Znaki towarowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(13)
Biblioteka Austriacka
(1)
Czytelnia BG
(4)
Dział Informacji
(7)
Czytelnia Zbiory Specjalne
(1)
Autor
Kienzler Iwona (1956- )
(2)
Auscher Ernest Simon (1857-1931)
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bem Hanna
(1)
Brown Stephen (1955- )
(1)
Chrościcki Leon
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Evamy Michael
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Gwis Ewa
(1)
Hajdas Monika
(1)
Iwanoyko Eugeniusz
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Kondrat Mariusz
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Ries Al (1927- )
(1)
Ries Laura
(1)
Rivkin Steve (1947- )
(1)
Siess-Krzyszkowski Stanisław
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Stara Dagmar
(1)
Szyfter Jerzy
(1)
Trout Jack
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wheeler Alina
(1)
Łyszkowska Elżbieta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
1920 - 1929
(1)
Okres powstania dzieła
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(18)
Niemcy
(1)
Język
polski
(14)
niemiecki
(1)
Temat
Kobieta
(6626)
Język angielski
(3431)
Rodzina
(3365)
Język niemiecki
(3174)
Relacje międzyludzkie
(3077)
Znaki towarowe
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2767)
Płyty gramofonowe
(2615)
Przyjaźń
(2594)
Tajemnica
(2245)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2118)
Miłość
(2110)
Żydzi
(2036)
Literatura polska
(2003)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1995)
Śledztwo i dochodzenie
(1960)
Powieść polska
(1946)
Życie codzienne
(1900)
Pisarze polscy
(1872)
Zabójstwo
(1864)
Dzieci
(1727)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1591)
Mężczyzna
(1556)
Kościoły i kaplice
(1490)
Wojsko
(1454)
Kultura
(1432)
Język polski
(1345)
Filozofia
(1323)
Politycy
(1277)
Zamki i pałace
(1267)
Tematy i motywy
(1260)
Historia
(1259)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Policjanci
(1241)
Polityka
(1224)
Podróże
(1219)
Dziewczęta
(1184)
Nastolatki
(1117)
Małżeństwo
(1097)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1087)
Władcy
(1074)
Powieść angielska
(1062)
Magia
(1060)
Sztuka
(1051)
Zwierzęta
(1048)
Literatura
(1045)
Uczucia
(1041)
Jazz
(1025)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(997)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(975)
Rodzeństwo
(972)
Język angielski - podręcznik
(966)
Dziennikarze
(945)
PRL
(914)
Polityka międzynarodowa
(914)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(876)
Poezja polska - 20 w.
(867)
Wielkanoc
(865)
Holokaust
(853)
Rock
(853)
Muzyka polska
(852)
Sekrety rodzinne
(843)
Społeczeństwo
(841)
Powieść francuska
(833)
Sztuka polska
(813)
Ludzie a zwierzęta
(783)
Osoby zaginione
(778)
Duchowieństwo katolickie
(770)
Młodzież
(765)
Arystokracja
(757)
Boże Narodzenie
(753)
Śmierć
(736)
Przestępczość zorganizowana
(716)
Wojna
(708)
Relacja romantyczna
(707)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(694)
Teatr polski
(691)
Pisarze
(683)
Chłopcy
(678)
Język francuski
(675)
Poszukiwania zaginionych
(672)
Literatura austriacka
(664)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(660)
Samorealizacja
(654)
Obyczaje i zwyczaje
(651)
Polacy
(640)
Budownictwo miejskie
(636)
Film obyczajowy
(631)
Miasta
(630)
Psy
(619)
Świadomość społeczna
(612)
Wybory życiowe
(611)
Uprowadzenie
(607)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Comment reconnaître les porcelaines et les faiences d'apres leurs marques et leurs caracteres / par E.-S. Auscher. - 2e éd. rev. et corrigée. - Paris : Librairie Garnier, [1921]. - VII, [1], 494, [1] s., [1] k. tabl. : il. ; 24 cm.
Indeks.
Dostęp również w wersji elektronicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CM KEK 313623 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288490, 288489 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311639 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 73-43 (1 egz.)
Czytelnia Zbiory Specjalne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Sp 738-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: 1300 wzorów logo uporządkowanych w 75 kategoriach.
Indeksy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 291970 (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 003-24 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie, ISSN 1734-4468 ; nr 1/2005)
Streszcz. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 315091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 205-227. Indeks.
Dla specjalistów ds. marketingu, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami.
Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji.
Szczegółowo omówiono w niej m.in.: funkcję, kapitał i wartość marki, komunikację marketingową marki i proces jej planowania; rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne; cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y); narzędzia komunikacji mobilnej; technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację; zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian.
Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 128-129.
Kolekcja "Dwudziestolecie międzywojenne " to wyjątkowa seria 39 książek o świecie, który przeminął, ale który wart jest przypomnienia. Zapraszamy czytelników do sentymentalnej podróży, w której postaramy się przedstawić najważniejsze aspekty życia w tamtych czasach. Opowiemy o tym, jak Polacy pracowali i odpoczywali, co ich wzruszało, interesowało czy bulwersowało. W naszej serii nie zapomnimy także o poważniejszych tematach, takich jak: polityka, rozwój nauki i przemysłu oraz stosunek do mniejszości narodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331002/48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kronika PRL 1944-1989. T.40, Kultowe marki / Iwona Kienzler. - Warszawa : Edipresse-Kolekcje : Bellona, 2017. - 131, [3] strony : ilustracje, faksymilia, fotografie, portrety ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 128-129.
Kolekcja „Kronika PRL 1944-1989” to wyjątkowa seria 46 książek o nie tak dawnej przeszłości, o historii Polski Ludowej. W naszej kolekcji staramy się poruszać pełny wachlarz tematów związanych z tamtym okresem: zabawnych („W co się bawić”), mniej zabawnych („Życie codzienne”), czy zupełnie poważnych („Na straży systemu: Milicja Obywatelska i Służba Bezpieczeństwa”). Cała seria jest bogato ilustrowana fotografiami z największych polskich agencji fotograficznych, Narodowego Archiwum Cyfrowego, a także zdjęciami rożnego rodzaju eksponatów, przedmiotów z kolekcji muzealnych i zbiorów prywatnych, tak, aby jak najbardziej przybliżyć czytelnikowi specyfikę danego tematu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332928/XL (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 293227 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-29 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znaki towarowe w internecie / Mariusz Kondrat. - Stan na 2001 r. - Warszawa : "ABC", cop. 2001. - 237 s. ; 21 cm.
Aneks częśc. ang.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 34-161 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "B2B Brand Management", 2006.
Bibliogr. s. 252-257. Indeksy.
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu - Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B. Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z "życia" najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288161, 309724, 309725 (3 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 175-177.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303791 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive.)
Tyt. oryg.: "The origin of brands : discover the natural laws of product innovation and business survival" 2004.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-104 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 238862 (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15477 Ś (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Instytucja: Artia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Grzegorz Urbanek. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002. - 248 s. : il. ; 21 cm.
Na s. red. błędny ISBN.
Bibliogr.
Książka przeznaczona dla studentów na kierunkach zarządzania i marketingu uczelni różnych typów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 263937 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bz-101 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Kreatywna.)
Bibliogr. s. 292-293. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 307394 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej