Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(269)
Forma i typ
Książki
(259)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje fachowe
(21)
Publikacje dydaktyczne
(20)
Publikacje popularnonaukowe
(11)
Poradniki i przewodniki
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Audiobooki
(5)
Czasopisma
(5)
Publikacje informacyjne
(3)
Proza
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(212)
tylko na miejscu
(81)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(186)
Biblioteka Austriacka
(4)
Biblioteka Obcojęzyczna
(35)
Czytelnia BG
(22)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(1)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
(2)
Dział Informacji
(57)
Księgozbiór Podręczny
(4)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Mruk Henryk
(10)
Garbarski Lechosław
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Ehrlich Andrzej
(5)
Kramer Teodor (1926- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Duczmal Marian (1949- )
(4)
Ries Al (1927- )
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Żurawska Joanna
(4)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(3)
Blaik Piotr (1942- )
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Kotarbiński Jacek
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Pokusa Tadeusz
(3)
Styś Aniela (1942- )
(3)
Sztucki Tadeusz
(3)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawczyni)
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Bielski Ireneusz
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Fisk Peter
(2)
Galloway Scott (1964- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Goleman Daniel (1946- )
(2)
Jopek Katarzyna
(2)
Kall Jacek (1962- )
(2)
Kauf Sabina
(2)
Kozierkiewicz Roman
(2)
Kubiak Jolanta
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Love John F
(2)
Malarski Stanisław (1931-2018)
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Mokrzycki Leszek
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Niestrój Roman
(2)
Potwora Witold (1962-2022)
(2)
Ries Laura
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Rutkowski Ireneusz P
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(2)
Trout Jack
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Środa Jacek
(2)
Żurawik Barbara (1947- )
(2)
Żurawik Wojciech (1946- )
(2)
Aaker David A
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Allsop Jake
(1)
Ames B.Charles
(1)
Andresen Katya (1967- )
(1)
Aspinall Tricia
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Ballardini Bruno (1954- )
(1)
Baran Radosław
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Baverstock Alison
(1)
Bańczyk Emilia
(1)
Beemer C. Britt
(1)
Bethell Emily
(1)
Biernat Janusz (zarządzanie)
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blankenship Albert B
(1)
Blythe Jim
(1)
Boczar Kazimierz (1915-2007)
(1)
Bohdanowicz Janet
(1)
Bond Alison
(1)
Bovée Courtland L
(1)
Breen George E
(1)
Brown Tim (1954- )
(1)
Bruska Anna
(1)
Brynjolfsson Erik (1962- )
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Bucki Piotr
(1)
Buczkowska Urszula
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Buk Katarzyna
(1)
Burgers Willem
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Bye Chris
(1)
Bąk Mieczysław
(1)
Błoński Krzysztof (ekonomia)
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Caslione John A
(1)
Chalupeková Dana
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Christensen Clayton M. (1952-2020)
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(64)
2000 - 2009
(104)
1990 - 1999
(65)
1980 - 1989
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(71)
1989-2000
(9)
1901-2000
(7)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(240)
Wielka Brytania
(11)
Niemcy
(5)
Stany Zjednoczone
(5)
Francja
(1)
Język
polski
(199)
angielski
(23)
niemiecki
(5)
francuski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(13)
Menedżerowie
(10)
Przedsiębiorcy
(9)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Studenci
(3)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
6-8 lat
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
Dzieci
(1)
Informatycy
(1)
Językoznawcy
(1)
Księgowi
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Niewidomi
(1)
Pedagodzy
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds sprzedaży
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Tłumacze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(2)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Kobieta
(6626)
Język angielski
(3431)
Rodzina
(3365)
Język niemiecki
(3174)
Relacje międzyludzkie
(3077)
Marketing
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2767)
Płyty gramofonowe
(2615)
Przyjaźń
(2594)
Tajemnica
(2245)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2118)
Miłość
(2110)
Żydzi
(2036)
Literatura polska
(2003)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1995)
Śledztwo i dochodzenie
(1960)
Powieść polska
(1946)
Życie codzienne
(1900)
Pisarze polscy
(1872)
Zabójstwo
(1864)
Dzieci
(1727)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1591)
Mężczyzna
(1556)
Kościoły i kaplice
(1490)
Wojsko
(1454)
Kultura
(1432)
Język polski
(1345)
Filozofia
(1323)
Politycy
(1277)
Zamki i pałace
(1267)
Tematy i motywy
(1260)
Historia
(1259)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Policjanci
(1241)
Polityka
(1224)
Podróże
(1219)
Dziewczęta
(1184)
Nastolatki
(1117)
Małżeństwo
(1097)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1087)
Władcy
(1074)
Powieść angielska
(1062)
Magia
(1060)
Sztuka
(1051)
Zwierzęta
(1048)
Literatura
(1045)
Uczucia
(1041)
Jazz
(1025)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(997)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(975)
Rodzeństwo
(972)
Język angielski - podręcznik
(966)
Dziennikarze
(945)
PRL
(914)
Polityka międzynarodowa
(914)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(876)
Poezja polska - 20 w.
(867)
Wielkanoc
(865)
Holokaust
(853)
Rock
(853)
Muzyka polska
(852)
Sekrety rodzinne
(843)
Społeczeństwo
(841)
Powieść francuska
(833)
Sztuka polska
(813)
Ludzie a zwierzęta
(783)
Osoby zaginione
(778)
Duchowieństwo katolickie
(770)
Młodzież
(765)
Arystokracja
(757)
Boże Narodzenie
(753)
Śmierć
(736)
Przestępczość zorganizowana
(716)
Wojna
(708)
Relacja romantyczna
(707)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(694)
Teatr polski
(691)
Pisarze
(683)
Chłopcy
(678)
Język francuski
(675)
Poszukiwania zaginionych
(672)
Literatura austriacka
(664)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(660)
Samorealizacja
(654)
Obyczaje i zwyczaje
(651)
Polacy
(640)
Budownictwo miejskie
(636)
Film obyczajowy
(631)
Miasta
(630)
Psy
(619)
Świadomość społeczna
(612)
Wybory życiowe
(611)
Uprowadzenie
(607)
Temat: czas
2001-
(28)
1901-2000
(13)
1989-2000
(8)
1945-1989
(5)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
1918-1939
(2)
1939-1945
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Białoruś
(1)
Chełm (woj. lubelskie)
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Euroregion Śląsk Cieszyński
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Opolskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(31)
Opracowanie
(22)
Poradnik
(22)
Podręcznik
(11)
Podręczniki
(10)
Praca zbiorowa
(9)
Materiały konferencyjne
(7)
Monografia
(7)
Czasopismo polskie
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Reportaż
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Encyklopedia
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Felieton
(1)
Gry komputerowe
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje
(1)
Raport z badań
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Słownik wielojęzyczny
(1)
Słowniki angielsko-niemieckie
(1)
Słowniki niemiecko-angielskie
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(55)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(21)
Edukacja i pedagogika
(14)
Językoznawstwo
(12)
Media i komunikacja społeczna
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(7)
Psychologia
(7)
Historia
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
269 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Ireneusz Bielski. - Toruń : Dom Organizatora TNOiK, 1998. - 367 s. : il., wykr., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 366-[368].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 240289, 240290 (2 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-102 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 273640 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 287226, 287243 (2 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-121 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Marketing communications" 2000.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów zarządzania i marketingu uczelni różnych typów, słuchaczy studiów podyplomowych i programów MBA, a także dla praktyków zajmujących się szeroko rozumianą komunikacją marketingową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-59 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy pracach.
Część prac w języku angielskim.
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji marketingu 4.0, której istotą jest nie założenie o odrzuceniu dotychczasowych prac naukowych lub wskazówek dla działań marketingowych, lecz inne podejście, wynikające z pojawiających się nowych trendów i rozwoju technologii. Na poszczególnych rynkach klienci się różnią i z tego względu wymagają specyficznego podejścia, niektórzy bowiem pasują bardziej do opisu zawartego w koncepcji marketingu 4.0, a inni - marketingu 3.0 czy 2.0. Otoczenie ciągle się zmienia, wskutek czego podejście do klientów jest modyfikowane.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 371549 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 206455 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 222167, 222166, 222165 (3 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 282746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 365-[382].
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej.
To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu.
"To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. A przede wszystkim to lektura dla tych, którzy chcą z wiedzą działać po swojemu. Brać, mieszać, recyklingować, eksperymentować, a nie bezrefleksyjnie kopiować. (…) Zebrałem to, czego dowiedziałem się o Sapiens na zakupach. Zakupach rozumianych szerzej niż wyjście do Żabki. Chciałem dowiedzieć się, co sprawia, że kupujemy. I tym, co zebrałem, chcę się podzielić." (ze wstępu Autora)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379516 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B UE-462 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Proste wydanie / Katarzyna Buk. - Wydanie I. - Warszawa : 27pixeli, 2019. - 141, [3] strony : ilustracje, portrety ; 21 cm.
Netografia na stronach 140-141.
"Proste wydanie" to naprawę prosty poradnik dla autorów, pisarzy, poetów i wszystkich tych, którzy są zdecydowani wydać własną książkę w ramach self-publishingu. Ta propozycja jest skierowana do osób, które wydają swoją książkę po raz pierwszy i chcieliby to zrobić sprawnie, oszczędzając czas. To wiedza w pigułce, która krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces wydawniczy – od momentu przekazania tekstu do redakcji, przez druk, po podpowiedzi, gdzie sprzedawać i promować własną książkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 359567 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Marketing revealed : challenging the myths", 2008.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 309734, 310238, 310239 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 356772 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Język angielski : w podróży służbowej / [Chris Bye]. - Warszawa : Langenscheidt Polska, cop 2003. - 32 s. ; 18 cm + dysk optyczny (CD).
(Biznes)
Na okł. : Słuchać, rozumieć, rozmawiać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 18555, O 18554 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy artykułach.
Niektóre artykuły w języku czeskim. Wstęp, streszczenia i słowa kluczowe w języku słowackim i angielskim.
Dyskusja o roli bibliotek i ich pozycji w dzisiejszym społeczeństwie oraz poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, jaką drogą podążać, są istotnym zagadnieniem współczesnego bibliotekarstwa. Pojawienie się myśli ekonomicznej, rozwój Internetu, który jest w stanie za darmo zaspokoić potrzeby informacyjne ogromnej większości użytkowników, dostęp do otwartych zasobów informacji, kultura online, edukacja online, „życie społeczne” online… powodują, że klasyczne biblioteki stopniowo tracą swoją dominację i pozycję. Nowe technologie zmieniają nasze życie. Przyzwyczajenia, orientacja na wartości, potrzeby kulturowe, zainteresowania czytelnika, wymagania dynamicznie rosną. Tego i wielu innych trendów i powiązanych czynników nie można lekceważyć. Nawet w okresie społeczeństwa informacyjnego biblioteki są zdolne do dalszego rozwoju, ale muszą aktywnie reagować na nadchodzące zmiany, zwłaszcza dostosowywać się do wymagań swoich użytkowników. To przede wszystkim ci będą decydować o przyszłości bibliotek. Jeśli nie zareagujemy na czas i odpowiednio, stracimy naszą pozycję w społeczeństwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352526 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibiografia na stronach 130-136.
Książka, która oddajemy do rąk Czytelnika, różni się zasadniczo od większości dotychczasowych opracowań, poświęconych pszczołom i produkcji pasiecznej. Różnica polega na innym podejściu do pszczelarstwa. Traktujemy je bowiem jak biznes. Uważamy, że duże pasieki mogą stanowić godziwe źródło dochodu dla pszczelarzy i ich rodzin. Wykazujemy, że dobrze zorganizowana i profesjonalnie prowadzona pasieka może przynosić zyski.
Wykazujemy także jakie działania należy podjąć, by korzystnie sprzedawać produkty pszczele. Definiujemy podstawowe pojęcia z zakresu marketingu i podajemy konkretne przykłady działań marketingowych. Zasadniczym celem, jakie chcemy osiągnąć jest wskazanie kierunków rozwoju pszczelarstwa. Pragnęlibyśmy, aby przedstawione w książce wyniki naszych badań, zachęciły pszczelarzy do zmiany sposobu gospodarowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352608 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 307621 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach i netografia na stronach 195-196.
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych i menedżerów.
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 361594 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej