319890
Książka
W koszyku
Psychologia reklamy / Dariusz Doliński. - Wrocław : Agencja Reklamowa "Aida", 2001. - 197 stron : 1 faksymile, rysunki, wykresy ; 21 cm.
(Biblioteka "Aidy" ; 1)
Dariusz Doliński, wybitny psycholog społeczny, znakomicie pokazuje szeroką perspektywę reklamy, wkomponowaną w otoczenie społeczne człowieka. Na dwie rzeczy chciałbym zwrócić uwagę. Po pierwsze, zręczność, z jaką autor prezentuje problematykę reklamy w różnych aspektach zachowania się człowieka, wskazuje na jego olbrzymią wiedzę oraz wyrobiony dystans do różnych koncepcji badań psychologicznych, Po drugie, autor w wyjątkowo jasny sposób przedstawia niejednokrotnie bardzo specjalistyczną treść, co należałoby nazwać już sztuką prezentacji. [prof. Andrzej Falkowski]
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 358837 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 187-197.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej