Komunikacja marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(39)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje naukowe
(14)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(33)
Biblioteka Obcojęzyczna
(2)
Czytelnia BG
(3)
Dział Informacji
(2)
Autor
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bianga Joanna
(1)
Bober Tomasz
(1)
Breitbarth Wayne
(1)
Brunson Russell
(1)
Cieślak Paweł
(1)
Cornelissen Joep
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Drozd Teresa
(1)
Dziadkiewicz-Ilkowska Anna
(1)
Evamy Michael
(1)
Fletcher Winston (1937-2012)
(1)
Galica Mateusz
(1)
Gallo Carmine
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Giera Magdalena
(1)
Goryńska-Goldmann Elżbieta
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grzega Urszula
(1)
Guillén-Nieto Victoria
(1)
Gwis Ewa
(1)
Hall Kindra
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kuczyński Jarosław
(1)
Laskowska Alicja (anglistka)
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Marimón-Llorca Carmen
(1)
Mattson David (1963- )
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Mytko Weronika
(1)
Niczewski Robert
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pabian Angelika
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Piasecka Agnieszka
(1)
Polachowska Joanna
(1)
Poleszak Marek
(1)
Potrzebowski Jakub (1973- )
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Sandler David H
(1)
Sieduszewski Marcin
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Stańczak Piotr
(1)
Styczeń Marcin (1978- )
(1)
Słotwiński Michał
(1)
Temporal Paul
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Trojanowski Mariusz (ekonomia)
(1)
Ulwick Anthony W. (1957- )
(1)
Vargas-Sierra Chelo
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(34)
Chiny (Tajwan)
(1)
Niemcy
(1)
Węgry
(1)
Język
polski
(27)
angielski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Szkoły wyższe
(7)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Przedsiębiorcy
(5)
Copywriterzy
(2)
Działacze społeczni
(1)
Kulturoznawcy
(1)
Socjolodzy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Kobieta
(6626)
Język angielski
(3431)
Rodzina
(3365)
Język niemiecki
(3174)
Relacje międzyludzkie
(3077)
Komunikacja marketingowa
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2767)
Płyty gramofonowe
(2615)
Przyjaźń
(2594)
Tajemnica
(2245)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2118)
Miłość
(2110)
Żydzi
(2036)
Literatura polska
(2003)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1995)
Śledztwo i dochodzenie
(1960)
Powieść polska
(1946)
Życie codzienne
(1900)
Pisarze polscy
(1872)
Zabójstwo
(1864)
Dzieci
(1727)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1591)
Mężczyzna
(1556)
Kościoły i kaplice
(1490)
Wojsko
(1454)
Kultura
(1432)
Język polski
(1345)
Filozofia
(1323)
Politycy
(1277)
Zamki i pałace
(1267)
Tematy i motywy
(1260)
Historia
(1259)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Policjanci
(1241)
Polityka
(1224)
Podróże
(1219)
Dziewczęta
(1184)
Nastolatki
(1117)
Małżeństwo
(1097)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1087)
Władcy
(1074)
Powieść angielska
(1062)
Magia
(1060)
Sztuka
(1051)
Zwierzęta
(1048)
Literatura
(1045)
Uczucia
(1041)
Jazz
(1025)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(997)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(975)
Rodzeństwo
(972)
Język angielski - podręcznik
(966)
Dziennikarze
(945)
PRL
(914)
Polityka międzynarodowa
(914)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(876)
Poezja polska - 20 w.
(867)
Wielkanoc
(865)
Holokaust
(853)
Rock
(853)
Muzyka polska
(852)
Sekrety rodzinne
(843)
Społeczeństwo
(841)
Powieść francuska
(833)
Sztuka polska
(813)
Ludzie a zwierzęta
(783)
Osoby zaginione
(778)
Duchowieństwo katolickie
(770)
Młodzież
(765)
Arystokracja
(757)
Boże Narodzenie
(753)
Śmierć
(736)
Przestępczość zorganizowana
(716)
Wojna
(708)
Relacja romantyczna
(707)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(694)
Teatr polski
(691)
Pisarze
(683)
Chłopcy
(678)
Język francuski
(675)
Poszukiwania zaginionych
(672)
Literatura austriacka
(664)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(660)
Samorealizacja
(654)
Obyczaje i zwyczaje
(651)
Polacy
(640)
Budownictwo miejskie
(636)
Film obyczajowy
(631)
Miasta
(630)
Psy
(619)
Świadomość społeczna
(612)
Wybory życiowe
(611)
Uprowadzenie
(607)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Hiszpania
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Poradnik
(12)
Opracowanie
(7)
Monografia
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Podręczniki
(2)
Księga abstraktów
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 232 strony : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 220-232.
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.
A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.
Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376830 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.
Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych.
W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing.)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 350094 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 103-109.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379406 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: "The Power formula for LinkedIn success", 2013.
Media społecznościowe to dziś integralna część naszego życia. Tweetujemy o premierach kinowych, dzielimy się fotkami z wakacji, udostępniamy swoje treningi i dodajemy filmiki z koncertów. Możliwości są nieograniczone, dlaczego więc nie wykorzystać tego potencjału dla zwiększenia własnego zysku? Internet to nie tylko zabawa! Odkryj międzynarodowy serwis społecznościowy idealnie dostosowany do twoich biznesowych potrzeb i nadaj rozpęd swojej karierze zawodowej. Poznaj te możliwości LinkedIn, które pozwolą ci zdobyć przewagę konkurencyjną. Dzięki temu praktycznemu podręcznikowi nauczysz się w pełni wykorzystywać nowoczesne narzędzia LinkedIn i wprowadzisz na nowy poziom swoje działania związane z poszukiwaniem pracy, prowadzeniem marketingu, rozwojem firmy czy sprzedażą. Wystarczy odrobina zaangażowania, a twoja sieć kontaktów rozszerzy się jeszcze bardziej, co przyniesie ci realne zyski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 333789 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 390380 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Komunikacja w sprzedaży [Dokument dźwiękowy] / Paweł Cieślak. - Warszawa : "Bellona", cop. 2006. - 1 płyta CD (64 min 52 s) : zapis cyfrowy ; 12 cm + Broszura do ćwiczeń: Materiał szkoleniowy: 8 s.
(Audioteka Biznesu)
Czas trwania: 64 min. 52 s.
Czytają Teresa Drozd, Marcin Styczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. T 15627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 309815 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 203-204. Indeks.
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić "co trzeba". W praktyce jednak - wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje "Wielkiego O!" - Osiągnięcia sukcesu.
A marketing to nie matematyka, gdzie 2+2=4. Może być tak, że 2+2=5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: "Że co proszę?" Mówiąc po ludzku - ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko "słupki" i wykresy. To nie tylko liczby i "statystyki". To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy.
W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces.Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie… Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować. Trzymasz w ręku wybitnie przewrotną książkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 363805 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach i netografia na stronach 195-196.
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych i menedżerów.
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 361594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania Naukowe / Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu ; nr 1.)
Bibliogr. s.269-283.
Streszcz. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 306902 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: 1300 wzorów logo uporządkowanych w 75 kategoriach.
Indeksy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 291970 (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 003-24 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Krótkie Wprowadzenie ; 15)
Na okładce i stronie tytułowej: Original English language edition by Oxford University Press. Na książce także ISBN oryginału.
Bibliografia na stronie 165-[167].
Publikacja sfinansowana ze środków Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 350007 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Bezos blueprint : communication secrets of the world's greatest salesman, 2022.
Sekrety sztuki skutecznej komunikacji twórcy Amazona Jeffa Bezosa. Nowa książka autora bestsellerów „Steve Jobs. Sztuka prezentacji” i „Mów jak TED”.
W 2004 roku CEO Amazona Jeff Bezos podjął zaskakującą decyzję: zakazał swoim pracownikom korzystania z PowerPointa. Najbardziej zaawansowana technologicznie firma świata wróciła do podstawowych narzędzi komunikacji: tekstów i opowieści. To właśnie tak Bezos tworzy perfekcyjnie skuteczne strategie komunikacyjne, które pozwoliły zamienić garażową firmę w światową potęgę.
Co wspólnego ma dobra prezentacja i wpadająca w ucho piosenka? Jak zbudować opowieść, której nie oprą się ani współpracownicy, ani klienci? Jak dobrze używać metafor i porównań, żeby przekonać słuchaczy do swoich pomysłów? W tej książce Carmine Gallo odsłania przed nami sekrety skutecznej komunikacji stosowane przez twórcę Amazona. Teraz opracowane przez Bezosa narzędzia efektywnego porozumiewania się i przekazywania idei staną się dostępne również dla ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 385979 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 131-148.
Współfinansowanie: Uniwersytet Przyrodniczy (Poznań)
Zrównoważona konsumpcja żywności jest uznawana za jedno z kluczowych działań podejmowanych w obrębie polityki UE, a także krajowej polityki żywnościowej, obejmującej rozwój bardziej alternatywnych i zrównoważonych praktyk w zakresie konsumpcji i produkcji. Istnieje duży potencjał rozwoju tej idei w Polsce, jednak warunkiem podążania tą ścieżką jest ocena na ile konsumenci żywności i pozostali uczestnicy rynku są świadomi tej idei, by podejmować decyzje pozwalające wspierać jej rozwój (m.in. w zakresie redukcji marnotrawstwa żywności, zużycia zasobów naturalnych, ochrony środowiska i bioróżnorodności, poprawy jakości życia i zdrowia człowieka).
Prezentowana książka koncentruje się na perspektywie konsumenta, aktorze rynku odgrywającego istotną rolę w tworzeniu przejścia do bardziej zrównoważonego systemu żywnościowego. Publikacja stanowi diagnozę obecnego stanu i wskazuje na potrzebę rozbudowy działań o charakterze informacyjnym i edukacyjnym nakierowanych na konsumentów, aby zaangażowali się i nabrali naturalnych umiejętności rozwijania świadomości a następnie praktyk wpisujących się w konsumpcję żywności zrównoważonej. Autorzy książki omówili ideę i zmiany, jakie zaszły na rynku w ostatnim czasie, dokonali przeglądu wybranych działań wspierających rozwój zrównoważonej konsumpcji żywności, zaprezentowali opinie konsumentów o tej idei i wskazali rekomendacje dla uczestników rynku i instytucji publicznych odpowiedzialnych na rozwój konsumpcji zrównoważonej. Wysiłki na rzecz wzrostu świadomości konsumentów żywności mają fundamentalne znaczenie dla dalszego rozwoju zrównoważonej konsumpcji żywności, zwłaszcza w aspekcie praktycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 375826 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
Publikacja współfinansowana przez PGE Obrót S.A.
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 363785 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Intercultural Business Communication and Simulation and Gaming methodology / Victoria Guillén-Nieto, Carmen Marimón-Llorca & Chelo Vargas-Sierra. - Bern ; Berlin ; Bruxelles ; Frankfurt am Main ; New York ; Oxford ; Wien : Peter Lang, 2009. - 392, [10] stron ; 22 cm.
(Linguistic Insights. Studies in Language and Communication ; 83)
This volume derives from the Cominter-Simulneg research project which aims at designing a pragmatic model for the analysis of intercultural communication between Spaniards and Britons, as well as developing a teaching methodology for cultural awareness based on computer simulation of real business settings.
This book adopts an interdisciplinary approach to the study and practice of intercultural business communication, borrowing concepts from social anthropology, social cognition, cognitive linguistics, and intercultural pragmatics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29155 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ciągle słyszysz, że opowieści są najnowszym i najlepszym narzędziem biznesowym. Dzięki historiom możesz zrobić wszystko - od pomagania liderom w lepszej komunikacji po motywowanie zespołów sprzedażowych i pozyskiwanie klientów. Zastanawiasz się jednak, które historie pomogą Ci zrealizować cel i w jaki sposób je opowiedzieć?
Kindra Hall, profesjonalna mówczyni i znana na całym świecie autorka opowieści, ujawnia cztery rodzaje historii, dzięki którym możesz się wyróżnić, oczarować słuchaczy i podnieść swoją przemowę na wyższy poziom.
Autorka "Potęgi opowieści" opisuje: opowieść o produkcie, dzięki której przekonasz klientów, że potrzebują tego, co im oferujesz; opowieść o założycielu, którą przekonasz inwestorów i klientów, że twoja organizacja jest warta inwestycji; opowieść o idei, za pomocą której zjednoczysz i zainspirujesz pracowników oraz klientów wewnętrznych; opowieść klienta, którą sprawisz, że osoby korzystające z twojego produktu lub usługi będą mogły się podzielić z innymi swoimi autentycznymi doświadczeniami.
Odpowiednie opowiadanie tych historii jest prostą i dostępną umiejętnością, którą każdy może rozwinąć. Opisując konkretne sytuacje i profile firm, a także przytaczając anegdoty poparte badaniami naukowymi, Hall przedstawia opowiadanie historii jako niewykorzystany talent, który oddziela dobrych od najlepszych w biznesie. Autorka podaje konkretne kroki, które czytelnicy mogą przejść, by odnaleźć, ułożyć i wykorzystać historie, które już mają, a których po prostu nie opowiadają.
Każda osoba, każda organizacja ma do dyspozycji co najmniej cztery rodzaje historii. Czy opowiesz swoje?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 370432 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 205-227. Indeks.
Dla specjalistów ds. marketingu, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami.
Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji.
Szczegółowo omówiono w niej m.in.: funkcję, kapitał i wartość marki, komunikację marketingową marki i proces jej planowania; rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne; cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y); narzędzia komunikacji mobilnej; technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację; zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian.
Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 391119 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej