Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(9)
Legimi
(4)
Forma i typ
Książki
(8)
E-booki
(4)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(7)
Biblioteka Obcojęzyczna
(1)
Dział Informacji
(1)
Autor
Ekanem Anthony
(2)
Bonifazi Carlo
(1)
Bravard Jean-Louis
(1)
Burgess Andrew
(1)
Ciesielska-Maciągowska Dorota
(1)
Desouza Kevin C. (1979- )
(1)
Doktór Dymitr
(1)
Essinger James
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gay Charles L
(1)
Kania Ewa
(1)
Kałążna Klaudia
(1)
Kocot Damian
(1)
Köhler Thomas R
(1)
Lacity Mary
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Morgan Robert
(1)
Power Mark John
(1)
Radło Mariusz-Jan
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Souza Renan de
(1)
Szymaniak Adam
(1)
Willcocks Leslie
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(12)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(10)
angielski
(2)
Odbiorca
Prawnicy
(1)
Radcy prawni
(1)
Temat
Outsourcing
(6)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Globalizacja
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Kadry
(1)
Kancelaria prawna
(1)
Podwykonawca
(1)
Prawnicy
(1)
Usługi
(1)
Zatrudnienie
(1)
Gatunek
Podręczniki
(2)
Poradnik
(2)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Outsourcing handbook : how to implement a successful outsourcing process", 2006.
Bibliogr. s. 235-236. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 309521, 309522 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 193-195.
Książka jest ważną i potrzebną publikacją, poszerzającą wiedzę Czytelnika o roli, zakresach i sposobach wdrażania outsourcingu w praktyce. Jej zaletę stanowi zawarta w niej praktyczna wiedza. Każdy rozdział jest uzupełniony opisem praktycznego wykorzystania omawianych zagadnień w konkretnych przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331115 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 305429 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dwumiesięcznik
2011, nr 1 (list./grudz.)- = nr 1-2021, nr 4 (59).
Kontynuowany w: Focus on Business Polska
Od 2013, nr 1 podtyt. równol.: free of charge magazine.
Od 2016, nr 6 wyd.: Pro Progressio.
Od 2017, nr. 1 brak podtytułu.
Oprawne w przeciwnych kierunkach.
Tyt. wg okł.
Zawiera m.in.: Od 2015 dod.: Best2Invest
Tekst, streszcz., spis treści angielski, polski, od 2017 tekst angielski.
Zawartość zasobu Czytelnia
2013, nr 5-6 = nr 12-13
2014, nr 1-5 = nr 14-18 [br. nr 4 = nr 17]
2015, nr 1-6 = nr 20-25 [br. nr 4 = nr 23]
2016, nr 2-6 = nr 27-31 [br. nr 1]
2017, nr 1-6 = nr 32-37
2018, nr 1-6 = nr 38-43
2019, nr 1-6 = nr 44-49
2020, nr 1-6 = nr 50-55
2021, nr 1-4 = nr 56-59
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Czytelnia: 2013 nr 5, nr 6, 2014 nr 1 (14), nr 2 (15), nr 3 (16), nr 5 (18), 2015 nr 1 (20), nr 2 (21), nr 3 (22), nr 5 (24), nr 6 (25), 2016 nr 2 (27), nr 3 (28), nr 4 (30), nr 5 (31), nr 6 (32), 2017 nr 1 (32), nr 2 (33), nr 3 (34) maj-czerwiec, nr 4 (35) lipiec-sierpień, nr 5 (36) wrzesień-październik, nr 6 (37) listopad-grudzień, 2018 nr 1 (38) styczeń-luty, nr 2 (39) marzec-kwiecień, nr 3 (40) maj-czerwiec, nr 4 (41) lipiec-sierpień, nr 5 (42) wrzesień-październik, nr 6 (43) listopad-grudzień, 2019 nr 1 (44) styczeń-luty, nr 2 (45) marzec-kwiecień, nr 3 (46) maj-czerwiec, nr 4 (47) lipiec-sierpień, nr 5 (48) wrzesień-październik, nr 6 (49) listopad-grudzień, 2020 nr 1 (50) styczeń-luty, nr 2 (50) luty-marzec, nr 3 (52) maj-czerwiec, nr 4 (53) lipiec-sierpień, nr 5 (54) wrzesień - październik, nr 6 (55) listopad-grudzień, 2021 nr 1 (56) styczeń-luty, nr 2 (57) marzec-kwiecień, nr 3 (58) maj-czerwiec, nr 4 (59)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 393775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 279880 (1 egz.)
Książka
W koszyku
The rise of legal services outsourcing : risk and opportunity / Mary Lacity, Leslie Willcocks, Andrew Burgess. - London ; New Delhi ; New York ; Sydney : Bloomsbury, 2015. - XIV, 198 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
An essential read for law firms and in-house counsel.
This book shines a light on the benefits and challenges of alternative legal services, the evolution and future of the sector, and offers General Counsel and law firm leaders practical advice and best practices for success
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 32026 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299902 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bz-208 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 301280, 288252 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Outsourcing is the movement of workload to another source which can provide assistance in that particular area for an agreed price either as a onetime service or as an ongoing complementing service. In doing so, the principal company can effectively save time, get staff to be more committed and speedier work results. The essence of outsourcing is simply engaging the services of an individual or organization outside your full time staff to handle certain aspects of your business plan. These aspects may be public relations, marketing, clerical and administrative functions, or IT management. In fact, with today's virtual environment, there is really no part of the business that could not be outsourced effectively. Of course, the big question is whether or not there are any benefits to outsourcing, especially for persons who are building their business on the Internet. There are several good reasons to outsource certain functions. Often times, an Internet business is set up with a shoestring budget and one person doing all the work. As the business grows, it is easy to get caught up in dealing with general office functions, such as answering emails, handling correspondence and maintaining client lists. By outsourcing your clerical support needs, you can spend more time focusing on the expansion of your business, not the day-to-day details of running it. Second, promoting your online presence is a full time job all by itself. You can hardly manage that and still be involved in making the big decisions that impact the overall operations of your company. Using outside agents to promote your presence and to stimulate sales makes it possible for you to do what owners need to do, which is grow the companies' roster of goods and services. Last, outsourcing allows you not to get bogged down with employee taxes, withholding and providing a benefit package.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Outsourcing is nothing new. Brick and mortar businesses have been doing it for years. But what may surprise some people is that online entrepreneurs can also use this common business strategy with a great deal of effect. Of course, outsourcing is not ideal for everyone. But by understanding the basics of what outsourcing is, how it works, and how it can benefit a business, it is possible to make an informed decision about whether the approach is right for your business.In the broadest sense, outsourcing is an approach to task management that involves utilizing resources that are outside the direct control of the company to handle tasks that are relevant to the operation and success of the business. Generally, this involves contracting with a service provider to handle the specific function for a specific period of time and with guidelines that are agreeable to both parties. In some cases, the service may be granted limited powers to act in the stead of the client, if that is necessary to perform the contracted tasks. The main function of outsourcing is often to allow employees to focus on company operations that may be more detailed and directly related to the growth of the business. Daily housekeeping issues are handled by outside firms, who do the job at a fraction of what it would cost for a full time staff to accomplish the same tasks. This helps to minimize the amount of clerical support that is needed in-house, and thus keep employee related expenses relatively low.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Ob Übernahme einzelner Aufgaben, wie Betrieb des Datennetzes oder Rechenzentrums, oder Übertragung ganzer Geschäftseinheiten – Dienstleister sehen Outsourcing zumeist als lukratives Betätigungsfeld mit langfristig kalkulierbaren Einnahmen. Zahlreiche Fehlschläge großer Auslagerungsvorhaben schüren jedoch Zweifel an den Konzepten und der Vorgehensweise der Anbieter. Klagen von Unternehmenslenkern über überraschende Abweichungen von ursprünglichen Vertragsinhalten häufen sich, versprochene Kostenvorteile schmelzen dahin, ebenso wie die Zufriedenheit der Anwender im Unternehmen. Mit dem technologischen Wandel der letzten zehn Jahre – der so genannten Internetrevolution – haben sich die Ausgangsvoraussetzungen für IT-Vorhaben jedoch grundlegend geändert. Es ist nun möglich, IT-Dienstleistungen zentralisiert, virtualisiert und industrialisiert zu erbringen und über das Netz weltweit auszuliefern. IT-Outsourcing – wie es bislang praktiziert wurde – wird damit zum Auslaufmodell. Thomas R. Köhler zeigt neue Wege für die Informationsverarbeitung im Unternehmen durch den intelligenten Bezug von IT-Diensten aus dem Netz und liefert konkrete Entscheidungshilfen für den Umgang mit der eigenen IT. Damit Sie vor bösen Überraschungen gefeit sind! Das ideale Fachbuch für alle, die IT richtig nutzen wollen. Mit umfangreichem Glossar.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The book makes an argument for peace in a reality in which war is the most profitable answer to world leaders that do not care about the needs of people and their realities, instead choosing to outsource war for political gain. In these chapters the author discusses how peace can only be achieved with the egalitarian distribution of power, resources and justice for all.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej