Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje fachowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Publikacje naukowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
nieokreślona
(5)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(23)
Biblioteka Obcojęzyczna
(1)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(2)
Autor
Kotarbiński Jacek
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bucki Piotr
(1)
Buczkowska Urszula
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Dietrich Malwina
(1)
Dziawgo Danuta (1969- )
(1)
Fandrejewska Alicja
(1)
Galica Mateusz
(1)
Gasper Dorota
(1)
Giera Magdalena
(1)
Goryńska-Goldmann Elżbieta
(1)
Grigsby Mike
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Kapusta Piotr
(1)
Karel Andrzej
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kownacka Violetta
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Mytko Weronika
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Oruba Norbert
(1)
Paliś Beata
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Perchla-Włosik Aleksandra
(1)
Pluciński Adam (trener biznesu)
(1)
Poleszak Marek
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Raciniewska Alicja
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sempruch-Krzemińska Katarzyna
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Siegel Eric (1968- )
(1)
Skoczek Marcin (1978- )
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Sutherland Rory (1965- )
(1)
Tarnawska Martyna
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Wergen Josef
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Wörner Annette
(1)
Wąsikowska Barbara
(1)
Zimniak-Rucińska Małgorzata
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Ławniczak Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(25)
Niemcy
(1)
Węgry
(1)
Język
polski
(24)
angielski
(1)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Dzieci
(7445)
9-13 lat
(4357)
6-8 lat
(3866)
Młodzież
(3218)
14-17 lat
(2094)
Specjaliści ds. marketingu
(26)
Szkoły wyższe
(1784)
0-5 lat
(1739)
Dorośli
(774)
Niewidomi
(701)
Nauczyciele
(681)
Studenci
(629)
Rodzice
(541)
Szkoły średnie
(469)
Szkoły podstawowe
(426)
Poziom podstawowy
(423)
A2 (poziom biegłości językowej)
(394)
B1 (poziom biegłości językowej)
(345)
A2 poziom biegłości językowej
(332)
Poziom średniozaawansowany
(319)
B1 poziom biegłości językowej
(314)
A1 poziom biegłości językowej
(301)
18+
(300)
A1 (poziom biegłości językowej)
(289)
Szkoły muzyczne I stopnia
(232)
Nauczyciele języka angielskiego
(226)
Poziom zaawansowany
(219)
B2 (poziom biegłości językowej)
(200)
Szkoły muzyczne II stopnia
(200)
Nauczyciele języka niemieckiego
(182)
B2 poziom biegłości językowej
(176)
Lekarze
(170)
Menedżerowie
(165)
Chorzy
(161)
Pedagodzy
(158)
Psychoterapeuci
(158)
Poziom niższy średniozaawansowany
(155)
Osoby z niepełnosprawnością
(151)
Psycholodzy
(148)
Uczniowie
(142)
Przedszkola
(113)
Historycy
(103)
C1 poziom biegłości językowej
(98)
Przedsiębiorcy
(90)
Szkoły ponadgimnazjalne
(88)
Klasa 8.
(80)
Tłumacze
(80)
C1 (poziom biegłości językowej)
(79)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(75)
Prawnicy
(74)
Literaturoznawcy
(73)
Cudzoziemcy
(66)
Licea
(66)
Psychiatrzy
(66)
Klasa 1.
(65)
Technikum
(64)
Gimnazja
(62)
Klasa 2.
(61)
Szkoły zawodowe
(59)
Językoznawcy
(58)
Klasa 3.
(57)
Nauczyciele języków
(55)
Klasa 7.
(52)
Logopedzi
(52)
Kobieta
(51)
Osoby w wieku starszym
(51)
C2 poziom biegłości językowej
(50)
Fizjoterapeuci
(50)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(50)
Nauczanie początkowe
(48)
Terapeuci zajęciowi
(46)
Pracownicy naukowi
(44)
Poziom profesjonalny
(43)
Szkoły ponadpodstawowe
(43)
Nauczyciele akademiccy
(39)
Nauczyciele przedszkoli
(39)
Pediatrzy
(38)
A0 poziom biegłości językowej
(35)
Pracownicy socjalni
(35)
Bibliotekarze
(33)
Nauczyciele nauczania początkowego
(33)
Socjolodzy
(33)
A2+ (poziom biegłości językowej)
(31)
Terapeuci
(31)
Ekonomiści
(30)
Klasa 5.
(30)
Urzędnicy
(30)
Lekarze rodzinni
(29)
Neurolodzy
(29)
Dziennikarze
(28)
Klasa 4.
(27)
Klasa 6.
(27)
Poziom rozszerzony
(27)
C2 (poziom biegłości językowej)
(24)
Informatycy
(23)
Programiści
(23)
Księgowi
(22)
Dietetycy i żywieniowcy
(21)
Psycholodzy kliniczni
(21)
Radcy prawni
(21)
Temat
Marketing
(8)
Komunikacja marketingowa
(6)
Marka (ekonomia)
(4)
Media społecznościowe
(4)
Badania marketingowe
(3)
Content marketing
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Copywriting
(2)
Innowacje
(2)
Język niemiecki
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Reklama
(2)
Zakupy
(2)
Akcjonariusze
(1)
Analityka predykcyjna
(1)
Analiza danych
(1)
Big data
(1)
Biometria
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Decyzje
(1)
Design thinking
(1)
Elektroencefalografia
(1)
Gender marketing
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Infografika
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instagram
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski
(1)
Język środowiskowy
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Listy
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Metodologia
(1)
Metody statystyczne
(1)
Miasta
(1)
Moda
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Neuronauka poznawcza
(1)
Nowy produkt
(1)
Obserwacja uczestnicząca
(1)
Obsługa klienta
(1)
Okulografia
(1)
Pozycjonowanie (marketing)
(1)
Prognozowanie
(1)
Program lojalnościowy
(1)
Projektowanie
(1)
Projektowanie graficzne
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Reklamacja
(1)
Relacje inwestorskie
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprzedaż
(1)
Storytelling
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Techniki projekcyjne (psychologia)
(1)
Telepraca
(1)
Terminologia
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Turystyka
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Usługi
(1)
Wartość
(1)
Wywiad narracyjny
(1)
YouTube
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Znak towarowy
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(9)
Poradnik
(9)
Materiały pomocnicze
(5)
Podręcznik
(4)
Monografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik polsko-niemiecki
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Językoznawstwo
(3)
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Nauka i badania
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.
Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych.
W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 133, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 133-134.
Dla marketingowców, specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne.
"Viral" to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej.
Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców - w szczególności zajmujących się content marketingiem - specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić. (Janina Bąk)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355700 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 205-[207].
Dla menedżerów, projektantów, architektów, badaczy, marketingowców, przedstawicieli usług profesjonalnych i sektorów kreatywnych, a także studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
Książka ta pomoże Ci: przygotować lepsze i unikatowe usługi; uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian; poprawić rentowność i stabilność biznesu; oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i - co najważniejsze - zatrzymać klienta.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 363807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Dla osób już aktywnych na rynku pracy w marketingu, promocji i reklamie oraz studentów uczelni biznesowych. Poziom B1-B2.
Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem w życiu zawodowym.
Napisana jest zgodnie z zasadami pisowni American English.
Książka koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notatek służbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych: rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 31925 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 165-178.
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z lojalnością konsumentów i inwestorów. Charakteryzuje programy, które stanowią narzędzie wykorzystywane do budowania i zarządzania lojalnością. O nowatorstwie monografii decyduje fakt, że wskazano w niej na implementację narzędzia wykorzystywanego w marketingu i zarządzania klientami do obszaru finansów i zarządzania strukturą akcjonariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 388269 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 131-148.
Współfinansowanie: Uniwersytet Przyrodniczy (Poznań)
Zrównoważona konsumpcja żywności jest uznawana za jedno z kluczowych działań podejmowanych w obrębie polityki UE, a także krajowej polityki żywnościowej, obejmującej rozwój bardziej alternatywnych i zrównoważonych praktyk w zakresie konsumpcji i produkcji. Istnieje duży potencjał rozwoju tej idei w Polsce, jednak warunkiem podążania tą ścieżką jest ocena na ile konsumenci żywności i pozostali uczestnicy rynku są świadomi tej idei, by podejmować decyzje pozwalające wspierać jej rozwój (m.in. w zakresie redukcji marnotrawstwa żywności, zużycia zasobów naturalnych, ochrony środowiska i bioróżnorodności, poprawy jakości życia i zdrowia człowieka).
Prezentowana książka koncentruje się na perspektywie konsumenta, aktorze rynku odgrywającego istotną rolę w tworzeniu przejścia do bardziej zrównoważonego systemu żywnościowego. Publikacja stanowi diagnozę obecnego stanu i wskazuje na potrzebę rozbudowy działań o charakterze informacyjnym i edukacyjnym nakierowanych na konsumentów, aby zaangażowali się i nabrali naturalnych umiejętności rozwijania świadomości a następnie praktyk wpisujących się w konsumpcję żywności zrównoważonej. Autorzy książki omówili ideę i zmiany, jakie zaszły na rynku w ostatnim czasie, dokonali przeglądu wybranych działań wspierających rozwój zrównoważonej konsumpcji żywności, zaprezentowali opinie konsumentów o tej idei i wskazali rekomendacje dla uczestników rynku i instytucji publicznych odpowiedzialnych na rozwój konsumpcji zrównoważonej. Wysiłki na rzecz wzrostu świadomości konsumentów żywności mają fundamentalne znaczenie dla dalszego rozwoju zrównoważonej konsumpcji żywności, zwłaszcza w aspekcie praktycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 375826 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 236-[238].
Dla marketerów, analityków biznesowych, menedżerów.
Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.
Książka przedstawia - niezbędne marketerom oraz analitykom - techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach - tworzenia list, segmentacji danych, testowania skuteczności kampanii, struktur cenowych, czy też prognozowania popytu.
Publikacja powstała przede wszystkim z myślą o praktykach. Grupę docelową tej książki tworzą analitycy biznesowi, których zadaniem jest sporządzanie list klientów na potrzeby targetowania, oraz menedżerowie kierujący kampanią marketingową, którzy muszą wiedzieć, która promocja była najskuteczniejsza. Jest to także cenna lektura dla marketerów, których jednym z obowiązków jest spisanie na straty wybranego segmentu klientów, w celu uzyskania efektywności. Po książkę powinny sięgnąć także osoby odpowiedzialne za badanie rynku, które muszą zaprojektować i przeprowadzić ankietowe badanie satysfakcji oraz analitycy cenowi, którzy odpowiadają za ustalanie optymalnej ceny produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 363786 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 215-222.
Dla kadry naukowej, studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, a także menedżerów.
Projekt został sfinansowany ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji numer DEC - 2013/11/B/HS4/00427
"Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę?" stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366887 (1 egz.)
Książka
W koszyku
50 praw marketingu Kotarbińskiego / Jacek Kotarbiński ; rysunki: Marcin Skoczek. - Wydanie I, edycja limitowana z autografem. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2021. - 196, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Dla marketerów i przedsiębiorców.
"50 praw marketingu Kotarbińskiego" to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu.
W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 365073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 191-198. Indeks osób i marek.
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie tylko swoją wiedzą i doświadczeniem, ale też pokazuje wiele konkretnych przykładów z polskiego rynku. Praktyczne i inspirujące źródło wiedzy.
Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0. [Ze wstępu Autora]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 369542, 369541, 368650 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dla menedżerów.
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 385769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 391119 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 389107 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania jakościowe : metody i zastosowania / Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 245 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 221-228.
Dla młodych badaczy, przedsiębiorców i studentów kierunków ekonomicznych.
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola „dobrej" infor­macji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania. Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie me­todologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do „wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają „wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie je­go nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 201-[211].
Książka dostępna także jako e-book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 390369 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia na stronach 379-410.
Dla pracowników biur podróży, osób zarządzających miastami i promujących miasta na rynku turystycznym, a także pracowników i menedżerów centrów handlowych i innych placówek handlu detalicznego.
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty, źródła informacji o miejscach zakupowych oraz preferowane środki transportu w podróżach zakupowych, nawiązując do komponentów obszarowego produktu turystycznego. Na podstawie analizy działań miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej przedstawiono rekomendacje dotyczące planowania rozwoju turystyki zakupowej w miastach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379231 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 189-192.
Dla marketingowców i osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi.
Celem publikacji „Czujesz? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet : wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.
Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu: strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji; audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy; szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży.
Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 382233 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 390375 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Biznes. Ekonomia.
W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas. Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania - także i twoje. Dlaczego? Dlatego, że analityka predykcyjna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 350995 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej