Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Austriacka
(2)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(1)
Autor
Edelhoff Christoph
(1)
Westhoff Gerard J
(1)
Rok wydania
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Niemcy
(2)
Język
niemiecki
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Temat
Czytanie
(2)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie języków obcych
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27059 mg, 27058 mg (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Deutsch als Fremdsprache : Lehren - Lernen - Analysieren)
Didaktik des Leseverstehens bietet ein didaktisches Handlungsmodell an, das für die Lehrpraxis wissenschaftlich fundierte Aussagen über Lernziele, Lernaktivitäten und Lehrerverhalten trifft. Lernen heißt, einen Text mit den Bedürfnissen und Vorkenntnissen der Lerner in Verbindung zu bringen.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27057 mg (1 egz.)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P-803.0 M-9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej