Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(71)
Forma i typ
Książki
(71)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(54)
tylko na miejscu
(28)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(49)
Biblioteka Austriacka
(5)
Biblioteka Obcojęzyczna
(3)
Czytelnia BG
(10)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(1)
Dział Informacji
(17)
Księgozbiór Podręczny
(1)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(5)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(2)
Black Sam
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Buhlmann Rosemarie
(2)
Chlewińska Iwona (tłumaczka)
(2)
Cianciara Jolanta (1959- )
(2)
Fearns Anneliese
(2)
Furman Wojciech (1946- )
(2)
Gaspardo Nello
(2)
Gregory Anne
(2)
Jabłoński Wojciech
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Ożarowska Aleksandra (tłumaczka)
(2)
Uścińska Bożena (psycholog)
(2)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(2)
Barlik Jacek
(1)
Borkowski Igor (filolog)
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
D'Humières Isabelle
(1)
Davis Anthony
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Duda Aneta
(1)
Fernau C. N
(1)
Flis Jarosław
(1)
Frołow Jakub (1973- )
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Green Andy
(1)
Hartley Kate
(1)
Herrling Tony
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kadragic Alma
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kunczik Michael (1945-2018)
(1)
Kuzborski Michał (1984- )
(1)
Leigh Rich
(1)
Leksiński Michał
(1)
Maciejewska Małgorzata
(1)
Madejski Radosław
(1)
Madryas-Kowalska Weronika
(1)
Marsen Sky
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niedziółka Dariusz A
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Noelle-Neumann Elisabeth
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oppermann Katrin
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pache Magdalena
(1)
Podraza Urszula
(1)
Poręba Mira
(1)
Ries Al (1927- )
(1)
Ries Laura
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Rydel Maciej (1943- )
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Schenkler Irv
(1)
Schmidtke Rafał
(1)
Schnur Patrick
(1)
Schulz Winfried
(1)
Siara Olga
(1)
Snarska Małgorzata
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Stoppel Anna
(1)
Szlis Izabela
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Słodykiewicz Elżbieta
(1)
Trojanowski Mariusz (ekonomia)
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Walczak Anna
(1)
Warzecha Adam (filolog)
(1)
Waszkiewicz-Raviv Alicja
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wilke Jürgen
(1)
Wiśniewski Rafał (1977- ; socjolog)
(1)
Zarzecki Marcin (1977- )
(1)
Ćwiklińska Jolanta
(1)
Łączyński Marcin
(1)
Święćkowska Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(61)
Niemcy
(4)
Francja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(54)
niemiecki
(5)
angielski
(1)
francuski
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. public relations
(5)
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(3)
Studenci
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(6626)
Język angielski
(3431)
Rodzina
(3365)
Język niemiecki
(3174)
Relacje międzyludzkie
(3077)
Public relations
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2767)
Płyty gramofonowe
(2615)
Przyjaźń
(2594)
Tajemnica
(2245)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2118)
Miłość
(2110)
Żydzi
(2036)
Literatura polska
(2003)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1995)
Śledztwo i dochodzenie
(1960)
Powieść polska
(1946)
Życie codzienne
(1900)
Pisarze polscy
(1872)
Zabójstwo
(1864)
Dzieci
(1727)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1591)
Mężczyzna
(1556)
Kościoły i kaplice
(1490)
Wojsko
(1454)
Kultura
(1432)
Język polski
(1345)
Filozofia
(1323)
Politycy
(1277)
Zamki i pałace
(1267)
Tematy i motywy
(1260)
Historia
(1259)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Policjanci
(1241)
Polityka
(1224)
Podróże
(1219)
Dziewczęta
(1184)
Nastolatki
(1117)
Małżeństwo
(1097)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1087)
Władcy
(1074)
Powieść angielska
(1062)
Magia
(1060)
Sztuka
(1051)
Zwierzęta
(1048)
Literatura
(1045)
Uczucia
(1041)
Jazz
(1025)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(997)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(975)
Rodzeństwo
(972)
Język angielski - podręcznik
(966)
Dziennikarze
(945)
PRL
(914)
Polityka międzynarodowa
(914)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(876)
Poezja polska - 20 w.
(867)
Wielkanoc
(865)
Holokaust
(853)
Rock
(853)
Muzyka polska
(852)
Sekrety rodzinne
(843)
Społeczeństwo
(841)
Powieść francuska
(833)
Sztuka polska
(813)
Ludzie a zwierzęta
(783)
Osoby zaginione
(778)
Duchowieństwo katolickie
(770)
Młodzież
(765)
Arystokracja
(757)
Boże Narodzenie
(753)
Śmierć
(736)
Przestępczość zorganizowana
(716)
Wojna
(708)
Relacja romantyczna
(707)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(694)
Teatr polski
(691)
Pisarze
(683)
Chłopcy
(678)
Język francuski
(675)
Poszukiwania zaginionych
(672)
Literatura austriacka
(664)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(660)
Samorealizacja
(654)
Obyczaje i zwyczaje
(651)
Polacy
(640)
Budownictwo miejskie
(636)
Film obyczajowy
(631)
Miasta
(630)
Psy
(619)
Świadomość społeczna
(612)
Wybory życiowe
(611)
Uprowadzenie
(607)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Opracowanie
(8)
Podręczniki akademickie
(6)
Podręcznik
(4)
Podręczniki
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Korespondencja urzędowa
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Poradniki
(2)
Raport z badań
(2)
Esej
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(16)
Zarządzanie i marketing
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Językoznawstwo
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
71 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Wydaw. skoroszytowe przystosowane do wpinania aktualizacji.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bp-63 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 275002, 273678, 275001 (3 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bp-47 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
Finansowanie: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii (Uniwersytet Warszawski)
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne – a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne – czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskonałego public relations. Choć autor szczegółowo opisuje i analizuje teorię doskonałego public relations, to książka odnosi się do public relations w szerszym ujęciu, ponieważ dr Jacek Barlik omawia także najważniejsze wyzwania, najbardziej istotne problemy i najciekawsze kontrowersje oraz debaty wokół i w samej dyscyplinie public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 365838 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Myśl o Kulturze)
Ilustracje na wyklejkach.
Bibliografia na stronie 25. Indeksy.
Finansowanie: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego (Polska)
W książce Krystalizacja opinii publicznej, wydanej w 1923 roku, Bernays definiuje i określa horyzonty funkcjonalności nowego zawodu, jakim na początku XX wieku stał się doradca public relations. Pionierska książka, ukazująca się po raz pierwszy w polskim tłumaczeniu, jest także bardzo aktualnym wykładem ujawniającym retrospektywnie trwałość i efektywność oddziaływań komunikacyjnych na odbiorcę w wieku rewolucji mediów. Według Bernaysa opinia publiczna jest podmiotowym interlokutorem w dyskusji, a doradztwo public relations bardziej sztuką komunikacji niż inżynierią społeczną. […] W znacznym stopniu to dzięki Bernaysowi w ramach współczesnej systematyki dyscyplin naukowych funkcjonują autonomiczne subdyscypliny, takie jak na przykład socjologia opinii publicznej lub psychologia opinii publicznej. Rafał Wiśniewski, Marcin Zarzecki (fragment Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 353445 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Edward Bernays (1891-1995) gilt als Vater der Public Relations. Mit seinem Buch PROPAGANDA aus dem Jahr 1928 schuf er die bis heute gültige Grundlage für modernes Kommunikationsmanagement. Der in Wien geborene Bernays war ein Neffe Sigmund Freuds, der sich dessen Erkenntnisse der moderne Seele zu nutze machte und sie in den Dienst von Regierungen und Konzernen stellte. PROPAGANDA ist Bernays Hauptwerk. In PROPAGANDA (ein Begriff, den er später selbst in »Public Relations« umbenannte) beschreibt Bernays alle wesentlichen Techniken der Meinungsbeeinflussung wie z. B. den Einsatz von »neutralen Experten«, um eine Aussage glaubhaft erscheinen zu lassen. Für den US-Präsidenten Wilson promotete er den Ersten Weltkrieg, mit den »Fackeln der Freiheit« machte er Zigaretten zum Symbol der weiblichen Emanzipation und brachte die amerikanischen Frauen zum Rauchen. Er arbeitete für Edison und Ford, aber auch für die CIA: Sie alle ließen sich von Bernays ihr Image aufpolieren oder die Marktchancen ihrer Produkte verbessern. PROPAGANDA steht in einer Reihe mit den Strategie-Klassikern wie Machiavelli und Clausewitz. Knapp 80 Jahre nach seinem Erscheinen und knapp ein Jahrhundert nach Entstehen der PR-Industrie erscheint dieses Buch nun erstmals auf Deutsch.Edward Bernays (1891-1995) gilt als Vater der Public Relations. Mit seinem Buch PROPAGANDA aus dem Jahr 1928 schuf er die bis heute gültige Grundlage für modernes Kommunikationsmanagement. Der in Wien geborene Bernays war ein Neffe Sigmund Freuds, der sich dessen Erkenntnisse der moderne Seele zu nutze machte und sie in den Dienst von Regierungen und Konzernen stellte. PROPAGANDA ist Bernays Hauptwerk. In PROPAGANDA (ein Begriff, den er später selbst in »Public Relations« umbenannte) beschreibt Bernays alle wesentlichen Techniken der Meinungsbeeinflussung wie z. B. den Einsatz von »neutralen Experten«, um eine Aussage glaubhaft erscheinen zu lassen. Für den US-Präsidenten Wilson promotete er den Ersten Weltkrieg, mit den »Fackeln der Freiheit« machte er Zigaretten zum Symbol der weiblichen Emanzipation und brachte die amerikanischen Frauen zum Rauchen. Er arbeitete für Edison und Ford, aber auch für die CIA: Sie alle ließen sich von Bernays ihr Image aufpolieren oder die Marktchancen ihrer Produkte verbessern. PROPAGANDA steht in einer Reihe mit den Strategie-Klassikern wie Machiavelli und Clausewitz. Knapp 80 Jahre nach seinem Erscheinen und knapp ein Jahrhundert nach Entstehen der PR-Industrie erscheint dieses Buch nun erstmals auf Deutsch.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The essentials of public relations" 1993.
Bibliogr. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-27 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 659-8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3355.)
(Dziennikarstwo i Media, ISSN 2082-8322 ; 2.)
Tekst częśc. tł. z hisz. Streszcz. ang. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 318622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 131.
Komunikacja wizerunkowa jest czymś innym niż komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, także autoprezentacji. Stąd w książce znajdują się wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego image'u – wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Autorka, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej publikacji podejmuje także problem mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem. Książka przybliża czytelnikom trudną sztukę kreowania nie tylko własnego wizerunku,ale także osób, przedsiębiorstw i produktów. Druga część książki poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbają o swoją wiarygodność w sytuacjach kryzysowych. Kolejna część skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają. Ostatnia część obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej.
Adresatem książki są osoby którym potrzebna jest wiedza związana z kreacją własnego wizerunku,wizerunku własnej firmy. Książka kierowana jest do studentów, kadry akademickiej, szkoleniowców, pracowników korporacji, przedsiębiorców,słowem ludzi biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-41 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 337963 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B UE-462 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 979 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik profesjonalnie przygotuje do stawienia czoła dwóm najbardziej żywotnym przejawom współczesnej gospodarki: prezentacji i pertraktacjom. Osobom zainteresowanym egzaminem z gospodarczego języka niemieckiego dostarczy solidnych podstaw dla zorientowanej zawodowo sprawności komunikacji. Książka zawiera informacje, przesłanki międzykulturowe, techniki dekodowania sygnałów pozawerbalnych oraz strategie językowe, które są warunkiem pomyślnych prezentacji, a w efekcie udanych pertraktacji. Nadrzędnym celem Autorów jest zatem rozwinięcie umiejętności profesjonalnej prezentacji produktu lub firmy e formie odpowiedniej dla obszaru niemieckojęzycznego, oraz zdobycie sprawności pomyślnego forsowania swoich interesów podczas rokowań zarówno bi-, jak i multilateralnych. Pracę nad tymi sprawnościami, postrzeganymi w kontekście różnic kulturowych, ułatwia szereg ćwiczeń indywidualnych i grupowych, jak też fotografie, teksty. Szybką i precyzyjną orientację umożliwi Państwu szczegółowy wykaz haseł, a klucz do ćwiczeń będzie niezawodną pomocą podczas samodzielnej pracy z książką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0(07) B (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt. : pierwszy kontakt z mediami, formy obecności w mediach, zachowanie przed kamerą i mikrofonem, konkretne przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316-67 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 300404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Larousse réussir)
Ecrire des comptes rendus vite et bien, rédiger des notes d'information dynamiques ; élaborer un dossier de presse, construire une proposition commerciale convaincante... Communiquer par écrit propose une méthode pédagogique pour réussir des documents clairs et efficaces. Découvrez dans cet ouvrage toutes les clefs, les recettes et les astuces de la communication écrite ainsi que les documents les plus utiles classés selon leur objectif de communication.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 31084 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Everything you should know about public relations" 2003.
Bibliogr. s. 333. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bp-80 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy komunikowania społecznego / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wydanie 2 (dodruk). - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 2004. - 168 stron : rysunki, tabele, wykresy ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliografia na stronach 157-161. Indeksy.
Komunikowanie jest jednym z najstarszych procesów społecznych. Komunikowanie społeczne to najstarszy system komunikowania, w którym mieszczą się wszystkie procesy związane z porozumiewaniem się jednostek ludzkich. Zainteresowanie teorią komunikowania rośnie - stąd potrzeba wydania książki, która przedstawiałaby czytelnikowi naukę o komunikowaniu, o jej podstawowych problemach i obszarach badawczych w ogólnym zarysie. "Podstawy komunikowania społecznego" przeznaczone SA nie tylko dla studentów nauk politycznych, socjologii, psychologii, dziennikarstwa, pedagogiki, organizacji i zarządzania oraz pokrewnych nauk, ale także dla każdego, kto interesuje się komunikowaniem jako procesem czy systemami komunikowania we współczesnych społeczeństwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352183 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 310075, 309558, 308877, 309557 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 13905 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej