Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(6)
Biblioteka Obcojęzyczna
(1)
Dział Informacji
(9)
Autor
Doman Don
(2)
Doman Margaret
(2)
Mohr Angie
(2)
Patten Dave
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Wawak Sławomir (1975- )
(2)
Barrow Colin
(1)
Barrow Paul (1948- )
(1)
Berkley Holly
(1)
Borówka Ewa
(1)
Brown Robert (1937- )
(1)
Bulzacki Tomasz
(1)
Cichoń-Królikowska Aleksandra
(1)
Dennison Dell
(1)
Dennison Dell (1948- )
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Godlewski Seweryn
(1)
Jolles Robert L
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Koch-Szołtysek Marta
(1)
Lindsell-Roberts Sheryl (1943- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Pater Kinga
(1)
Sadzińska Katarzyna
(1)
Sikorska Karolina
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Witkowska Magda
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Przedsiębiorstwo
(2)
Zarządzanie jakością - podręcznik akademicki
(2)
Audyt
(1)
Biznesplan
(1)
Budżet
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Listy angielskie
(1)
Marketing - metody - poradnik
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Nauczanie - zagadnienia
(1)
PHARE
(1)
Plan marketingowy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwo małe i średnie - badanie
(1)
Reklama
(1)
Strony WWW
(1)
Uczenie się - psychologia - poradnik
(1)
Zarządzanie - poradnik
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Tytuł oryginału: The business plan workbook, 2001.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bz-134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 135-138. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Tyt. oryg.: "Market Research Made Easy", 2004.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 297280 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-43 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium small businessu / Romuald Gabrysz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2007. - 563 s. : il. ; 24 cm.
(Onepress Small Business)
Na s. tyt. i okł.: Funkcjonowanie firmy zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, przedsiębiorca - podatnik, płatnik, pracodawca, wzory deklaracji i pism.
Wykaz aktów prawnych przy rozdz. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bb-84 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bp-56 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 20453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 217-219. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 282316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bz-138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczny marketing w małej firmie / Dave Patten ; [tł. Tomasz Rzychoń]. - Wyd. 2, zaktualizowane. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2009. - 327 s. : il. ; 21 cm.
(Onepress Small Business)
Tyt. oryg.: "Successful marketing for the small business", 2001.
Wykaz stron internetowych przy niektórych rozdz. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 297279 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Tyt. oryg.: "Successful marketing for the small business", 2001.
Wykaz stron internetowych przy niektórych rozdz. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
U góry okł.: Zdobądź dotacje unijne dla swojej firmy.
Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 295627 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B UE-442 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 272212 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bz-137 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Plan marketingowy w praktyce / John Westwood ; [tłumaczenie Marta Koch Szołtysek]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2006. - 457 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress Small Business)
Tytuł oryginału: The Marketing Plan Workbook.
Indeks.
Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej. Określenie istniejącego potencjału marketingowego, wyznaczenie celów i zaplanowanie działań pozwoli na identyfikację najbardziej obiecujących szans na rynku oraz pomoże w zdobyciu i utrzymaniu dobrej pozycji.
Książka "Planowanie marketingowe w praktyce" przedstawia sprawdzone sposoby na szybkie przygotowanie planu marketingowego dla małej firmy. Opisuje wszystkie zagadnienia związane z wyznaczaniem celów marketingowych, formułowaniem strategii, wprowadzaniem na rynek nowych produktów i tworzeniem planu. Każde zagadnienie poparte jest przykładami, które ułatwiają wykorzystanie tych wiadomości w praktyce. Dzięki ćwiczeniom i zadaniom szybko opanujesz proces tworzenia planu marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347875 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej