Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(184)
Forma i typ
Książki
(181)
Poradniki i przewodniki
(46)
Publikacje fachowe
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Audiobooki
(2)
Proza
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(137)
tylko na miejscu
(41)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(149)
Biblioteka Obcojęzyczna
(1)
Czytelnia BG
(7)
Dział Informacji
(34)
Autor
Lipa Michał
(8)
Sałbut Bartosz
(6)
Witkowska Magda
(6)
Bakalarz Dariusz
(5)
Rzychoń Tomasz
(5)
Sugiero Joanna
(5)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(4)
Romanek Arkadiusz
(4)
Batko Andrzej
(3)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(3)
Polko Paulina (1978- )
(3)
Rickards James
(3)
Sielicki Leszek
(3)
Sinek Simon
(3)
Sobolewska Agnieszka
(3)
Szybilska-Fiedorowicz Izabela
(3)
Wawak Sławomir (1975- )
(3)
Zaremba Adam
(3)
Allen David (1945- )
(2)
Boszko Tomasz
(2)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(2)
Doman Don
(2)
Doman Margaret
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Hill Napoleon (1883-1970)
(2)
Jagielnicki Adam
(2)
Kapela Marcin
(2)
Kocoń Sylwia
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Matkowski Cezar
(2)
McIver Meredith
(2)
McLeod Angus
(2)
Mleczko Andrzej (1949- )
(2)
Mohr Angie
(2)
Oczko Bartosz
(2)
Pankiewicz Konrad
(2)
Patten Dave
(2)
Polko Roman (1962- )
(2)
Skała Marek
(2)
Szczęsny Monika
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Trump Donald (1946- )
(2)
Vanderkam Laura
(2)
Walczak Tomasz
(2)
Watkins Michael (1956- )
(2)
Wawrzyniak Michał (1976- )
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Żukowski Marcin (1977- )
(2)
Abagnale Frank W. (1948- )
(1)
Abramowska Magdalena (tłumacz)
(1)
Aldridge Ethan
(1)
Apgar David
(1)
Barrow Colin
(1)
Barrow Paul (1948- )
(1)
Becker Gary Stanley (1930-2014)
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Berkley Holly
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bilton Nick
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bostrom Nick (1973- )
(1)
Brackman Levi
(1)
Bradberry Travis
(1)
Braver Sanford L
(1)
Breitbarth Wayne
(1)
Bristol Claude M. (1891-1951)
(1)
Brown Robert (1937- )
(1)
Budziewicz-Guźlecka Agnieszka
(1)
Bulzacki Tomasz
(1)
Bureš Ivan
(1)
Buszta Robert
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Canfield Jack (1944- )
(1)
Cardone Grant (1958- )
(1)
Caroselli Marlene
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Cichoń-Królikowska Aleksandra
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Clark Duncan
(1)
Clausewitz Carl von (1780-1831)
(1)
Collingwood Harris
(1)
Cramer Jim
(1)
Damodaran Aswath (1957- )
(1)
Darvas Nicolas
(1)
Deckers Erik
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dennison Dell
(1)
Dennison Dell (1948- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Docker Peter
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(74)
Okres powstania dzieła
2001-
(63)
1901-2000
(3)
101-200
(2)
1989-2000
(2)
1-100
(1)
Kraj wydania
Polska
(174)
Język
polski
(153)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Kobieta
(2)
Projektanci grafiki
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura grecka
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Sukces
(26)
Samorealizacja
(22)
Marketing cyfrowy
(11)
Relacje międzyludzkie
(11)
Zarządzanie
(11)
Perswazja
(10)
Inwestycje
(8)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Menedżerowie
(6)
Mentoring
(6)
Szczęście
(6)
Internet
(5)
Manipulacja (psychologia)
(5)
Osobowość
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Przywództwo
(5)
Reklama
(5)
Samopoznanie
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Coaching
(4)
Giełda papierów wartościowych
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Kobieta
(4)
Marketing
(4)
Motywacja
(4)
Negocjacje
(4)
Papiery wartościowe
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Społeczności internetowe
(4)
Techniki samopomocy
(4)
Autoprezentacja
(3)
Bogactwo
(3)
Decyzje
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Kadry
(3)
Media społecznościowe
(3)
Obsługa klienta
(3)
Pieniądz
(3)
Praca zespołowa
(3)
Prakseologia
(3)
Programowanie neurolingwistyczne
(3)
Samokontrola
(3)
Samowychowanie
(3)
Strony WWW
(3)
Sztuka pisania
(3)
Sztuka wojenna
(3)
Zarządzanie czasem
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Biznesplan
(2)
Copywriting
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Czas pracy
(2)
Forex
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Giełda
(2)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Myślenie
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Praca
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Produktywność pracy
(2)
Prognozy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Rozmowa
(2)
Rynek finansowy
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Rynek walutowy
(2)
Sens życia
(2)
Socjotechnika
(2)
Stoicyzm
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Trening umysłu
(2)
Uczucia
(2)
Wojna
(2)
Zarządzanie jakością - podręcznik akademicki
(2)
Znaki towarowe
(2)
Abagnale, Frank W. (1948- )
(1)
Agresywność
(1)
Alibaba.com
(1)
Analityka internetowa
(1)
Asertywność
(1)
Audyt
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Biblioteki cyfrowe
(1)
Bitcoin
(1)
Blog
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Sunzi bingfa
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1801-1900
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Chiny
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(83)
Wydawnictwa popularne
(11)
Opracowanie
(6)
Podręczniki
(5)
Podręcznik
(4)
Poradniki
(4)
Traktat
(2)
Aforyzmy
(1)
Analiza i interpretacja
(1)
Biografia
(1)
Felieton amerykański
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Komiks
(1)
Kryminał
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Mowy
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(24)
Zarządzanie i marketing
(16)
Praca, kariera, pieniądze
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Psychologia
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Filozofia i etyka
(3)
Historia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
184 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia na stronach 319-320.
Nowoczesne technologie dostarczyły wielu ekscytujących możliwości. Nie tylko Tobie, ale także całej rzeszy kanciarzy i oszustów, którzy ze wszystkich sił starają się ukraść to, co masz najcenniejszego: pieniądze, tożsamość, życie. Nigdy wcześniej w historii nie było łatwiej zostać ofiarą. Przestępstwa łączą się obecnie w sieć powiązań, która pozwala działać złoczyńcom szybciej niż kiedyś, na większą skalę i anonimowo. Media bezustannie informują o kolejnych niepokojących przypadkach wykorzystania technologii do nikczemnych celów. Czasem jest to rozpowszechnianie fałszywych informacji, innym razem - oszukiwanie bezbronnych osób. Czy można się obronić przed tą plagą naszych czasów?
Owszem, można - i właśnie o tym jest ta książka. To świetnie napisany, ciekawy poradnik samoobrony przed kanciarzami, naszpikowany przykładami z życia wziętymi, poradami i wskazówkami, dzięki którym szybko zaczniesz stosować najlepsze i najskuteczniejsze strategie ochrony. Ich moc polega na prostocie i... nieoczywistości. Przekonasz się, że nawet drobne zmiany w codziennych nawykach mogą zadecydować o Twojej odporności na zagrożenia. Zabezpieczysz swój telefon przed hakerami, dowiesz się, jak bezpiecznie korzystać z karty debetowej, przekonasz się, że samo stosowanie haseł nie jest wystarczającym środkiem ochrony. Krótko mówiąc - zyskasz unikalną wiedzę o sposobach skutecznej obrony przed oszustami!
Frank Abagnale - był jednym z najbardziej bezczelnych, pomysłowych i... utalentowanych oszustów w historii. Udawał pilota pasażerskiego odrzutowca, lekarza w szpitalu, wykonywał zawód adwokata, wykładał na uniwersytecie jako profesor socjologii i beznamiętnie fałszował czeki, by zgarniać miliony dolarów. Był jednym z najbardziej poszukiwanych przestępców. Gdy dosięgła go ręka sprawiedliwości, wykorzystał swoją szansę i przeszedł na jasną stronę mocy. Jego historia została pokazana w filmie Złap mnie, jeśli potrafisz. Obecnie jest wybitnym ekspertem w dziedzinie zabezpieczeń przed przestępstwami finansowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 363906 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mentoring : złote zasady / Maciej Bennewicz, Anna Prelewicz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 316 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Na okładce: Relacja dwustronna mistrz-uczeń, szacunek i tolerancja, wyznaczanie celów, działanie, informacja zwrotna, opis sytuacji bez ocen, rozmowa podparta treningiem.
Słowo "mentor" wywodzi się z mitologii greckiej. Ściślej pochodzi od imienia jednej z postaci mitologicznych, Mentora, któremu wyruszający pod Troję Odyseusz, król Itaki, powierzył pieczę nad swoim majątkiem, a także żoną i synem. Gdy syn Odyseusza Telemach wyruszył na poszukiwanie ojca, rolę Mentora przejęła bogini Atena - opiekun stał się przewodnikiem. Od zarania dziejów ludzie szukają mentorów, osób posiadających szeroką wiedzę i bogate doświadczenie, którymi mogą zainspirować innych i które wykorzystują, by wskazać im ścieżkę rozwoju. Relację mistrz - uczeń spotkamy w mitach starożytnej Grecji i Rzymu, w taoizmie i buddyzmie, w koncepcji konfucjańskiej, w zakonach sufickich islamu, w indyjskim systemie sampradaya, a także w judeochrześcijańskiej tradycji nauczycieli.
Dzisiejsi mentorzy służą wsparciem przede wszystkim ludziom biznesu. Obficie czerpiąc z odkryć psychologii i doświadczeń coachingu, pomagają swoim klientom uzyskać natychmiastową poprawę w obszarach związanych z wynikami ilościowymi i jakościowymi. By czynić to skutecznie, powinni dobrze poznać nie tylko osobę, wobec której pełnić będą rolę mentora, lecz także siebie - przede wszystkim własne ograniczenia oraz kompetencje mentalne, które decydują o byciu mistrzem. Mentor musi również uzbroić się w wiedzę i umiejętności, z których będzie korzystał, prowadząc mentee (klienta) ku obranemu celowi. Poznawszy zaprezentowane w tej książce złote zasady mentoringu, dowiesz się, czy jesteś gotów na to, by stać się dla kogoś mentorem, lub czy mentor, którego wybrałeś, jest tym właściwym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352974 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 455-482. Indeks.
Superinteligencja. Czy cyfrowe umysły zagrażają człowiekowi? Ludzki mózg to dzieło idealne, najdoskonalszy twór w przyrodzie. Jego dominacją zachwiał komputer Deep Blue, który w 1997 roku pokonał w szachy mistrza świata, Garriego Kasparowa. Od tego czasu sztuczna inteligencja jest na ścieżce intensywnego rozwoju. Czy dominacja superinteligencji nad człowiekiem jest realną perspektywą naszej przyszłości? Czy ta przewaga skończy się kresem naszego gatunku?
Niniejsza książka jest odważną i oryginalną próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Możliwe kierunki rozwoju technologii cyfrowej i jego konsekwencje są trudne do przewidzenia, a rozstrzygnięcie związanych z tym kwestii jest prawdziwym intelektualnym wyzwaniem. Niemniej z niektórych szans i zagrożeń powinniśmy wszyscy sobie zdawać sprawę. Nick Bostrom, wybitny badacz sztucznej inteligencji i transhumanizmu, stara się jasno i klarownie przedstawić przyszłe konsekwencje coraz większego udziału maszyn w naszym życiu, opisuje możliwe komplikacje i strategie rozwiązania ewentualnych problemów. Lektura tej książki jest niesamowitą podróżą na krańce istoty człowieczeństwa, wyprawą do przyszłości inteligentnego życia i prawdziwie fascynującym doświadczeniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340814 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tytuł oryginału: Inspired : how to create tech products customers love. Na stronie tytułowej i okładce przy nazwie autora: Silicon Valley Product Group.
Dla menedżerów produktów technologicznych.
Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Można też wskazać projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły spektakularną porażkę. Co decyduje o losie nowego produktu? Jak stworzyć coś wybitnego, co przyniesie firmie pozycję rynkowego lidera? Początki wydają się oczywiste: trzeba odkryć coś, co jest wartościowe, użyteczne i wykonalne. Bez tego nie można oczekiwać powodzenia. Nawet jednak najlepsze pomysły mogą się okazać klapą przy niewłaściwym zarządzaniu nowym projektem. Za każdym świetnym produktem stoi ktoś, kto godzi sprzeczne interesy i wykonuje tytaniczną pracę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372189 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okł.: oryginalne teorie i strategie handlowe, dogłębna analiza rynku i wymagań potencjalnych klientów, niezawodne propozycje prowadzenia negocjacji. Na s. tyt. i okł. nazwa wydawcy oryg.: Alpha.
Indeks.
Oryginalne teorie i strategie handlowe, dogłębna analiza rynku i wymagań potencjalnych klientów, niezawodne propozycje prowadzenia negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 264535 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 398 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Na stronie tytułowej i okładce: 32 aplikacje wraz z instrukcjami użycia.
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO. Książka krok po kroku wprowadza w ten proces: od planowania kampanii, przez analizę własnego serwisu pod kątem technicznym, po naprawę występujących w nim błędów i optymalizację. Zawiera również zagadnienia dotyczące analizy konkurencji w wynikach organicznych wyszukiwarki Google i raportowania osiągniętych rezultatów. Nauczysz się, jak odnajdywać najpopularniejsze frazy wpisywane przez użytkowników do wyszukiwarki Google i tworzyć dzięki temu lepsze treści, a także jak docierać do źródeł pozyskiwania linków pozycjonujących. Dowiesz się też, jak analizować informacje o użytkownikach wchodzących do Twojego serwisu. Przygotowany przez autora zestaw porad i praktycznych wskazówek pomoże Ci skutecznie ograniczyć najczęściej popełniane błędy wynikające z niewłaściwej optymalizacji serwisu, uniknąć kary za techniki niezgodne ze wskazówkami Google dla webmasterów i zwiększyć liczbę wejść użytkowników z wyników organicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372899 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : Helion SA, copyright 2021. - 227, [5] strona : tabele ; 21 cm.
(Onepress)
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Tytuł serii: Onepress
Instytucja: Helion
Bibliografia, netografia na stronach 227-[228].
Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji, a także wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 370671 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Autor
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Tytuł serii: Onepress
Instytucja: Helion
Książka dostępna także jako e-book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 389492 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okł.: Jak to się robi w nowych mediach? Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych, zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców.
Tyt. oryg.: Social media marketing : strategies for engaging in Facebook, Twitter & other social media, 2010.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316398 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Niniejsza książka jest zadziwiającą podróżą do najmroczniejszych otchłani cyfrowego świata. Choć momentami sprawia wrażenie dobrze wyreżyserowanej fikcji, opisuje wyłącznie czyste fakty. Autor pokazuje, jak technologie jutra, takie jak robotyka, biologia syntetyczna, sztuczna inteligencja, nanotechnologia i komputery kwantowe mogą być wykorzystane przez przestępców. Książka uświadamia, jakie konsekwencje niesie ze sobą istnienie globalnej sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339407 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okładce i stronie tytułowej: Create Yourself.
Wiedza to za mało! Trzeba jeszcze umieć ją przekazać... Ta książka to owoc dwóch dekad doświadczeń nauczyciela, trenera i szkoleniowca, który w swojej karierze pracował w 7 językach, zarówno z małymi, jak i wielotysięcznymi grupami. To efekt nieustannego samodoskonalenia się, uczenia od najlepszych, wypadkowa wspólnych doświadczeń, jakie stały się udziałem Mateusza Grzesiaka i jego uczniów - dziś samodzielnych trenerów, szkoleniowców, nauczycieli. To skarbnica otwarta na każdego, kto rozumie nauczanie jako pracę i misję, której celem jest pomaganie innym w zdobywaniu nowych kompetencji.
Czytając "Psychologię nauczania" dowiesz się, jak skutecznie przekazywać posiadaną wiedzę. Poznasz skuteczne prawdy, którymi kierują się najlepsi praktycy zawodu. Zrozumiesz, czym jest stan trenera i jak zarządzać swoimi emocjami i zachowaniami - jak stać i siedzieć, jak mówić, jak się poruszać, jak przekazywać uczucia etc. Odkryjesz narzędzia, które pozwalają szybciej i efektywniej przekazywać uczestnikom informacje dotyczące budowania ćwiczeń i materiałów szkoleniowych. Zobaczysz, na czym polega współpraca z publicznością, jakie problemy pojawiają się na linii grupa-trener i dowiesz się, jak je rozwiązywać. Opanujesz zasady logistyki szkoleń oraz reguły szkoleniowego biznesu. Dzięki tej książce nauczysz się uczyć, szczególnie gdy przedstawioną teorię wesprzesz praktycznymi ćwiczeniami, których znajdziesz tu wiele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 350863 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Wskazówki, dzięki którym w pełni wykorzystasz swój potencjał! Przeczytaj przesłanie Napoleona Hilla na każdy z 52 tygodni w roku! Poznawaj, zgłębiaj i stosuj te zasady, które najbardziej do Ciebie przemawiają, nie zaniedbuj jednak żadnej z nich. Przekonasz się, że w ten sposób zmienisz swoje życie i sprawisz, że świat stanie się piękniejszy! Książka ta stanowi esencję całokształtu dorobku autora Siedemnastu Zasad Sukcesu. Zgłębianie myśli tu zawartych i stosowanie wskazówek Hilla w praktyce ułatwi Ci zrealizowanie Twoich pragnień i sprawi, że staniesz się lepszym, szczęśliwszym i bardziej spełnionym człowiekiem.
Oto inspirujące lekcje życia! Jaki wpływ mają drobne zmiany w zachowaniu i nastawieniu? Jak praktykować tolerancję, odwagę i wiarę w siebie? Jak zdobyć dwanaście Bogactw Życiowych? Jak nawiązać kontakt z Nieskończoną Inteligencją? Jak zacząć nowy rok, aby zakończyć go sukcesem?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352965 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dziedzina i ujęcie
Tytuł serii: Onepress
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczacych stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 347672 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308562 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka rynkologii / Jacek Kotarbiński. - Gliwice : Wydawnictwo "Helion", cop. 2014. - 240 s. ; 24 cm.
(Onepress)
Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli chcesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 300945, 300946, 300947 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu osób. Jest za to demokratyczną i cyfrową metodą finansowania projektów, w ramach której dowolna osoba głosuje swoimi pieniędzmi na jakiś pomysł w zamian za konkretną korzyść. Jest także demokratyczną formą marketingu, łączącą zaufanie i dialog z gospodarką doświadczeń i mechanizmami społecznościowymi. Innymi słowy, crowdfunding to taka forma kapitalizmu, w której o realizacji danego pomysłu decyduje Tłum.
Crowdfunding w Polsce rośnie w siłę w miarę rozwoju inwencji i zaradności cyfrowego Tłumu. Coraz więcej artystów, startupów, a nawet organizacji charytatywnych zwraca się bezpośrednio do swoich społeczności w celu pozyskania funduszy na realizację kapitalnych, potrzebnych projektów. To jednak wciąż za mało! Autorzy tej książki zebrali i usystematyzowali wiedzę, którą dzielą się za pośrednictwem poświęconego crowdfundingowi bloga www.wethecrowd.pl. Dziś oddają w Twoje ręce nie tylko bazę teoretyczną, ale przede wszystkim zestaw narzędzi pozwalających przekonać się, co o Twoich pomysłach sądzi Tłum, który może zadecydować o przyszłości Twoich projektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-145 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 202 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności. E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczniej docierać z ofertą do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycję firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejętności posługiwania się tymi narzędziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online.
Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzędzia, na których skupia się autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystępny sposób opisał sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google’u. Co więcej, widać tu praktyczne podejście do optymalizacji strony sklepu. Ta książka przyda się zarówno początkującym e-przedsiębiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi będą mogli dzięki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntują swoją wiedzę i opanują nowe techniki reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341858 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Temat
Gatunek
Tytuł serii: Onepress
Na okł.: Książka w kolorze.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-25 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblioteki cyfrowe : tworzenie, zarządzanie, odbiór / Barbara Maria Morawiec. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 174, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Na okładce i stronie tytułowej: NASBI. OSBI.
Bibliografia na stronach 139-148. Indeks.
Postaw na nowe technologie - sprawdź, jak powinna działać nowoczesna biblioteka! Stwórz bibliotekę cyfrową, z której każdy będzie chciał korzystać!
Znajdziesz tu informacje na temat funkcjonowania konkretnych bibliotek cyfrowych oraz tego, jak realizują one swoją podstawową funkcję udostępniania zbiorów. Zobaczysz, jak przebiega proces budowy takiej biblioteki, jacy interesariusze biorą udział w tym procesie i jak to wszystko wpływa na funkcjonalność biblioteki dla użytkownika. Fundamentalne znaczenie ma tu wskazanie różnych punktów widzenia, zderzenie koncepcji z potrzebami odbiorców, analiza zachowań i przepływu informacji. Każdy, kto chce zrozumieć kluczowe funkcje biblioteki cyfrowej i wykorzystać je w praktyce, powinien najpierw przeczytać tę książkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór Podręczny
Brak informacji o dostępności: sygn. KP 905 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej