Sporty wirtualne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(4)
Autor
Chaloner Paul (1971- )
(1)
Kopańko Karol
(1)
Kołacz Marcin
(1)
Piersa Krzysztof (1990- )
(1)
Sillis Benjamin
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kobieta
(6651)
Język angielski
(3434)
Rodzina
(3383)
Język niemiecki
(3176)
Relacje międzyludzkie
(3094)
Sporty wirtualne
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2777)
Przyjaźń
(2617)
Płyty gramofonowe
(2615)
Tajemnica
(2257)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2119)
Miłość
(2118)
Żydzi
(2040)
Literatura polska
(2011)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1997)
Śledztwo i dochodzenie
(1983)
Powieść polska
(1943)
Życie codzienne
(1911)
Pisarze polscy
(1878)
Zabójstwo
(1877)
Dzieci
(1736)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1592)
Mężczyzna
(1561)
Kościoły i kaplice
(1492)
Wojsko
(1456)
Kultura
(1438)
Język polski
(1356)
Filozofia
(1330)
Zamki i pałace
(1283)
Politycy
(1279)
Tematy i motywy
(1270)
Historia
(1262)
Policjanci
(1257)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Polityka
(1235)
Podróże
(1230)
Dziewczęta
(1188)
Nastolatki
(1129)
Małżeństwo
(1102)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1091)
Władcy
(1077)
Magia
(1064)
Powieść angielska
(1062)
Zwierzęta
(1061)
Sztuka
(1056)
Uczucia
(1052)
Literatura
(1049)
Jazz
(1026)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(1005)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(977)
Rodzeństwo
(976)
Język angielski - podręcznik
(965)
Dziennikarze
(947)
PRL
(919)
Polityka międzynarodowa
(919)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(877)
Poezja polska - 20 w.
(864)
Wielkanoc
(864)
Holokaust
(854)
Muzyka polska
(853)
Rock
(853)
Sekrety rodzinne
(852)
Społeczeństwo
(849)
Powieść francuska
(832)
Sztuka polska
(816)
Ludzie a zwierzęta
(787)
Osoby zaginione
(782)
Duchowieństwo katolickie
(773)
Młodzież
(770)
Arystokracja
(762)
Boże Narodzenie
(759)
Śmierć
(740)
Przestępczość zorganizowana
(720)
Wojna
(712)
Relacja romantyczna
(708)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(698)
Teatr polski
(696)
Pisarze
(690)
Chłopcy
(681)
Poszukiwania zaginionych
(678)
Język francuski
(677)
Literatura austriacka
(665)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(662)
Samorealizacja
(658)
Obyczaje i zwyczaje
(655)
Polacy
(642)
Miasta
(639)
Budownictwo miejskie
(637)
Film obyczajowy
(631)
Psy
(624)
Wybory życiowe
(620)
Świadomość społeczna
(614)
Uprowadzenie
(613)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie [427].
Gaming przebył długą drogę: od podwórek, gdzie pstrykało się kapslami, po wielkie hale sportowe po brzegi wypełnione fanami najciekawszych gier wideo i nowych technologii. Dziś esport wart jest miliardy dolarów. Profesjonalni gracze stali się gwiazdami zarabiającymi miliony, a ich zmagania śledzą setki tysięcy fanów na całym świecie. Dzięki wirtualnemu światu zyskali sławę i zbili prawdziwe fortuny.
Patrząc na wciąż rozwijającą się branżę, trudno nie zadawać sobie pytań: • Ile tak naprawdę zarabiają najlepsi gracze? • Czym dokładnie jest gaming i czy rzeczywiście jest to sport? • Jak rozwinęła się branża i jaką drogę przeszli zawodnicy? • Czy jeśli uprawia się ten sport, trzeba przejść na emeryturę w wieku 23 lat? • Jak wystartować w jednych z najtrudniejszych zawodów w świecie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 364473 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 76-77.
Gry e-sportowe w procesie dydaktycznym i wychowawczym, League of Legends - zasady i tryby gry, zakładanie konta, ustawienia parametrów gry, wybór postaci, wybór przedmiotów, run i czarów przywoływacza, liga i rankingi, warsztat hexatech, doskonalenie umiejętności indywidualnych i zespołowych, dobieranie składu drużyny, planowanie taktyki i strategii gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 369697 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polski e-sport / Karol Kopańko. - Wydanie I. - Kraków : Znak Horyzont, 2021. - 427, [5] stron, [16] stron tablic : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Kody QR z dodatkowymi informacjami.
W e-sporcie Polska miażdży. Poczuj to! Polska była kiedyś potęgą… i wciąż nią jest! Tym razem polami bitew nie są rozległe równiny, ale mapy w „Counter-Strike’u”, „Starcrafcie” czy „League of Legends”. Polskę reprezentowała Złota Piątka, która w CS-ie zdobyła siedem tytułów mistrzowskich. Polacy stawali na podium „Starcrafta” zdominowanego przez Koreańczyków i jako jedni z nielicznych grali w elitarnych seulskich ligach. Przez lata brylowaliśmy w czołówce „Need for Speeda” i „Quake’a”. Nasi gracze wciąż czarują świat i walczą w najlepszych drużynach świata. Oto pierwsza książka o polskim e-sporcie i jego szalonej historii. Zaskakującej i dziejącej się tuż obok. O ludziach, którzy musieli zmagać się z brakiem akceptacji w szkole, wytykaniem przy rodzinnym stole i przestrzeganiem przed marnowaniem życia na gry. To opowieść o sile ich charakteru, która zabierze cię nie tylko na najbardziej znaną e-sportową arenę – katowicki Spodek, ale również do powiatowych kawiarenek końcówki XX wieku i do małych gralni, gdzie w bólach rodziły się talenty, które w przyszłości miały sięgnąć po najwyższe laury. Dziś do obserwowania cyfrowej rywalizacji każdego dnia siadają miliony fanów. To, co kiedyś było fanaberią kilku nerdów zamkniętych w piwnicy, obecnie trafia na czołówki gazet. Przed e-sportem świetlana przyszłość. Poznaj nigdy wcześniej nieopowiadane historie polskich mistrzów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 369816 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputerowy ćpun 2.0. / Krzysztof Piersa. - Wydanie II uzupełnione. - Warszawa : Muza, 2021. - 374, [10] stron ; 20 cm.
Tytuł grzbietowy: Komputerowy ćpun 2.0.
Ponad trzy miliardy ludzi na świecie korzysta z gier komputerowych. Dla jednych to chwilowa odskocznia, rozrywka i sposób na odreagowanie codziennych stresów, dla innych - początek problemów. Gdzie leży granica pomiędzy rozrywką a uzależnieniem? Jakie są konsekwencje nadużycia i co najważniejsze - jak poradzić sobie z tym problemem? Krzysztof Piersa sam był uzależniony od gier i zna je wręcz na wylot. Od sześciu lat jako terapeuta uzależnień przemierza Polskę wzdłuż i wszerz, prowadząc zajęcia profilaktyczne. W zebranym materiale opowiada o wszystkim: sporcie elektronicznym, tysiącach złotych wydawanych na mikrotransakcje, ośmiolatkach zarywających noce przed ekranem, a także niezwykłych możliwościach edukacji za pośrednictwem gier. Bo same gry nie są z gruntu ani dobre, ani złe. Mogą stać się piękną i niezwykłą przygodą, jak również okrutną traumą. Wszystko zależy od samego gracza
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 371939 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej