Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(90)
Forma i typ
Książki
(90)
Publikacje fachowe
(67)
Publikacje dydaktyczne
(30)
Publikacje naukowe
(22)
Poradniki i przewodniki
(21)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(73)
nieokreślona
(11)
wypożyczone
(7)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(73)
Biblioteka Austriacka
(2)
Biblioteka Obcojęzyczna
(15)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(1)
Dział Informacji
(2)
Autor
Sałbut Bartosz
(6)
Mućko Przemysław
(3)
Sokół Aneta (ekonomia)
(3)
Bakalarz Dariusz
(2)
Brand Alicja
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Przybysz Marta (ekonomistka)
(2)
Sakowska Agnieszka
(2)
Szóstek Aga
(2)
Uhl Dominik
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Włoch Renata
(2)
Świderska Joanna (ekonomia)
(2)
Allspaw John
(1)
Anderson Philippa
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Barclay Liz
(1)
Barrow Colin
(1)
Barrow Paul
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Białek Maja
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Black Alexandra
(1)
Bober Tomasz
(1)
Brill Jonathan
(1)
Brooks Gregory
(1)
Brunson Russell
(1)
Brynjolfsson Erik (1962- )
(1)
Buczkowska Urszula
(1)
Buglewicz Ksenia (1978- )
(1)
Capras Deborah
(1)
Carter Ben
(1)
Case John (1944- )
(1)
Catalano Frank
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Collins Philip (1967- )
(1)
Crawford Graham
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Dany Max
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Debois Patrick
(1)
Doerr John E
(1)
Dressler Katarzyna
(1)
Drzewiecki Radosław
(1)
Economy Peter
(1)
Epstein Lita
(1)
Fassnacht Martin
(1)
Fawcett Tom
(1)
Fievez-Dupas Josiane
(1)
Finch Brian
(1)
Forsgren Nicole
(1)
Froń Karol
(1)
Galica Mateusz
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gates Bill (1955- )
(1)
Govindarajan Vijay
(1)
Gołembicka Magdalena
(1)
Grabowski Wiesław (1962- )
(1)
Graham James
(1)
Graziosi Dean
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grube Ekkehard
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Grzębowski Romeo
(1)
Guillén-Nieto Victoria
(1)
Gupta Anil K
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Głatki Michał
(1)
Harnish Verne
(1)
Hensel Witold (1917-2008)
(1)
Hiam Alexander
(1)
Hoffman Reid
(1)
Holden Greg
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Humble Jez
(1)
Iger Robert (1951- )
(1)
Janik Małgorzata
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jurek Michał (bezpieczeństwo narodowe)
(1)
Kaczmarek Aleksandra
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kapusta Piotr
(1)
Kelley David (1951- )
(1)
Kim Gene
(1)
Klebahn Perry
(1)
Knight Joe (1963- )
(1)
Koper Anna
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(1)
Kowalski Witold (organizacja i zarządzanie)
(1)
Koładkiewicz Izabela
(1)
Kołodziejczyk Grzegorz
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(54)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(10)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(86)
1945-1989
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(78)
Wielka Brytania
(5)
Stany Zjednoczone
(3)
Chiny (Tajwan)
(1)
Francja
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Język
polski
(76)
angielski
(11)
francuski
(1)
niemiecki
(1)
norweski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(7445)
9-13 lat
(4357)
6-8 lat
(3866)
Młodzież
(3218)
14-17 lat
(2094)
Przedsiębiorcy
(90)
Szkoły wyższe
(1784)
0-5 lat
(1739)
Dorośli
(774)
Niewidomi
(701)
Nauczyciele
(681)
Studenci
(629)
Rodzice
(541)
Szkoły średnie
(469)
Szkoły podstawowe
(426)
Poziom podstawowy
(423)
A2 (poziom biegłości językowej)
(394)
B1 (poziom biegłości językowej)
(345)
A2 poziom biegłości językowej
(332)
Poziom średniozaawansowany
(319)
B1 poziom biegłości językowej
(314)
A1 poziom biegłości językowej
(301)
18+
(300)
A1 (poziom biegłości językowej)
(289)
Szkoły muzyczne I stopnia
(232)
Nauczyciele języka angielskiego
(226)
Poziom zaawansowany
(219)
B2 (poziom biegłości językowej)
(200)
Szkoły muzyczne II stopnia
(200)
Nauczyciele języka niemieckiego
(182)
B2 poziom biegłości językowej
(176)
Lekarze
(170)
Menedżerowie
(165)
Chorzy
(161)
Pedagodzy
(158)
Psychoterapeuci
(158)
Poziom niższy średniozaawansowany
(155)
Osoby z niepełnosprawnością
(151)
Psycholodzy
(148)
Uczniowie
(142)
Przedszkola
(113)
Historycy
(103)
C1 poziom biegłości językowej
(98)
Szkoły ponadgimnazjalne
(88)
Klasa 8.
(80)
Tłumacze
(80)
C1 (poziom biegłości językowej)
(79)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(75)
Prawnicy
(74)
Literaturoznawcy
(73)
Cudzoziemcy
(66)
Licea
(66)
Psychiatrzy
(66)
Klasa 1.
(65)
Technikum
(64)
Gimnazja
(62)
Klasa 2.
(61)
Szkoły zawodowe
(59)
Językoznawcy
(58)
Klasa 3.
(57)
Nauczyciele języków
(55)
Klasa 7.
(52)
Logopedzi
(52)
Kobieta
(51)
Osoby w wieku starszym
(51)
C2 poziom biegłości językowej
(50)
Fizjoterapeuci
(50)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(50)
Nauczanie początkowe
(48)
Terapeuci zajęciowi
(46)
Pracownicy naukowi
(44)
Poziom profesjonalny
(43)
Szkoły ponadpodstawowe
(43)
Nauczyciele akademiccy
(39)
Nauczyciele przedszkoli
(39)
Pediatrzy
(38)
A0 poziom biegłości językowej
(35)
Pracownicy socjalni
(35)
Bibliotekarze
(33)
Nauczyciele nauczania początkowego
(33)
Socjolodzy
(33)
A2+ (poziom biegłości językowej)
(31)
Terapeuci
(31)
Ekonomiści
(30)
Klasa 5.
(30)
Urzędnicy
(30)
Lekarze rodzinni
(29)
Neurolodzy
(29)
Dziennikarze
(28)
Klasa 4.
(27)
Klasa 6.
(27)
Poziom rozszerzony
(27)
Specjaliści ds. marketingu
(26)
C2 (poziom biegłości językowej)
(24)
Informatycy
(23)
Programiści
(23)
Księgowi
(22)
Dietetycy i żywieniowcy
(21)
Psycholodzy kliniczni
(21)
Radcy prawni
(21)
Temat
Przedsiębiorstwo
(21)
Zarządzanie
(19)
Przywództwo
(12)
Sukces
(10)
Marketing
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Działalność gospodarcza
(7)
Innowacje
(6)
Kompetencje menedżerskie
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Biznesplan
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Model biznesowy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Decyzje
(3)
Etyka biznesu
(3)
Handel
(3)
Język angielski
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Organizacja
(3)
Organizacje
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Prawo
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo prywatne
(3)
Samorealizacja
(3)
Sklepy internetowe
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Terminologia
(3)
Wyroby i towary
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zwinne zarządzanie
(3)
Awans zawodowy
(2)
Banki
(2)
Dobre praktyki
(2)
Doradztwo i pośrednictwo kredytowe
(2)
E-konsumenci
(2)
Ekonomia
(2)
Finanse
(2)
Globalizacja
(2)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konsumenci
(2)
Menedżerowie
(2)
Obsługa klienta
(2)
Planowanie
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo upadłościowe
(2)
Produktywność pracy
(2)
Programowanie zwinne
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Upadłość
(2)
Usługi
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agencje rozwoju regionalnego
(1)
Akcyza
(1)
Algorytmy
(1)
Analityka internetowa
(1)
Analiza danych
(1)
Anioły biznesu
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Blog
(1)
Bogactwo
(1)
Bono (1960- )
(1)
Branded gaming
(1)
COMINTER-SIMULNEG (projekt badawczy)
(1)
COVID-19
(1)
Call center
(1)
Cementownia
(1)
Cementownia Chełm
(1)
Cemex Polska
(1)
Ceny
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Data mining
(1)
DevOps
(1)
Dress code
(1)
Dyrektorzy
(1)
Ekonomia współpracy
(1)
Elastyczność (zarządzanie)
(1)
Elektronika
(1)
Temat: czas
2001-
(34)
1901-2000
(10)
1989-2000
(7)
1945-1989
(3)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(21)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Wielka Brytania
(3)
Irlandia
(2)
Niemcy
(2)
Hiszpania
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(43)
Opracowanie
(18)
Podręcznik
(16)
Monografia
(8)
Materiały pomocnicze
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Stan badań
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Akty prawne
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Księga abstraktów
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Raport z badań
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Słownik rosyjsko-polski
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(59)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(23)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(14)
Edukacja i pedagogika
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Psychologia
(5)
Językoznawstwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
90 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dobry pomysł na biznes to dopiero początek długiej drogi do sukcesu. Aby przekuć ideę w praktykę, potrzebujesz pasji i umiejętności. Pasję na pewno już masz, teraz pora na zdobycie kwalifikacji, które każdy zdyscyplinowany przedsiębiorca musi posiadać, by odnieść sukces.
Ten praktyczny przewodnik pozwoli Ci spojrzeć kompleksowo na proces wprowadzania produktu lub usługi na rynek. Lista kolejnych kroków, które należy podjąć, nie tylko znacznie zwiększy Twoje szanse na udany debiut, ale też pomoże wskazać umiejętności potrzebne całemu Twojemu zespołowi — zwłaszcza w kluczowym, wczesnym okresie życia firmy. Prezentowany tutaj model pozwoli nieustraszonym przedsiębiorcom (takim jak Ty!) szybko i skutecznie wypracować najlepsze rozwiązania. Czy jest to Twoje pierwsze czy kolejne przedsięwzięcie, w tej książce znajdziesz narzędzia, które pomogą Ci stworzyć coś, co ludzie zechcą kupić i czego będą potrzebować — a to zaprowadzi Cię prosto do finansowego sukcesu. Społeczeństwo czeka, więc do roboty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 370799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(For Dummies)
Na okładce: Your guide to: putting together a business plan, financing your venture, employing staff, bookkeeping and accounting, promoting your business and much more...
Na okładce: A reference for the rest of us!
Indeks.
Written by a team of business and finance experts, Starting & Running a Business All-In-One For Dummies is a complete guide to every aspect of setting up and growing a successful business.
Featuring straight-talking advice on everything from business planning and marketing, managing staff and dealing with legal issues, to bookkeeping and taking care of tax obligations, this book is your one-stop guide to turning your business plans into profit.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 31665 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i grzbiecie nazwa wydawcy oryginału: Harvard Business Review Press.
Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty wiele obiecujących przedsięwzięć. Nawet jeśli nie ma problemów z przychodami, pieniądze się rozchodzą i kolejne okresy rozrachunkowe kończą się stratą. Opanowanie zasad rachunkowości nie każdemu przychodzi łatwo. Tymczasem dane liczbowe dostarczą najcenniejszych informacji temu, kto potrafi się płynnie poruszać wśród szacunków i założeń. Jeśli się tej sztuki nie opanuje, podejmowanie trafnych decyzji może być bardzo trudne.
Dzięki tej praktycznej, przystępnie napisanej książce opanujesz umiejętność odczytywania prawdziwego znaczenia danych liczbowych i wykorzystywania zdobytej wiedzy do skuteczniejszego zarządzania firmą. Dowiesz się, jak rozumieć informacje zawarte w dokumentach finansowych. Nauczysz się obliczać najważniejsze wskaźniki i uzyskiwać z nich bezcenne informacje. Szczególnie ważne są narzędzia związane ze zwrotem z inwestycji, pozwalające na poprawną ocenę wpływu inwestycji na wartość firmy. Wyjaśniono tu zasady zarządzania aktywami obrotowymi, a także trzy podstawowe metody szacowania wartości przedsiębiorstwa. Przeczytasz również o wielu sztuczkach, a także o... słynnych skandalach i oszustwach finansowych.
W książce znajdziesz między innymi: założenia wskaźników finansowych; informacje ukryte w bilansie i rachunku przepływów pieniężnych; wskaźniki a ocena kondycji finansowej firmy; obliczanie zwrotu z inwestycji w przedsiębiorstwo; informacje finansowe w codziennej pracy; wzmacnianie inteligencji finansowej członków zespołu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 371281 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 282-283.
Ta niezwykła książka jest idealnym prezentem dla siebie samego. Jest doskonałym prezentem dla bliskiej osoby. Jest wymarzonym prezentem dla szefa.
Autor dedykuje ją wszystkim: chaotycznym, niezorganizowanym i nieefektywnym, którzy bardzo szybko i dużo pracują, ale nie potrafią skupić się na tym, co w życiu jest najważniejsze, nieporadnym i lekkomyślnym, którzy nie potrafią odnaleźć się w dzisiejszym świecie i zrezygnowali już z własnego szczęścia oraz uszczęśliwiania innych, nieudacznikom i leniwym, którzy uznali, że życie jest zbyt krótkie, aby cokolwiek robić dla siebie i dla bliźnich, zabawiającym się bez przerwy swymi gadżetami elektronicznymi, którzy przez to nie mają już czasu na nic innego, bardziej pożytecznego, przepracowanym, którzy zagubili się w pracy do tego stopnia, że zapomnieli o sobie i rodzinie.
Autor dostarczył Czytelnikom książkę zapewniającą nie tylko podstawową wiedzę z zakresu zarządzania i odpowiednie wartości praktyczne w tym względzie, ale także intelektualną rozrywkę w postaci opisów przypadków, powiedzonek sławnych ludzi, przysłów ludowych, minitestów, a nawet zabawnych wierszyków z tym związanych. Wszystkie one próbują nawiązywać do różnych aspektów zarządzania, w związku z czym można się z nich dużo nauczyć. Dotychczas nie ma na rynku polskim takiej pozycji z zakresu zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347464 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 103-109.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379406 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 48.
Niniejsza publikacja wydana została w celach edukacyjnych w ramach projektu CEDUR, nakładem Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego.
Niniejsza publikacja prezentuje formalne i praktyczne aspekty rejestracji pośredników kredytowych w zakresie kredytu konsumenckiego (określanych w niniejszej publikacji jako: pośrednicy kredytu konsumenckiego) oraz instytucji pożyczkowych. Jest skierowana zarówno do przedsiębiorców ubiegających się o wpis do odpowiedniego rejestru, jak i do konsumentów korzystających z usług pośrednictwa finansowego lub z usług instytucji pożyczkowych. Syntetyczne omówienie zagadnień z zakresu obowiązku rejestracji, w tym wymogów rejestracyjnych, a także konsekwencji zaewidencjonowania przedsiębiorców w odpowiednich rejestrach przybliża obu grupom odbiorców skutki regulacji tej części rynku usług finansowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 365474, 365473 (2 egz.)
Dział Informacji
Brak informacji o dostępności: sygn. B 336-174 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykaz aktów prawnych na stronach 6-7.
Publikacja wydana została w celach edukacyjnych w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku - CEDUR. Publikacja ma charakter ogólny i wyłącznie informacyjny, a informacje w niej zawarte nie stanowią porady prawnej oraz inwestycyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 382399, 382400 (2 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 336-173 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzikie fale : jak budować biznes gotowy na wszystko / Jonathan Brill ; przekład Bartosz Sałbut. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 349, [2] strony : fotografie, ilustracje, mapa ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Rogue waves : future-proof your business to survive and profit from radical change.
Philip Zimbardo: Książka ta to cenny wkład Jonathana Brilla w rozwój filozofii przywództwa i nauki o podejmowaniu decyzji. Adam Grant: Praktyczny poradnik dla każdego, kto chce podążać wraz ze zmianami, zamiast ze zdumieniem im się przyglądać. Mauro F. Guillén: Dzięki praktycznym narzędziom Brilla przyszłość może należeć do Ciebie.
Czy wiesz, że następna fala fenomenalna może być tak dzika, że pociągnie Twój statek na dno? Nie czekaj. Wykorzystaj ją, by odnieść sukces! Fale fenomenalne to fale, które są odpowiedzialne za katastrofy morskie. Są dzikie, nieprzewidywalne i niebezpieczne dla żeglugi. Czy wiesz, że dokładnie w tym momencie, gdzieś w głębinach pod dnem Twojej firmy wzbiera taka fala fenomenalna? Dzieje się tak na skutek ciągłego zderzania się ze sobą wielu różnych trendów, takich jak nowe technologie, zmiany demograficzne, ekonomia danych czy automatyzacja. Wszystkie one niosą ze sobą radykalne zmiany o charakterze systemowym, a gdy się na siebie nałożą, na morzu pojawi się fala zdolna z dnia na dzień zmieść z powierzchni niejedną firmę, a nawet unicestwić całą branżę. Jeśli w przeciwieństwie do swoich konkurentów zdołasz tę falę ujarzmić, zwyciężysz.
Jonathan Brill, ceniony ekspert w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności, podpowiada, jak przygotować firmę, aby zdołała nie tylko przetrwać zderzenie z taką potężną falą, ale wręcz wzniosła się dzięki niej na wyżyny. Brill kreśli praktyczny plan zakładający: rozpoznawanie i wykorzystywanie potencjału dziesięciu trendów technologicznych i społecznych, których nakładanie się na siebie może zmienić rzeczywistość Twojej firmy, dopatrywanie się wielkich szans w tym, co na pierwszy rzut oka wydaje się być wielkim zagrożeniem, tworzenie kultury przedsiębiorczości i eksperymentów, budowanie i skalowanie umiejętności przywódczych oraz procesów, dzięki którym Twoja firma będzie zwinniej działać i lepiej przystosowywać się do nowych okoliczności. To zbiór narzędzi prewencyjnych, które pozwolą Ci wykorzystać przypadkowość do własnych celów, czerpać zyski z chaosu i wprowadzić firmę na kurs długoterminowego sukcesu. Odporność na wstrząsy to podstawa Twojej nowej strategii rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 382600 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: Hay House Business.
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
Książka dostępna także jako e-book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 390397 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 169-186.
Autorka przedstawiła ; powstanie i ewolucję koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej znaczenie we współpracy międzynarodowej, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności, wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce i jej oddziaływanie na budowanie i utrwalanie wizerunku polskich organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346254 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Collins English for Business)
Na okładce: with real-life audio.
"Small Talk" is part of Collins’ English for Business range of materials to help business people who need to use English frequently in their work. It is designed for people who are about to or already work for a foreign or multinational company, deal with overseas customers or travel for business.
The book includes information on best practice and key phrases for students to refer to and practise saying out loud using online audio. Online audio also includes good and bad examples of authentic recordings of small talk for learners to listen to and assess.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 31381 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 398 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Na stronie tytułowej i okładce: 32 aplikacje wraz z instrukcjami użycia.
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO. Książka krok po kroku wprowadza w ten proces: od planowania kampanii, przez analizę własnego serwisu pod kątem technicznym, po naprawę występujących w nim błędów i optymalizację. Zawiera również zagadnienia dotyczące analizy konkurencji w wynikach organicznych wyszukiwarki Google i raportowania osiągniętych rezultatów. Nauczysz się, jak odnajdywać najpopularniejsze frazy wpisywane przez użytkowników do wyszukiwarki Google i tworzyć dzięki temu lepsze treści, a także jak docierać do źródeł pozyskiwania linków pozycjonujących. Dowiesz się też, jak analizować informacje o użytkownikach wchodzących do Twojego serwisu. Przygotowany przez autora zestaw porad i praktycznych wskazówek pomoże Ci skutecznie ograniczyć najczęściej popełniane błędy wynikające z niewłaściwej optymalizacji serwisu, uniknąć kary za techniki niezgodne ze wskazówkami Google dla webmasterów i zwiększyć liczbę wejść użytkowników z wyników organicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372899 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozycja dla wszystkich osób, które w życiu zawodowym kontaktują się codziennie lub sporadycznie z kontrahentami posługującymi się językiem angielskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 32834 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018. - 246, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 233-240. Indeks nazwisk.
Znakomity powrót autora bestsellerowego „Biznes po prostu”. Leszek Czarnecki Jest autorem pięciu książek o tematyce biznesowej. Od lat związany z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, prowadzi również wykłady na wielu uczelniach zagranicznych.
"Lider alfa" to najnowsza książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. Czy przywództwa można się nauczyć, a może rodzimy się z tą umiejętnością? Czy liderem może zostać każdy, czy jedynie wybrani? Jak uwarunkowania biologiczne i inteligencja emocjonalna determinują zdolności przywódcze? Jak prawdziwi liderzy zmieniają oblicze biznesu i otaczającego nas świata? Są to zagadnienia, które od dawna fascynują najwybitniejszych praktyków biznesu.
Lider alfa to nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące wielość i rozmaitość form i typów przywództwa. Od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny występować w tej roli - praca ta skupia się na analizie praktycznych aspektów przywództwa.
Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, np. sukcesów założycieli takich firm, jak Ikea, Apple czy Lego, książka zawiera wiele innych przykładów oraz przemyślenia autora bazujące na jego ponaddwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372772, 372770, 372771 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: All-in on AI : how smart companies win big with artificial intelligence.
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny. Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom wykorzystania AI. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swojej firmie, to Sztuczna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, oraz oferuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa. To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne firmy zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 387383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 387-389.
Legendarny inwestor John Doerr ujawnia, w jaki sposób system OKR – system wyznaczania celów – pomógł gigantom technologicznym takim jak Intel czy Google w osiągnięciu dynamicznego wzrostu i jak może pomóc każdej organizacji w rozwoju.
Jesienią 1999 roku John Doerr spotkał się z założycielami startupu, któremu przekazał właśnie 12,5 miliona dolarów; była to największa inwestycja w jego karierze. Larry Page i Sergey Brin mieli niesamowitą technologię, przedsiębiorczą energię i niebotyczne ambicje, ale żadnego prawdziwego planu biznesowego. Aby Google mógł zmienić świat (czy choćby przeżyć), Page i Brin musieli się nauczyć, jak dokonywać trudnych wyborów w zakresie priorytetów, utrzymując zespół na dobrej drodze. Musieli nauczyć się rozpoznawać, kiedy należy przestać pracować nad nieudanymi pomysłami, inaczej mówiąc, musieli się nauczyć porażki ponosić jak najszybciej.
Potrzebowali także aktualnych, odpowiednich danych, aby śledzić postępy – aby zmierzyć to, co miało znaczenie. Doerr przedstawił im sprawdzoną metodę dążenia do doskonałości operacyjnej: Cele i Kluczowe Wyniki (OKR), którą odkrył, gdy pracował jako inżynier w Intelu. Stosowanie tej metody przynosi olbrzymie korzyści. OKRs kładą nacisk na najważniejsze działania podejmowane w organizacji. Skupiają wysiłek i wspierają koordynację. Łączą cele w obrębie działów, aby ujednolicić i wzmocnić całą firmę. A przy okazji zwiększają satysfakcję z pracy, co przekłada się na mniejszy wskaźnik rotacji kadr.
W niniejszej książce Doerr przedstawia analizy widziane oczami ludzi, którzy się tym faktycznie zajmowali. W gronie narratorów tych opowieści znaleźli się między innymi Bono i Bill Gates. Doerr pokazuje, jak wielką koncentrację, zwinność i wzrost da się uzyskać dzięki modelowi OKR, jak bardzo pomógł on wielu wybitnym organizacjom. Ta książka pomoże nowej generacji liderów zdobyć tę samą magię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 357480 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Część 1, zrozumieć problem: wielka piątka patologii biznesowych. Część 2, rozwiązać problem: pięć kroków transformacji strategicznej.
Wyeliminuj 5 wielkich patologii biznesowych w swojej firmie „Ta książka nie jest o lean. Ta książka jest o tym, jak stworzyć warunki do tego, aby być LEAN.” Strategia lean wnosi do firmy poczucie sensu istnienia, przynależności, wpływu i zaufania. Wprowadza świadome przywództwo. Wzmacnia autonomię i zwiększa odpowiedzialność pracowników. Daje poczucie wspólnego wygrywania każdego dnia. To jest właśnie sposób myślenia o lean w ujęciu strategicznym. Autor dedykuje książkę głównie: - właścicielom firm, prezesom i menedżerom, którzy myślą o transformacji lean jak o poważnym przedsięwzięciu, nie zaś projektach wdrożeniowych realizowanych poza głównym nurtem; - liderom, którzy chcą się nauczyć, czym jest świadome przywództwo, jak budować efektywne zespoły oraz angażować i rozwijać pracowników; - wszystkim, którzy chcą się dowiedzieć, jak stworzyć WIELKĄ FIRMĘ i mieć SZCZĘŚLIWYCH PRACOWNIKÓW. Koniec z patologiami w biznesie. Dowiedz się, co od środka niszczy Twoją firmę, dlaczego tak niewiele osób lubi swoją pracę, jak w 5 krokach przeprowadzić transformację strategiczną firmy i stworzyć warunki, w których każdy świadomie realizuje misję, wizję i cele organizacji”. (od Wydawcy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 375419 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją firmę, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim odpowiednie wrażenie na odbiorcy, jeśli rzetelnie prześwietlisz konkurencję, przekonująco zaprezentujesz swoje umiejętności i jasno zakomunikujesz swoją wizję. Ten poradnik powie ci, jak to osiągnąć. W książce nie zabrakło także odniesień do nowych zjawisk, takich jak finansowanie społecznościowe, sprzedaż internetowa czy marketing cyfrowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372298 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej