Grafika komputerowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(20)
Forma i typ
Książki
(19)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(16)
Czytelnia BG
(3)
Księgozbiór Podręczny
(1)
Autor
Zabrodzki Jan
(2)
Angell Ian O
(1)
Argasiński Jakub (1981- ). Dema
(1)
Austin Tricia (1954- )
(1)
Baker M. Pauline
(1)
Barkakati Nabajyoti
(1)
Bielecki Jan (1942-2001)
(1)
Doust Richard
(1)
Fajfer Zenon (1970- ). Hiperteksty
(1)
Frelik Paweł (1969- )
(1)
Garbiński Aleksander
(1)
Hearn Donald
(1)
Janicki Paweł (1974- ). Conditional arts
(1)
Kazik Dariusz
(1)
Koncewicz-Krzemień Jowita
(1)
Latham Roy
(1)
Marecki Piotr (1976- )
(1)
Matulewski Jacek
(1)
Mokrzycki Wojciech
(1)
Onak Leszek (1981- ). Generatory tekstowe
(1)
Owczarz-Dadan Anna
(1)
Pietrzak Aleksander
(1)
Pikoń Andrzej
(1)
Podgórni Łukasz (1984- ). Statusy
(1)
Robbins Judd
(1)
Sharma Abhay
(1)
Sikorski Witold (1950- )
(1)
Staniszewski Michał (1981- )
(1)
Starosolski Roman
(1)
Szymacha Iwona
(1)
Widuch Tomasz
(1)
Wiesławiec deluxe (1985- ). Memy
(1)
Wojnach Andrzej
(1)
Yerzmyey (1975- ). Chiptune'y
(1)
Zenial (1978- ). Magi
(1)
Ziembik Krzysztof A. (1974- ). Gry tekstowe
(1)
Zimniak-Rucińska Małgorzata
(1)
Łakomy Marian
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Projektanci grafiki
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Komputery
(4)
Gry komputerowe
(2)
Informacja wizualna
(2)
Minikomputery i mikrokomputery - programowanie
(2)
Przetwarzanie obrazów
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Analiza numeryczna
(1)
Animacja komputerowa
(1)
Argasiński, Jakub (1981- )
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Bank danych - budowa i organizacja
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Cyberkultura
(1)
Czasopismo elektroniczne
(1)
Edytory tekstu
(1)
Fajfer, Zenon (1970- )
(1)
Film animowany
(1)
Film fantastyczny
(1)
Film krótkometrażowy
(1)
Fizyka
(1)
Geometria fraktalna - automatyzacja
(1)
Graficy polscy
(1)
Grafika polska
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Infografika
(1)
Internet
(1)
Janicki, Paweł (1974- )
(1)
Kolorymetria
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Literatura elektroniczna
(1)
Literatura polska
(1)
Memy internetowe
(1)
Minikomputery i mikrokomputery - budowa i organizacja
(1)
Multimedia
(1)
Muzycy polscy
(1)
Muzyka elektroniczna
(1)
Muzyka polska
(1)
Odwzorowanie optyczne
(1)
Onak, Leszek (1981- )
(1)
Photoshop
(1)
Pisarze polscy
(1)
Podgórni, Łukasz (1984- )
(1)
Produkcja filmowa
(1)
Programowanie
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Projektowanie
(1)
Projektowanie graficzne
(1)
Rysunek techniczny
(1)
Science fiction
(1)
Staniszewski, Michał (1981- )
(1)
Stereoskopia
(1)
Symulacja
(1)
Sztuka cyfrowa
(1)
Sztuka generatywna
(1)
Sztuka polska
(1)
Technika filmowa
(1)
WINDOWS
(1)
Wiesławiec deluxe (1985- )
(1)
Yerzmyey (1975- )
(1)
Zenial (1978- )
(1)
Ziembik, Krzysztof A. (1974- )
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
2001-
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Powieść
(22462)
Opracowanie
(11563)
Biografia
(7716)
Opowiadania i nowele
(7148)
Wiersze
(6989)
Grafika komputerowa
(-)
Pocztówka
(6328)
Poradnik
(5972)
Antologia
(5568)
Powieść obyczajowa
(4725)
Kryminał
(4430)
Publikacja bogato ilustrowana
(4393)
Podręcznik
(4054)
Praca zbiorowa
(3539)
Monografia
(3532)
Dokumenty audiowizualne
(3519)
Pamiętniki i wspomnienia
(3477)
Wydawnictwa popularne
(3326)
Podręczniki akademickie
(3321)
Album
(2827)
Thriller
(2797)
Esej
(2581)
Muzyka rozrywkowa
(2551)
Poezja polska
(2528)
Pieśń i piosenka
(2480)
Podręczniki
(2448)
Pamiętniki polskie
(2330)
Przewodnik turystyczny
(2324)
Powieść angielska
(2169)
Materiały konferencyjne
(2158)
Składanka muzyczna
(1956)
Reportaż
(1925)
Muzyka instrumentalna
(1912)
Ćwiczenia i zadania
(1895)
Film fabularny
(1809)
Powieść polska
(1752)
Powieść amerykańska
(1745)
Fantastyka
(1734)
Powieść historyczna
(1666)
Publicystyka polska
(1612)
Komiks
(1589)
Fantasy
(1509)
Literatura polska
(1504)
Katalog wystawy
(1459)
Materiały pomocnicze
(1419)
Nagranie studyjne
(1418)
Encyklopedia
(1383)
Wywiad dziennikarski
(1354)
Publicystyka
(1124)
Rock
(1096)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1070)
Dramat (gatunek literacki)
(1067)
Bajki i baśnie
(1064)
Powieść przygodowa
(1036)
Opowiadanie polskie
(1024)
Informator
(994)
Jazz
(989)
Muzyka na fortepian
(973)
Romans
(972)
Bibliografia
(964)
Książka obrazkowa
(942)
Science fiction
(934)
Czasopismo polskie
(922)
Muzyka poważna
(906)
Źródła historyczne
(899)
Fotografie
(823)
Film polski
(812)
Adaptacja literacka
(808)
Powieść francuska
(801)
Dramat filmowy
(799)
Przepisy kulinarne
(744)
Powieść psychologiczna
(706)
Słownik biograficzny
(695)
Muzyka wokalna
(677)
Powieść biograficzna
(652)
Analiza i interpretacja
(651)
Relacja z podróży
(650)
Publikacje dla dzieci
(647)
Aranżacja i transkrypcja
(644)
Saga rodzinna
(637)
Dane statystyczne
(635)
Autograf
(634)
Księga pamiątkowa
(634)
Muzyka na orkiestrę
(615)
Portrety
(590)
Literatura
(581)
Horror
(578)
Fotografia polska
(502)
Wywiad-rzeka
(498)
Malarstwo polskie
(495)
Listy
(491)
Fotografia portretowa
(483)
Powieść rosyjska
(481)
Komedia
(469)
Rocznik statystyczny
(454)
Autobiografia
(448)
Raport z badań
(439)
Katalog zbiorów
(437)
Powieść niemiecka
(436)
Adaptacja filmowa
(426)
Aforyzmy
(424)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(4)
Historia
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88567, 111488 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Projektowanie)
Bibliogr. s. 184. Indeks.
Dla grafików i projektantów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 290287 (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 004-23 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 215293 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99495, 99496 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 193-207. Indeks.
Projekt został sfinansowany ze środków Narodowego Centrum Nauki.
Znacząca część krytycznej uwagi, jaką otrzymuje science fiction, skierowana jest na narracyjnie zorientowane formy gatunku: literaturę, film, telewizję, rzadziej komiksy. Jednak SF od zawsze była również obecna w całym szeregu mediów „mniejszych”, zaś eksplozja cyfrowych narzędzi produkcji i dystrybucji jedynie poszerzyła i skomplikowała ten multimedialny krajobraz gatunku. Jako głos w badaniach nad science fiction, korzystający jednocześnie z narzędzi groznawstwa, medioznawstwa i studiów nad wizualnością, książka proponuje spojrzenie na trzy wybrane media wizualne science fiction: gry wideo, film krótkometrażowy i grafikę komputerową. Każdy z rozdziałów nakreśla kontury wybranego medium, sytuuje je w kontekście tradycyjnych form science fiction oraz sugeruje możliwe podejścia badawcze wybiegające poza obecne wciąż w badaniach pobłażliwe traktowanie ich jako epatującą obrazem i dźwiękiem rozrywkę. Chociaż ich oddziaływanie kulturowe znacząco różni się od tradycyjnych mediów science fiction, gry, krótkometraże i grafika stanowią nie mniej ważny element science fiction, która we współczesnym świecie z pozycji jednego z gatunków popularnych stała się dominującym dyskursem kulturowym obecnym w wielu dziedzinach życia oraz stanowi wyjątkowo aktualny rezerwuar metafor, ikon i tropów pomagających w zrozumieniu współczesnego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 343592 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 236608 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dwumiesięcznik, 2013-
Wcześniejsza częstotliwość: Miesięcznik, [19]99-2012
[19]99, nr 1 (czerw.)-2014, nr 5/6 = 164 (maj/czerw.).
Od [20]01, nr 1 brak drugiego podtyt.
Od 2003, nr 1 podtyt.: kreatywny magazyn o sztuce komputerowej PC & Mac.
Od 2004, nr 11 podtyt.: magazyn o grafice komputerowej PC & Mac.
Od 2008, nr 4 podtyt.: największy magazyn o grafice komputerowej.
Od 2011, nr 11 brak podtyt.
Od 2012, nr 7/8 podtyt.: tutoriale, photoshop, illustrator, indesign, after effects.
Tyt. wg nagł.
Zawartość zasobu Czytelnia
2001, nr 3-12 [br. nr 1-2]
2002, nr 1,5-12 [br. nr 2-4]
2003, nr 1-11 [br. nr 12]
Książka
W koszyku
Oryg. : "The dictionary of computer graphics and virtual reality" 1995.
Bibliogr. s. 244-[245].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 004-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gatunki cyfrowe : instrukcja obsługi / Piotr Marecki. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2018. - 197, [3] strony : ilustracje, faksymilia fotografie, portrety ; 25 cm.
(Biblioteka XXII Wieku)
Na okładce i stronie tytułowej: nazwiska autorów i tytuły rozdziałów.
Bibliografia na stronie 11.
Zawiera: Dema / Jakub Argasiński. Gry / Michał "Bonzaj" Staniszewski. Magi / Łukasz "Zenial" Szałankiewicz. "Chiptune'y" / Yerzmyey. Gry tekstowe / Krzysztof A. Ziembik. Hiperteksty / Zenon Fajfer. Generatory tekstowe / Leszek Onak. Statusy / Łukasz Podgórni. Memy / Wiesławiec deluxe. "Conditional arts" / Paweł Janicki
Dogłębny i poparty wieloma przykładami przewodnik po praktycznej stronie tworzenia cyfrowych dzieł kultury podany przez ich twórców. O tym, jak zrobić i czym się charakteryzuje demo, gra tekstowa, chiptune, magazyn dyskowy, dankowy mem, fejsbuczany status, generator, hipertekst, gra czy conditional arts, Piotrowi Mareckiemu opowiadają Jakub „Argasek” Argasiński, Zenon Fajfer, Paweł Janicki, Leszek Onak, Łukasz Podgórni, Michał „Bonzaj” Staniszewski, Łukasz „Zenial” Szalankiewicz, Wiesławiec deluxe, Yerzmyey oraz Krzysztof A. Ziembik. Powiesz, że serce kultury cyfrowej bije na Zachodzie, głównie w Stanach Zjednoczonych, gdzie najmocniej rozwinęła się technologia informatyczna. Z jednej strony rzeczywiście tak jest, ale istnieją też lokalne podejścia, nierzadko bardzo oryginalne i niespotykane w hegemonicznym centrum. Taka kultura cyfrowa nas interesuje i taką właśnie lokalną narrację obraliśmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 350311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303088, 303629, 303628 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 681.3-32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Photoshop CS3 PL / Anna Owczarz-Dadan. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2008. - 503 s. : il. kolor. ; 25 cm + Skróty klawiaturowe : 4 s. ; 20 cm.
U dołu okł.: Książka w kolorze.
Na okł. i s. tyt.: Naucz się wykorzystywać potęgę własnej kreatywności i moc obrazu!
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór Podręczny
Brak informacji o dostępności: sygn. KP 824 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 214396 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 252423 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 286155 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Stereogramy na komputerze : [trzeci wymiar na twoim monitorze] / Roman Starosolski. - Gliwice : "Helion", cop. 1996. - 120 s. : rys., wykr. ; 24 cm + dyskietka.
Bibliogr. s. 113.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 228459 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 237418, 237419, 237420 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 218148, 214496 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Film animowany : sztuka czy biznes? / Andrzej Wojnach. - Warszawa : Wydawnictwo Wojciech Marzec, 2017. - VIII, 328 stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Bibliografia, filmografia na stronach 313-325.
Myśląc o animacji jako rozwijającym się elemencie kultury, ekonomii i technologii, musimy traktować ją przede wszystkim w kategoriach procesu komunikowania społecznego, na drugim miejscu stawiając wartości artystyczne. Animacja w ujęciu rynkowym, podobnie jak inne elementy kultury, była i jest produktem. A skoro tak, musi ona podlegać regułom gry rynkowej. Tak było w całym okresie jej rozwoju (ci co tego nie rozumieją, nie odnoszą sukcesów finansowych). Granica między filmem animowanym a filmem aktorskim zaciera się coraz wyraźniej, dlatego ta książka winna być Biblią dla każdego zajmującego się animacją, jak również Wielką Księgą dla zajmujących się filmem aktorskim, aby zacierającą się granicę widzieli bardzo wyraźnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346791 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Druk w większości trzyszpaltowy.
Bibliografia na stronach 171-172.
Poradnik dla przedsiębiorców, marketerów, twórców internetowych.
Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie - jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355985 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej