Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(17)
Forma i typ
Książki
(16)
Albumy i książki artystyczne
(6)
Druki ulotne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(3)
Czytelnia BG
(14)
Autor
Kompanowska Anna
(2)
Stanisławski Krzysztof (1956- )
(2)
Ujma Monika
(2)
Wawrzyńczak Marcin (1968- )
(2)
Arendt Thorsten
(1)
Barys Arthur
(1)
Borkowski Grzegorz (1952- )
(1)
Bratko Michał
(1)
Burlaka Viktoriâ (1974- )
(1)
Carrier David (1944- )
(1)
Cavallucci Fabio (1961- )
(1)
Charzyńska Jadwiga
(1)
Cichocki Sebastian (1975- )
(1)
Cigikalo Katerina
(1)
Czarnota Piotr (tłumacz)
(1)
Czubak Bożena
(1)
Daszewska Marzena
(1)
Davvétas Dīmosthénīs (1955- )
(1)
Debbaut Jan (1949- )
(1)
Denegri Dobrila
(1)
Domańska Maugo
(1)
Dudzińska-Facca Anna
(1)
Eskandar Xárene
(1)
Falkowski Piotr
(1)
Farinelli Franco
(1)
Farrell Matthew Kevin
(1)
Fuchs Rudolf Herman (1942- )
(1)
Gaworski Jan
(1)
Gorządek Ewa
(1)
Goździewski Marek
(1)
Grotek Edyta (1977- )
(1)
Grzesiuk-Olszewska Irena (1937-2021)
(1)
Guzowska Marzena Beata
(1)
Głogoczowski Jan
(1)
Hering Michael (1964- )
(1)
Hetman Jarosław
(1)
Hoffman Uta
(1)
Hołubowska Aurelia
(1)
Jakubczak Aleksandra
(1)
Jankojć Anna
(1)
Judkiewicz Małgorzata
(1)
Kanigowska-Gedroyć Ewa
(1)
Kolenda Karolina (1982- )
(1)
Kopeć-Umiastowska Barbara (1950-2022)
(1)
Koriat Karolina
(1)
Krupennikova Katia (1982- )
(1)
Leszkowicz Paweł
(1)
Lipińska Aleksandra
(1)
Lipiński Filip (1979- )
(1)
Ludwisiak Małgorzata
(1)
MacBride Anda
(1)
Maksymczak Marek
(1)
Miazek Piotr
(1)
Michnik Antoni (1987- )
(1)
Mojsak Łukasz
(1)
Morawski Piotr (1980- )
(1)
Morton Tom
(1)
Muzyczuk Daniel
(1)
O'Brien Beth
(1)
Osesik-Płonka Joanna
(1)
Pajek Maria
(1)
Pańków Marcin (1978- )
(1)
Pindera Agnieszka (1981- )
(1)
Piętak Bogumiła
(1)
Plata Tomasz (1974- )
(1)
Podsiadły Anna
(1)
Pridybajlo Dar'â
(1)
Pugacz-Muraszkiewicz Borys
(1)
Richter Gerhard (1932- )
(1)
Rogulski Marek (1967- )
(1)
Rumas Robert
(1)
Scully Sean (1945- )
(1)
Sil'vaši Tiberij Josipovič (1947- )
(1)
Skierski Marcel
(1)
Smidt Thorsten
(1)
Sosnowska Agnieszka (filozof)
(1)
Sosnowska Dorota (1982- )
(1)
Stanisławski Krzysztof (1967- )
(1)
Strukowska Dorota
(1)
Szymkowski Bartłomiej
(1)
Tetla Filip
(1)
Umiński Marcin
(1)
Vološina Tetâna
(1)
Wielebska Kamila
(1)
Wolański Tadeusz
(1)
Wood Jon (1970- )
(1)
Wójtowicz Anna (filolożka)
(1)
Zielińska Joanna (1976- )
(1)
Łopacińska Iwona
(1)
Ślizińska Milada
(1)
Šilo Katerina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(12)
angielski
(1)
Temat
Wystawy sztuki
(8)
Sztuka polska
(7)
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
(6)
Centrum Sztuki Współczesnej "Znaki Czasu" (Toruń)
(4)
Centrum Sztuki Współczesnej "Łaźnia" (Gdańsk)
(4)
Sztuka
(3)
Abstrakcjonizm
(2)
Biuro Wystaw Artystycznych (Katowice)
(1)
Centrum Rzeźby Polskiej (Orońsko)
(1)
Centrum Sztuki Współczesnej Kronika (Bytom)
(1)
Centrum Sztuki Współczesnej Solvay (Kraków)
(1)
Cragg, Tony (1949- )
(1)
Fotografia belgijska
(1)
Fotografia niemiecka
(1)
Instalacja (sztuki plastyczne)
(1)
Józefowicz, Katarzyna (1959- )
(1)
Karsten, Danuta (1963- )
(1)
Kolaż
(1)
Lejman, Dominik (1969- )
(1)
Malarstwo amerykańskie
(1)
Malarstwo belgijskie
(1)
Malarstwo irlandzkie
(1)
Malarstwo niemieckie
(1)
Malarstwo polskie
(1)
Malarze polscy
(1)
Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej "Elektrownia" (Radom)
(1)
Metafizyka
(1)
Miłość
(1)
Modzelewski, Jarosław (1955- )
(1)
Nowosielski, Jerzy (1923-2011)
(1)
Performance
(1)
Radzki, Czesław (1948- )
(1)
Richter, Gerhard (1932- )
(1)
Rysunek angielski
(1)
Rysunek niemiecki
(1)
Rzeźba angielska
(1)
Rzeźba belgijska
(1)
Rzeźba niemiecka
(1)
Scully, Sean (1945- )
(1)
Sztuka angielska
(1)
Sztuka niemiecka
(1)
Sztuka ukraińska
(1)
Taniec współczesny
(1)
Wpływ i recepcja
(1)
Temat: czas
1901-2000
(8)
2001-
(8)
2001-0
(6)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(6)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(4)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(4)
Bytom (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Polska
(1)
Radom (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Katalog wystawy
(15)
Album
(4)
Malarstwo polskie
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Biogram
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(7)
Historia
(3)
17 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 302310 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GR 6672 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 322614 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Exhibition: "Gerhard Richter Atlas" Centre for Contemporary Art at Ujazdowski Castle, 16 September-14 November 2004.
This edition created on the basis of the publication: "Gerhard Richter Atlas", Oktagon, Cologne, 1997.
"Atlas" Gerharda Richtera jest unikatowym zbiorem ponad 700 fotografii, rysunków i projektów malarskich, uważanym za jedno z najważniejszych dzieł artysty. Setki zdjęć gromadzonych przez artystę od ponad 40 lat na setkach tablic Atlasu układają się w szczególnego rodzaju opowieść. Niniejsza publikacja zawiera zbiór zdjęć, szkiców i reprodukcji obrazów Richtera, hasła z Encyklopedii Powszechnej oraz z The New Encyclopaedia Britannica, esej o twórczości Richtera autorstwa Helmuta Friedla (Atlas 1962-2004), Catalogue Raisonné tablic, historię wystaw. Opublikowana z okazji wystawy Richtera, która odbyła się w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w 2004 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GR 7392 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wystawa: Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski, 26 stycznia - 2 czerwca 2024 r.
Finansowanie: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Tekst równolegle w języku polskim i angielskim.
Bogato ilustrowany katalog wystawy prezentującej prace blisko pięćdziesięciu artystek i artystów z Polski i Ukrainy, których łączy zainteresowane pozazmysłowym wymiarem rzeczywistości.
„Bizantyjska nostalgia” – w taki poetycki sposób Tadeusz Kantor określił intencje twórczości Jerzego Nowosielskiego, którego stulecie urodzin niedawno obchodziliśmy. Jego malarstwo, fascynujące przedziwnym współistnieniem dwóch wymiarów – sacrum i profanum, duchowości i cielesności, mistyki i racjonalności, pragnienia absolutu i intensywnych doznań erotycznych – stało się punktem wyjścia poszukiwań, które doprowadziły do powstania tej wystawy. Nowosielski był jednym z najważniejszych metafizyków XX wieku, a metafizyka ta narodziła się na skrzyżowaniu tradycji kulturowych Wschodu i Zachodu.
Ideą projektu "Bizantyjska nostalgia" jest poszukiwanie podobieństw między sztuką polską i ukraińską oraz znalezienie ich wspólnych źródeł w kulturze. Chodzi nie tyle o stylistykę ikony, o sposób malowania, ile o pociąg do metafizycznej ponadczasowej rzeczywistości. Wcześniej kierowanie ku niej było głównym zadaniem sztuki, dziś już tak nie jest. Współczesna sztuka jest nośnikiem istotnych w danym momencie znaczeń - od filozofii i polityki po psychoanalizę.
Jednak potrzeba „zajrzenia za kulisy” pozostaje niezwykle silna - niczym podstawowy instynkt, który napędza sztukę. Czujemy się zmuszeni zadawać sobie pytanie, co lub kto znajduje się za obrazem. Jeśli kiedyś był tam Bóg, to kto jest teraz? Pustka? Wielkie Nic, jak twierdził Kazimierz Malewicz? Głównym dążeniem awangardy nie były, jak się powszechnie uważa, eksperymenty formalne, lecz poszukiwanie „wyższej rzeczywistości”, tej prawdziwej. U początków awangardowych kierunków - od suprematyzmu po surrealizm - leżało przekonanie o pierwszeństwie świata pozazmysłowego nad materialnym. Modernizm połowy XX wieku - od abstrakcyjnego ekspresjonizmu po minimalizm - ze swoją ideą „obiektu tautologicznego” zniósł pojęcie obrazu. Doszło do tego, że dzieło sztuki nie odzwierciedla niczego, lecz po prostu istnieje. W ten sposób idea mimesis, która napędzała sztukę od czasów antycznych, zdaje się dobiegać końca. Odtąd samodefiniująca się sztuka miała stać się Bogiem, zastąpić absolut. Estetyczny fundamentalizm, który zakłada, że głęboką istotą dzieła jest „dzieło samo w sobie”, jest dziś jednym z dominujących przekonań. Popularna jest też metafizyka postmodernistyczna, zgodnie z którą w obrazie kryje się cała historia sztuki, niekończący się labirynt aluzji... Te rozważania można kontynuować jeszcze długo - rozumienie „pełni” obrazu może być różne, ale to właśnie koncentracja metafizycznego zmysłu była głównym kryterium, według którego do wystawy dobrano artystów różnych pokoleń i nurtów." (kuratorka Viktoria Burlaka0
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GR 7757 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GR 6749 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 302250 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wystawa: Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski Warszawa, 7 września - 15 listopada 2013 r.
Częściowo tłumaczone z języka angielskiego.
Obszerny, bogato ilustrowany katalog jest próbą ukazania niezwykłego zjawiska: równoczesnego rozkwitu sztuki współczesnej w Wielkiej Brytanii i w Polsce na przełomie lat 80./90. XX wieku, utożsamianego z Young British Artists i polską sztuką krytyczną. Ich przedstawiciele w bezpośredni sposób podejmowali podstawowe dla ludzi kwestie – życie i śmierć, seks i przemoc, etyka i polityka – tym samym wywołując w swoich krajach żywe i ważne dyskusje, również z udziałem mediów, co pozwoliło przekształcić sztukę współczesną w Wielkiej Brytanii i Polsce z dziedziny niszowej, wzbudzającej zainteresowanie tylko wtajemniczonych, w dziedzinę niemal kultury popularnej. Proces ten dokonywał się w czasie gwałtownych przemian ekonomicznych i społecznych w obu krajach: w Wielkiej Brytanii był to Big Bang, wywołany nagłą deregulacją rynków finansowych w 1986 roku, w Polsce zaś burzliwy proces transformacji ustrojowej po upadku komunizmu w 1989. Prezentację najważniejszych dzieł brytyjskiej i polskiej sztuki lat 90. uzupełniają dokonania artystów młodego pokolenia z Wielkiej Brytanii i Polski, którzy pojawili się po światowym kryzysie finansowym lat 2007/2008. W ten sposób postawione zostało pytanie: czy wybitni współcześni artyści nawiązują do spuścizny swoich poprzedników, czy ją odrzucają, a może najzwyczajniej ignorują? I czy tkwimy ciągle w „długich latach dziewięćdziesiątych”, czy też żyjemy już w nowych, nienazwanych jeszcze czasach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GR 7694 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wystawa: Centrum Sztuki Współczesnej "Znaki Czasu", Toruń, 13 maja - 11 września 2022 r.
Tekst równolegle w języku polskim i w przekładzie angielskim.
Sean Scully (ur. 1945 w Dublinie) pokazuje swoje obrazy i rzeźbę po raz pierwszy w Polsce i od razu jest to wystawa retrospektywna, prezentowana na powierzchni 2000 m2 – w tym w Sali Kolumnowej CSW o 7-metrowej wysokości. Jak sam mówi, to jedna z największych wystaw jego prac, jakie dotąd miały miejsce na świecie. Artysta jest przedstawicielem nurtu abstrakcji kolorystycznej, a niektórzy krytycy i on sam dodają jeszcze: abstrakcji emocjonalnej (emotional abstraction). Można by jeszcze dodać: medytacyjnej, ontologicznej czy spirytualnej. Scully zdaje się kontynuować tradycję amerykańskiego mistrza Marka Rothko oraz innych twórców tendencji pod nazwą „malarstwo barwnych płaszczyzn” (Color Field Painting) z lat 50. XX w., takich jak Barnett Newman czy Clyfford Still. Nawiązuje również do ikonicznych prac Kazimierza Malewicza (np. w obrazie „Black Square” z 2000 czy cyklu „Dark Windows”). Pokażemy 50, w większości wielkoformatowych obrazów olejnych lub akrylowych na płótnie albo aluminium z różnych okresów twórczości (od 1973 do 2021) oraz 24 dzieła na papierze. Ekspozycja będzie więc miała charakter regularnej retrospektywy, na której będzie można prześledzić różne wątki twórczości Scully’ego oraz przemiany jego stylu. Najważniejszą częścią ekspozycji będzie pokaz monumentalnych obrazów z serii „Doryckiej” (Doric Series), powstałych w latach 1990–2020. Tych 12 obrazów, notabene po raz pierwszy pokazywanych jako kompletny cykl, stanowi hołd, który malarz składa tradycji porządku doryckiego (po raz pierwszy jego „doryckie” dzieła zostały pokazane w Atenach w 2012). Zaprezentujemy zatem monumentalne obrazy w monumentalnej sali kolumnowej, często potocznie nazywanej „kościołem”. W intencji twórcy i nas jako organizatorów ta przestrzeń najlepiej odda mistyczny i sakralny charakter cyklu. Seria „Doric” wypełni 1000-metrową salę, a w jej centrum, pomiędzy kolumnami, umieszczona zostanie wielkoformatowa, wielobarwna rzeźba Scully’ego.
Omawiając zawartość wystawy, nie można nie wspomnieć o tym, że znajdzie się na niej obraz, który artysta zdecydował się podarować do kolekcji CSW. Nosi tytuł „Wall Landline Irena”, powstał w 2021 i został poświęcony pamięci Polki, Ireny Gut, okrutnie doświadczonej przez los podczas II wojny światowej - najpierw przez Sowietów, a później Niemców. Kobieta uratowała od niechybnej śmierci dwanaścioro Żydów. Historia jej życia to wstrząsająca synteza dziejów narodów Europy wschodniej podczas wojny i po niej. Pani Irena Opdyke, z domu Gut, urodziła się w 1922 w Kozienicach. W 1949 wyemigrowała do USA. Zmarła w Kalifornii w 2003. W 1999 spisała swoje wspomnienia, a na ich podstawie powstała sztuka teatralna. Dramat i bohaterstwo pani Ireny zrobiły ogromne wrażenie na Seanie Scully’m, który postanowił ją uhonorować, poświęcając jej swój obraz i dodatkowo darowując go polskiemu Centrum Sztuki Współczesnej. Zupełnie na marginesie dodajmy, że obraz jest tak bardzo cenny, że włączenie go do zbiorów CSW zwiększy o blisko 50% wartość zbieranej od 12 lat kolekcji. A skoro jesteśmy przy funduszach, to trzeba powiedzieć, że cała wystawa jest ubezpieczona na rekordowo wysoką sumę. To najwyżej wyceniona wystawa w całej historii CSW i pewnie jedna z najcenniejszych w skali ogólnopolskiej w zakresie sztuki współczesnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GR 7733 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GR 6595 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GR 6840 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wystawa: Centrum Sztuki Współczesnej "Znaki Czasu", Toruń, 26 maja - 10 września 2023 r.
Tekst równolegle w języku polskim i w przekładzie angielskim.
Album towarzyszący wystawie prac artysty, należącego do czołówki światowych rzeźbiarzy, zawiera wszystkie dzieła prezentowane w Toruńskim Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu dzieła. W większości są to wielkoformatowe rzeźby, zrealizowane w różnych technikach i pochodzące z wszystkich okresów twórczości artysty – od lat 70. do najnowszych. Dodatkowo zaprezentowano 125 rysunków, grafik i akwarel.
Obszerna część teoretyczna stanowi wnikliwy opis konceptualnej wizji rzeźby rozwijanej przez pięćdziesiąt lat pracy twórczej artysty. Znajdują się w niej teksty Ireny Grzesiuk-Olszewskiej i Krzysztofa Stanisławskiego, opublikowane pierwotnie w kwartalniku „Rzeźba Polska” w 1988 roku, przybliżające wczesną twórczość artysty i jej konteksty. Tło oraz ewolucję artystycznej działalności rzeźbiarza opisuje także historyk sztuki, Jan Debbaut w tekście pt. Metamorfoza obiektu. O aktualnej i poprzednich polskich wystawach Tony’ego Cragga wspomina w swoim wstępie Krzysztof Stanisławski. Warto zwrócić uwagę na tekst greckiego filozofa i krytyka sztuki, Demosthenesa Davvetasa, który w eseju Słownik dematerializacji, przedstawia istotną kwestię, związaną z tworzywem i materiałami wykorzystywanymi przez artystę. W innym eseju tegoż autora, zamieszczonym także w części teoretycznej, znajdziemy refleksję na temat relacji artysty z naturą. Rzeźbiarska wyobraźnia artysty stała się z kolei tematem tekstu Jona Wooda. Tę część katalogu domyka esej Micheala Heringa, który jest poświęcony przede wszystkim rysunkom Cragga i ich znaczeniu w jego rzeźbiarskiej twórczości. W katalogu oczywiście nie zabrakło obszernej listy wystaw i dotychczasowych osiągnięć artysty. Na szczególną uwagę zasługuje strona edytorska publikacji, która zachwyca swoją ascetyczną prostotą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GR 7734 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Całość w etui.
Wystawa: Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, od 21 stycznia do 24 kwietnia 2022 roku.
Finansowanie: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego (Polska)
Tekst równolegle w języku polskim i w przekładzie angielskim. Tekst częściowo tłumaczony z języka niemieckiego.
Bogato ilustrowany katalog największej dotąd indywidualnej wystawy Jarosława Modzelewskiego – jednego z najważniejszych współczesnych polskich malarzy. Publikacja zawiera ponad sześćdziesiąt reprodukcji prac pokazywanych w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski. Eseje Marka Maksymczaka, Marcela Skierskiego, Thorstena Smidta rzucają nowe światło na twórczość artysty. Katalog w wersji dwujęzycznej, zawiera teksty w języku polskim i angielskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GR 7690 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wystawa: Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Warszawa, 27 kwietnia - 23 września 2018 r.
Dofinansowano ze środków Instytutu Adama Mickiewicza
Tekst równolegly w języku polskim, angielskim.
Katalog wystawy o jednym z najważniejszych zjawisk nowej sztuki w Polsce ostatnich lat: o śmiałych eksperymentach twórców tańca, teatru, performansu, muzyki oraz sztuk wizualnych, które ułożyły się w rozległy fenomen określany jako zwrot performatywny. Wśród prac pokazanych na wystawie znajdują się m.in. zapisy przełomowych spektakli Marty Ziółek, Komuny//Warszawa, Anny Karasińskiej czy Chóru Kobiet, fragmenty ekscentrycznych scenografii Aleksandry Wasilkowskiej, interaktywne instalacje Krzysztofa Garbaczewskiego i Wojtka Ziemilskiego, dźwiękowe interwencje Konrada Smoleńskiego i Wojtka Blecharza, rzeźby i fotografie Anety Grzeszykowskiej, filmy Karola Radziszewskiego, interaktywne instalacje Krzysztofa Garbaczewskiego/Dream Adoption Society . Wystawa prezentuje formację artystów, którzy dokonują odważnej reinterpretacji rodzimej tradycji sztuk performatywnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GR 7376 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GR 6411 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej