Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(99)
Forma i typ
Książki
(92)
Proza
(23)
Publikacje naukowe
(19)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(13)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Komiksy i książki obrazkowe
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(3)
Filmy i seriale
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(87)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(88)
Biblioteka Austriacka
(5)
Biblioteka Obcojęzyczna
(6)
Czytelnia BG
(1)
Autor
Czartoryski Bartosz
(3)
Jankowski Andrzej (anglista)
(3)
Kluska Bartłomiej (1980- )
(3)
Liu Cixin (1963- )
(3)
Batylda Marcin (1979- )
(2)
Cawthon Scott (1971- )
(2)
Cawthon Scott (1971- ). Five nights at Freddy's
(2)
Cooper Elley
(2)
Harris Blake J
(2)
Kearney Kirsten
(2)
Kleszcz Tomasz
(2)
Kosman Marcin
(2)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(2)
Kushner David (1962- )
(2)
Lipińska Joanna
(2)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przyszłości Ziemi
(2)
Marecki Piotr (1976- )
(2)
Poznanski Ursula (1968- )
(2)
Prajzner Katarzyna
(2)
Pratchett Terry (1948-2015)
(2)
Schreier Jason
(2)
Szczygielski Marcin (1972- )
(2)
Abriszewski Krzysztof (1972- )
(1)
Androsiuk Łukasz
(1)
Argasiński Jakub (1981- ). Dema
(1)
Arobal Bartek (1984- )
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Bargiel Nina G
(1)
Bartosz Czartoryski
(1)
Berlanti Greg (1972- )
(1)
Bischof Ulrike
(1)
Blaźniak Maciek (1984- )
(1)
Boiret Alex
(1)
Bordizzo Natasha Liu (1994- )
(1)
Bowler Grant (1968- )
(1)
Brazelton T. Berry (1918-2018)
(1)
Brown Box (1980- )
(1)
Błaszczyk Tomasz
(1)
Carteron Marine (1972- )
(1)
Chaloner Paul (1971- )
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Cieślewicz Tomasz
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Ciupek Stefan (1976- )
(1)
Collins Mike
(1)
Comer Jodie (1993- )
(1)
Cube Kid (1983- )
(1)
Cube Kid (1983- ). Pamiętnik 8-bitowego wojownika
(1)
Darby Rhys (1974- )
(1)
De Peuter Greig (1974- )
(1)
Dennehy Ned (1965- )
(1)
Dolle-Weinkauff Bernd
(1)
Dramczyk Bartłomiej
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ) Seria uczuć
(1)
Dyer-Witheford Nick (1951- )
(1)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(1)
Ewers Hans-Heino (1949- )
(1)
Fajfer Zenon (1970- ). Hiperteksty
(1)
Feibel Thomas (1962- )
(1)
Fenrich Wojciech
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Flamma Adam
(1)
Frelik Paweł (1969- )
(1)
Gerasimova Žanna
(1)
Gibson William (1948- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Goldstone Will
(1)
Gout Leopoldo
(1)
Gout Leopoldo. Geniusz
(1)
Greb Ingo
(1)
Grudniak Paweł
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Gąska Paweł
(1)
Hamilton Ross
(1)
Heidtmann Hort
(1)
Hern Tom (1984- )
(1)
Hikiert-Bereza Anna
(1)
Hill Nathan (1975- )
(1)
Hiztel Stefan
(1)
Howden Jason Lei (1984- )
(1)
Howery Lil Rel (1979- )
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jakubowiak Maciej (1987- )
(1)
Janicki Paweł (1974- ). Conditional arts
(1)
Janik Justyna (kulturoznawca)
(1)
Janusz Jacek
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jelley Craig
(1)
Jones Darran
(1)
Jones Gethin Wyn (1984- )
(1)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(1)
Jüngst Heike Elisabeth (1967- )
(1)
Jędrasiak Kamil
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Kaulen Heinrich
(1)
Kava Zuzanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(46)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(87)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(90)
Niemcy
(5)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(83)
niemiecki
(5)
angielski
(4)
rosyjski
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(14)
Dzieci
(13)
Młodzież
(11)
14-17 lat
(8)
6-8 lat
(4)
Szkoły wyższe
(3)
Rodzice
(2)
6-8
(1)
9-13
(1)
Producenci gier komputerowych
(1)
Programiści
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(12)
Literatura polska
(8)
Literatura angielska
(4)
Literatura chińska
(3)
Film amerykański
(2)
Literatura austriacka
(2)
Literatura francuska
(2)
Literatura niemiecka
(2)
Film angielski
(1)
Film kanadyjski
(1)
Film niemiecki
(1)
Film nowozelandzki
(1)
Literatura meksykańska
(1)
Temat
Kobieta
(6626)
Język angielski
(3431)
Rodzina
(3365)
Język niemiecki
(3174)
Relacje międzyludzkie
(3077)
Gry komputerowe
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2767)
Płyty gramofonowe
(2615)
Przyjaźń
(2594)
Tajemnica
(2245)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2118)
Miłość
(2110)
Żydzi
(2036)
Literatura polska
(2003)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1995)
Śledztwo i dochodzenie
(1960)
Powieść polska
(1946)
Życie codzienne
(1900)
Pisarze polscy
(1872)
Zabójstwo
(1864)
Dzieci
(1727)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1591)
Mężczyzna
(1556)
Kościoły i kaplice
(1490)
Wojsko
(1454)
Kultura
(1432)
Język polski
(1345)
Filozofia
(1323)
Politycy
(1277)
Zamki i pałace
(1267)
Tematy i motywy
(1260)
Historia
(1259)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Policjanci
(1241)
Polityka
(1224)
Podróże
(1219)
Dziewczęta
(1184)
Nastolatki
(1117)
Małżeństwo
(1097)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1087)
Władcy
(1074)
Powieść angielska
(1062)
Magia
(1060)
Sztuka
(1051)
Zwierzęta
(1048)
Literatura
(1045)
Uczucia
(1041)
Jazz
(1025)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(997)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(975)
Rodzeństwo
(972)
Język angielski - podręcznik
(966)
Dziennikarze
(945)
PRL
(914)
Polityka międzynarodowa
(914)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(876)
Poezja polska - 20 w.
(867)
Wielkanoc
(865)
Holokaust
(853)
Rock
(853)
Muzyka polska
(852)
Sekrety rodzinne
(843)
Społeczeństwo
(841)
Powieść francuska
(833)
Sztuka polska
(813)
Ludzie a zwierzęta
(783)
Osoby zaginione
(778)
Duchowieństwo katolickie
(770)
Młodzież
(765)
Arystokracja
(757)
Boże Narodzenie
(753)
Śmierć
(736)
Przestępczość zorganizowana
(716)
Wojna
(708)
Relacja romantyczna
(707)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(694)
Teatr polski
(691)
Pisarze
(683)
Chłopcy
(678)
Język francuski
(675)
Poszukiwania zaginionych
(672)
Literatura austriacka
(664)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(660)
Samorealizacja
(654)
Obyczaje i zwyczaje
(651)
Polacy
(640)
Budownictwo miejskie
(636)
Film obyczajowy
(631)
Miasta
(630)
Psy
(619)
Świadomość społeczna
(612)
Wybory życiowe
(611)
Uprowadzenie
(607)
Temat: dzieło
Doom (gra komputerowa)
(1)
Jet Set Willy (gra komuterowa)
(1)
Saga o wiedźminie
(1)
Wiedźmin
(1)
Temat: czas
2001-
(32)
1901-2000
(24)
1989-2000
(19)
1945-1989
(11)
1801-1900
(4)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Moskwa (Rosja)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Powieść
(19)
Monografia
(13)
Opracowanie
(11)
Poradnik
(11)
Publikacja bogato ilustrowana
(9)
Science fiction
(8)
Podręcznik
(7)
Praca zbiorowa
(5)
Fantastyka
(4)
Thriller
(4)
Komedia
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Powieść przygodowa
(3)
Publicystyka
(3)
Adaptacja komiksowa
(2)
Autobiografia
(2)
Biografia
(2)
Fantasy
(2)
Film akcji
(2)
Film fabularny
(2)
Film przygodowy
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Horror
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedia
(1)
Encyklopedie
(1)
Esej
(1)
Fanfikcja (fan fiction)
(1)
Film animowany
(1)
Film familijny
(1)
Informator
(1)
Instrukcja
(1)
Komiks
(1)
Komiks historyczny
(1)
Literatura fantastyczna polska
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Romans
(1)
Twórczość literacka dzieci i młodzieży
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(31)
Kultura i sztuka
(13)
Hobby i czas wolny
(11)
Etnologia i antropologia kulturowa
(10)
Historia
(10)
Literaturoznawstwo
(8)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Filozofia i etyka
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
99 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jeśli zaprojektowane przez Thomasa A. Goldsmitha i Estle Raya urządzenie zdolne symulować lot pocisku rakietowego uznać za prototyp gry komputerowej, to mamy prawo uważać, że niniejsza książka ukazuje się w 70. urodziny gier komputerowych. Jest to więc doskonała okazja do refleksji nad kulturą, jaka się wytworzyła wokół tego fenomenu. Warto zapytać o obecny kształt tej kultury i jej odniesienia do polityki, ideologii, sztuki oraz tego, co kiedyś przesądziło i obecnie decyduje o jej kondycji, ambicjach i potencjale sprawczym. Niniejsza książka jest próbą sformułowania na nowo wielu pytań z tego fascynującego i mało rozpoznanego obszaru, wywodzących się z różnych perspektyw poznawczych i tradycji intelektualnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 345893 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Magiczny kontroler [Dokument dźwiękowy] / David Baddiel ; [przełożyła Agnieszka Kalus]. - Słupsk : Wydawnictwo Lemoniada.pl ; Warszawa : we współpracy z Biblioteka Akustyczna, copyright 2017. - 1 płyta audio (CD) (4 godz. 46 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Audiobook : książka do słuchania)
Nagranie na podstawie edycji książkowej: Słupsk : Wydawnictwo Lemoniada.pl, 2017.
Czas trwania: 4 godz. 56 min.
Tytuł oryginału: The person controller, 2015.
Czyta Janusz Zadura.
Nagranie w formacie mp3.
Ekscytująca, zabawna i poruszająca nowa powieść przygodowa autora, który napisał "Agencję Wynajmu Rodziców".
Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi ten kontroler, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. T 19122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The World of Cyberpunk 2077", 2020.
Na stronie tytułowej także nazwa oryginalnego wydawcy: Dark Horse Books.
Ta starannie przygotowana pozycja zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o historii, postaciach i świecie długo oczekiwanej gry. Wkrocz w rok 2077, do świata, gdzie przemoc, ucisk i cybernetyczne wszczepy są nie tylko codziennością, lecz także koniecznymi środkami do osiągnięcia celu. Odkrywaj poszczególne dzielnice, gangi i historię Night City. Dowiedz się wszystkiego o technologiach jutra, poznając cyberwszczepy, broń i pojazdy "Cyberpunka 2077".
Dark Horse Books oraz CD PROJEKT RED, twórcy komputerowej serii "Wiedźmin", przedstawiają "Świat Cyberpunka 2077" - obszerne studium wiedzy o uniwersum "Cyberpunka 2077". "Świat Cyberpunka 2077" to bogato ilustrowany przewodnik, który przeniesie cię do futurystycznej, tętniącej życiem metropolii Night City - centrum akcji nowej gry CD PROJEKT RED.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 371006 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedźmin : kompendium o świecie gier / Marcin Batylda - Warszawa : Agora, 2015. - 181 s. : il. kolor. ; 32 cm.
Zanurkuj w głąb świata łowców, potworów, gdzie główni bohaterowie zabiorą Cię w podróż po fascynującej krainie fantasy jaką jest świat Wiedźmina. Ten wspaniały, ilustrowany przewodnik po grze, zawiera dogłębną wiedzę o lokalizacjach, morderczych bestiach, które je zamieszkują, oraz zabójczej broni która pozwoli Ci je zgładzić. Jest to książka która powstała na bazie gier Wiedźmin, swoista zgrafizowana kronika przygód Wiedźmina Geralta. Obecnie na rynku dostępne są dwie gry , a w raz z premierą trzeciej części zostanie wydany powyższy tytuł.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 334016 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie gier dla początkujących : 3D / Tomasz Błaszczyk. - Wydanie pierwsze. - Piekary Śląskie : Itstart Wydawnictwo Informatyczne, 2020. - 422, [15] stron : fotografie, ilustracje; 24 cm.
Książka "Tworzenie gier dla początkujących" dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Unity. Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji.
Książka adresowana jest również dla każdego, już nieco bardziej doświadczonego programisty, który szuka nowych, rozbudowanych narzędzi, pozwalających poszerzyć swoją dotychczas zdobytą wiedzę o coś zupełnie odmiennego i niezwykle kreatywnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 362654 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 1. pt.: Dzieci pełne złości.
Bibliografia, netografia na stronach 179-[183].
Złość to naturalne uczucie, które towarzyszy każdemu z nas. Tego, jak nad nią panować, uczymy się przez całe życie. Autorzy wnikliwie omawiają proces pojawiania i uzewnętrzniania się złości – już od momentu narodzin. Przekonują przy tym, że najważniejsze jest to, by poznać jej prawdziwe powody. A może być ich dużo, miedzy innymi niezaspokojone potrzeby, pojawienie się młodszego rodzeństwa, zła atmosfera między rodzicami czy napięcia wśród rówieśników. Ten napisany z humorem poradnik doskonale uczy, jak zrozumieć gniew swojego dziecka i jak sobie z nim poradzić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 362210 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tetris : ludzie i gry / Box Brown ; przekład Marcin Wróbel. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Marginesy, 2019. - 253, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Tytuł oryginału: Tetris : the games people play.
Tetris to jedna z najdoskonalszych i najpopularniejszych gier wideo w historii. Prosta, ale niezwykle wciągająca. Niekończąca się łamigłówka, od której uzależniły się miliony graczy na całym świecie. Choć powstała 35 lat temu, do dziś cieszy się wielką popularnością. Z tym, że teraz najczęściej gra się w nią nie na komputerze, a w telefonie. Wystarczy spędzić z Tetrisem trochę czasu, by wszędzie widzieć spadające bloki o charakterystycznych kształtach. By zacząć o nich śnić. Aleksiej Pażytnow stworzył Tetrisa w 1984 roku w zasadzie przypadkiem, pracując tak naprawdę nad oprogramowaniem dla radzieckiego rządu. Gra szybko podbiła serca jego współpracowników, którzy nie mogli się od niej oderwać, zawalając obowiązki służbowe. Tetris szybko wyciekł za Żelazną Kurtynę i wzbudził pożądanie gigantów ówczesnej cyfrowej rozrywki. Pragnęły jej Nintendo, Atari, Sega – najważniejsi w tamtych czasach wydawcy gier. Komiks Boxa Browna to fascynująca i wciągająca opowieść o przebłysku geniuszu, wojnie o prawa do wydania gry – pełnej potajemnych wizyt w Moskwie, sekretnych umów, niezliczonych nieporozumień i bezczelnych kradzieży – ale także o roli gier w sztuce, kulturze i przemyśle czy w życiu człowieka w ogóle.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 360028 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: L'attaque des cubes.
Antoine uwielbia grać w Minecraft. Nie znosi natomiast pisać dyktand. Venus, jego najlepsza koleżanka, uwielbia jedno i drugie. Przyjaciele chodzą razem do klasy i pasjami grają na komputerze. Pewnego dnia zauważają, że w ich dzielnicy powstał nowy tajemniczy sklep Odkrywają, że ma on związek z Minecraftem. Antoine jest zachwycony. Do chwili, gdy zdaje sobie sprawę, że wszyscy, którzy wychodzą z nowego sklepu, zachowują się jak zombie. Aby uratować swoją dzielnicę, miasto i świat przed całkowitą zombifikacją, Antoine i Venus będą musieli wejść do wnętrza gry, by odnaleźć serce Overworldu. Podczas tej podróży przeżyją niezwykłe przygody, zmierzą się z wieloma niebezpieczeństwami i będą musieli zdać egzamin z lojalności i przyjaźni.
"Wyprawa po serce Overworldu" to wciągająca, napisana z ogromnym poczuciem humoru opowieść o tym, że świat rzeczywisty jest znacznie bardziej emocjonujący niż wirtualny świat gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373618 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Five nights at Freddy's : fazbear frights / Scott Cawthon, Elley Cooper, Andrea Waggener ; 5)
Tytuł oryginału cyklu: Five nights at Freddy's : fazbear frights. Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 392113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W pułapce / Scott Cawthon, Elley Cooper ; przekład Joanna Lipińska. - Wydanie II. - Łódź : Feeria Young, 2023. - 207, [1] strona ; 21 cm.
(Five nights at Freddy's : fazbear frights / Scott Cawthon, Elley Cooper ; 1)
Tytuł oryginału cyklu: Five nights at Freddy's : fazbear frights. Na obwolucie: Wydanie specjalne z dodatkowym opowiadaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 392099 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie [427].
Gaming przebył długą drogę: od podwórek, gdzie pstrykało się kapslami, po wielkie hale sportowe po brzegi wypełnione fanami najciekawszych gier wideo i nowych technologii. Dziś esport wart jest miliardy dolarów. Profesjonalni gracze stali się gwiazdami zarabiającymi miliony, a ich zmagania śledzą setki tysięcy fanów na całym świecie. Dzięki wirtualnemu światu zyskali sławę i zbili prawdziwe fortuny.
Patrząc na wciąż rozwijającą się branżę, trudno nie zadawać sobie pytań: • Ile tak naprawdę zarabiają najlepsi gracze? • Czym dokładnie jest gaming i czy rzeczywiście jest to sport? • Jak rozwinęła się branża i jaką drogę przeszli zawodnicy? • Czy jeśli uprawia się ten sport, trzeba przejść na emeryturę w wieku 23 lat? • Jak wystartować w jednych z najtrudniejszych zawodów w świecie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 364473 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 392081 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid)
(Escape Book : podejmij wyzwanie, rozwiąż zagadki, wydostań się z książki)
Przekład pośredni z: Le méga temple maudit. Tytuł oryginału cyklu: Journal d'un noob.
Oryginał w języku angielskim.
Escape book prowadzi nas w mroczne czeluści przeklętej świątyni, która wyłoniła się z odmętów. Przedstawiamy książkę złożoną z wielu zagadek, wyzwań i zadań. Escape book ,,Przeklęta MEGAświątynia’’ oparty jest na realiach najpopularniejszej z popularnych gier – Minecrafta – a jej autorem jest sam Cube Kid, twórca wiekopomnych Pamiętników 8-bitowego wojownika Runta i Kota Netheru – Billy’ego. To gwarancja przygody, świetnej zabawy i przyjemnego główkowania w kubicznym klimacie. Byłeś noobem, jesteś wojownikiem. W złowrogiej pułapce zastawionej przez samego Herobrine’a musisz wykazać się śmiałością, determinacją, wytrwałością i przede wszystkim przemyślnością. Zdobywaj cenny ekwipunek, odkrywaj wszystkie tajemnice przeklętej świątyni! Nieustraszona Breeze rozpoczęła eksplorację, a Billy, kotek Netheru, gotów jest ci towarzyszyć. Nadeszła więc pora, abyś Ty, dzielny Runcie, spełnił swą obietnicę. Dobądź oręża i walcz! Ta książka to gra i labirynt. Oparta jest na prostych zasadach i sama Cię poprowadzi: w kolejnych podrozdziałach książka proponuje rozwiązania, które pozwolą Ci zmierzać dalej (ale jeśli popełnisz błąd, czasem zagonią w ślepy i cuchnący zaułek). Przykładowo: w paragrafie 66 masz do wyboru jeden z sześciu kubików: 52, 62, 59... (a Twój wybór decyduje o losach Twoich, świata i kota!), możesz też jednak udać się do Mineralium pod numer 58 lub eksplorować inną salę. Rozważnie podejmuj decyzje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 369074 (1 egz.)
Książka
W koszyku
2011 rok jest prawdopodobnie kluczowy dla wydarzeń, których byliśmy i jesteśmy świadkami od 2013 roku (czyli pierwszej edycji Pixel Heaven). W tym roku były prenumerator nieistniejącego już magazyny CHIP odwiedza małą, niszową imprezę dla wielbicieli dem - Noc z demosceną - na której spędza czas przy dźwiękach swojego ulubionego dema - RSI Megademo (takiego poskładanego z obrazów i dźwięków teledysku, odtwarzanego z dyskietek na Amidze, trwającego jakieś 20 minut). Być może w tym momencie rodzi się pomysł na to, by zorganizować wydarzenie, które stanie się chwilowym wehikułem czasu i cofnie uczestników o jakieś ćwierć wieku...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 385350 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga)
Poprzednie wydanie pt.: Gracze lubią emocje / Katia Wolska.
Berta, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata… Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice.  Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 382333 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kultura Współczesności)
Bibliografia, netografia na stronach 383-422. Indeksy.
Gry wideo są modelowymi mediami zarówno Imperium, jak i niektórych sił, które się mu sprzeciwiają – taka teza przyświeca Grom Imperium, książce czerpiącej garściami z dzieł Micheala Hardta, Antonia Negriego, Michela Foucualta, Gillesa Deleuza i Felixa Guattariego. Jest to pierwsze takie dzieło, w którym autorzy, za pomocą narzędzi współczesnej myśli krytycznej, przyglądają się grom wideo w kontekście krążenia kapitału, kompleksu wojskowo-przemysłowego czy wyzysku pracowników kognitywnych. Krytyka jest tu rzetelna, napisana przystępnym językiem, nie popada nigdy ani w bezpodstawną panikę moralną, ani w przesadny technooptymizm. W tekście utrzymano równowagę między teorią a empirycznymi przykładami (wśród których znajdują się choćby Full Spectrum Warrior, World of Warcraft, seria Grand Theft Auto czy konsola Sony Playstation).
Gry Imperium to książka dla szerokiego grona odbiorców. Krytycy neoliberalnego kapitalizmu znajdą kolejne przykłady jego destrukcyjnego wpływu. Kulturoznawcy i groznawcy poznają nową perspektywę, z której można spoglądać na gry wideo. Wreszcie gracze będą mogli w przystępnej formie przeczytać o jasnych i ciemnych stronach ważnego dla nich medium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355805 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 830.(091) KJL (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 279208 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 279531 (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 004-26 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedźmin : historia fenomenu / Adam Flamma. - Poznań ; Wrocław : Wydawnictwo Dolnośląskie, copyright 2020. - 503, [1] strona : faksymilia, fotografie, ilustracje, portrety ; 24 cm.
Na okładce: O bohaterze z Polski, który podbił świat.
Wiedźmin jest dla Polaków tym, czym Superman dla Amerykanów i Asteriks dla Francuzów: narodową marką o zasięgu globalnym. Nie stał się nią od razu; szlak ku wielkości był trudny i pełen niebezpieczeństw. Ostatecznie jednak Geralt z Rivii, łowca potworów, osiągnął coś, co udało się nielicznym. Stał się ikoną gatunku fantasy i najlepszym polskim towarem eksportowym. Adam Flamma opisuje genezę fenomenu Wiedźmina, odsłania kulisy powstawania opowiadań, powieści, komiksów, gier, filmu i seriali. Rozkłada popularność Białego Wilka na czynniki pierwsze i tłumaczy, dlaczego Andrzej Sapkowski, powołując go do życia, nie popełnił żadnego błędu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 361345 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej