Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(269)
Forma i typ
Książki
(259)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje fachowe
(21)
Publikacje dydaktyczne
(20)
Publikacje popularnonaukowe
(11)
Poradniki i przewodniki
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Audiobooki
(5)
Czasopisma
(5)
Publikacje informacyjne
(3)
Proza
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(212)
tylko na miejscu
(81)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(186)
Biblioteka Austriacka
(4)
Biblioteka Obcojęzyczna
(35)
Czytelnia BG
(22)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(1)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
(2)
Dział Informacji
(57)
Księgozbiór Podręczny
(4)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Mruk Henryk
(10)
Garbarski Lechosław
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Ehrlich Andrzej
(5)
Kramer Teodor (1926- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Duczmal Marian (1949- )
(4)
Ries Al (1927- )
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Żurawska Joanna
(4)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(3)
Blaik Piotr (1942- )
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Kotarbiński Jacek
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Pokusa Tadeusz
(3)
Styś Aniela (1942- )
(3)
Sztucki Tadeusz
(3)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawczyni)
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Bielski Ireneusz
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Fisk Peter
(2)
Galloway Scott (1964- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Goleman Daniel (1946- )
(2)
Jopek Katarzyna
(2)
Kall Jacek (1962- )
(2)
Kauf Sabina
(2)
Kozierkiewicz Roman
(2)
Kubiak Jolanta
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Love John F
(2)
Malarski Stanisław (1931-2018)
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Mokrzycki Leszek
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Niestrój Roman
(2)
Potwora Witold (1962-2022)
(2)
Ries Laura
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Rutkowski Ireneusz P
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(2)
Trout Jack
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Środa Jacek
(2)
Żurawik Barbara (1947- )
(2)
Żurawik Wojciech (1946- )
(2)
Aaker David A
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Allsop Jake
(1)
Ames B.Charles
(1)
Andresen Katya (1967- )
(1)
Aspinall Tricia
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Ballardini Bruno (1954- )
(1)
Baran Radosław
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Baverstock Alison
(1)
Bańczyk Emilia
(1)
Beemer C. Britt
(1)
Bethell Emily
(1)
Biernat Janusz (zarządzanie)
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blankenship Albert B
(1)
Blythe Jim
(1)
Boczar Kazimierz (1915-2007)
(1)
Bohdanowicz Janet
(1)
Bond Alison
(1)
Bovée Courtland L
(1)
Breen George E
(1)
Brown Tim (1954- )
(1)
Bruska Anna
(1)
Brynjolfsson Erik (1962- )
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Bucki Piotr
(1)
Buczkowska Urszula
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Buk Katarzyna
(1)
Burgers Willem
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Bye Chris
(1)
Bąk Mieczysław
(1)
Błoński Krzysztof (ekonomia)
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Caslione John A
(1)
Chalupeková Dana
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Christensen Clayton M. (1952-2020)
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(64)
2000 - 2009
(104)
1990 - 1999
(65)
1980 - 1989
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(71)
1989-2000
(9)
1901-2000
(7)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(240)
Wielka Brytania
(11)
Niemcy
(5)
Stany Zjednoczone
(5)
Francja
(1)
Język
polski
(199)
angielski
(23)
niemiecki
(5)
francuski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(13)
Menedżerowie
(10)
Przedsiębiorcy
(9)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Studenci
(3)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
6-8 lat
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
Dzieci
(1)
Informatycy
(1)
Językoznawcy
(1)
Księgowi
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Niewidomi
(1)
Pedagodzy
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds sprzedaży
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Tłumacze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(2)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Kobieta
(6626)
Język angielski
(3431)
Rodzina
(3365)
Język niemiecki
(3174)
Relacje międzyludzkie
(3077)
Marketing
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2767)
Płyty gramofonowe
(2615)
Przyjaźń
(2594)
Tajemnica
(2245)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2118)
Miłość
(2110)
Żydzi
(2036)
Literatura polska
(2003)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1995)
Śledztwo i dochodzenie
(1960)
Powieść polska
(1946)
Życie codzienne
(1900)
Pisarze polscy
(1872)
Zabójstwo
(1864)
Dzieci
(1727)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1591)
Mężczyzna
(1556)
Kościoły i kaplice
(1490)
Wojsko
(1454)
Kultura
(1432)
Język polski
(1345)
Filozofia
(1323)
Politycy
(1277)
Zamki i pałace
(1267)
Tematy i motywy
(1260)
Historia
(1259)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Policjanci
(1241)
Polityka
(1224)
Podróże
(1219)
Dziewczęta
(1184)
Nastolatki
(1117)
Małżeństwo
(1097)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1087)
Władcy
(1074)
Powieść angielska
(1062)
Magia
(1060)
Sztuka
(1051)
Zwierzęta
(1048)
Literatura
(1045)
Uczucia
(1041)
Jazz
(1025)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(997)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(975)
Rodzeństwo
(972)
Język angielski - podręcznik
(966)
Dziennikarze
(945)
PRL
(914)
Polityka międzynarodowa
(914)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(876)
Poezja polska - 20 w.
(867)
Wielkanoc
(865)
Holokaust
(853)
Rock
(853)
Muzyka polska
(852)
Sekrety rodzinne
(843)
Społeczeństwo
(841)
Powieść francuska
(833)
Sztuka polska
(813)
Ludzie a zwierzęta
(783)
Osoby zaginione
(778)
Duchowieństwo katolickie
(770)
Młodzież
(765)
Arystokracja
(757)
Boże Narodzenie
(753)
Śmierć
(736)
Przestępczość zorganizowana
(716)
Wojna
(708)
Relacja romantyczna
(707)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(694)
Teatr polski
(691)
Pisarze
(683)
Chłopcy
(678)
Język francuski
(675)
Poszukiwania zaginionych
(672)
Literatura austriacka
(664)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(660)
Samorealizacja
(654)
Obyczaje i zwyczaje
(651)
Polacy
(640)
Budownictwo miejskie
(636)
Film obyczajowy
(631)
Miasta
(630)
Psy
(619)
Świadomość społeczna
(612)
Wybory życiowe
(611)
Uprowadzenie
(607)
Temat: czas
2001-
(28)
1901-2000
(13)
1989-2000
(8)
1945-1989
(5)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
1918-1939
(2)
1939-1945
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Białoruś
(1)
Chełm (woj. lubelskie)
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Euroregion Śląsk Cieszyński
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Opolskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(31)
Opracowanie
(22)
Poradnik
(22)
Podręcznik
(11)
Podręczniki
(10)
Praca zbiorowa
(9)
Materiały konferencyjne
(7)
Monografia
(7)
Czasopismo polskie
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Reportaż
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Encyklopedia
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Felieton
(1)
Gry komputerowe
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje
(1)
Raport z badań
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Słownik wielojęzyczny
(1)
Słowniki angielsko-niemieckie
(1)
Słowniki niemiecko-angielskie
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(55)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(21)
Edukacja i pedagogika
(14)
Językoznawstwo
(12)
Media i komunikacja społeczna
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(7)
Psychologia
(7)
Historia
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
269 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Winning / Jack Welch with Suzy Welch. - New York : HarperCollinsPublishers, 2007. - 372 strony ; 17 cm.
Indeks.
A champion manager of people, Jack Welch shares the hard-earned wisdom of a storied career in what will become the ultimate business bible.
With "Winning", Jack Welch delivers a wide-ranging, in-depth, no-holds-barred management guidebook about the tough strategic, organizational, and personal challenges that face people at every stage of their careers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 31816 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 211167 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 339-342. Indeks.
Teachers who are making the transition into management need to gain expertise in specialist areas such as personnel, marketing and finance. This book provides an introduction to these three areas, a section being devoted to each. 'People and organisations' covers staff selection and development, managing curriculum development and innovation, and organising resources and information. It emphasises the importance of communication. 'Marketing' begins by defining marketing and describing 'the marketing mix'. It goes on to offer detailed guidance for developing and implementing a marketing plan. 'Finance' deals with financial records and statements, cashflow management, management accounting and using financial information, all in terms which are accessible to non-specialists. There are clear explanations in each area supported by examples and case studies drawn from the author's own extensive experience. Each chapter contains a set of follow-up activities which reinforce and develop the content of the chapter by relating it to practical issues.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 28639 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Andrzej Wiśniewski. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1995. - 259, [1] s. : wykr. ; 21 cm.
Podręcznik dla szkół ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 224819, 224817, 224820 (3 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-8 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Marketing and business development / [red. Jadwiga Witecka]. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2009. - 152 s. : il. ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
(English for Construction Managers and Engineers ; 7)
Bibliogr. s. 141-142.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 21133 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didacticts, Practice ; 187)
Druk dwuszpaltowy.
Bibliografia przy hasłach.
Publikacja współfinansowana przez Uniwersytet Gdański.
W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadczy jej stała obecność na konferencjach naukowych oraz znacząca i stale rosnąca liczba publikacji z tego zakresu. Jest ona także uwzględniona w ofercie dydaktycznej większości placówek kształcących bibliotekarzy. Implikuje to proces pojawiania się nowego słownictwa oraz adaptowania terminów z zakresu organizacji i zarządzania do potrzeb bibliotekoznawstwa. Niniejsza publikacja stanowi próbę wypełnienia tej luki. Adresowana jest do pracowników naukowych, kierowników i pracowników bibliotek oraz studentów, którzy spotykają się na co dzień z wieloma koncepcjami i pojęciami z zakresu zarządzania i marketingu bibliotecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 354056 (1 egz.)
Księgozbiór Podręczny
Brak informacji o dostępności: sygn. IM 3379 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór Podręczny
Brak informacji o dostępności: sygn. IM 3275 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 94)
Bibliografia przy artykułach.
Dla teoretyków bibliologii, bibliotekarzy oraz studentów bibliotekoznawstwa i informacji naukowej.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Gdański.
Zarządzanie jakością to podstawowe podejście w pracy współczesnych bibliotek. Choć znane jest już od wielu lat, ciągle ewoluuje. Pojawiają się nowe założenia, metody badań oraz praktyczne narzędzia wspierające wysoką jakość pracy instytucji bibliotecznych. W książce zaprezentowano wieloaspektowe ujęcie zarządzania jakością, prezentowane zarówno przez bibliologów, jak i praktyków bibliotekarzy, na co dzień zmagających się z koniecznością realizacji usług na najwyższym poziomie. Różnorodność tematów sprawia, że oddawany do rąk Czytelnika tom, może stanowić interesującą lekturę zarówno dla teoretyków bibliologii, bibliotekarzy bibliotek różnych typów oraz studentów bibliotekoznawstwa i informacji naukowej, dopiero pozyskujących wiedzę z zakresu jakości usług bibliotecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 02-388 (1 egz.)
Księgozbiór Podręczny
Brak informacji o dostępności: sygn. IM 3369 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 296174, 296175 (2 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339-90 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 222438, 222439, 248847, 220235, 220236 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The marketing plan handbook" 2005.
Bibliogr. s. 253.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 290854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Projekt finansowany w ramach programu Ministra Edukacji i Nauki pod nazwą "Regionalna Inicjatywa Doskonałości" w latach 2019/2023 015/RID/2018/19
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców, dostarczaniu im użytecznych produktów, oferowaniu ich na korzystnych warunkach i zapewnianiu odpowiedniego poziomu obsługi. Marketing ma jednak także swoją ciemną stronę. Za pomocą tego określenia opisuje się wszystkie te działania rynkowe, które można uznać za nieetyczne, nielegalne, nieuczciwe, oszukańcze czy manipulacyjne, a których efektem jest powstawanie różnego rodzaju szkód dla nabywców, konkurentów i konkurencji, środowiska naturalnego lub innych grup interesariuszy.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 382905 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 233-240.
"Silną stroną pracy jest udane, naturalne połączenie istniejącej teorii marketingu z wynikami i wnioskami z badań empirycznych przeprowadzonych przez autora. Na podkreślenie zasługuje różnorodność form badania własnego, obejmującego ustalenia ilościowe i jakościowe, w tym także posłużenie się techniką analizy przypadków. Ogromne znaczenie dla oceny wartości pracy ma jej przydatność dla zarządzania procesami kultury w regionie Euroregionu Śląsk Cieszyński w przyszłości, tak w ujęciu makro (dla władz euroregionu), jak i mikro (dla osób kierujących poszczególnymi instytucjami kultury)." (prof. nadzw. dr hab. Adam Grzegorczyk)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339261 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronie 115.
Webriting w kulturze to konkretne porady, jak rozpocząć i skutecznie przeprowadzić promocję instytucji kultury w internecie. Autorka Joanna Wrycza-Bekier podaje gotowe i skuteczne porady, jak prowadzić webwriting w instytucjach kultury. Gdy zastosujesz te unikatowe wskazówki, dotrzesz do tysięcy potencjalnych odbiorców kultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-142 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-87 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 307957 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 220662, 220661, 222556, 222557 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 218022, 227289, 222444, 222445 (4 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Zob. Katalog księgozbioru sygn. Bp-36
Nr 1 (2000) - .
Zawartość zasobu Czytelnia
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej