Marketing polityczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje naukowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(11)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(21)
Czytelnia BG
(7)
Dział Informacji
(4)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(4)
Jabłoński Wojciech
(3)
Jeziński Marek
(2)
Seklecka Aleksandra
(2)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(2)
Wiszniowski Robert
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Glinka Kamil
(1)
Jabłoński Andrzej Wojciech
(1)
Karnowski Michał (1976- )
(1)
Kolczyński Janusz
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Lusińska Anna
(1)
Makowski Wacław (1880-1942)
(1)
Mazur Marek (nauki polityczne)
(1)
Mistewicz Eryk (1967- )
(1)
Olszanecka-Marmola Agata
(1)
Ossowski Szymon
(1)
Peszyński Wojciech (1981- )
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Rafałowski Wojciech (1986- )
(1)
Rogaliński Paweł
(1)
Sepielak Paweł
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Sztumski Janusz (1930- )
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Wojtowski Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(13)
1930 - 1939
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(26)
Temat
Kobieta
(6651)
Język angielski
(3434)
Rodzina
(3383)
Język niemiecki
(3176)
Relacje międzyludzkie
(3094)
Marketing polityczny
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2777)
Przyjaźń
(2617)
Płyty gramofonowe
(2615)
Tajemnica
(2257)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2119)
Miłość
(2118)
Żydzi
(2040)
Literatura polska
(2011)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1997)
Śledztwo i dochodzenie
(1983)
Powieść polska
(1943)
Życie codzienne
(1911)
Pisarze polscy
(1878)
Zabójstwo
(1877)
Dzieci
(1736)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1592)
Mężczyzna
(1561)
Kościoły i kaplice
(1492)
Wojsko
(1456)
Kultura
(1438)
Język polski
(1356)
Filozofia
(1330)
Zamki i pałace
(1283)
Politycy
(1279)
Tematy i motywy
(1270)
Historia
(1262)
Policjanci
(1257)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Polityka
(1235)
Podróże
(1230)
Dziewczęta
(1188)
Nastolatki
(1129)
Małżeństwo
(1102)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1091)
Władcy
(1077)
Magia
(1064)
Powieść angielska
(1062)
Zwierzęta
(1061)
Sztuka
(1056)
Uczucia
(1052)
Literatura
(1049)
Jazz
(1026)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(1005)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(977)
Rodzeństwo
(976)
Język angielski - podręcznik
(965)
Dziennikarze
(947)
PRL
(919)
Polityka międzynarodowa
(919)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(877)
Poezja polska - 20 w.
(864)
Wielkanoc
(864)
Holokaust
(854)
Muzyka polska
(853)
Rock
(853)
Sekrety rodzinne
(852)
Społeczeństwo
(849)
Powieść francuska
(832)
Sztuka polska
(816)
Ludzie a zwierzęta
(787)
Osoby zaginione
(782)
Duchowieństwo katolickie
(773)
Młodzież
(770)
Arystokracja
(762)
Boże Narodzenie
(759)
Śmierć
(740)
Przestępczość zorganizowana
(720)
Wojna
(712)
Relacja romantyczna
(708)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(698)
Teatr polski
(696)
Pisarze
(690)
Chłopcy
(681)
Poszukiwania zaginionych
(678)
Język francuski
(677)
Literatura austriacka
(665)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(662)
Samorealizacja
(658)
Obyczaje i zwyczaje
(655)
Polacy
(642)
Miasta
(639)
Budownictwo miejskie
(637)
Film obyczajowy
(631)
Psy
(624)
Wybory życiowe
(620)
Świadomość społeczna
(614)
Uprowadzenie
(613)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Jelenia Góra (woj. dolnośląskie)
(1)
Kraje anglosaskie
(1)
Legnica (woj. dolnośląskie)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Publicystyka polska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 319764 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 32-195 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 273697 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 297952, 298692 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 285482, 285481, 285480, 285479 (4 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316-343 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 316-14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 224-268. Indeks.
Współfinansowanie: Wydział Nauk Społecznych (Uniwersytet Wrocławski)
Streszczenie w języku angielskim.
Celem monografii jest analiza zależności pomiędzy polityką miejską a aktywnością marketingową prezydentów czterech największych miast Dolnego Śląska, która przypada na okres samorządowej rywalizacji o władzę. Przyjęcie założenia, że polityka miejska może być interpretowana w dwóch kontekstach: nie tylko wyborczym, ale również prorozwojowym, determinuje prezentowaną perspektywę badawczą. Zestawienie i porównanie obu kontekstów działalności prezydentów, uzupełnione o parametryczny ogląd ich pozycji na arenie miejskiej, składa się na koncepcję pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23128 Ś (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. ISSN 0239-6661 ; no 2356)
Bibliogr. przy pracach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 263551 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 281377 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 284406, 284405, 284404 (3 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 659-28 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-30 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Początku XXI Wieku ; t. 25)
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
Współfinansowanie: Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.
"Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają często kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations". (prof. dr hab. Jerzy Olędzki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331031 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Publikacja zawiera artykuły dotyczące nowych form komunikacji społecznej i ich wpływu na dziennikarstwo i politykę. [...] Przedstawione analizy stanowią istotny wkład w rozważania na temat zmian, jakie interaktywne formy komunikacji wniosły w pracę dziennikarzy i polityków. Dla tych pierwszych zmienił się sposób wyboru, zdobywania i realizacji materiałów, a u tych drugich - wymusił otwarcie na nowe sposoby promocji politycznej. Należy pamiętać, że przedmiotowe zjawiska wywarły zarówno pozytywny, jak i negatywny wpływ na życie społeczne, czego dowodzą umieszczone poniżej badania naukowców. Ze wstępu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 659.3-12 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340464 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: Mistewicz kontra Karnowski. U dołu okł.: Pierwsza w Polsce książka wideo.
"Anatomia władzy" to pierwsza książka wideo w Polsce. Książka do czytania i do oglądania przez telefon komórkowy. Obok tekstu znajdują się małe kwadraciki. To fotokody. Potrafi je czytać każda komórka. Wystarczy najechać obiektywem komórki na fotokod i wyświetlą się na ekranie telefonu materiały filmowe. W ten sposób przenosimy się w gorącą atmosferę kampanii wyborczych, sporów PR-owców i ludzi marketingu. Możemy zobaczyć fragmenty wyborczych debat, o których rozmawiają autorzy książki. Wchodzimy za kulisy kampanii. Oglądamy wypowiedzi Aleksandra Kwaśniewskiego i Lecha Wałęsy, Silvio Berlusconiego, Janusza Palikota, Romana Giertycha i wielu innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340474, 305247 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 280613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 2526)
Bibliogr. s. [387]-402. Indeks.
Streszcz. ang., niem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 283289 (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316-287 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 299-315.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Gdański
Pierwsza dokumentacyjna publikacja i jednocześnie krytyczna refleksja na temat 155 polskich rządowych kampanii społecznych, powstałych w latach 1994-2015 z inicjatywy ministerstw 10 kolejnych polskich rządów, jako narzędzia rządowego komunikowania. Pokazuje nie tylko ilość zainicjowanych przez polskie rządy kampanii społecznych czy rządową oraz ministerialną aktywność, ale także poruszane przez te kampanie problemy, dokonując próby oceny skuteczności ich wpływu na zmiany postaw i zachowań polskiego społeczeństwa. Zatem zarówno tematyka książki, jak i przyjęta w niej perspektywa badawcza może być interesująca i inspirująca dla wszystkich nią zainteresowanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 356281 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama polityczna a t. zw. wola społeczna / W. Makowski. - Warszawa : [s.n.], 1932 ([Warszawa : Druk. Techniczna]). - 45 s. ; 25 cm.
Odb.: Themis Polska. 1932 ser. 3 t. 8.
Opis wg okł.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CM KEK 317321 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej.
Bibliogr. Indeks.
Streszcz. ang.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 284379, 284380, 284381, 284378, 284377 (5 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 32-260 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 309-341.
Współfinansowanie: Uniwersytet Śląski
Streszczenie w języku angielskim.
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 365767 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej