Zarzycki Piotr (matematyk)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(5)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2481)
Kozioł Paweł
(2012)
Bekker Alfred
(1688)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(795)
Zarzycki Piotr (matematyk)
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(646)
Wallace Edgar
(586)
Konopnicka Maria
(544)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(496)
Shakespeare William
(474)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Hackett Pete
(435)
Maybach Viola
(434)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(392)
Poe Edgar Allan
(367)
Twain Mark
(367)
Christie Agatha (1890-1976)
(362)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(352)
May Karl
(345)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(336)
Siemianowski Roch (1950- )
(333)
Shakespeare William (1564-1616)
(328)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(321)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(315)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(299)
Leśmian Bolesław
(291)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(286)
Mahr Kurt
(284)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(284)
Kraszewski Józef Ignacy
(281)
Darlton Clark
(280)
King Stephen (1947- )
(280)
Ewers H.G
(278)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(277)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Донцова Дарья
(270)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(267)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(259)
Kühnemann Andreas
(259)
Калинина Дарья
(257)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(254)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(250)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(238)
Conrad Joseph
(236)
Austen Jane
(234)
May Karol
(232)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Prus Bolesław
(230)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(228)
Kürschner Joseph
(228)
Domańska Joanna (1970- )
(226)
Andersen Hans Christian
(224)
Balzac Honoré de
(222)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(219)
Stevenson Robert Louis
(218)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Wells H. G
(214)
Kipling Rudyard
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(210)
Howard Robert E
(205)
Cieślik Donata
(203)
Zimnicka Iwona (1963- )
(203)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(201)
Evans Virginia
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(195)
Popczyński Marcin (1974- )
(195)
Czechowicz Józef
(189)
Kienzler Iwona (1956- )
(189)
Dickens Charles (1812-1870)
(187)
Alcott Louisa May
(186)
Hoffmann Horst
(186)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(184)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Temat
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Metody nauczania
(3)
Nauczanie
(3)
Matematyka
(2)
Teoria liczb
(2)
Informatyka
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Matematyka
(3)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wyd. 1. ogł. pt.: Elementy teorii liczb.
Bibliogr. s. 98. Indeks.
Dla studentów matematyki i informatyki uniwersytetów i uczelni technicznych, nauczycieli akademickich oraz nauczycieli prowadzących kółka matematyczne i uczniów szkół średnich przygotowujących się do olimpiad matematycznych.
Podręcznik jest wprowadzeniem do teorii liczb, zawierającym jej podstawowe pojęcia, twierdzenia i dowody. Książka ma formę wykładów. Ważnym jej elementem są łatwe ćwiczenia związane z podanym w książce materiałem teoretycznym oraz trudniejsze zadania do rozwiązania. Od czytelników książki nie wymaga się znajomości matematyki na poziomie wyższym, dlatego może on być matematyczną lekturą dla osób bez matematycznego wykształcenia. Pozycja przeznaczona dla studentów matematyki i informatyki uniwersytetów i uczelni technicznych, nauczycieli matematyki, zdolniejszych uczniów matematyki przygotowujących się do konkursów i olimpiad.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 283533, 283534, 281817 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 376-386. Indeks.
Podręcznik akademicki dla studentów matematyki i informatyki na uniwersytetach i uczelniach technicznych, pracowników naukowych tych uczelni oraz informatyków zajmujących się zastosowaniami obliczeniowej teorii liczb.
Nowoczesny, interdyscyplinarny podręcznik akademicki, w którym szczególny nacisk położono na obliczeniową teorię liczb. Składa się z 3. rozdziałów. Pierwszy to podstawowy wykład z elementarnej teorii liczb, drugi zawiera najważniejsze algorytmy teorioliczbowe, trzeci ukazuje wybrane zastosowania prezentowanych algorytmów w informatyce i kryptografii. Teoria jest bogato ilustrowana ciekawymi przykładami. Źródłem przydatnych informacji są liczne uwagi bibliograficzne i notki biograficzne uczonych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 285037, 285035, 285036, 285034, 281770 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
Dla studentów matematyki nauczycielskiej i nauczycieli tego przedmiotu.
Książka ta jest pierwszą częścią podręcznika dotyczącego dydaktyki matematyki. Przeznaczona jest dla studentów matematyki nauczycielskiej, ale też nauczycieli matematyki oraz innych osób, którym zależy na rozwijaniu umiejętności matematycznych. Może służyć jako podręcznik akademicki wykorzystywany podczas prowadzenia zajęć z dydaktyki matematyki.
Treść dotyczy podstawowych zagadnień, z którymi powinien zapoznać się przyszły nauczyciel matematyki (cele, metody, zasady, teorie nauczania itp.). Każdy rozdział składa się z tzw. części teoretycznej, serii ćwiczeń, zagadnień do dyskusji oraz spis literatury dotyczący omawianego zagadnienia.
Część 2. i 3. podręcznika dotyczy nauczania matematyki odpowiednio w szkole podstawowej oraz ponadpodstawowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 382842 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
Dla studentów matematyki nauczycielskiej i nauczycieli matematyki.
Książka ta jest drugą częścią podręcznika dotyczącego dydaktyki matematyki. Przeznaczona jest dla studentów matematyki nauczycielskiej, ale też nauczycieli matematyki oraz innych osób, którym zależy na rozwijaniu umiejętności matematycznych. Może służyć jako podręcznik akademicki wykorzystywany podczas prowadzenia zajęć z dydaktyki matematyki.
W książce omówiono zagadnienia szczegółowe związane z nauczaniem matematyki w klasach IV-VIII szkoły podstawowej, wyróżniając cztery główne działy: liczby, geometria, algebra oraz statystyka i rachunek prawdopodobieństwa. W każdym z nich przedstawiono także kwestię wykorzystania na lekcjach matematycznego oprogramowania, informacje o grach związanych z poruszaną tematyką czy o "gadżetach" matematycznych.
Część 1. podręcznika dotyczy podstawowych zagadnień (cele, metody, zasady, teorie nauczania itp.), a część 3. dotyczy nauczania matematyki w szkole ponadpodstawowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 385592 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
Dla studentów matematyki nauczycielskiej i nauczycieli matematyki.
Książka ta jest trzecią częścią podręcznika z dydaktyki matematyki. Przeznaczona jest dla studentów matematyki nauczycielskiej, a także dla nauczycieli matematyki oraz innych osób zainteresowanych edukacją matematyczną. Może służyć jako podręcznik akademicki wykorzystywany podczas prowadzenia zajęć z dydaktyki matematyki.
W książce koncentrujemy się na następujących działach szkolnej matematyki: liczby, geometria, algebra, funkcje, matematyka dyskretna oraz statystyka i rachunek prawdopodobieństwa. Każdemu z nich towarzyszy wątek technologiczny - omawiamy wykorzystanie matematycznego oprogramowania w czasie lekcji matematyki.
Część 1. podręcznika dotyczy podstawowych zagadnień (np. cele, metody, zasady, teorie nauczania), a w części 2. omawia się nauczanie matematyki w szkole podstawowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 386342 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej