Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(179)
Forma i typ
Książki
(156)
Publikacje naukowe
(31)
Czasopisma
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(10)
Druki ulotne
(9)
Publikacje fachowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(3)
Proza
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(130)
tylko na miejscu
(53)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(99)
Biblioteka Austriacka
(27)
Biblioteka Obcojęzyczna
(12)
Czytelnia BG
(15)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(2)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
(1)
Dział Informacji
(25)
Czytelnia Zbiory Specjalne
(10)
Księgozbiór Podręczny
(2)
Autor
Kall Jacek (1962- )
(4)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Hussak Tadeusz (1919-2014)
(3)
Šmid Wacław
(3)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Fletcher Winston (1937-2012)
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Janich Nina
(2)
Klein Naomi (1970- )
(2)
Księżyk Felicja
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Mruk Henryk
(2)
Nierenberg Bogusław
(2)
Springmann Ingo
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Wernicke Uta
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Wszołek Mariusz
(2)
Acedański Zygmunt (1909-1991)
(1)
Adamczyk Joanna (prawo)
(1)
Andresen Katya (1967- )
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barry Pete
(1)
Bausinger Hermann (1926-2021)
(1)
Bańczyk Emilia
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Berger John (1926-2017)
(1)
Berger Jonah
(1)
Bethell Emily
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Blomberg Sven (1920-2003)
(1)
Bober Stanisław (1908-1990)
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borowiak Marlena
(1)
Bosacka Katarzyna (1972- )
(1)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Brown David (dziennikarz)
(1)
Bryl Mariusz
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Błoch Bogusława
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Cappiello Leonetto (1875-1942)
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Cunningham Jane
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dibb Mike (1940- )
(1)
Dietrich Malwina
(1)
Drabik-Podgórna Violetta (1970- )
(1)
Dumiche Béatrice
(1)
Dziubińska Joanna (filolog)
(1)
Eichler Wolfgang
(1)
Elgozy Georges
(1)
Fandrejewska Alicja
(1)
Fenske Ute
(1)
Fox Chris (konsultant scenariuszowy)
(1)
Franson Sally
(1)
Galla Ryszard. Red
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Georgi Oliver
(1)
Glück Helmut (1949- )
(1)
Goebel Urszula
(1)
Gogolewska Anna
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Gonsior Joanna
(1)
Gore Sylee
(1)
Goślicki Jan
(1)
Grochowska Alicja
(1)
Grossmann Agnès (1964- )
(1)
Grębowiec Jacek
(1)
Górniak Magdalena
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Hadley Kevin
(1)
Hajdas Monika
(1)
Halaba Małgorzata
(1)
Heath Robert
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Hollis Richard (1934- )
(1)
Hołota Marcin
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jasiołek Katarzyna (1982- )
(1)
Jasiński Bogdan (1970- )
(1)
Jelitto-Piechulik Gabriela
(1)
Jokiel Małgorzata
(1)
Joris Elisabeth
(1)
Junghardt Rajmund
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(66)
1990 - 1999
(24)
1980 - 1989
(4)
1970 - 1979
(5)
1960 - 1969
(3)
1950 - 1959
(1)
1930 - 1939
(2)
1920 - 1929
(2)
1910 - 1919
(2)
1900 - 1909
(2)
1890 - 1899
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(56)
1901-2000
(19)
1989-2000
(7)
1945-1989
(5)
1901-1914
(4)
1918-1939
(2)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Kraj wydania
Polska
(140)
Niemcy
(21)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(2)
Austria
(1)
nieznany (de)
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
polski
(109)
niemiecki
(30)
angielski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Specjaliści ds. reklamy
(3)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły średnie
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Językoznawcy
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Tłumacze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(4)
Literatura angielska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(6626)
Język angielski
(3431)
Rodzina
(3365)
Język niemiecki
(3174)
Relacje międzyludzkie
(3077)
Reklama
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2767)
Płyty gramofonowe
(2615)
Przyjaźń
(2594)
Tajemnica
(2245)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2118)
Miłość
(2110)
Żydzi
(2036)
Literatura polska
(2003)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1995)
Śledztwo i dochodzenie
(1960)
Powieść polska
(1946)
Życie codzienne
(1900)
Pisarze polscy
(1872)
Zabójstwo
(1864)
Dzieci
(1727)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1591)
Mężczyzna
(1556)
Kościoły i kaplice
(1490)
Wojsko
(1454)
Kultura
(1432)
Język polski
(1345)
Filozofia
(1323)
Politycy
(1277)
Zamki i pałace
(1267)
Tematy i motywy
(1260)
Historia
(1259)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Policjanci
(1241)
Polityka
(1224)
Podróże
(1219)
Dziewczęta
(1184)
Nastolatki
(1117)
Małżeństwo
(1097)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1087)
Władcy
(1074)
Powieść angielska
(1062)
Magia
(1060)
Sztuka
(1051)
Zwierzęta
(1048)
Literatura
(1045)
Uczucia
(1041)
Jazz
(1025)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(997)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(975)
Rodzeństwo
(972)
Język angielski - podręcznik
(966)
Dziennikarze
(945)
PRL
(914)
Polityka międzynarodowa
(914)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(876)
Poezja polska - 20 w.
(867)
Wielkanoc
(865)
Holokaust
(853)
Rock
(853)
Muzyka polska
(852)
Sekrety rodzinne
(843)
Społeczeństwo
(841)
Powieść francuska
(833)
Sztuka polska
(813)
Ludzie a zwierzęta
(783)
Osoby zaginione
(778)
Duchowieństwo katolickie
(770)
Młodzież
(765)
Arystokracja
(757)
Boże Narodzenie
(753)
Śmierć
(736)
Przestępczość zorganizowana
(716)
Wojna
(708)
Relacja romantyczna
(707)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(694)
Teatr polski
(691)
Pisarze
(683)
Chłopcy
(678)
Język francuski
(675)
Poszukiwania zaginionych
(672)
Literatura austriacka
(664)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(660)
Samorealizacja
(654)
Obyczaje i zwyczaje
(651)
Polacy
(640)
Budownictwo miejskie
(636)
Film obyczajowy
(631)
Miasta
(630)
Psy
(619)
Świadomość społeczna
(612)
Wybory życiowe
(611)
Uprowadzenie
(607)
Temat: dzieło
Almanya - Willkommen in Deutschland
(1)
Brücke vom goldenen Horn
(1)
Familie Wawroch
(1)
Heimkehr
(1)
Medea in Prag
(1)
Medea von Lodz
(1)
Neues Leben
(1)
kalte Herz
(1)
Temat: czas
1901-2000
(26)
2001-
(21)
1945-1989
(8)
1918-1939
(7)
1989-2000
(7)
1801-1900
(6)
1901-1914
(6)
1989-
(4)
1701-1800
(2)
1914-1918
(2)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1918-
(1)
1939-1945
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Opole (woj. opolskie ; okolice)
(3)
Opole (woj. opolskie)
(3)
Europa
(2)
Górny Śląsk
(2)
Ameryka Łacińska
(1)
Bizancjum (państwo dawne)
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Francja
(1)
Galicja (kraina historyczna)
(1)
Gościęcin (woj. opolskie, pow. kędzierzyńsko-kozielski, gm. Pawłowiczki)
(1)
Grodków (woj. opolskie, pow. brzeski, gm. Grodków)
(1)
Japonia
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Księstwo cieszyńskie (1290-1918)
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Monachium (Niemcy)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Pomorze
(1)
Prusy (kraina historyczna)
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szwajcaria
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Zabrze (woj. śląskie ; okręg)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(24)
Poradnik
(16)
Pocztówka
(9)
Podręcznik
(9)
Monografia
(6)
Podręczniki
(6)
Czasopisma regionalne i lokalne
(5)
Podręczniki akademickie
(5)
Katalog wystawy
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(3)
Publicystyka
(3)
Encyklopedia
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Album
(1)
Czasopisma naukowe polskie
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Dane statystyczne
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Esej
(1)
Grafika użytkowa polska
(1)
Komentarz prawny
(1)
Ogłoszenia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Plakat polski
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Przysłowia
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Romans
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Słownik wielojęzyczny
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(26)
Zarządzanie i marketing
(23)
Media i komunikacja społeczna
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Edukacja i pedagogika
(10)
Historia
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Etnologia i antropologia kulturowa
(5)
Literaturoznawstwo
(5)
Psychologia
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Kultura i sztuka
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Kulinaria
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
179 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit.
Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z mediami, zilustrowana jest na początku rozdziału słynnym przypadkiem zastosowania jej w świecie biznesu. Wiele z podanych przykładów, które wybrałam dotyczą reklamy nie dlatego, że marketing jest tym samym co reklama (jest ona tylko jednym z jego przejawów), lecz dlatego, że reklama jest najczęściej najbardziej widocznym, swojskim i zrozumiałym aspektem kampanii marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352316 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Angielski : business English : dodatkowe materiały do kursu na płycie CD / [aut. : Victoria Atkinson, Kevin Hadley, Magdalena Kasprzyk]. - Warszawa : Edgard, cop. 2006 (2005). - 32 s. ; 18 cm + 1 płyta CD-Audio + 1 płyta CD-Audio (Pakiet : praca i biznes).
Kurs stanowi cz. pakietu : Angielski : praca i biznes. Cz. 2 pakietu : Angielski : at work.
Na okł. : Marketing, reklama, finanse, bankowość.
Dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych. B1-C1
Płyta CD-Audio (Pakiet : praca i biznes) w formacie mp3.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 23404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 306384, 267452 (2 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 03-99 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3750)
Bibliografia na stronach 203-217.
Dla pedagogów, psychologów i językoznawców, rodziców.
Streszczenie w języku angielskim, niemieckim.
Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej towarzyszą media, a także z uznania, że w dzisiejszym świecie ogromną rolę - jako transfer wiedzy ogólnospołecznej - odgrywa reklama. Te dwa pojęcia: socjalizacja i reklama stały się przedmiotem opisu w części teoretycznej pracy. Aby ocenić socjalizacyjny potencjał reklamy, badaniu poddane zostały spoty reklamowe emitowane na kanale TVP ABC. Dzieci jako adresaci bajek stają się tutaj bowiem samoistnie odbiorcami wielu przekazów reklamowych, które dostarczają wiedzy nie tylko o produktach, ale też o stylach życia i świecie wartości. Reklama jako przekaz multikodowy poddana została badaniu za pomocą trzech różnych metod, co umożliwiło pokazanie wielowymiarowości potencjału jej oddziaływania. Polimetodologiczną analizę spotów reklamowych otwiera analiza zawartości, przybliżająca charakterystykę reklamowanych produktów, a także propagowanych w spotach wartości i ról społecznych, w jakich obsadzani zostają bohaterowie reklam. Analiza semiologiczna z kolei pozwala na uchwycenie tego, w jaki sposób pojedyncze spoty w warstwie fabularnej reprodukują zastany porządek społeczny i w jaki sposób go modyfikują. Wreszcie badaniu poddano teksty mówione reklam i z wykorzystaniem koncepcji Lubelskiej Szkoły Etnolingwistycznej opisany został wyłaniający się z nich językowy obraz świata. Atutem pracy jest aktualność analizowanego materiału badawczego oraz wieloaspektowy opis przedmiotu badania, czyli spotów reklamowych, pozwalający na uchwycenie bogactwa nakładających się na siebie znaczeń, które tworzą określony świat wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 388177 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama a postawy prozdrowotne : ujęcie ekonomiczno-prawne / Marzena Barańska, Henryk Mruk. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2019. - 262, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwa na stronach 249-262.
Współfinansowanie: Uniwersytet Jagielloński.
Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede wszystkim należy brać pod uwagę indywidualną odpowiedzialność za stan własnego zdrowia. Trzeba jednak wiedzieć, że mózgi ludzi są nastawione na poznawanie otoczenia, a nie analizowanie siebie. Konieczne jest zatem wkładanie wysiłku w działania na rzecz świadomego zarządzania swoimi działaniami. Można tutaj wskazać na racjonalność w odżywianiu się, utrzymywanie organizmu w ruchu, budowanie relacji z innymi ludźmi, a także stawianie sobie celów i kierowanie się własnym systemem wartości. Zachowania i praktyki prozdrowotne ludzi są również kształtowane przez różnorodne narzędzia komunikacji, w tym promocji i reklamy. W trosce o wspólne dobro istotne jest tworzenie uregulowań prawnych, które pozwolą na podejmowanie działań zgodnych z interesem wszystkich podmiotów z obszaru rynku zdrowia. Dotyczy to poprawności reklamy artykułów żywnościowych i farmaceutycznych, opakowań produktów, sposobów ich ekspozycji na półkach sklepowych oraz przestrzegania etyki w sferze konkurencji rynkowej. Autorzy, reprezentując nauki prawne i ekonomiczne, połączyli swą wiedzę i doświadczenia, aby podzielić się krytycznymi refleksjami na temat uwarunkowań w procesie podnoszenia jakości życia i zdrowia społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355167 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 309582, 309581 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Fischer ; 6491)
Hermann Bausinger beschäftigt sich mit der Mannigfaltigkeit der Sprachen innerhalb unserer Sprache, mit der Vielfalt der Kommunikationsmöglichkeiten und -bedingungen.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P-803.0 J-7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 166-167. Indeks.
Książka wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia, kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor zauważa, że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem, w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten, a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332860 (1 egz.)
Książka
W koszyku
John Berger (1926–2017), brytyjski powieściopisarz, malarz, a przede wszystkim krytyk artystyczny, zasłynął rozważaniami nad obrazem Sposoby widzenia (1972) i powieścią G. (1972, Nagroda Bookera). Interesowały go relacje między jednostką a społeczeństwem oraz kulturą a polityką. Wnikliwe, pełne społecznego zaangażowania i prowokacyjne pisarstwo uczyniło go jednym z najbardziej wpływowych intelektualistów ostatniego półwiecza. Sposoby widzenia to bardzo znana w świecie anglosaskim książka, wykorzystywana m.in. we wstępnych kursach historii sztuki na amerykańskich uniwersytetach. Napisana przystępnie, bogato ilustrowana (ponad dwieście reprodukcji), praca ta jest niejako elementarzem współczesnych metod „patrzenia” na szeroko pojętą kulturę wizualną – od sztuki wielkich mistrzów po współczesną reklamę. Książka zawiera siedem esejów, które można czytać w dowolnym porządku. W czterech z nich autor używa słów i obrazów, w trzech tylko obrazów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 387331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Potencjał wirusowy zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu - blendera. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać. Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 325603 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pocket Study Skills ; 25)
Indeks.
This practical pocket guide provides valuable advice on how to communicate ideas through effective posters and presentations.
This is an ideal resource for students of all disciplines and levels, who are required to create posters and deliver presentations as part of their course.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 33879 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny świat dziecka : media i konsumpcja / pod redakcją Małgorzaty Boguni-Borowskiej. - Wydanie I - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2019. - 370, [2] strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Bibliografia, filmografia, netografia przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim.
Dzieci i dorośli zmieniają się pod wpływem wielu czynników,wzorców i narzędzi komunikacji. Warto obserwować te fascynujące procesy w kontekście świata wartości, który ujawnia się w treściach medialnych. W niniejszej książce przyglądamy się wielu społecznym zjawiskom i fenomenom zachodzącym w kulturze konsumpcji oraz świecie mediów.
Autorzy i autorki tekstów dokonują wnikliwych analiz relacji między dziećmi i dorosłymi, juniorami i seniorami, badają procesy infantylizacji, a także estetyki dzieciństwa. Pokazują medialnych bohaterów świata dzieci i młodzieży, ich kłopoty i dylematy, które są też problemami młodych ludzi. Omawiają kulturowe zjawiska, analizując reklamy, telewizyjne programy rozrywkowe dla dzieci, grupy fanowskie, bajki, filmy, seriale, kanały YouTube, wirtualne dzienniki szkolne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 356082 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach 1950-2021 / Marlena Borowiak. - Wydanie I. - Bydgoszcz : Kirin, 2022. - 121 stron : fotografie ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 99-107.
Książka w języku polskim zawiera liczne krótkie wstawki terminów (pojęć) drukowanych oryginalnymi znakami języka japońskiego (zarówno w tekście głównym, jak i w Bibliografii czy netografii oraz nadto w "Wykazie wybranych terminów i nazwisk w języku japońskim" na stronach 118-121).
Na przestrzeni wieków Japonia wykształciła szereg wzorców męskości, które odzwierciedlały bieżące realia społeczne, sytuację polityczną, panującą modę, a także etap rozwoju kultury. W połowie XX stulecia siłę kraju, który podniósł się z powojennej ruiny i sięgał po tytuł globalnego mocarstwa, stanowili salarymani: schludni pracownicy umysłowi, gotowi poświęcić czas wolny i rodzinę w imię firmy. Jednak w przeciągu pół wieku ów ideał był wielokrotnie kontestowany, co zaowocowało wykształceniem się innych, niekiedy skrajnych koncepcji męskości, opartych na takich wartościach, jak opiekuńczość, dbałość o urodę, a nawet aseksualność. Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 1950–2021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378400 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Masło, mleko, chleb. Codzienny koszyk z zakupami.Tylko czy to, co do niego wrzucamy, jest zdrowe? Warte swojej ceny? Czy tak odżywcze, jak mówi reklama? Nasze autorki przejrzały wszystkie półki z żywnością w sklepach i supermarketach. Sprawdziły jakość wędlin i nabiału, przekopały chłodnie z mrożonkami, zważyły żywność light i spróbowały, co pysznego wysmażył nam fast food. Dzięki temu powstał rewelacyjny poradnik, w którym podpowiadają, jak wybierać najzdrowsze produkty w najlepszych cenach. Wskazują składniki niebezpieczne i bezwartościowe. Informują, jakim hasłom nie wierzyć i na które napisy na opakowaniach zwracać uwagę. Przede wszystkim jednak bezlitośnie obnażają sztuczki speców od marketingu i reklamy W książce m.in.: Dlaczego biały ser powinien być tani, a jest drogi, chociaż niekoniecznie tak zdrowy, jak się powszechnie sądzi? Czym się kierować, wybierając wędliny? Czy to prawda, że w popularnym pasztecie nie ma nawet grama mięsa? Jak rozpoznać oszukany chleb? Czy warto jeść supertanią i superzapychającą soję? Lekarze od lat alarmują - to, co jemy, decyduje nie tylko o naszej sylwetce, ale i o długości życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 322895 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, [post 2006]. - 146, [1] s. : il. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Na s. tyt. data wyd.: 2004.
Druk dwuszpaltowy.
Bibliogr. s. 141-143. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304692, 307118, 307117 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 131.
Komunikacja wizerunkowa jest czymś innym niż komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, także autoprezentacji. Stąd w książce znajdują się wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego image'u – wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Autorka, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej publikacji podejmuje także problem mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem. Książka przybliża czytelnikom trudną sztukę kreowania nie tylko własnego wizerunku,ale także osób, przedsiębiorstw i produktów. Druga część książki poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbają o swoją wiarygodność w sytuacjach kryzysowych. Kolejna część skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają. Ostatnia część obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej.
Adresatem książki są osoby którym potrzebna jest wiedza związana z kreacją własnego wizerunku,wizerunku własnej firmy. Książka kierowana jest do studentów, kadry akademickiej, szkoleniowców, pracowników korporacji, przedsiębiorców,słowem ludzi biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-41 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wojny biznesowe / David Brown ; tłumaczenie Joanna Radosz. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Sine Qua non, 2021. - 458, [3] strony ; 21 cm.
Na okładce: Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie.
Tytuł oryginału: The art of business wars : battle-tested lessons for leaders and entrepreneurs from history's greatest rivalries.
Bibliografia na stronach 444-[459].
Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara.
David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w „Wojnach biznesowych" ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372912, 369267 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Publikacja dofinansowana ze środków rektorskich na działalność kół naukowych
Poszczególne zagadnienia przedstawione przez badaczy zostały zgrupowane w pięciu częściach, z których każda ściśle wiąże się z kreatywnością na płaszczyźnie językowej, ale dotyczy nieco innych jej aspektów (kreatywność stricte językowa, kreatywność językowa a odmiany języka, kreatywność językowa w przestrzeni publicznej: politycznej, medialnej, miejskiej). Autorzy, wyczuleni na nowe zjawiska językowe, prezentują aktualny materiał badawczy. Interesują się przede wszystkim niestandardowym użyciem języka, które traktują nie jako odstępstwo od normy, lecz przejaw twórczego myślenia.
Publikacja jest kontynuacją rozważań podjętych w dwóch poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej: „Kreatywność językowa w komunikowaniu (się)" i „Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 365879 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Kreatywna)
Na okł. podtyt. : Inspirujące i wyczerpujące wprowadzenie w swiat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności.
Tyt. oryg.: "The Fundamentals of Creative Advertising", 2003.
Źródła dla studentów s. 172-175.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 300793, 285761, 300792 (3 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 659-33 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Tytuł z nadruku na awersie.
Data wydania nadana przez katalogującego.
Dostęp również w wersji elektronicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zbiory Specjalne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P 5592/Curiosa (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej