Znak towarowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(8)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(10)
Czytelnia BG
(4)
Dział Informacji
(1)
Czytelnia Zbiory Specjalne
(4)
Rogów
(1)
Autor
Gradowski Michał (1932-2014)
(2)
Klein Naomi (1970- )
(2)
Stará Dagmar (1928- )
(2)
Bezsonowa Lija
(1)
Bobkiewicz Agata
(1)
Buczkowska Urszula
(1)
Bukowska Barbara
(1)
Byczko Szymon (1967- )
(1)
Chrościcki Leon
(1)
Danckert Ludwig (1915-1998)
(1)
Gaczkowski Marcin (1982- )
(1)
Halaba Małgorzata
(1)
Hardziej Patryk (1989- )
(1)
Hładun Olha
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jankowska Marlena
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kotyńska Katarzyna (1973- )
(1)
Kuleszyński Zdobysław (1949- )
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lauscher Kurt
(1)
Makaruk Katarzyna
(1)
Pawełczyk Mirosław (radca prawny)
(1)
Piechaczek-Borkowska Maria M
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Pustuła-Lewicka Hanna
(1)
Sagan Adam
(1)
Sutkaitis Rokas
(1)
Szymonik Michał
(1)
Tauru Jack R
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Trzmielak Dariusz M
(1)
Urbánková Lenka
(1)
Warszewski Roman (1959- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(14)
nieznany (cze)
(2)
Język
polski
(14)
niemiecki
(2)
Odbiorca
Projektanci mody
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Kobieta
(6626)
Język angielski
(3431)
Rodzina
(3368)
Język niemiecki
(3174)
Relacje międzyludzkie
(3079)
Znak towarowy
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2767)
Płyty gramofonowe
(2615)
Przyjaźń
(2595)
Tajemnica
(2246)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2118)
Miłość
(2111)
Żydzi
(2036)
Literatura polska
(2003)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1995)
Śledztwo i dochodzenie
(1960)
Powieść polska
(1946)
Życie codzienne
(1901)
Pisarze polscy
(1872)
Zabójstwo
(1865)
Dzieci
(1727)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1591)
Mężczyzna
(1556)
Kościoły i kaplice
(1490)
Wojsko
(1454)
Kultura
(1432)
Język polski
(1345)
Filozofia
(1323)
Politycy
(1277)
Zamki i pałace
(1267)
Tematy i motywy
(1260)
Historia
(1259)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Policjanci
(1241)
Polityka
(1224)
Podróże
(1219)
Dziewczęta
(1184)
Nastolatki
(1118)
Małżeństwo
(1097)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1088)
Władcy
(1074)
Powieść angielska
(1062)
Magia
(1060)
Sztuka
(1051)
Zwierzęta
(1049)
Literatura
(1045)
Uczucia
(1043)
Jazz
(1025)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(998)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(975)
Rodzeństwo
(972)
Język angielski - podręcznik
(966)
Dziennikarze
(945)
PRL
(915)
Polityka międzynarodowa
(914)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(876)
Poezja polska - 20 w.
(867)
Wielkanoc
(865)
Holokaust
(853)
Rock
(853)
Muzyka polska
(852)
Sekrety rodzinne
(843)
Społeczeństwo
(841)
Powieść francuska
(833)
Sztuka polska
(813)
Ludzie a zwierzęta
(783)
Osoby zaginione
(778)
Duchowieństwo katolickie
(770)
Młodzież
(765)
Arystokracja
(758)
Boże Narodzenie
(753)
Śmierć
(736)
Przestępczość zorganizowana
(717)
Wojna
(708)
Relacja romantyczna
(707)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(694)
Teatr polski
(691)
Pisarze
(683)
Chłopcy
(678)
Język francuski
(675)
Poszukiwania zaginionych
(672)
Literatura austriacka
(664)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(660)
Samorealizacja
(655)
Obyczaje i zwyczaje
(651)
Polacy
(640)
Budownictwo miejskie
(636)
Film obyczajowy
(631)
Miasta
(630)
Psy
(619)
Wybory życiowe
(614)
Świadomość społeczna
(612)
Uprowadzenie
(607)
Temat: czas
1901-2000
(7)
1801-1900
(6)
1501-1600
(5)
1601-1700
(5)
1701-1800
(5)
2001-
(4)
1918-1939
(3)
1939-1945
(3)
1945-1989
(3)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
1401-1500
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Charków (Ukraina, obw. charkowski)
(1)
Europa
(1)
Holandia
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Katalog
(5)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(2)
Publicystyka
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Grafika użytkowa
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Historia
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Seria Innowacje)
10. publikacja w ramach projektu "Skuteczne otoczenie innowacyjnego biznesu".
Bibliografia na stronach 87-88.
Publikacja skierowana jest do zarządzających i pracowników OI. Jej głównym celem jest podniesienie poziomu wiedzy personelu ośrodków w zakresie aspektów własności intelektualnej w zakresie transferu technologii. Publikacja obejmuje zagadnienia prawne związane z własnością intelektualną, zarządzanie własnością intelektualną i transfer technologii oraz procedury, akty prawne i koszty występujące przy zarządzaniu własnością intelektualną.
Głównymi sposobami ochrony własności intelektualnej przedstawionymi w materiale są: strategie ochrony know - how, patentowania i ochrony znaków przemysłowych i użytkowych. W końcowej części publikacji dokonano przeglądu dokumentów prawnych niezbędnych w firmie i jednostce naukowej i badawczej niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania systemu ochrony własności intelektualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349071 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fajans : znaki wytwórni europejskich / Leon Chrościcki. - Warszawa : Krajowa Agencja Wydawnicza, 1989 (Bydg. : Pras.ZG). - 377, [3] s., [48] s. fot. (w tym kolor.) ; 19 cm.
Bibliogr. s. 329-322. - Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zbiory Specjalne
Brak informacji o dostępności: sygn. Sp 7-38 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 66/69-66 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 213878 (1 egz.)
Czytelnia Zbiory Specjalne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 215382 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 73-45 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CPN : znak identyfikacja historia = CPN logo identity history / Patryk Hardziej ; tłumaczenie Maria M. Piechaczek-Borkowska, Michał Szymonik. - Kraków : Karakter, 2019 - 198 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, portrety ; 22 x31 cm + plakat : [1] karta złożona.
Druk czteroszpaltowy.
Równolegle tekst polski i angielski.
Pierwsza w Polsce tego rodzaju specjalistyczna publikacja. Przedruki oryginalnej księgi legendarnego znaku graficznego Centrali Przemysłu Naftowego opatrzone komentarzem znawcy historii projektowania graficznego i projektanta, Patryka Hardzieja. Autor przez wiele lat dokumentował pracę twórcy znaku CPN, Ryszarda Bojara, oraz jego zespołu. We wstępie do książki opowiada o tym, jak powstawał znak, przedstawia jego charakterystykę, opisuje też pokrótce historię przemysłu naftowego na ziemiach polskich. Nietuzinkowa publikacja dla wielbicieli projektowania graficznego i nie tylko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 360399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł równoległy na dodatkowej stronie tytułowej: Znak : Harkìvs'ka Škola Zhakovoï Grafìki (1920-1980-ti).
Tekst równolegle polski i ukraiński.
Oszałamiająca formalnie publikacja prezentująca najciekawsze osiągnięcia ukraińskiego projektowania znaków graficznych. Opowiada o historii tej dziedziny, czerpiącej garściami z awangardy lat dwudziestych, i o jej rozkwicie, który przypadł na lata sześćdziesiąte i siedemdziesiąte XX wieku, kiedy to ukształtował się wyrazisty styl szkoły charkowskiej. Autorki i autorzy tekstów sięgają do radzieckich archiwów, opisują społeczno-polityczny kontekst, w jakim tworzyli projektanci, wyjaśniają ich praktyczne i estetyczne założenia, analizują także wpływ, jaki wywarła na ich pracę zachodnia estetyka. Książka ma charakter wizualnego kolażu, w którym tekst i obrazy – litery, fotografie i znaki graficzne – istnieją na równych prawach i wzajemnie się uzupełniają. Jedna z ostatnich części to współczesna wizualna reinterpretacja znaków autorstwa kolektywu U,N,A tworzonego przez trzy projektantki książki, które eksplorują w niej niewyczerpaną potencjalność formy graficznej omawianych znaków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 374629 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Prawa Designu, Mody i Reklamy ; 3)
Bibliografia, netografia na stronach 299-312.
Dla praktyków sektora mody, studentów kierunków prawniczych i artystycznych.
Tom 3. Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża arkana wiedzy z zakresu prawa własności intelektualnej w świecie mody. Książka jest dedykowana praktykom sektora mody oraz studentom kierunków prawniczych i artystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 359051 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2006. - 312 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 301-307. Indeks.
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się, zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki.
W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak:
- świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe, - sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu, - skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu), - zarządzanie portfelem marek, - techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy, - finansowe aspekty zarządzania wartością marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 279859, 347877 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Z nowym wstępem autorki bestsellerowej "Doktryny szoku".
Bibliografia na stronach 503-505. Indeks.
"No Logo", międzynarodowy bestseller, nazywany biblią alterglobalistów. Kultowa książka ze wstępem przygotowanym przez Naomi Klein specjalnie z okazji dziesiątej rocznicy pierwszego wydania.
Książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i stała się manifestem krytyków ekspansywnego kapitalizmu. Teraz, gdy wciąż zmagamy się z kryzysem ekonomicznym, wnikliwa analiza naszego świata, którym rządzą znane marki i wielkie korporacje, przeprowadzona przez Naomi Klein, jest bardziej aktualna niż kiedykolwiek. W równych częściach to analiza kulturowa, manifest polityczny i dziennikarskie exposé, a także historia o buncie i samostanowieniu w naszym nowym omarkowanym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 358924 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 504-506.
To książka kultowa, nazywana "biblią alterglobalistów" i współczesnym "Kapitałem". Autorka obnaża ekspansjonistyczne zapędy międzynarodowych korporacji, analizuje ich destrukcyjny wpływ na nasz społeczny, ekonomiczny oraz kulturowy krajobraz, przekonuje, że działalność światowych koncernów stanowi poważne zagrożenie dla demokracji i funkcjonowania społeczeństwa obywatelskiego oraz wzywa do oporu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 285132, 285134, 318761, 285133 (4 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316-282 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 33-183 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W aneksie zamieszczono tekst jednolity ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
U góry okł. : Innowacyjna Gospodarka - Narodowa Strategia Spójności oraz logo Unii Eurpejskiej.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316530 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Markenzeichen auf Zinn / text von Dagmar Stará. - 2. Auflage - [Praha] : Artia, 1978. - 259 stron : ilustracje ; 20 cm.
Indeksy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zbiory Specjalne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Sp 736.3-8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Markenzeichen auf Zinn / von Dagmar Stará. - Praha : Artia, 1977. - 259 stron : ilustracje ; 20 cm.
(Ze zbiorów Janiny Kościów)
(Ze Zbiorów Romana Sękowskiego)
117909 JK ze zbiorów Janiny Kościów. CM RS 374442 ze zbiorów Romana Sękowskiego.
Indeksy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CM RS 374442 (1 egz.)
Rogów
Brak informacji o dostępności: sygn. 117909 JK (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zbiory Specjalne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Sp 7-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376708 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej