Zachowania konsumentów
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(7)
Autor
Bucki Piotr
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Czerepko Joanna
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Karpik Lucien (1934- )
(1)
Karpowicz Agnieszka
(1)
Kubuj Dariusz (1971- )
(1)
Smogorzewska Małgorzata
(1)
Stańczak Piotr
(1)
Wiśniewska Agnieszka (finanse)
(1)
Wąsikowska Barbara
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(6651)
Język angielski
(3434)
Rodzina
(3382)
Język niemiecki
(3176)
Relacje międzyludzkie
(3094)
Zachowania konsumentów
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2777)
Przyjaźń
(2616)
Płyty gramofonowe
(2615)
Tajemnica
(2256)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2119)
Miłość
(2118)
Żydzi
(2040)
Literatura polska
(2011)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1997)
Śledztwo i dochodzenie
(1981)
Powieść polska
(1943)
Życie codzienne
(1911)
Pisarze polscy
(1878)
Zabójstwo
(1877)
Dzieci
(1736)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1592)
Mężczyzna
(1561)
Kościoły i kaplice
(1490)
Wojsko
(1456)
Kultura
(1438)
Język polski
(1356)
Filozofia
(1330)
Zamki i pałace
(1283)
Politycy
(1279)
Tematy i motywy
(1270)
Historia
(1262)
Policjanci
(1255)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Polityka
(1235)
Podróże
(1230)
Dziewczęta
(1187)
Nastolatki
(1128)
Małżeństwo
(1102)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1091)
Władcy
(1077)
Magia
(1064)
Powieść angielska
(1062)
Zwierzęta
(1060)
Sztuka
(1056)
Uczucia
(1052)
Literatura
(1049)
Jazz
(1026)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(1005)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(977)
Rodzeństwo
(976)
Język angielski - podręcznik
(965)
Dziennikarze
(947)
PRL
(919)
Polityka międzynarodowa
(919)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(876)
Poezja polska - 20 w.
(864)
Wielkanoc
(864)
Holokaust
(854)
Muzyka polska
(853)
Rock
(853)
Sekrety rodzinne
(851)
Społeczeństwo
(848)
Powieść francuska
(832)
Sztuka polska
(816)
Ludzie a zwierzęta
(787)
Osoby zaginione
(782)
Duchowieństwo katolickie
(772)
Młodzież
(769)
Arystokracja
(762)
Boże Narodzenie
(758)
Śmierć
(740)
Przestępczość zorganizowana
(720)
Wojna
(712)
Relacja romantyczna
(708)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(698)
Teatr polski
(696)
Pisarze
(690)
Chłopcy
(681)
Poszukiwania zaginionych
(678)
Język francuski
(677)
Literatura austriacka
(665)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(661)
Samorealizacja
(658)
Obyczaje i zwyczaje
(654)
Polacy
(642)
Miasta
(638)
Budownictwo miejskie
(636)
Film obyczajowy
(631)
Psy
(624)
Wybory życiowe
(620)
Świadomość społeczna
(614)
Uprowadzenie
(613)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Braniewo (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Elbląg (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Obwód królewiecki (Rosja)
(1)
Gatunek
Monografia
(4)
Opracowanie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 365-[382].
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej.
To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu.
"To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. A przede wszystkim to lektura dla tych, którzy chcą z wiedzą działać po swojemu. Brać, mieszać, recyklingować, eksperymentować, a nie bezrefleksyjnie kopiować. (…) Zebrałem to, czego dowiedziałem się o Sapiens na zakupach. Zakupach rozumianych szerzej niż wyjście do Żabki. Chciałem dowiedzieć się, co sprawia, że kupujemy. I tym, co zebrałem, chcę się podzielić." (ze wstępu Autora)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379516 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 145-151.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
„Praca dotyczy ważnej, aktualnej i niezwykle interesującej problematyki zmian zachowań konsumentów wywołanych pandemią COVID-19. Tematyka monografii daje obraz widocznych zmian zachowań Polaków, a także cenną próbę naszkicowania przyszłych zmian, identyfikacji ich skali i trwałości. Publikacja może stanowić ciekawe źródło odniesień i porównań do innych kryzysów: epidemii i pandemii, wojny w Ukrainie, zmian technologicznych i społecznych". Z recenzji dr. hab. Roberta Kozielskiego, prof. UŁ
„Całości dopełniają doskonała synteza i modelowe ujęcie zachowań konsumentów w czasach pandemii, jak również próba projekcji przyszłych trendów. Zgromadzony materiał teoretyczny i empiryczny jest niezwykle interesujący i wzbogaca dotychczasowy dorobek z zakresu problematyki zachowań konsumentów. Monografię uznaję za wybitne studium poznawcze i aplikacyjne w czasach pandemii COVID-19". Z recenzji dr. hab. Roberta Wolnego, prof. UE w Katowicach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 377053 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zakupy transgraniczne : uwarunkowania rozwoju / Joanna Czerepko. - Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2022. - 162, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 143-159.
Finansowanie: Katedra Rynku Transportowego (Uniwersytet Gdański), Wydział Ekonomiczny (Uniwersytet Gdański)
Zakupy transgraniczne są złożonym zjawiskiem społeczno-ekonomicznym. Z jednej strony wymagają od turysty zakupowego większego zaangażowania: przekroczenia granicy z sąsiednim państwem, poświęcenia dodatkowego czasu na przejście procedur granicznych, poddania się kontroli, zapoznania z uwarunkowaniami formalno-prawniczymi i zaakceptowania ryzyk, które nie są tak silnie odczuwane podczas zakupów w miejscu zamieszkania. Z drugiej strony wykazują silne związki z rozrywką, przygodą, a także budzą większe emocje. Ich występowanie jest pozytywne dla przedsiębiorstw handlowych strony goszczącej, ponieważ kreują dodatkowy popyt. Jednak równocześnie "drenują" rynek lokalny i mogą wpłynąć na utratę pewnych funkcji przez obszary zamieszkane przez turystów zakupowych. W niniejszej monografii znajdą Państwo zarówno informacje dotyczące teorii zakupów transgranicznych, jak i przykłady studiów z całego świata nad tym zjawiskiem. Szczególna uwaga poświęcona jest granicom Polski, w tym z obwodem kaliningradzkim, którego mieszkańcy byli ankietowani na terenie trzech polskich miejscowości w 2017 r. w ramach autorskiego badania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 387084 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomia jednostkowości / Lucien Karpik ; przełożyła Agnieszka Karpowicz ; redakcja naukowa Małgorzata Jacyno. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Oficyna Naukowa, 2022. - XXVII, [1], 395, [1] strona : ilustracja ; 22 cm.
(Mutacje Kapitalizmu)
Tytuł oryginału: L'economie des singularités.
Bibliografia, filmografia na stronach 374-390. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 390390 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia na stronach 419-455.
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja przeprowadza czytelnika przez ten labirynt pojęciowy, głęboko wnikając w genezę i ewolucję poszczególnych podejść na gruncie psychologii, socjologii, ekonomii, marketingu i zarządzania.
Czytelnicy z pewnością docenią bardzo rzeczowe recenzje najpopularniejszych metod badania marek dostępne na polskim rynku - nigdy dotychczas nie zaprezentowano aż tylu szczegółów tych metodologii i nie poddano ich krytyce naukowej. Ważnym atutem jest przy tym unikalna wiedza praktyczna Autora, co pozwala na omawianie zalet i wad poszczególnych metod z uwzględnieniem doświadczeń zebranych w ciągu trzydziestoletniej pracy w biznesie.
W książce nie zabrakło także ujęcia tematu z punktu widzenia najnowszych osiągnięć psychologii mówiących o roli nieświadomości i wywodzących się z tego nurtu badań neuromarketingowych. Jest to cenne źródło aktualnej wiedzy dla wszystkich praktyków marketingu, którzy zarządzają markami, pracowników firm badawczych oraz osób zajmujących się markami naukowo lub studiujących marketing, biznes i psychologię konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378039 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 393756 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 265-296.
Współfinansowanie: Uniwersytet Warszawski
Książka stanowi rezultat projektu badawczego prowadzonego w latach 2021-2023, zrealizowanego dzięki wsparciu Uniwersytetu Warszawskiego w ramach Priorytetowego Obszaru Badawczego V programu "Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza".
Książka wypełnia trzy bardzo istotne pola badawcze. Po pierwsze dotyczy systematyki ujęć koncepcji teoretycznych związanych z kategorią wartości konsumenckiej. Po drugie obejmuje zagadnienia analizy bibliometrycznej i systematycznego przeglądu literatury i ich roli w identyfikacji luki badawczej. Po trzecie zawiera wyniki własnych badań empirycznych z wykorzystaniem eksploracyjnego podejścia jakościowego (technika persony), wywiadów eksperckich oraz ilościowego modelu eksplanacyjnego typu SEM. Wszystkie wątki w książce mają charakter innowacyjny, są ujęte w bardzo spójny i powiązany wewnętrznie sposób. Każda część pracy jest opatrzona odpowiednim wstępem i przedstawieniem celu, pytań lub hipotez badawczych, które następnie są weryfikowane i komentowane. Stanowi to duży walor książki. Jest to pozycja wypełniająca istniejącą lukę badawczą w polskiej literaturze z tego zakresu. (Z recenzji prof. dr. hab. Adama Sagana)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 385370 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej