Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(269)
Forma i typ
Książki
(259)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje fachowe
(21)
Publikacje dydaktyczne
(20)
Publikacje popularnonaukowe
(11)
Poradniki i przewodniki
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Audiobooki
(5)
Czasopisma
(5)
Publikacje informacyjne
(3)
Proza
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(213)
tylko na miejscu
(81)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(186)
Biblioteka Austriacka
(4)
Biblioteka Obcojęzyczna
(35)
Czytelnia BG
(22)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(1)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
(2)
Dział Informacji
(57)
Księgozbiór Podręczny
(4)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Mruk Henryk
(10)
Garbarski Lechosław
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Ehrlich Andrzej
(5)
Kramer Teodor (1926- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Duczmal Marian (1949- )
(4)
Ries Al (1927- )
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Żurawska Joanna
(4)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(3)
Blaik Piotr (1942- )
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Kotarbiński Jacek
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Pokusa Tadeusz
(3)
Styś Aniela (1942- )
(3)
Sztucki Tadeusz
(3)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawczyni)
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Bielski Ireneusz
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Fisk Peter
(2)
Galloway Scott (1964- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Goleman Daniel (1946- )
(2)
Jopek Katarzyna
(2)
Kall Jacek (1962- )
(2)
Kauf Sabina
(2)
Kozierkiewicz Roman
(2)
Kubiak Jolanta
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Love John F
(2)
Malarski Stanisław (1931-2018)
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Mokrzycki Leszek
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Niestrój Roman
(2)
Potwora Witold (1962-2022)
(2)
Ries Laura
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Rutkowski Ireneusz P
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(2)
Trout Jack
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Środa Jacek
(2)
Żurawik Barbara (1947- )
(2)
Żurawik Wojciech (1946- )
(2)
Aaker David A
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Allsop Jake
(1)
Ames B.Charles
(1)
Andresen Katya (1967- )
(1)
Aspinall Tricia
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Ballardini Bruno (1954- )
(1)
Baran Radosław
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Baverstock Alison
(1)
Bańczyk Emilia
(1)
Beemer C. Britt
(1)
Bethell Emily
(1)
Biernat Janusz (zarządzanie)
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blankenship Albert B
(1)
Blythe Jim
(1)
Boczar Kazimierz (1915-2007)
(1)
Bohdanowicz Janet
(1)
Bond Alison
(1)
Bovée Courtland L
(1)
Breen George E
(1)
Brown Tim (1954- )
(1)
Bruska Anna
(1)
Brynjolfsson Erik (1962- )
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Bucki Piotr
(1)
Buczkowska Urszula
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Buk Katarzyna
(1)
Burgers Willem
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Bye Chris
(1)
Bąk Mieczysław
(1)
Błoński Krzysztof (ekonomia)
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Caslione John A
(1)
Chalupeková Dana
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Christensen Clayton M. (1952-2020)
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(64)
2000 - 2009
(104)
1990 - 1999
(65)
1980 - 1989
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(71)
1989-2000
(9)
1901-2000
(7)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(240)
Wielka Brytania
(11)
Niemcy
(5)
Stany Zjednoczone
(5)
Francja
(1)
Język
polski
(199)
angielski
(23)
niemiecki
(5)
francuski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(13)
Menedżerowie
(10)
Przedsiębiorcy
(9)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Studenci
(3)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
6-8 lat
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
Dzieci
(1)
Informatycy
(1)
Językoznawcy
(1)
Księgowi
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Niewidomi
(1)
Pedagodzy
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds sprzedaży
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Tłumacze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(2)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Kobieta
(6593)
Język angielski
(3433)
Rodzina
(3338)
Język niemiecki
(3175)
Relacje międzyludzkie
(3058)
Marketing
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2761)
Płyty gramofonowe
(2615)
Przyjaźń
(2580)
Tajemnica
(2225)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2114)
Miłość
(2092)
Żydzi
(2030)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1993)
Literatura polska
(1991)
Śledztwo i dochodzenie
(1953)
Powieść polska
(1947)
Życie codzienne
(1893)
Pisarze polscy
(1865)
Zabójstwo
(1840)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Dzieci
(1711)
Polacy za granicą
(1587)
Mężczyzna
(1552)
Kościoły i kaplice
(1489)
Wojsko
(1454)
Kultura
(1431)
Język polski
(1345)
Filozofia
(1323)
Politycy
(1275)
Zamki i pałace
(1267)
Historia
(1258)
Tematy i motywy
(1254)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Policjanci
(1230)
Polityka
(1218)
Podróże
(1211)
Dziewczęta
(1168)
Nastolatki
(1102)
Małżeństwo
(1093)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1079)
Władcy
(1065)
Powieść angielska
(1062)
Magia
(1052)
Sztuka
(1047)
Literatura
(1045)
Zwierzęta
(1039)
Uczucia
(1031)
Jazz
(1025)
Dramat filmowy
(1017)
Film amerykański
(995)
Trudne sytuacje życiowe
(991)
Literatura niemiecka
(974)
Język angielski - podręcznik
(967)
Rodzeństwo
(965)
Dziennikarze
(943)
Polityka międzynarodowa
(913)
PRL
(911)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(874)
Poezja polska - 20 w.
(869)
Holokaust
(852)
Muzyka polska
(851)
Rock
(849)
Społeczeństwo
(838)
Sekrety rodzinne
(836)
Powieść francuska
(833)
Sztuka polska
(812)
Wielkanoc
(804)
Ludzie a zwierzęta
(778)
Osoby zaginione
(771)
Duchowieństwo katolickie
(769)
Młodzież
(764)
Arystokracja
(752)
Boże Narodzenie
(746)
Śmierć
(735)
Przestępczość zorganizowana
(715)
Gramatyka
(704)
Wojna
(703)
Relacja romantyczna
(701)
Matki i córki
(690)
Teatr polski
(689)
Pisarze
(678)
Język francuski
(675)
Chłopcy
(671)
Literatura austriacka
(664)
Poszukiwania zaginionych
(662)
Nauka
(661)
I wojna światowa (1914-1918)
(659)
Samorealizacja
(651)
Obyczaje i zwyczaje
(648)
Polacy
(638)
Budownictwo miejskie
(634)
Film obyczajowy
(631)
Miasta
(624)
Psy
(618)
Świadomość społeczna
(612)
Religia
(603)
Panorama (widok)
(602)
Temat: czas
2001-
(28)
1901-2000
(13)
1989-2000
(8)
1945-1989
(5)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
1918-1939
(2)
1939-1945
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Białoruś
(1)
Chełm (woj. lubelskie)
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Euroregion Śląsk Cieszyński
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Opolskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(31)
Opracowanie
(22)
Poradnik
(22)
Podręcznik
(11)
Podręczniki
(10)
Praca zbiorowa
(9)
Materiały konferencyjne
(7)
Monografia
(7)
Czasopismo polskie
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Reportaż
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Encyklopedia
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Felieton
(1)
Gry komputerowe
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje
(1)
Raport z badań
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Słownik wielojęzyczny
(1)
Słowniki angielsko-niemieckie
(1)
Słowniki niemiecko-angielskie
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(55)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(21)
Edukacja i pedagogika
(14)
Językoznawstwo
(12)
Media i komunikacja społeczna
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(7)
Psychologia
(7)
Historia
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
269 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 309743, 310246, 310247 (3 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 27452 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339-6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 259646, 262274 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 220278/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 254749/II (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 12248 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit.
Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z mediami, zilustrowana jest na początku rozdziału słynnym przypadkiem zastosowania jej w świecie biznesu. Wiele z podanych przykładów, które wybrałam dotyczą reklamy nie dlatego, że marketing jest tym samym co reklama (jest ona tylko jednym z jego przejawów), lecz dlatego, że reklama jest najczęściej najbardziej widocznym, swojskim i zrozumiałym aspektem kampanii marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 289922 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3750)
Bibliografia na stronach 203-217.
Dla pedagogów, psychologów i językoznawców, rodziców.
Streszczenie w języku angielskim, niemieckim.
Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej towarzyszą media, a także z uznania, że w dzisiejszym świecie ogromną rolę - jako transfer wiedzy ogólnospołecznej - odgrywa reklama. Te dwa pojęcia: socjalizacja i reklama stały się przedmiotem opisu w części teoretycznej pracy. Aby ocenić socjalizacyjny potencjał reklamy, badaniu poddane zostały spoty reklamowe emitowane na kanale TVP ABC. Dzieci jako adresaci bajek stają się tutaj bowiem samoistnie odbiorcami wielu przekazów reklamowych, które dostarczają wiedzy nie tylko o produktach, ale też o stylach życia i świecie wartości. Reklama jako przekaz multikodowy poddana została badaniu za pomocą trzech różnych metod, co umożliwiło pokazanie wielowymiarowości potencjału jej oddziaływania. Polimetodologiczną analizę spotów reklamowych otwiera analiza zawartości, przybliżająca charakterystykę reklamowanych produktów, a także propagowanych w spotach wartości i ról społecznych, w jakich obsadzani zostają bohaterowie reklam. Analiza semiologiczna z kolei pozwala na uchwycenie tego, w jaki sposób pojedyncze spoty w warstwie fabularnej reprodukują zastany porządek społeczny i w jaki sposób go modyfikują. Wreszcie badaniu poddano teksty mówione reklam i z wykorzystaniem koncepcji Lubelskiej Szkoły Etnolingwistycznej opisany został wyłaniający się z nich językowy obraz świata. Atutem pracy jest aktualność analizowanego materiału badawczego oraz wieloaspektowy opis przedmiotu badania, czyli spotów reklamowych, pozwalający na uchwycenie bogactwa nakładających się na siebie znaczeń, które tworzą określony świat wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 388177 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288490, 288489 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.
Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych.
W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355091 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 219112 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B UE-567 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The customer rules : the 14 indispensible, irrefutable, and indisputable qualities of the greatest companies in the world" 2009. Nazwa przyjęta pierwszego aut.: C. Britt Beemer.
Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 305428, 305427 (2 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bp-89 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pocket Study Skills ; 25)
Indeks.
This practical pocket guide provides valuable advice on how to communicate ideas through effective posters and presentations.
This is an ideal resource for students of all disciplines and levels, who are required to create posters and deliver presentations as part of their course.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 33879 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementy marketingu eksportowego / Klemens Białecki. - Wyd. 4 popr. i uzup. - Warszawa : Państ. Wydawnictwo Ekonomiczne, 1987. - 358, [2] s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 357-[359].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 335321 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Bydgoszcz : "Branta", 2006. - 382 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 379-382.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339-80 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 247109, 209216, 214948, 211992 (4 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej