Brewińska Ewa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Austriacka
(12)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2480)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1690)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(794)
Brewińska Ewa
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(643)
Wallace Edgar
(584)
Konopnicka Maria
(543)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(494)
Shakespeare William
(474)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Hackett Pete
(434)
Maybach Viola
(434)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(392)
Poe Edgar Allan
(367)
Twain Mark
(366)
Christie Agatha (1890-1976)
(362)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(352)
May Karl
(345)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(336)
Siemianowski Roch (1950- )
(330)
Shakespeare William (1564-1616)
(328)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(321)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(314)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(299)
Leśmian Bolesław
(291)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(286)
Mahr Kurt
(284)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(284)
Kraszewski Józef Ignacy
(281)
Darlton Clark
(280)
King Stephen (1947- )
(279)
Ewers H.G
(278)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(277)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(267)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Донцова Дарья
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(259)
Kühnemann Andreas
(259)
Калинина Дарья
(257)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(254)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(248)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(238)
Conrad Joseph
(237)
Austen Jane
(234)
May Karol
(232)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Prus Bolesław
(230)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Kürschner Joseph
(228)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(227)
Domańska Joanna (1970- )
(226)
Andersen Hans Christian
(224)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(219)
Stevenson Robert Louis
(218)
Balzac Honoré de
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Wells H. G
(215)
Kipling Rudyard
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(209)
Howard Robert E
(205)
Cieślik Donata
(203)
Zimnicka Iwona (1963- )
(203)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(201)
Evans Virginia
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(195)
Popczyński Marcin (1974- )
(195)
Czechowicz Józef
(189)
Kienzler Iwona (1956- )
(189)
Dickens Charles (1812-1870)
(187)
Alcott Louisa May
(186)
Hoffmann Horst
(186)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(184)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Niemcy
(3)
Język
polski
(7)
niemiecki
(4)
Odbiorca
B2 poziom biegłości językowej
(1)
C1 poziom biegłości językowej
(1)
Licea
(1)
Nauczyciele języka niemieckiego
(1)
Temat
Język niemiecki
(9)
Deutsches Sprachdiplom Stufe II
(3)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(2)
Matura (2005- )
(2)
Egzaminy
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Programy nauczania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Językoznawstwo
(3)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Program nauczania języka niemieckiego w liceum ogólnokształcącym, liceum profilowanym i technikum powstał jako odpowiedź na inne posunięcia programowe, które prowokują, by nie powiedzieć wymuszają, zmiany w metodach, treściach, a nawet podejściu do rozwiązań stosowanych dotychczas w nauczaniu języka obcego na poziomie licealnym. Zadaniem programu jest więc zdefiniowanie celów nauczania języka niemieckiego w nowej sytuacji edukacyjnej, jaką tworzy reforma szkolnictwa ponadgimazjalnego oraz zinterpretowanie dokumentów, które determinują dobór form i sposobów nauczania wszelkich przedmiotów szkolnych na określonym etapie nauki. Realizując to zadanie, nie sposób pominąć kwestii związanych z nowoczesnymi koncepcjami nauczania języka obcego. Program nauczania jest swoistą wykładnią metod nauczania, które jego autorzy uznają za efektywne. Można w nim znaleźć wiele wskazówek dydaktycznych i metodycznych, co nie oznacza, że należy traktować program jak podręcznik metodyczny. Związek między programem nauczania a koncepcjami metodycznymi polega na tym, że każdy program stanowi próbę przełożenia założeń teoretycznych (w tym wypadku metodycznych) na język praktyki, dalszym krokiem w przechodzeniu od teorii do praktyki jest podręcznik, który powinien stanowić spójną całość z programem nauczania, Generalnie można powiedzieć, że każdy program nauczania jest również opisem zmian w nauczaniu danego przedmiotu, będących konsekwencją przemian w funkcjonowaniu systemu edukacyjnego. Te z kolei wprowadzane są w związku ze stawianiem szkole nowych wymagań i oczekiwań będących odbiciem dokonujących się przemian społecznych i cywilizacyjnych. Z tego powodu program nauczania każdej ze szkolnych dyscyplin jest przedsięwzięciem kompleksowym, dotykającym różnych dziedzin wiedzy i życia. Stanowi to poważne wyzwanie dla autorów, którzy kończąc pracę, nie są wolni od wątpliwości i niepokojów, czy udało im się uwzględnić wszelkie czynniki zmieniającej się rzeczywistości cywilizacyjnej i oświatowej. Te nastroje towarzyszyły także powstawaniu tego programu. Jeśli więc użytkownicy dostrzegą pewne niedostatki w proponowanym opisie rozwiązań programowych, uprzejmie prosimy o potraktowanie ich jako zachęty do uzupełniania i modyfikowania. Samodzielność nauczyciela w podejmowaniu decyzji programowych stanowi wszak jeden z wyznaczników całej reformy i awansu zawodowego nauczycieli. Układ programu jest spójny z wypracowaną przez Wydawnictwo Szkolne PWN koncepcją programów nauczania języków obcych. Koncepcja ta powstała jako efekt współpracy konsultantów wydawnictwa, przedstawicieli środowisk akademickich o wybitnym dorobku oraz doświadczonych nauczycieli - mistrzów i autorów podręczników. Przyjęty przez wydawnictwo ogólny układ programu zyskał też uznanie bezpośrednich odbiorców programów- nauczycieli oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu - urzędu dopuszczającego program do użytku szkolnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P-803.0 M-45 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 1637/ 1-2, CD 1601/ I-II (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 1438 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Partnersprache 2 : język niemiecki : podręcznik / [Ewa Brewińska et al.] - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo Szkolne PWN, 2003. - 155, [1] s. : il. kolor. ; 27 cm.
Na okł.: Matura - poziom podstawowy i rozszerzony.
Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów liceów kontynuujących naukę języka niemieckiego jako pierwszego języka obcego w wymiarze od trzech do sześciu godzin tygodniowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P-803.0(07)-70/5, 803.0(07) mg (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 1436, CD 1344 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Matura - poziom podstawowy i rozszerzony.
Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów liceów kontynuujących naukę języka niemieckiego jako pierwszego języka obcego w wymiarze od trzech do sześciu godzin tygodniowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16773 mg, P-803.0(07)-70/6, 803.0(07) (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P-803.0(07)-70/8 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 1437 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0-5 + CD, 803.0-5 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 1413, CD 1520 (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Das Lehrerhandbuch zum Übungsbuch enthält: Hinweise zur Arbeit mit dem Übungsbuch So geht's zum DSD II (B2/C1) im Unterricht, die Audio-CD zum Übungsbuch, die Lösungen der Aufgaben im Übungsbuch sowie die Transkriptionen der Hörtexte auf der Audio-CD, Kopiervorlagen für den Unterricht.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 E (1 egz.)
Książka
W koszyku
Das Übungsbuch : Trainiert prüfungsrelevanten Wortschatz, Macht mit allen prüfungsrelevanten Aufgabentypen vertraut, Fördert die für die schriftliche Prüfung nötige Schreibkompetenz, Bereitet auf den Portfolioseiten schrittweise auf die Projektaufgabe vor, Enthält Tipps für die Prüfung.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P-803.0 E-33/1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Das Übungsbuch : Trainiert prüfungsrelevanten Wortschatz, Macht mit allen prüfungsrelevanten Aufgabentypen vertraut, Fördert die für die schriftliche Prüfung nötige Schreibkompetenz, Bereitet auf den Portfolioseiten schrittweise auf die Projektaufgabe vor, Enthält Tipps für die Prüfung.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 E (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej