga najdłuższym i prawdopodobnie najważniejszym w ich życiu. Pięciotomowe pamiętniki George Sand, wydane po raz pierwszy w latach 50. XIX wieku w Paryżu pod tytułem Histoire de ma vie, nigdy dotąd nie zostały w całości przełożone na język polski. Stanowią one nie tylko szeroko zakrojony, barwny dokument niezwykłej epoki, sięgającej od czasów Wielkiej Rewolucji Francuskiej po okres panowania króla Ludwika Filipa, lecz pozostają również cennym źródłem wiedzy nieodzownym do zrozumienia biografii autorki Lukrecji Floriani, w szczególności zaś relacji łączących ją z Chopinem i jego muzyką.
W części 4 - "Od mistycyzmu do niezależności : 1819–1822" pisarka komentuje dzieła o tematyce chrześcijańskiej, rozważa teorie piękna i prawdy. Opisuje tutaj też swoje ostatecznie nieudane małżeństwo, powrót do Nohant, postaci, które wpłynęły na jej życie. Przyjmuje pseudonimy: Jules Sand, George Sand, Karl Sand.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339145/IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. 1-5 w etui.
Indeks.
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Pierwsze pełne wydanie dzienników George Sand w języku polskim. George Sand, wybitna francuska powieściopisarka, autorka licznych dramatów i esejów, była jedną z najsłynniejszych kobiet XIX-wiecznej Francji. Jej związek z Fryderykiem Chopinem w latach 1838-1847 okazał się dla obojga najdłuższym i prawdopodobnie najważniejszym w ich życiu. Pięciotomowe pamiętniki George Sand, wydane po raz pierwszy w latach 50. XIX wieku w Paryżu pod tytułem Histoire de ma vie, nigdy dotąd nie zostały w całości przełożone na język polski. Stanowią one nie tylko szeroko zakrojony, barwny dokument niezwykłej epoki, sięgającej od czasów Wielkiej Rewolucji Francuskiej po okres panowania króla Ludwika Filipa, lecz pozostają również cennym źródłem wiedzy nieodzownym do zrozumienia biografii autorki Lukrecji Floriani, w szczególności zaś relacji łączących ją z Chopinem i jego muzyką.
Część 5 - "Życie literackie i osobiste : 1832–1850" odsłania sukcesy literackie autorki, jej załamania psychiczne spowodowane trudnościami życia, rozwodem, wysiłkiem wychowania dzieci. Znajdujemy też tutaj charakterystykę Chopina. Autorka nie pisze o „burzy” rozstania z kompozytorem, ale z dystansu czasowego ze smutkiem patrzy na ich związek, konstatując: „Moje serce jest cmentarzem”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339145/V (1 egz.)
Książka
W koszyku
Estetyka muzyki / Roger Scruton ; tłumaczenie Zbigniew Skowron. - Wydanie I. - Kraków : Polskie Wydawnictwo Muzyczne, 2024. - 651, [4] strony : nuty ; 24 cm.
(Biblioteka Res Facta Nova)
Tytuł oryginału: The aesthetics of music, 2007.
Bibliografia na stronach 624-632. Indeksy.
„Estetyka muzyki” Rogera Scrutona to pierwsza pełna publikacja przedstawiająca charakter i znaczenie muzyki z perspektywy filozofii analitycznej. To także jedyne ujęcie tematu tak bogato ilustrowane przykładami muzycznymi. Podstawą tomu stały się wykłady Rogera Scrutona wygłaszane na Uniwersytecie Bostońskim, przekształcone w obszerne dzieło obejmujące fundamentalne zagadnienia z zakresu estetyki muzycznej.
Autor wyjaśnia oraz poddaje krytyce wiele modnych teorii z zakresu współczesnej filozofii i teorii muzyki. Podnosi kwestię moralnego znaczenia sztuki dźwięków oraz jej miejsca w naszej kulturze, upatrując fundamentu doświadczenia estetycznego w poczuciu smaku. Wnikliwie omawia różne szkoły analizy muzycznej, ponadto przeprowadza krytykę tezy zakładającej, że podstawą muzycznego porządku jest tonalność. Filozof przyjmuje przy tym postawę konserwatywną, konfrontując znaczenia uznawane za uniwersalne z ideami postmodernistycznymi. Broni wyznawanych przez siebie wartości estetycznych, określa zasady krytycyzmu, ostro wypowiada się o nowoczesnej muzyce popularnej.
Skupiając się na głównych problemach estetyki muzycznej, autor poddaje je wnikliwej i krytycznej analizie z perspektywy kluczowej dlań kategorii „podwójnej intencjonalności”: nastawienia na kształt brzmieniowy i jego świadome przeżycie. Jak zauważa we wstępie tłumacz niniejszej książki, „Scruton, dociekając sensu muzyki, nieustannie wskazuje na jej związek z otaczającym życiem i na jej niezbywalną rolę w estetycznym kształtowaniu współczesnego człowieka".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Muzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 5643 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 244-257. Indeks.
Tekst częśc. tł. z fr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 313235 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. grzb.: Teoria i estetyka awangardy muzycznej.
Bibliogr. s. 197-206. Indeks.
Współfinansowanie: Uniwersytet Warszawski. Instytut Muzykologii.
Streszcz. ang.
Książka poświęcona refleksji teoretyczno-estetycznej trzech najwybitniejszych przedstawicieli powojennej awangardy: Johna Cage'a, Pierre'a Bouleza i Karlheinza Stockhausena. Przedstawione tutaj ich poglądy na najistotniejsze zagadnienia awangardowej twórczości obrazują - z jednej strony - ich świadomość estetyczną, z drugiej zaś są kluczem do pełnego zrozumienia ich utworów, które zrewolucjonizowały pod wieloma względami tradycyjne wyobrażenie muzyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Muzyczna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M 4375 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. grzb.: Teoria i estetyka awangardy muzycznej.
Bibliogr. s. 197-206. Indeks.
Streszcz. ang.
Książka poświęcona refleksji teoretyczno-estetycznej trzech najwybitniejszych przedstawicieli powojennej awangardy: Johna Cage'a, Pierre'a Bouleza i Karlheinza Stockhausena. Przedstawione tutaj ich poglądy na najistotniejsze zagadnienia awangardowej twórczości obrazują - z jednej strony - ich świadomość estetyczną, z drugiej zaś są kluczem do pełnego zrozumienia ich utworów, które zrewolucjonizowały pod wieloma względami tradycyjne wyobrażenie muzyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339349 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej