Mitschke Katarzyna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Legimi
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1679)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(794)
Mitschke Katarzyna
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Doyle Arthur Conan
(643)
Wallace Edgar
(585)
Konopnicka Maria
(543)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(494)
Shakespeare William
(473)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(364)
Christie Agatha (1890-1976)
(361)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(352)
May Karl
(345)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(336)
Siemianowski Roch (1950- )
(329)
Shakespeare William (1564-1616)
(328)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(321)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(315)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(298)
Leśmian Bolesław
(291)
Boy-Żeleński Tadeusz
(289)
Słowacki Juliusz
(288)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(286)
Mahr Kurt
(284)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(284)
Darlton Clark
(280)
Kraszewski Józef Ignacy
(280)
King Stephen (1947- )
(279)
Ewers H.G
(278)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(277)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(267)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(259)
Kühnemann Andreas
(258)
Калинина Дарья
(257)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(254)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(248)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(238)
Conrad Joseph
(237)
Austen Jane
(234)
May Karol
(232)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Prus Bolesław
(230)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Kürschner Joseph
(228)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(227)
Domańska Joanna (1970- )
(226)
Andersen Hans Christian
(225)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(219)
Stevenson Robert Louis
(218)
Balzac Honoré de
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Wells H. G
(215)
Kipling Rudyard
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(209)
Howard Robert E
(204)
Cieślik Donata
(203)
Zimnicka Iwona (1963- )
(203)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(201)
Evans Virginia
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Popczyński Marcin (1974- )
(195)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(194)
Czechowicz Józef
(189)
Kienzler Iwona (1956- )
(188)
Dickens Charles (1812-1870)
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(184)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Rodzice
(1)
Temat
Dzieci
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kształcenie
(1)
Kłamstwo
(1)
Prawda
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Szkoły
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Uczucia
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Rozwój osobisty
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Radical honesty : how to transform your life by telling the truth.
Radykalna szczerość. Jak zmienić życie dzięki mówieniu prawdy. Kłamiecie jak najęci, gdy się boicie, a boicie się zawsze, gdy czujecie gniew. Przyznajcie to. To początek. Ta książka to antidotum na konwencjonalne cierpienie. Mam nadzieję, że was wkurwi, zrani i zainspiruje, oraz wyrwie spod wpływu, jaki wasze umysły wywierają na wasze dusze.
Jeśli chcesz sprawić mi przyjemność, chciałabym, żebyś zrobił to i to... Jeśli tego nie zrobisz, w porządku. Jestem dużą dziewczynką i potrafię sama o siebie zadbać. Nie masz obowiązku mnie uszczęśliwiać, robiąc to, czego sobie zażyczę. Sama odpowiadam za swoje szczęście. Jeśli się na ciebie wścieknę, uporam się z tym. Jeśli poczuję rozczarowanie, będę odpowiedzialna za moje własne rozczarowanie. Ale jeśli zechcesz, to właśnie coś takiego sprawiłoby mi przyjemność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 385283 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Edukacyjna)
Bibliografia na stronach 201-202.
Książka dla rodziców dzieci w wieku szkolnym. Twoje dziecko nie chce się uczyć lub chodzić do szkoły? Prace domowe zabierają zbyt dużo czasu? Oceny i testy są powodem zmartwień? Oto książka, która pozwala lepiej zrozumieć przyczyny szkolnych trudności i… dziecko w roli ucznia. Daje wsparcie i narzędzia (jak zrozumieć problem, jak go komunikować i rozwiązać). Pokazuje nową perspektywę - jak nauka może przestać być przykrym obowiązkiem, a zamiast tego wspierać odkrywanie świata, budowanie poczucia własnej wartości i silnych więzi. Ta książka to wyzwanie. Przeczytasz i już nigdy nie spojrzysz na szkołę tak, jak wcześniej. Przekonasz się, jak nie traktować ocen zbyt poważnie, i sprawdzisz, co jest ważniejsze niż przygotowanie do testu. Dowiesz się, co zrobić, żeby szkoła nie była powodem kłótni w waszym domu, i jak rozmawiać z dzieckiem, żeby lepiej sobie radziło z wyzwaniami stawianymi przez szkołę i życie. Rodzicu, od ciebie zależy więcej niż od szkoły!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355493 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Kiedy szkoła jest problemem Trudności szkolne to problem dość powszechny. Aż 70% polskich rodziców deklaruje, że ich dzieci spotykają się w szkole z różnego rodzaju trudnościami. Te sytuacje są często przyczyną konfliktów w domu i codziennego stresu. Dlaczego tak się dzieje? U źródeł tych problemów leżą nasze przekonania, że wykształcenie i dobre wyniki w nauce są warunkiem powodzenia w dorosłym życiu. Lęk o przyszłość dzieci sprawia, że dorośli są w stanie poświęcić dobre relacje rodzinne na rzecz spełniania każdych oczekiwań, jakie stawia szkoła. Co możemy z tym zrobić? Przede wszystkim zmienić swój sposób myślenia i sprawić, aby szkoła nie była najważniejszym elementem w życiu rodziny. Po przeczytaniu tej książki rodzice poczują ulgę – to dziecko, a nie prace domowe, korepetycje i klasówki, powinny stać na pierwszym miejscu. Książka dostarcza dorosłym konkretnych wskazówek i daje narzędzia, które pomogą im wspierać młodych ludzi w nauce i lepszym radzeniu sobie z wyzwaniami szkolnymi. Dzięki książce rodzice: zyskają jasność, czym w ogóle jest proces nauki, dowiedzą się dlaczego szkoła nie budzi takiej pasji do poznawania świata, jaką ich dzieci miały, gdy były małe, zrozumieją, jakie są źródła szkolnych trudności, i że prawie na pewno nie jest to brak zdolności czy możliwości ich dziecka, otrzymają naukowe dowody na to, że nie warto tak bardzo przejmować się wynikami w szkole, przekonają się, że nauka może sprawiać radość ich dzieciom, zrozumieją, czego potrzebuje dziecko, żeby teraz i w przyszłości wieść szczęśliwe życie, dostaną proste narzędzia i propozycje działań, które mogą podjąć, by pomóc dziecku w konkretnym problemie szkolnym. Jestem głęboko przekonana, że tym, czego dzieci potrzebują najbardziej, nie jest świetna szkoła, ciekawe zajęcia pozalekcyjne czy nawet przyjaciele. Dzieci potrzebują rodziców, którzy są kochającymi przewodnikami po świecie relacji, uczenia się, codziennych wyzwań. Czasem stojąc przed wyborem: nauczyć dziecko czegoś za wszelką cenę, okupując to stresem rodzica, dziecka i nauczyciela, czy odpuścić, wychodząc z założenia, że jak będzie potrzebowało tej wiedzy czy umiejętności, jakoś ją zdobędzie – warto wybrać to drugie. Dziecko nie musi „przygotować się do życia” w ciągu tych lat, kiedy jest uczniem. Uczenie się nie kończy się na szkole. Szkoła nie nadąża za współczesną wiedzą o uczeniu się, my za to możemy, wykonując tym samym milowy krok w postrzeganiu szkoły, ucznia i jego potencjalnych trudności. Autorka:Katarzyna Mitschke — pedagog, polonistka, trenerka komunikacji. Pracuje z dziećmi w różnym wieku, w szkole i poza nią. Współtworzyła jedną z pierwszych szkół demokratycznych w Polsce. Od kilkunastu lat doskonali sztukę uważnego, empatycznego towarzyszenia dzieciom i dorosłym. Prowadzi konsultacje indywidualne oraz warsztaty dla rodziców i pedagogów, pisze o edukacji i komunikacji. Pomaga rozwiązywać konflikty, podejmować decyzje dotyczące edukacji, wspiera rodziców w budowaniu relacji bez kar i nagród oraz w komunikacji opartej na potrzebach.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej