Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Dostępność
dostępne
(15)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(16)
Czytelnia BG
(1)
Dział Informacji
(10)
Autor
Ehrlich Andrzej
(3)
Kall Jacek (1962- )
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Karcz Kornelia
(2)
Kędzior Zofia ( -2011)
(2)
Nowotarska-Romaniak Beata
(2)
Ries Al (1927- )
(2)
Trout Jack
(2)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Korsak Rafał
(1)
Pieczykolan Robert
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(9)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(18)
Temat
Marketing
(6)
Reklama
(4)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing - metody - poradnik
(2)
Marketing - ubezpieczenia - Polska - poradnik
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Rynek ubezpieczeniowy - Polska - poradnik
(2)
Zarządzanie międzykulturowe
(2)
Handel - organizacja - metody
(1)
Instytucje kultury
(1)
Kultura
(1)
Marketing - metody
(1)
Marketing - poradnik
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama - planowanie - poradnik
(1)
Stosunki interpersonalne - poradnik
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Podręczniki
(4)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 306324, 306323 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bb-66 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-68 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 659-9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1996. - 176 s. : wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 175-176
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 222587, 222588 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1998. - 183 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic.)
Bibliogr.. 182-183.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 315144, 265518 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Bez Tajemnic)
Bibliogr. s.162-163
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 229434, 229433, 214084, 229435, 230798, 229436 (6 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 198 s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Temat
Gatunek
Tytuł serii: Marketing Bez Tajemnic
Bibliogr. s. 195-198.
Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 271800, 300115, 300116 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1994. - 207, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 201-202.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 247793, 234712 (2 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1998. - 200 s. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Temat
Gatunek
Tytuł serii: Marketing bez Tajemnic
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
Bibliogr. s. 197-200.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 265305, 235728 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 222453, 222454 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264648, 264649, 270612, 264650 (4 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-63 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Książka wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie; przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej; przedstawia istotę Business Inteligence – technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie; ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej; przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia; prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 333969 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 222155 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-47 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informacja marketingowa / Robert Pieczykolan. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2005. - 163 s. : mapy, rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 161-163.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 271542, 271541 (2 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-84 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-98 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 219184 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 271527, 271526 (2 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing Bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 169-171.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 287829, 304455, 304155 (3 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-31 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej