Firma (nazwa)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
tylko na miejscu
(9)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(15)
Czytelnia BG
(3)
Dział Informacji
(6)
Autor
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(2)
Kienzler Iwona (1956- )
(2)
Klein Naomi (1970- )
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Fallon Pat
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Hajdas Monika
(1)
Halaba Małgorzata
(1)
Jasiński Bogdan (1970- )
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kiełtyka Jolanta
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Makaruk Katarzyna
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Pustuła-Lewicka Hanna
(1)
Ries Al (1927- )
(1)
Ries Laura
(1)
Rivkin Steve (1947- )
(1)
Sagan Adam
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Senn Fred
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Szocki Józef (1931- )
(1)
Szyfter Jerzy
(1)
Trout Jack
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Wheeler Alina
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Łyszkowska Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(18)
Niemcy
(1)
Język
polski
(15)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Kobieta
(6626)
Język angielski
(3431)
Rodzina
(3365)
Język niemiecki
(3174)
Relacje międzyludzkie
(3077)
Firma (nazwa)
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2767)
Płyty gramofonowe
(2615)
Przyjaźń
(2594)
Tajemnica
(2245)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2118)
Miłość
(2110)
Żydzi
(2036)
Literatura polska
(2003)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1995)
Śledztwo i dochodzenie
(1960)
Powieść polska
(1946)
Życie codzienne
(1900)
Pisarze polscy
(1872)
Zabójstwo
(1864)
Dzieci
(1727)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1591)
Mężczyzna
(1556)
Kościoły i kaplice
(1490)
Wojsko
(1454)
Kultura
(1432)
Język polski
(1345)
Filozofia
(1323)
Politycy
(1277)
Zamki i pałace
(1267)
Tematy i motywy
(1260)
Historia
(1259)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Policjanci
(1241)
Polityka
(1224)
Podróże
(1219)
Dziewczęta
(1184)
Nastolatki
(1117)
Małżeństwo
(1097)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1087)
Władcy
(1074)
Powieść angielska
(1062)
Magia
(1060)
Sztuka
(1051)
Zwierzęta
(1048)
Literatura
(1045)
Uczucia
(1041)
Jazz
(1025)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(997)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(975)
Rodzeństwo
(972)
Język angielski - podręcznik
(966)
Dziennikarze
(945)
PRL
(914)
Polityka międzynarodowa
(914)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(876)
Poezja polska - 20 w.
(867)
Wielkanoc
(865)
Holokaust
(853)
Rock
(853)
Muzyka polska
(852)
Sekrety rodzinne
(843)
Społeczeństwo
(841)
Powieść francuska
(833)
Sztuka polska
(813)
Ludzie a zwierzęta
(783)
Osoby zaginione
(778)
Duchowieństwo katolickie
(770)
Młodzież
(765)
Arystokracja
(757)
Boże Narodzenie
(753)
Śmierć
(736)
Przestępczość zorganizowana
(716)
Wojna
(708)
Relacja romantyczna
(707)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(694)
Teatr polski
(691)
Pisarze
(683)
Chłopcy
(678)
Język francuski
(675)
Poszukiwania zaginionych
(672)
Literatura austriacka
(664)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(660)
Samorealizacja
(654)
Obyczaje i zwyczaje
(651)
Polacy
(640)
Budownictwo miejskie
(636)
Film obyczajowy
(631)
Miasta
(630)
Psy
(619)
Świadomość społeczna
(612)
Wybory życiowe
(611)
Uprowadzenie
(607)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1918-1939
(2)
1939-1945
(2)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Niemcy
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Publicystyka
(2)
Akcydens
(1)
Katalog wystawy
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288490, 288489 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Forma i typ
Tytuł serii: Onepress VIP
Instytucja: Helion
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie, ISSN 1734-4468 ; nr 1/2005)
Streszcz. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 315091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 315901, 19255 ŚM, 313171 (3 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19122 Ś (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2006. - 312 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 301-307. Indeks.
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się, zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki.
W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak:
- świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe, - sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu, - skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu), - zarządzanie portfelem marek, - techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy, - finansowe aspekty zarządzania wartością marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 279859, 347877 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 128-129.
Kolekcja "Dwudziestolecie międzywojenne " to wyjątkowa seria 39 książek o świecie, który przeminął, ale który wart jest przypomnienia. Zapraszamy czytelników do sentymentalnej podróży, w której postaramy się przedstawić najważniejsze aspekty życia w tamtych czasach. Opowiemy o tym, jak Polacy pracowali i odpoczywali, co ich wzruszało, interesowało czy bulwersowało. W naszej serii nie zapomnimy także o poważniejszych tematach, takich jak: polityka, rozwój nauki i przemysłu oraz stosunek do mniejszości narodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331002/48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kronika PRL 1944-1989. T.40, Kultowe marki / Iwona Kienzler. - Warszawa : Edipresse-Kolekcje : Bellona, 2017. - 131, [3] strony : ilustracje, faksymilia, fotografie, portrety ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 128-129.
Kolekcja „Kronika PRL 1944-1989” to wyjątkowa seria 46 książek o nie tak dawnej przeszłości, o historii Polski Ludowej. W naszej kolekcji staramy się poruszać pełny wachlarz tematów związanych z tamtym okresem: zabawnych („W co się bawić”), mniej zabawnych („Życie codzienne”), czy zupełnie poważnych („Na straży systemu: Milicja Obywatelska i Służba Bezpieczeństwa”). Cała seria jest bogato ilustrowana fotografiami z największych polskich agencji fotograficznych, Narodowego Archiwum Cyfrowego, a także zdjęciami rożnego rodzaju eksponatów, przedmiotów z kolekcji muzealnych i zbiorów prywatnych, tak, aby jak najbardziej przybliżyć czytelnikowi specyfikę danego tematu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332928/XL (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Z nowym wstępem autorki bestsellerowej "Doktryny szoku".
Bibliografia na stronach 503-505. Indeks.
"No Logo", międzynarodowy bestseller, nazywany biblią alterglobalistów. Kultowa książka ze wstępem przygotowanym przez Naomi Klein specjalnie z okazji dziesiątej rocznicy pierwszego wydania.
Książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i stała się manifestem krytyków ekspansywnego kapitalizmu. Teraz, gdy wciąż zmagamy się z kryzysem ekonomicznym, wnikliwa analiza naszego świata, którym rządzą znane marki i wielkie korporacje, przeprowadzona przez Naomi Klein, jest bardziej aktualna niż kiedykolwiek. W równych częściach to analiza kulturowa, manifest polityczny i dziennikarskie exposé, a także historia o buncie i samostanowieniu w naszym nowym omarkowanym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 358924 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 504-506.
To książka kultowa, nazywana "biblią alterglobalistów" i współczesnym "Kapitałem". Autorka obnaża ekspansjonistyczne zapędy międzynarodowych korporacji, analizuje ich destrukcyjny wpływ na nasz społeczny, ekonomiczny oraz kulturowy krajobraz, przekonuje, że działalność światowych koncernów stanowi poważne zagrożenie dla demokracji i funkcjonowania społeczeństwa obywatelskiego oraz wzywa do oporu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 285132, 285134, 318761, 285133 (4 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316-282 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 33-183 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 293227 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "B2B Brand Management", 2006.
Bibliogr. s. 252-257. Indeksy.
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu - Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B. Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z "życia" najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288161, 309724, 309725 (3 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 175-177.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303791 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive.)
Tyt. oryg.: "The origin of brands : discover the natural laws of product innovation and business survival" 2004.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-104 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 295112 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Grzegorz Urbanek. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002. - 248 s. : il. ; 21 cm.
Na s. red. błędny ISBN.
Bibliogr.
Książka przeznaczona dla studentów na kierunkach zarządzania i marketingu uczelni różnych typów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 263937 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bz-101 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316-309 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Kreatywna.)
Bibliogr. s. 292-293. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 307394 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej