Projektanci grafiki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(6)
Autor
Bednarska Weronika
(1)
Bełza Marcin (1972- )
(1)
Bywalec Maryla
(1)
Czartoryska-Żak Marta
(1)
D'Andrade Hugh (1968- )
(1)
Dobek Mira
(1)
French Nigel
(1)
Golan Anna (adwokat)
(1)
Hołowczyc Krzysztof (1962- )
(1)
Jury David
(1)
Kluziak Sławomir (1972- )
(1)
Kolczyńska Joanna
(1)
Korzeńska Agata
(1)
Kuraszkiewicz Kamil Omar (1971- )
(1)
Leniarska Małgorzata
(1)
Lerche-Górecka Żaneta
(1)
Lis Adam (1982- )
(1)
Mencwel Stanisław
(1)
Mierowski Wojciech
(1)
Myśliwiec Alicja
(1)
Newark Quentin
(1)
Oleś Robert
(1)
Pawlik Michał (1972- )
(1)
Ryciak Mariusz
(1)
Ręczajski Piotr
(1)
Serafiński Bartłomiej
(1)
Sokół (1977- )
(1)
Studniarski Sebastian
(1)
Słotwiński Łukasz
(1)
Tyszkiewicz Paweł
(1)
Wasilewski Michał (marketing)
(1)
Zimniak-Rucińska Małgorzata
(1)
Zydel Robert
(1)
Łojewski Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dzieci
(7487)
9-13 lat
(4372)
6-8 lat
(3903)
Młodzież
(3235)
14-17 lat
(2103)
Projektanci grafiki
(-)
Szkoły wyższe
(1793)
0-5 lat
(1756)
Dorośli
(775)
Niewidomi
(711)
Nauczyciele
(685)
Studenci
(634)
Rodzice
(543)
Szkoły średnie
(469)
Szkoły podstawowe
(427)
Poziom podstawowy
(425)
A2 (poziom biegłości językowej)
(394)
B1 (poziom biegłości językowej)
(347)
A2 poziom biegłości językowej
(332)
Poziom średniozaawansowany
(321)
B1 poziom biegłości językowej
(314)
18+
(301)
A1 poziom biegłości językowej
(301)
A1 (poziom biegłości językowej)
(290)
Szkoły muzyczne I stopnia
(232)
Nauczyciele języka angielskiego
(226)
Poziom zaawansowany
(219)
B2 (poziom biegłości językowej)
(202)
Szkoły muzyczne II stopnia
(200)
Nauczyciele języka niemieckiego
(182)
B2 poziom biegłości językowej
(176)
Lekarze
(174)
Menedżerowie
(167)
Chorzy
(161)
Pedagodzy
(161)
Psychoterapeuci
(161)
Poziom niższy średniozaawansowany
(155)
Psycholodzy
(153)
Osoby z niepełnosprawnością
(151)
Uczniowie
(142)
Przedszkola
(113)
Historycy
(104)
C1 poziom biegłości językowej
(98)
Przedsiębiorcy
(91)
Szkoły ponadgimnazjalne
(88)
Klasa 8.
(80)
Tłumacze
(80)
C1 (poziom biegłości językowej)
(79)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(75)
Prawnicy
(74)
Literaturoznawcy
(73)
Cudzoziemcy
(70)
Licea
(67)
Klasa 1.
(66)
Psychiatrzy
(66)
Gimnazja
(64)
Technikum
(64)
Klasa 2.
(62)
Językoznawcy
(59)
Szkoły zawodowe
(59)
Klasa 3.
(58)
Nauczyciele języków
(55)
Logopedzi
(54)
Fizjoterapeuci
(52)
Klasa 7.
(52)
Kobieta
(51)
Osoby w wieku starszym
(51)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(51)
C2 poziom biegłości językowej
(50)
Nauczanie początkowe
(48)
Terapeuci zajęciowi
(47)
Pracownicy naukowi
(44)
Poziom profesjonalny
(43)
Szkoły ponadpodstawowe
(43)
Nauczyciele akademiccy
(40)
Nauczyciele przedszkoli
(39)
Pediatrzy
(38)
A0 poziom biegłości językowej
(35)
Pracownicy socjalni
(35)
Socjolodzy
(34)
Bibliotekarze
(33)
Nauczyciele nauczania początkowego
(33)
A2+ (poziom biegłości językowej)
(31)
Terapeuci
(31)
Ekonomiści
(30)
Klasa 5.
(30)
Urzędnicy
(30)
Lekarze rodzinni
(29)
Neurolodzy
(29)
Dziennikarze
(28)
Klasa 4.
(28)
Klasa 6.
(27)
Poziom rozszerzony
(27)
Specjaliści ds. marketingu
(26)
C2 (poziom biegłości językowej)
(25)
Informatycy
(23)
Programiści
(23)
Księgowi
(22)
Dietetycy i żywieniowcy
(21)
Psycholodzy kliniczni
(21)
Radcy prawni
(21)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Projektowanie graficzne
(3)
Grafika użytkowa
(2)
Typografia
(2)
Branding (marketing)
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Infografika
(1)
Informacja wizualna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Liternictwo
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marka osobista
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Programy graficzne
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Projektowanie
(1)
Projektowanie wspomagane komputerowo
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(3)
Podręcznik
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Antologia
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Tablice i wzory
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wzory umów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(4)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja powstała w ramach pracy doktorskiej: "Prawo dla projektantów - zestaw narzędzi wspomagających rozwiązywanie problemów o charakterze prawnym oraz przybliżających projektantom problematykę prawną w zakresie wykonywanej przez nich pracy", ASP Katowice.
W tytule głównym graficznie przekreślone słowo "prawników".
Bibliografia na stronie [224].
Prawo dla projektantów - co zyskasz dzięki lekturze: poznasz podstawowe definicje i akty prawne regulujące kwestie prawa autorskiego, ochrony własności intelektualnej i wizerunku; poznasz realne problemy i wątpliwości natury prawnej stojące przed projektantami w toku pracy, a także sposoby ich rozwiązania; otrzymasz gotowe wzory umów i wezwań, które wykorzystasz we własnej praktyce zawodowej; dowiesz się, w jakich sytuacjach warto skorzystać z profesjonalnej pomocy prawnej.
Wybierz tę książkę, jeśli: jesteś przedstawicielem branży artystycznej lub kreatywnej, projektantem, grafikiem komputerowym, fotografem; jesteś studentem prawa, aplikantem, planujesz specjalizację w dziedzinie prawa autorskiego; chcesz dowiedzieć się, jak korzystać z utworów na zasadzie dozwolonego użytku i jak legalnie cytować utwory; Twój utwór został wykorzystany z naruszeniem praw autorskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 363875 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The Type Project Book : typographic projects to sharpen your creative skills & diversify your portfolio. Na okładce podtytuł: projekty typograficzne, króre rozwiną twoje umiejętności twórcze i urozmaicą portfolio", 2021.
Na okładce: Projekty typograficzne, które rozwiną twoje umiejętności twórcze i urozmaicą portfolio.
Indeksy.
Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym profesjonalistą, który chce uzupełnić swoje portfolio, czy też nowicjuszem z laptopem pełnym programów do projektowania, których jeszcze nie opanowałeś, w tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz.
W kilkudziesięciu projektach autorzy przeprowadzą cię, od początku do końca, przez najdrobniejsze szczegóły projektowania książek, składu czasopism, produkcji plakatów i wszelkich innych projektów do druku.
Książka "Zrób projekt typo" to wskazówki i wiedza, które pomogą Ci udoskonalić umiejętności projektowe, pogłębić wiedzę na temat krojów pisma i poznać historię projektowania graficznego. Każda rozdział to dogłębna analiza prawdziwych projektów aktywnych zawodowo projektantów: książka kucharska, plakat koncertowy, animowany baner internetowy, infografika, a nawet skromna wizytówka. Przy okazji przedstawiane są porady i triki pozwalające zaoszczędzić czas, ujawniane są sekrety zawodowych projektantów graficznych z kilkudziesięcioletnim stażem - a wszystko to z niezbędną dawką dowcipu.
Książka "Zrób projekt typo": prezentuje szeroką gamę projektów typograficznych - od wizytówki po wielostronicową publikację; uczy zasad projektowania m efektownych układów typograficznych; umożliwia zapoznanie się ze krojami pisma i typografią oraz ich wykorzystaniem w pracy twórczej; zawiera praktyczne wskazówki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376894 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest typografia? / David Jury ; [tłumaczenie: Kamil Kuraszkiewicz]. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2021. - 189, [3] strony : fotografie, ilustracje ; 20 cm.
(Niezbędnik Projektanta)
Bibliografia na stronach 188-189. Indeks.
Zwięzły przewodnik po dyscyplinie będącej trzonem współczesnej komunikacji wizualnej. Ze względu na swój interdyscyplinarny charakter typografia nie posiada jednej definicji, z pewnością jednak ułatwia bądź utrudnia rozumienie i odbiór przekazu wizualnego. Autor, przybliżając najciekawsze projekty typograficzne powstałe na przestrzeni wieków, omawia praktyczne aspekty tej dziedziny. Książka jest zaktualizowanym wydaniem klasycznego brytyjskiego podręcznika. Stanowi lekturę obowiązkową dla osób stawiających pierwsze kroki w projektowaniu graficznym i typografii. Dla praktykujących projektantów będzie zaś inspirującym źródłem wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 372260 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
Dla: właścicieli firm, zarządzających, wszystkich, którzy mają do czynienia z marką, marketingiem, komunikacją i brandingiem, grafików, projektantów i strategów w branży.
Ile komunikatów reklamowych odbieramy w ciągu godziny? Ile powiadomień, e-maili, sloganów…? Czy w tym zalewie informacji znajdzie się coś, co będzie w stanie nas jeszcze poruszyć i przyciągnąć naszą uwagę? Marki zabiegają o nasze względy. Kuszą obietnicami, przyciągają wzrok kolorami i hasłami. Ostatecznie do naszej łazienki trafi tylko jedna z kilkudziesięciu dostępnych na półce past do zębów. Dlaczego zatem jedne marki przyciągają uwagę tłumów, a inne są niedostrzegane? Kto za tym wszystkim stoi? „Bogactwo brandingu” to pierwsza publikacja będąca inicjatywą branży, poświęcona zjawisku brandingu na polskim rynku. Adam Lis i Alicja Myśliwiec przeprowadzili rozmowy z twórcami największych polskich marek. Efektem jest unikatowy zapis spotkań ludzi, którzy wpływają na codzienne wybory konsumenckie. To konfrontacja przedstawicieli największych agencji brandingowych z przedstawicielami działów marketingu firm, które wszyscy znamy. To wyjątkowy przewodnik po świecie brandingu przygotowany na bazie doświadczeń najlepszych polskich agencji brandingowych i największych polskich marek. Każdy kto sięgnie po tę książkę pozna ludzi, którzy stworzyli najbardziej znane marki w Polsce oraz kulisy, jak były one budowane. Od najlepszych w branży dostanie również know how, jak tworzyć cenione i pożądane marki. Książka zawiera dużo eksperckich informacji, ciekawych historii i przykładów z rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 381252 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest projektowanie graficzne? / Quentin Newark ; [tłumaczenie: Joanna Kolczyńska]. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2021. - 189, [3] strony : fotografie, ilustracje ; 20 cm.
(Niezbędnik Projektanta)
Bibliografia na stronach [190-191]. Indeks.
Co to jest projektowanie graficzne? to syntetyczny przewodnik po współczesnej grafice użytkowej i składających się na nią podstawowych elementach pracy projektanta. Autor przybliża najważniejsze zagadnienia od strony praktycznej, zarysowując jednocześnie rozwój tej dziedziny na konkretnych przykładach. Treść książki uzupełniają portfolio cenionych projektantów. Książka jest zaktualizowanym wydaniem klasycznego brytyjskiego podręcznika. Stanowi lekturę wręcz obowiązkową dla osób stawiających pierwsze kroki w projektowaniu graficznym. Dla praktykujących grafików będzie zaś inspirującym źródłem wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 372261 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Druk w większości trzyszpaltowy.
Bibliografia na stronach 171-172.
Poradnik dla przedsiębiorców, marketerów, twórców internetowych.
Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie - jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355985 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej