Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Obcojęzyczna
(4)
Autor
Alderson J. Charles
(1)
Buck Gary
(1)
Purpura James E
(1)
Weigle Sara Cushing
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(4)
Język
angielski
(4)
Odbiorca
Nauczyciele języka angielskiego
(4)
Temat
Język angielski (przedmiot szkolny)
(4)
Metody nauczania
(4)
Nauczanie języków obcych
(4)
Czytanie
(1)
Gramatyka
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Pisanie
(1)
Rozumienie
(1)
Słuchanie
(1)
Gatunek
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(4)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Assessing Reading / J. Charles Alderson. - Fifth printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2005. - XIV, 398 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Cambridge Langauge Assessment Series)
Bibliografia na stronach 358-376. Indeks.
This book is the most comprehensive and up-to-date treatment of the assessment of reading in a foreign or second language.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29365 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Assessing Listening / Gary Buck. - 8th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2009. - XII, 274 strony ; 23 cm.
(Cambridge Langauge Assessment Series)
Bibliografia na stronach 258-[270]. Indeks.
The book outlines the major areas of listening research in an accessible manner and provides language teachers with guidelines to design and develop suitable listening tests for their students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29364 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Assessing Grammar / James E. Purpura. - 3rd printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2005. - XI, 305 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Cambridge Langauge Assessment Series)
Bibliografia na stronach 275-290. Indeks.
A renewed interest in grammar, from pedagogical and research perspectives, has created the need for new approaches to assessing the grammatical ability of language learners.
This book presents a comprehensive framework of second language grammatical knowledge and uses this as a base to help readers create their own assessment tools to test students' grammar.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29367 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Assessing Writing / Sara Cushing Weigle. - 3rd printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2005. - XII, 268 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Cambridge Langauge Assessment Series)
Bibliografia na stronach 245-260. Indeks.
Writing is one of the central skills a student must master.
Why should they be tested? How should they be tested? What tasks should be used?
The answers to these questions are provided by this book, which examines the theory behind the practice of assessing a student's writing abilities.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29366 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej