Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(658)
Forma i typ
Książki
(636)
Publikacje naukowe
(285)
Publikacje fachowe
(197)
Poradniki i przewodniki
(126)
Publikacje dydaktyczne
(116)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(45)
Publikacje popularnonaukowe
(37)
Czasopisma
(13)
Audiobooki
(7)
Publikacje informacyjne
(5)
Publikacje promocyjne
(3)
Proza
(2)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(523)
nieokreślona
(61)
tylko na miejscu
(40)
wypożyczone
(40)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(586)
Biblioteka Austriacka
(8)
Biblioteka Obcojęzyczna
(22)
Czytelnia BG
(17)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(5)
Dział Informacji
(19)
Księgozbiór Podręczny
(4)
Biblioteka Muzyczna
(2)
Autor
Sałbut Bartosz
(11)
Gasper Dorota
(7)
Bury Agnieszka Natalia
(6)
Kostera Monika (1963- )
(6)
Juchnowicz Marta (1948- )
(5)
Lipa Michał
(5)
Ożarowska Aleksandra (tłumaczka)
(5)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawczyni)
(5)
Bugdol Marek (1966- )
(4)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(4)
Karczewski Leszek
(4)
Kretek Henryk
(4)
Sinek Simon
(4)
Waśko Zbigniew
(4)
Witkowska Magda
(4)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(3)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(3)
Dooley Jenny
(3)
Evans Virginia
(3)
Gregor Bogdan (1943- )
(3)
Gut Jerzy (1955- )
(3)
Haman Wojciech (1954- )
(3)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(3)
Kinowska Hanna (organizacja i zarządzanie)
(3)
Kotarbiński Jacek
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(3)
Lipka Anna (organizacja i zarządzanie)
(3)
Moczydłowska Joanna
(3)
Modzelewski Piotr
(3)
Opolski Krzysztof (1948- )
(3)
Paluch Jan
(3)
Puzyrkiewicz Dariusz
(3)
Radosz Joanna (1992- )
(3)
Rostkowski Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(3)
Sepielak Paweł
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Spiechowski Przemysław
(3)
Stańczyk Izabela
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(3)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(3)
Adamska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Antczak Mariola
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Babin Leif
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Beck-Krala Ewa
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Berman Karen (1962- )
(2)
Bielakowski Cezary (1968- )
(2)
Blikle Andrzej (1939- )
(2)
Brunson Russell
(2)
Brynjolfsson Erik (1962- )
(2)
Bucki Piotr
(2)
Cagan Marty (1959- )
(2)
Case John (1944- )
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czartoryski Bartosz
(2)
Doktór Dymitr
(2)
Doroba Anita
(2)
Erikson Thomas (1965- )
(2)
Espinoza Chip (1962- )
(2)
Fabritius Friederike
(2)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(2)
Firlej Krzysztof
(2)
Flak Olaf
(2)
Ford Henry (1863-1947)
(2)
Froń Karol
(2)
Fryzeł Barbara (1971- )
(2)
Gajewska Paulina
(2)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(2)
Gawande Atul (1965- )
(2)
Gaweł Łukasz
(2)
Glinka Beata (1973- )
(2)
Gomola Aleksander (1963- )
(2)
Gross-Gołacka Elwira
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Halaba Małgorzata
(2)
Hamel Gary (1954- )
(2)
Hasooni-Abood Diana
(2)
Heidtman Joanna
(2)
Hull John (1946- )
(2)
Iacocca Lee (1924-2019)
(2)
Idziak Wacław
(2)
Jacyna Marianna (1961- )
(2)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(2)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Jeznach Andrzej (1954- )
(2)
Jonek-Kowalska Izabela
(2)
Jopek Katarzyna
(2)
Justyna Marlena
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(348)
2010 - 2019
(231)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(16)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(3)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(596)
1901-2000
(21)
1989-2000
(15)
1945-1989
(10)
1918-1939
(3)
1401-1500
(1)
1901-
(1)
Kraj wydania
Polska
(631)
Wielka Brytania
(10)
Stany Zjednoczone
(8)
Niemcy
(5)
Austria
(1)
Węgry
(1)
Holandia
(1)
Język
polski
(618)
angielski
(22)
niemiecki
(5)
niderlandzki
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(140)
Szkoły wyższe
(111)
Przedsiębiorcy
(59)
Specjaliści ds. marketingu
(22)
Studenci
(20)
Specjaliści ds. kadr
(9)
Dyrektorzy HR
(8)
Pracodawcy
(8)
Specjaliści ds. public relations
(6)
Specjaliści ds. rekrutacji
(6)
Copywriterzy
(5)
Informatycy
(5)
Nauczyciele
(5)
Dyrektorzy
(4)
Ekonomiści
(4)
Handlowcy
(4)
Pracownicy naukowi
(4)
Prawnicy
(4)
Specjaliści ds. reklamy
(4)
Coachowie
(3)
Doradcy personalni
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Trenerzy pracy
(3)
Urzędnicy
(3)
Architekci
(2)
Architekci krajobrazu
(2)
Blogerzy
(2)
Doktoranci
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Dowódcy
(2)
Dziennikarze
(2)
Finansiści
(2)
Hotelarze
(2)
Internauci
(2)
Kierownicy projektów
(2)
Księgowi
(2)
Logistycy
(2)
Menedżerowie kultury
(2)
Pracownicy banków
(2)
Psycholodzy
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Szkoły zawodowe
(2)
14-17 lat
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Administratorzy systemów
(1)
Agenci ubezpieczeniowi
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Antropolodzy społeczni
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
Bibliotekarze
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Emeryci i renciści
(1)
Freelancer
(1)
Graficy
(1)
Harcerze
(1)
Influencerzy
(1)
Instruktorzy harcerscy
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Inżynierowie
(1)
Językoznawcy
(1)
Kadry
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Lekarze
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Menadżerowie
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Negocjatorzy
(1)
Niewidomi
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pedagodzy
(1)
Politolodzy
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prezesi
(1)
Programiści
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Projektanci mody
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Przywódcy
(1)
Radcy prawni
(1)
Rodzice
(1)
Socjolodzy
(1)
Specjaliści ds sprzedaży
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Specjaliści zastosowań informatyki
(1)
Specjaliści zdrowia publicznego
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(11)
Literatura polska
(10)
Literatura angielska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Zarządzanie
(122)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(86)
Przedsiębiorstwo
(82)
Przywództwo
(57)
Marketing
(55)
Kultura organizacyjna
(42)
Sukces
(40)
Menedżerowie
(37)
Innowacje
(29)
Marketing cyfrowy
(26)
Kadry
(23)
Reklama
(23)
Komunikacja marketingowa
(22)
Praca zespołowa
(22)
Zarządzanie strategiczne
(21)
Praca
(20)
Relacje międzyludzkie
(20)
Motywacja pracy
(19)
Przedsiębiorcy
(19)
Organizacja
(18)
Media społecznościowe
(17)
Coaching
(16)
Zachowanie organizacyjne
(15)
Decyzje
(14)
Organizacja pracy
(14)
Public relations
(14)
Zarządzanie zmianą
(14)
Kompetencje przywódcze
(13)
Komunikacja interpersonalna
(13)
Kreatywność
(13)
Marka (ekonomia)
(13)
Zaangażowanie pracowników
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Komunikacja społeczna
(12)
Przedsiębiorczość
(12)
Sztuczna inteligencja
(12)
Zarządzanie projektami
(12)
Handel elektroniczny
(11)
Kapitał ludzki
(11)
Kompetencje menedżerskie
(11)
Rozwój zrównoważony
(11)
Zarządzanie kryzysowe
(11)
Badania marketingowe
(10)
Instytucje kultury
(10)
Konsumenci
(10)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(10)
Psychologia biznesu
(10)
Rekrutacja pracowników
(10)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(9)
Produktywność pracy
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
COVID-19
(8)
Dobre praktyki
(8)
Etyka biznesu
(8)
Globalizacja
(8)
Organizacje
(8)
Rynek pracy
(8)
Samorealizacja
(8)
Sprzedaż
(8)
Terminologia
(8)
Zarządzanie finansami
(8)
Zarządzanie publiczne
(8)
Biznesplan
(7)
Gospodarka
(7)
Informatyzacja
(7)
Internet
(7)
Komunikacja wewnętrzna
(7)
Konkurencyjność
(7)
Metodologia
(7)
Miasta
(7)
Model biznesowy
(7)
Motywacja
(7)
Planowanie strategiczne
(7)
Pokolenie Y
(7)
Postawy
(7)
Przemysł motoryzacyjny
(7)
Sektor publiczny
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(7)
Zarządzanie różnorodnością
(7)
Zwinne zarządzanie
(7)
Badania naukowe
(6)
Biblioteki
(6)
Cyberbezpieczeństwo
(6)
Język angielski
(6)
Kariera
(6)
Kompetencje zawodowe
(6)
Kultura
(6)
Mentoring
(6)
Negocjacje biznesowe
(6)
Prezentacje i wystąpienia
(6)
Projektowanie
(6)
Samopoznanie
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Strategia marketingowa
(6)
Styl kierowania
(6)
Zarządzanie kulturą
(6)
Temat: dzieło
Familie Wawroch
(1)
Heimkehr
(1)
Mam Talent (program telewizyjny)
(1)
kalte Herz
(1)
Temat: czas
2001-
(273)
1901-2000
(95)
1989-2000
(73)
1945-1989
(38)
1801-1900
(9)
1918-1939
(8)
1901-1914
(6)
1914-1918
(6)
1939-1945
(5)
1701-1800
(4)
1401-1500
(2)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1301-1400
(1)
2001
(1)
Temat: miejsce
Polska
(138)
Stany Zjednoczone (USA)
(29)
Europa
(6)
Chiny
(5)
Niemcy
(5)
Opole (woj. opolskie)
(5)
Korea Południowa
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Wielka Brytania
(3)
Świat
(3)
Indie
(2)
Japonia
(2)
Meksyk
(2)
Ukraina
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Arabia Saudyjska
(1)
Azja
(1)
Azja Środkowa
(1)
Billund (Dania)
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Czechy
(1)
Daleki Wschód
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Dolny Śląsk
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Filipiny
(1)
Galicja (kraina historyczna)
(1)
Irak
(1)
Irlandia Północna (Wielka Brytania)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Portugalia
(1)
Rosja
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skandynawia
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Suwałki (woj. podlaskie ; okolice)
(1)
Turcja
(1)
Wietnam
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(193)
Opracowanie
(162)
Monografia
(91)
Podręcznik
(82)
Praca zbiorowa
(70)
Materiały pomocnicze
(39)
Raport z badań
(27)
Case study (studium przypadku)
(16)
Reportaż
(12)
Czasopismo polskie
(11)
Czasopismo ekonomiczne
(9)
Publicystyka
(9)
Biografia
(8)
Wywiad dziennikarski
(6)
Pamiętniki i wspomnienia
(5)
Podręczniki akademickie
(5)
Czasopismo naukowe
(4)
Esej
(4)
Księga pamiątkowa
(4)
Podręczniki
(4)
Poradniki
(4)
Antologia
(3)
Autobiografia
(3)
Czasopismo fachowe
(3)
Słownik terminologiczny
(3)
Encyklopedia
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Stan badań
(2)
Słownik
(2)
Słownik polsko-niemiecki
(2)
Tablice i wzory
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Autograf
(1)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(1)
Czasopismo medyczne
(1)
Felieton
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Powieść
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Relacja
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Traktat
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia laboratoryjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(20553)
Edukacja i pedagogika
(7781)
Kultura i sztuka
(7086)
Literaturoznawstwo
(6802)
Socjologia i społeczeństwo
(6226)
Zarządzanie i marketing
(658)
Językoznawstwo
(5483)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4540)
Psychologia
(3584)
Medycyna i zdrowie
(2994)
Religia i duchowość
(2727)
Filozofia i etyka
(2242)
Podróże i turystyka
(2110)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2056)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2025)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1989)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1756)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1405)
Biologia
(1352)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1342)
Rozwój osobisty
(1205)
Architektura i budownictwo
(1087)
Geografia i nauki o Ziemi
(896)
Kultura fizyczna i sport
(896)
Kulinaria
(831)
Media i komunikacja społeczna
(790)
Nauka i badania
(706)
Praca, kariera, pieniądze
(546)
Hobby i czas wolny
(543)
Styl życia, moda i uroda
(508)
Fizyka i astronomia
(499)
Inżynieria i technika
(482)
Informatyka i technologie informacyjne
(447)
Ochrona środowiska
(419)
Archeologia
(288)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(271)
Matematyka
(231)
Rolnictwo i leśnictwo
(231)
Transport i logistyka
(199)
Dom i ogród
(152)
Chemia
(147)
Varia
(26)
Ogród
(3)
Kultura
(2)
Dom
(1)
Edukacja i pedagogika6
(1)
Fizyka
(1)
Zarządzanie
(1)
658 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jeśli pocisz się na samą myśl o spotkaniu na Zoomie, a ulgę przynosi Ci dopiero wyłączenie kamery, Mike Acker przychodzi Ci z pomocą! Ten trener do spraw komunikacji i mówca z dwudziestoletnim doświadczeniem napisał książkę dla wszystkich pracowników zmęczonych wideokonferencjami, a także szefów chcących poprawić jakość prowadzonych meetingów i przenieść swoje umiejętności interpersonalne w przestrzeń internetową, w której często ekran monitora stanowi przeszkodę. W niniejszej publikacji zamiast „lać wodę”, Autor daje konkretne rady, w jaki sposób pokonać tę barierę, a nawet wykorzystać ją jako swój atut w pracy zdalnej. Niezależnie, czy tego chcemy, świat zmienia się na naszych oczach i musimy się dostosować do zachodzących zmian. Mike Acker bez wątpienia jest idealnym przewodnikiem po nowej rzeczywistości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 377065 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 1129-1132.
Jeden z najlepszych podręczników do nauczania statystyki na wydziałach zarządzania i ekonomii. Nowe wydanie, podobnie jak poprzednie, zachowuje swój uniwersalny charakter, utrzymując pozycję lidera w międzynarodowych aspektach biznesu.
Ambicją Autorów było stworzenie książki, która nie tylko wyjaśnia myślenie statystyczne i idee wnioskowania statystycznego, ale również osadza statystykę w rzeczywistym świecie - stąd dużo w niej przykładów z takich dziedzin, jak: finanse, zarządzanie, transport, turystyka, księgowość, administracja publiczna, ekonomia, produkcja.
Dodatkowo, w nowym wydaniu zwiększono nacisk na wszechstronne zastosowania statystyki oraz uwzględniono wiele zadań dotyczących rzeczywistych problemów. Ogromną zaletą podręcznika jest połączenie zagadnień teoretycznych i praktycznych ze statystycznym programem komputerowym MINITAB (przy zachowaniu odwołań do Excela).
Gospodarki krajów na całym świecie są coraz bardziej ze sobą powiązane. Wydarzenia społeczno-polityczne w Azji i na Bliskim Wschodzie mają bezpośredni wpływ na notowania na nowojorskiej giełdzie na Wall Street, a zmiany w gospodarce rosyjskiej idące w kierunku kapitalizmu mają bezpośredni wpływ na zmiany gospodarcze w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Dlatego też zadania i przykłady w nowym wydaniu dotyczą zagadnień międzynarodowych. Dzięki temu w podręczniku odzwierciedlony został kontekst niemal wszystkich zagadnień biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 357352 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego treść i struktura odpowiadają wymaganiom standardów kształcenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla przedmiotu „nauka o organizacji”. Podstawowe zagadnienia z tego obszaru zostały tu zaprezentowane z perspektywy dynamiki rozwoju organizacji oraz towarzyszącego im szeroko pojętego otoczenia.
Lektura publikacji dostarczy wiedzy na temat: - ewolucji sposobów postrzegania organizacji, - typologii organizacji, ich cech i form, - istoty i cech otoczenia organizacji oraz znaczenia relacji z nim, - czynników i faz rozwoju organizacji, - zmian organizacyjnych wspierających elastyczność i innowacyjność, - procesów organizacyjnych – istoty, rodzajów, zarządzania procesowego, - form współpracy organizacyjnej. Omówienie każdego tematu uzupełniono bogatym wykazem literatury, listą zagadnień do dyskusji i przemyśleń oraz zadaniem do zrealizowania. Weryfikację i utrwalenie zdobytej wiedzy ułatwią zamieszczone na końcu książki pytania testowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 368897 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336534 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 520)
Na grzbiecie akronim serii: SiM.
Bibliografia, netografia na stronach 145-161.
Celem publikacji jest prezentacja koncepcji zarządzania kapitałem intelektualnym w kontekście współczesnych uwarunkowań rynku wynikających z rozwoju gospodarki cyfrowej, poprzez charakterystykę podstaw koncepcyjnych, istoty zarządzania i struktury kapitału intelektualnego oraz wybrane metody pomiaru, raportowania i wyceny, bazująca na pogłębionej analizie literaturowej pozycji krajowych i zagranicznych.
Część przeglądowa pracy została wzbogacona prezentacją wybranych zagadnień empirycznych w obrębie koncepcji kapitału intelektualnego, które poddane zostały badaniom w ostatnich latach, głównie w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw krajowych. Omówione zostały również uwarunkowania rynku, które współcześnie, w erze gospodarki cyfrowej mają najistotniejszy wpływ na procesy decyzyjne i zarządcze przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 358370 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Innowacyjna metoda negocjacji.
Bibliografia na stronach 191-[198].
Happy–happy to metoda osiągania porozumienia, którą może zastosować każdy z nas w dowolnych okolicznościach: w pracy, w negocjacjach biznesowych, w relacjach z przyjaciółmi i członkami rodziny. Ta udoskonalona wersja strategii win–win (wygrana–wygrana) to uczciwy, pełen szacunku, nierywalizacyjny, sposób komunikowania się, który pozostawia wszystkich z poczuciem głębokiej satysfakcji. Skupia się bowiem na długofalowej dobrej relacji i współpracy w przyszłości. Lars-Johan Age, czerpiąc z badań i eksperymentów naukowych, psychologii behawioralnej oraz ekonomii, opracował tę prostą koncepcję i zilustrował ją przykładami które każdy z łatwością może odnieść do własnych doświadczeń. Dzięki temu pięć kroków happy–happy można szybko opanować i od razu wykorzystać w codziennym życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 370082 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mundus : ludzie)
Opowieść o małym państwie i wielkich ambicjach.
Pali-pali, czyli "szybko, szybko", to podstawa kultury współczesnej Korei Południowej. Ścigając się z czasem i rozwijając olbrzymie koncerny, ten nieduży kraj przeobraził się w gospodarczą potęgę. Odpowiedzi na pytanie, jak można było osiągnąć taki sukces, udziela autor, Frank Ahrens - amerykański dziennikarz, który został wiceprezesem Hyundai Motor Company. Emigrant z Zachodu, przez pryzmat najlepszej koreańskiej firmy motoryzacyjnej, przedstawia czytelnikom azjatycki świat biznesu - bardzo oficjalny za dnia i więcej niż swawolny w nocy. Biznesowy strój wraz z klapkami pod prysznic, firmowe imprezy z jedenastoma szklaneczkami alkoholu na głowę i uzależnienie od karaoke to tylko niektóre osobliwości perfekcyjnie funkcjonującego konglomeratu. "Koreańczycy", pełni trafnych i zabawnych spostrzeżeń, rzucają światło na kulturę znaną niewielu mieszkańcom Europy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349489 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Źródła danych na stronie 239.
Świat jest bardzo interesujący, ale też wymaga dostosowania się do szalonego tempa i ogarnięcia mnóstwa najrozmaitszych spraw. Współczesny młody człowiek najczęściej uczy się, utrzymuje kontakty z rodziną i przyjaciółmi, uprawia sport, być może angażuje się w działalność społeczną, pierwszy raz się zakochuje i przeżywa miłosne rozterki. Równocześnie cały czas jest on-line, co wiąże się z konsekwencjami. W jednej chwili pojedynczy sygnał w formie komentarza, zdjęcia lub filmiku, odebrany za pomocą telefonu, może całkowicie odmienić jego nastrój i wywrócić priorytety do góry nogami. Młody człowiek musi sobie z tym radzić, a przy tym nie zaniedbać żadnej z tysięcy ważnych spraw, które akurat ma na głowie.
Ta książka jest znakomitym poradnikiem prezentującym nowe spojrzenie na GTD, kultową metodę Davisa Allena. Została opracowana z myślą o młodych ludziach, którzy muszą sobie radzić z niespotykanym przez nich nigdy wcześniej zalewem informacji i spraw wymagających częstego podejmowania decyzji. Zaprezentowano tu bogaty zestaw narzędzi, dzięki którym ograniczanie stresu i koncentracja stają się dużo łatwiejsze. Poszczególne techniki zostały przedstawione w prosty, a przy tym niebanalny i interesujący sposób. Liczne wskazówki i dodatkowe wyjaśnienia sprawiają, że korzystanie z tych technik w praktyce przychodzi niemal niezauważalnie, w bardzo naturalny i oczywisty sposób. W rezultacie zwiększa się kreatywność, odporność na stres, pewność siebie i... radość z każdego nadchodzącego dnia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 360492 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 219.
W "Pięciu wymiarach człowieka" autorzy - psycholodzy organizacji - z ponad czterdziestoletnią praktyką doradczą, dzielą się doświadczeniami i solidną wiedzą naukową. Tytułowe pięć wymiarów człowieka (temperament, osobowość, motywacja do pracy, kompetencje behawioralne, repertuar taktyk wpływu), ma duży wpływ na sprawność działania człowieka w pracy i nie tylko.
Jeśli chcesz mieć świadomość tego, na jakim stanowisku dana osoba się sprawdzi i spełni, w jaki sposób ją motywować oraz jak poprawić jakość pracy osób zatrudnionych już w organizacji, sięgnij po książkę i zdobądź wyjątkową wiedzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 386625 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The laptop millionaire: how anyone can escape the 9 to 5 and make money online", 2012.
Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera — czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu? O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i znacznie podwyższyć swoje dochody — bez wychodzenia z domu. Współczesny świat oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie. Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci — Ty także możesz to robić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 363332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit.
Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z mediami, zilustrowana jest na początku rozdziału słynnym przypadkiem zastosowania jej w świecie biznesu. Wiele z podanych przykładów, które wybrałam dotyczą reklamy nie dlatego, że marketing jest tym samym co reklama (jest ona tylko jednym z jego przejawów), lecz dlatego, że reklama jest najczęściej najbardziej widocznym, swojskim i zrozumiałym aspektem kampanii marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 232 strony : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 220-232.
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.
A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.
Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376830 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Współczesna rachunkowość, sprawozdawczość i rewizja finansowa podlegają nieustannym zmianom. Powszechna informatyzacja rzeczywistości gospodarczej i postępująca automatyzacja procesów z założenia powinny umożliwić szybsze i łatwiejsze przygotowywanie i badanie sprawozdań finansowych, a ujednolicenie ich struktury logicznej powinno pozwolić także na łatwiejsze dokonywanie porównań. Niezależnie od postępu technologicznego, usprawniającego pracę księgowych, nadal ogromnym wyzwaniem dla systemu rachunkowości i rewizji finansowej pozostaje konieczność zapewnienia odpowiedniego poziomu wiarygodności danych sprawozdawczych oraz dostarczenia informacji użytecznej, która dla odbiorców będzie przydatna w podczas podejmowania decyzji zarządczych oraz inwestycyjnych.
W monografii zawarto rozważania teoretyczne i przykłady badań empirycznych dotyczących wyzwań, przed jakimi stają współczesna rachunkowość, sprawozdawczość i rewizja finansowa w warunkach ciągłych zmian otoczenia gospodarczego i rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych.
Poruszone zagadnienia zostały zebrane w następujące bloki tematyczne: zastosowanie nowoczesnych technologii w systemie rachunkowości; rachunkowość i sprawozdawczość finansowa; raportowanie niefinansowe; rewizja finansowa; rachunkowość zarządcza i analiza finansowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 387269 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Adidas kontra Puma [Dokument dźwiękowy] : dwaj bracia, dwie firmy / Przemysław Andrzejewski, Monika Balińska. - [Piaseczno] : Storybox.pl, [2022]. - 1 płyta audio (CD) (3 godz. 49 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 3 godz. 49 min.
Czyta: Jarosław Łukomski.
Nagranie w formacie mp3.
Dawni pracownicy Adidasa i Pumy będą jeszcze długo wspominać, jak wyglądało pierwsze kilkanaście lat zaciekłej rywalizacji pomiędzy dwoma braćmi. Rywalizacji, która odcisnęła piętno na życiu całego Herzogenaurach, skąd wywodzili się i gdzie założyli firmę Adolf i Rudolf Dassler. Jak doszło do powstania tego rozpalającego emocje konfliktu? Kim są twórcy firm zatrudniających obecnie niemal 70 tysięcy pracowników na całym świecie i uzyskujących sprzedaż idącą w dziesiątki miliardów euro? Do jakich posunięć skłonne było zwaśnione rodzeństwo, by w wyścigu o sukces znaleźć się na pierwszym miejscu?
Historia marek Adidas i Puma to niezwykła opowieść o pasji przeciwstawionej chęci zysku. O marzeniach, które przez dojście Hitlera do władzy zostały podkopane. To także kronika dziejów światowego sportu od okresu międzywojennego aż po współczesność, a zarazem fascynujący zapis tego, jak formował się profesjonalny sport. Z sagi rodu Dasslerów wyłonią się portrety Adolfa i Rudolfa – dwóch odmiennych osobowości, a ich pojedynek okaże się starciem pasjonata tworzącego buty, w których wykorzystano nowatorskie rozwiązania, z człowiekiem o mentalności biznesmena i przedstawiciela handlowego. Kto i w jaki sposób wyszedł zwycięsko z tej braterskiej rozgrywki? Odpowiedź na to pytanie wcale nie będzie prosta i oczywista…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. T 21930 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 171-181, 219-246. Indeks.
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 354215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja konferencji naukowych / redakcja naukowa Mariola Antczak, Grzegorz Czapnik. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022. - 409, [5] stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN: 2023.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 389665 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Zadowolone zespoły są bardziej produktywne, a dla menedżerów praca też powinna być przyjemnością. Nazwa wydawcy oryginału: Wiley.
Tytuł oryginału: Managing for happiness : games, tools, and practice to motivate any team.
Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i realizowanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, że szczęśliwsi ludzie pracują chętniej, szczęśliwsze zespoły są efektywniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą spektakularne sukcesy. Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, że dzisiejsze organizacje wymagają zupełnie innego stylu zarządzania niż kilkanaście lat temu. Tylko jak konkretnie miałoby wyglądać takie zarządzanie? Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności. W tym bardzo praktycznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku znajdziesz mnóstwo przykładów ciekawych gier, innowacyjnych narzędzi i skutecznych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, poprawiać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność. Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, by pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda? Dowiedz się, jak: * lepiej mierzyć efektywność * skuteczniej nagradzać pracowników * zastąpić oceny okresowe * efektywniej motywować zespoły * tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i innowacyjności Zespół jest zbyt ważny, by pozostawić go menedżerom!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 385743 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Bibliografia na stronach 220-223.
Jakie kompetencje powinien posiadać skuteczny menedżer? Jak motywować zespół, by wydobyć tkwiący w nim potencjał? Jak zażegnywać konflikty, rozwiązywać powtarzające się problemy i osiągać wyznaczone cele? Jeśli nurtują cię powyższe pytania, ten poradnik jest dla ciebie! Przystępny opis podstawowych zasad dobrego zarządzania uzupełniają liczne ćwiczenia, które ułatwią ci opanowanie nowych umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372301 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tytuł oryginału: A handbook of human resource management practice, 2003.
Bibliografia na stronach 803-826. Indeksy.
W tym nowym wydaniu szczegółowo omówiono najważniejsze nowe nurty, jakie pojawiły się w zarzadzaniu zasobami ludzkimi w ciągu ostatnich kilku lat, takie jak e-learning i zarządzanie talentami - poświęcono im nowo napisane rozdziały. Osobny rozdział poświęcono także roli specjalistów do spraw zasobów ludzkich w zakresie przeprowadzania zmian w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347902 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie dziedzictwa / Gregory Ashworth. - Kraków : Międzynarodowe Centrum Kultury, 2015. - 310, [4] strony : ilustracje ; 22 cm.
(Heritologia ; 4)
Bibliografia na stronach 305-306. Indeks.
Istotą dziedzictwa jest wykorzystanie przeszłości do współczesnych celów - między innymi politycznych i społecznych. Co więcej, ma ono pośrednie i bezpośrednie przełożenie na rozwój gospodarczy w konkretnych miejscach. Niemniej mimo rozlicznych prób nie wypracowano jednego uniwersalnego modelu gwarantującego powodzenie takiego działania, nie można też spodziewać się nadzwyczajnych korzyści, one bowiem zawsze idą w parze z kosztami, jakie trzeba ponieść. Należy jednak wyciągać wnioski z praktyki; wnioski wypływające z uważnego zarządzania, nie zaś z automatycznej imitacji. Czwarty tom w serii Heritologia zgromadzi teksty Gregory’ego Ashwortha - jednego z pionierów nowego myślenia o dziedzictwie i jego relacjach z ekonomią, znawcy problematyki planowania i zarządzania miastami historycznymi, specjalisty w zakresie turystyki kulturalnej i marketingu dziedzictwa. Zgromadzone w książce teksty układają się w dwa główne nurty rozważań - poszukiwanie paradygmatów, koncepcji, definicji dziedzictwa i heritologii oraz próba odpowiedzi na pytanie, jak należy zarządzać dziedzictwem, aby osiągać zakładane cele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351705 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej