Influencerzy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Autor
Głąb Paweł (radca prawny)
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(7487)
9-13 lat
(4372)
6-8 lat
(3903)
Młodzież
(3235)
14-17 lat
(2103)
Influencerzy
(-)
Szkoły wyższe
(1793)
0-5 lat
(1756)
Dorośli
(775)
Niewidomi
(711)
Nauczyciele
(685)
Studenci
(634)
Rodzice
(543)
Szkoły średnie
(469)
Szkoły podstawowe
(427)
Poziom podstawowy
(425)
A2 (poziom biegłości językowej)
(394)
B1 (poziom biegłości językowej)
(347)
A2 poziom biegłości językowej
(332)
Poziom średniozaawansowany
(321)
B1 poziom biegłości językowej
(314)
18+
(301)
A1 poziom biegłości językowej
(301)
A1 (poziom biegłości językowej)
(290)
Szkoły muzyczne I stopnia
(232)
Nauczyciele języka angielskiego
(226)
Poziom zaawansowany
(219)
B2 (poziom biegłości językowej)
(202)
Szkoły muzyczne II stopnia
(200)
Nauczyciele języka niemieckiego
(182)
B2 poziom biegłości językowej
(176)
Lekarze
(174)
Menedżerowie
(167)
Chorzy
(161)
Pedagodzy
(161)
Psychoterapeuci
(161)
Poziom niższy średniozaawansowany
(155)
Psycholodzy
(153)
Osoby z niepełnosprawnością
(151)
Uczniowie
(142)
Przedszkola
(113)
Historycy
(104)
C1 poziom biegłości językowej
(98)
Przedsiębiorcy
(91)
Szkoły ponadgimnazjalne
(88)
Klasa 8.
(80)
Tłumacze
(80)
C1 (poziom biegłości językowej)
(79)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(75)
Prawnicy
(74)
Literaturoznawcy
(73)
Cudzoziemcy
(70)
Licea
(67)
Klasa 1.
(66)
Psychiatrzy
(66)
Gimnazja
(64)
Technikum
(64)
Klasa 2.
(62)
Językoznawcy
(59)
Szkoły zawodowe
(59)
Klasa 3.
(58)
Nauczyciele języków
(55)
Logopedzi
(54)
Fizjoterapeuci
(52)
Klasa 7.
(52)
Kobieta
(51)
Osoby w wieku starszym
(51)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(51)
C2 poziom biegłości językowej
(50)
Nauczanie początkowe
(48)
Terapeuci zajęciowi
(47)
Pracownicy naukowi
(44)
Poziom profesjonalny
(43)
Szkoły ponadpodstawowe
(43)
Nauczyciele akademiccy
(40)
Nauczyciele przedszkoli
(39)
Pediatrzy
(38)
A0 poziom biegłości językowej
(35)
Pracownicy socjalni
(35)
Socjolodzy
(34)
Bibliotekarze
(33)
Nauczyciele nauczania początkowego
(33)
A2+ (poziom biegłości językowej)
(31)
Terapeuci
(31)
Ekonomiści
(30)
Klasa 5.
(30)
Urzędnicy
(30)
Lekarze rodzinni
(29)
Neurolodzy
(29)
Dziennikarze
(28)
Klasa 4.
(28)
Klasa 6.
(27)
Poziom rozszerzony
(27)
Specjaliści ds. marketingu
(26)
C2 (poziom biegłości językowej)
(25)
Informatycy
(23)
Programiści
(23)
Księgowi
(22)
Dietetycy i żywieniowcy
(21)
Psycholodzy kliniczni
(21)
Radcy prawni
(21)
Temat
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Instagram
(1)
Internet
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Reklama internetowa
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
YouTube
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów / Piotr Kantorowski, Paweł Głąb. - Wydanie I, stan prawny: luty 2022 r. - Bielsko-Biała : Od.Nowa®, [2022]. - 385 stron ; 24 cm.
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografia, netografia, orzecznictwo na stronach 380-385, wykaz aktów prawnych na stronach 23-27.
Jeśli „robisz internety”, to „Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów” jest pozycją, dzięki której poznasz – sformułowane w przystępny sposób – odpowiedzi na nurtujące Cię pytania prawne dotyczące tej właśnie branży. W książce znajdziesz praktyczne odpowiedzi na przeszło 130 pytań, z którymi autorzy książki spotkali się w ramach swojej pracy zawodowej jako radcowie prawni. Dzięki takiej konstrukcji poradnika nie tylko nie będziesz musiał mierzyć się ze żmudną lekturą obszernych treści – jak by na to na nie patrzeć – prawnych, ale dodatkowo łatwo znajdziesz konkretne zagadnienie, które w danej chwili Cię interesuje. Tematyka „Poradnika…” jest niezmiernie szeroka, ponieważ zawarto w nim zagadnienia związane z prawem autorskim, jak też bardzo istotne dla prawidłowego pozyskiwania leadów rozstrzygnięcia dotyczące RODO, prawa telekomunikacyjnego czy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wiedzę na temat opodatkowania takich działań. Książka uwzględnia ostatnie zmiany w zakresie platform udostępniających video czy też informacje o niedawnych działaniach Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczących influencerów. Warto wspomnieć, że autorzy książki nie tylko są prawnikami, ale też mają inne kompetencje, które dają im możliwość spojrzenia na branże influencerów i digital marketerów z nieco bliższej, nietypowej dla prawników, perspektywy. Paweł Głąb jest właścicielem sklepu internetowego, co pozwala mu na głębsze spojrzenie na kwestie związane z marketingiem e-commerce, a Piotr Kantorowski prowadzi podcast Prawo dla Biznesu, co daje mu większą możliwość poznania faktycznych problemów influencerów. Tym samym „Poradnik prawny dla influencerów i digital markterów” to nie zbiór przepisów, które i tak mogłeś znaleźć w Internecie, a zbiór pytań i praktycznych odpowiedzi dotyczących online marketingu w jego obecnych wymiarach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378914 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 389107 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej