Instagram
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(13)
Forma i typ
Książki
(11)
Poradniki i przewodniki
(4)
Proza
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Filmy i seriale
(1)
Fotografie
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(11)
Biblioteka Obcojęzyczna
(2)
Autor
Frid Johanna (1988- )
(2)
Włóczyk Patrycja
(2)
Bae Doona (1979- )
(1)
Bergala Ilian (1996- )
(1)
Bidegain Thomas
(1)
Chabat Alain (1958- )
(1)
Frier Sarah
(1)
Galperine Evgueni (1974- )
(1)
Galperine Sacha (1980- )
(1)
Georgiew Franciszek Bazyli
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Juchniewicz Karol
(1)
Karecka Agnieszka
(1)
Kotliński Daniel
(1)
Krypczyk Anna (1987- )
(1)
Lartigau Eric (1964- )
(1)
Lewandowski Filip
(1)
Lowe Paul
(1)
Maćkowiak Maciej (ilustrator)
(1)
Roguski Artur
(1)
Sagot Jules
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Szulc Magdalena (socjolog)
(1)
Tangy Laurent
(1)
Tschida Sam
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(12)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(11)
angielski
(2)
Odbiorca
Influencerzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura szwedzka
(2)
Film belgijski
(1)
Film francuski
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(6651)
Język angielski
(3434)
Rodzina
(3383)
Język niemiecki
(3176)
Relacje międzyludzkie
(3094)
Instagram
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2777)
Przyjaźń
(2617)
Płyty gramofonowe
(2615)
Tajemnica
(2257)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2119)
Miłość
(2118)
Żydzi
(2040)
Literatura polska
(2011)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1997)
Śledztwo i dochodzenie
(1983)
Powieść polska
(1943)
Życie codzienne
(1911)
Pisarze polscy
(1878)
Zabójstwo
(1877)
Dzieci
(1736)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1592)
Mężczyzna
(1561)
Kościoły i kaplice
(1492)
Wojsko
(1456)
Kultura
(1438)
Język polski
(1356)
Filozofia
(1330)
Zamki i pałace
(1283)
Politycy
(1279)
Tematy i motywy
(1270)
Historia
(1262)
Policjanci
(1257)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Polityka
(1235)
Podróże
(1230)
Dziewczęta
(1188)
Nastolatki
(1129)
Małżeństwo
(1102)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1091)
Władcy
(1077)
Magia
(1064)
Powieść angielska
(1062)
Zwierzęta
(1061)
Sztuka
(1056)
Uczucia
(1052)
Literatura
(1049)
Jazz
(1026)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(1005)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(977)
Rodzeństwo
(976)
Język angielski - podręcznik
(965)
Dziennikarze
(947)
PRL
(919)
Polityka międzynarodowa
(919)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(877)
Poezja polska - 20 w.
(864)
Wielkanoc
(864)
Holokaust
(854)
Muzyka polska
(853)
Rock
(853)
Sekrety rodzinne
(852)
Społeczeństwo
(849)
Powieść francuska
(832)
Sztuka polska
(816)
Ludzie a zwierzęta
(787)
Osoby zaginione
(782)
Duchowieństwo katolickie
(773)
Młodzież
(770)
Arystokracja
(762)
Boże Narodzenie
(759)
Śmierć
(740)
Przestępczość zorganizowana
(720)
Wojna
(712)
Relacja romantyczna
(708)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(698)
Teatr polski
(696)
Pisarze
(690)
Chłopcy
(681)
Poszukiwania zaginionych
(678)
Język francuski
(677)
Literatura austriacka
(665)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(662)
Samorealizacja
(658)
Obyczaje i zwyczaje
(655)
Polacy
(642)
Miasta
(639)
Budownictwo miejskie
(637)
Film obyczajowy
(631)
Psy
(624)
Wybory życiowe
(620)
Świadomość społeczna
(614)
Uprowadzenie
(613)
Temat: czas
2001-
(4)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Dania
(2)
Norwegia
(2)
Szwecja
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Francja
(1)
Seul (Korea Południowa ; okolice)
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Powieść obyczajowa
(4)
Opracowanie
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Film fabularny
(1)
Film obyczajowy
(1)
Fotografie
(1)
Komedia romantyczna
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(5)
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Koszt tłumaczenia został pokryty przez Szwedzką Radę Kultury i Sztuki.
Johanna jest dziewczyną Emila. Pewnego dnia dowiaduje się przypadkowo, że Emil zamierza spotkać się ze swoją poprzednią sympatią. To zdarzenie wywołuje w Johannie lawinę domysłów, obaw i złości. Tłem tej niezwykłej historii są wzajemne relacje mieszkańców trzech skandynawskich krajów: Szwecji, Danii i Norwegii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 364950 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Zazdrość albo płoń, Oslo, płoń [Dokument dźwiękowy] / Johanna Frid ; [przekład Patrycja Włóczyk]. - [Piaseczno] : Storybox.pl ; [Wołów] : Wydawnictwo Stara Szkoła, [2023]. - 1 płyta audio (CD) (4 godz. 44 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 4 godz. 44 min.
Czyta: Anna Krypczyk.
Nagranie w formacie mp3.
Zazdrość, Skandynawia, kobiecość i Instagram to główne tematy tej opowieści, która podbiła Szwecję! Ta książka zdobyła Nagrodę Kulturalną przyznawaną przez prestiżowy szwedzki dziennik „Dagens Nyheter”!
Johanna jest dziewczyną Emila. Pewnego dnia dowiaduje się przypadkowo, że Emil zamierza spotkać się ze swoją poprzednią sympatią. To zdarzenie wywołuje w Johannie lawinę domysłów, obaw i złości. Tłem tej niezwykłej historii są wzajemne relacje mieszkańców trzech skandynawskich krajów: Szwecji, Danii i Norwegii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. T 23002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram bez filtra / Sarah Frier ; przekład: Jarosław Irzykowski. - Wydanie I. - Łódź : Feeria Wydawnictwo, 2020. - 431, [1] strona : fotografia ; 21 cm.
W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Krieger uruchomili fotograficzny serwis społecznościowy połączony z prostą aplikacją mobilną. W krótkim czasie Instagram stał się niezwykle popularny, również za sprawą celebrytów udostępniających na tej platformie mniej lub bardziej prywatne zdjęcia i filmy. Po niecałych dwóch latach firmę, w której zatrudniano wówczas zaledwie trzynaście osób, kupił Facebook, płacąc legendarną sumę miliarda dolarów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 371437 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy współautorów na skrzydełku okładki.
Promuj swój biznes w świadomy i strategiczny sposób. Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...
... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały wielkie portale horyzontalne piszące o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawały majątki na graficzne banery reklamowe, za których wyświetlanie płaciło się właścicielom owych portali. Potem modne stało się prowadzenie własnych blogów, reklamowanie w sieci Google Adwords, wymienianie się linkami i zbieranie leadów sprzedażowych za pomocą landing page'y. Te wszystkie narzędzia nadal działają, jednak...
... to nie wystarczy. Jeśli chcesz prowadzić skuteczny marketing online w roku 2020 i w kolejnych latach, musisz szybko zaprzyjaźnić się z mediami społecznymi oraz zaznajomić z formami reklam, jakie te media oferują. Z nich wszystkich najważniejszy jest Facebook i jego młodszy brat - Instagram. To w ich towarzystwie coraz częściej spędzamy wolny czas, to za ich pośrednictwem dowiadujemy się, co słychać u naszych znajomych, to dzięki nim coraz częściej zapoznajemy się z ofertą ulubionych, albo nowych dla nas marek. Jeśli ktoś Ci kiedyś powiedział, że "Facebook nie sprzedaje", włóż tę wypowiedź między bajki - może kiedyś nie, dziś jednak Facebook sprzedaje bardzo skutecznie. O ile oczywiście potrafi się skorzystać z jego prosprzedażowych mocy. Autorzy tej książki potrafią to robić, a swoją wiedzą i umiejętnościami chętnie się z Tobą podzielą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 364443 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram : wyzwania, zasady, porady / Karol Juchniewicz ; ilustracje Maciej Maćkowiak. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2020. - 127, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Indeks.
Zastanawiasz się, jak wygląda praca na Instagramie? Jakich środków używają influencerzy, żeby zdobyć szeroką publikę? Jak stworzyć świetną relację lub post, który przysporzy Ci fanów? Poradnik przekaże Ci niezbędną wiedzę o tworzeniu od podstaw profilu na IG oraz o wszystkich działaniach, które doprowadzą do jego spopularyzowania. Nie wahaj się i zostań gwiazdą mediów społecznościowych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 359468 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miłość na Instagramie : #w_średnim_wieku / Zara. - Wydanie pierwsze. - Gdynia, Wydawnictwo Novae Res, copyright 2019. - 519, [3] strony ; 20 cm.
Na książce pseudonim autora. Nazwa właściwa Agnieszka Karecka.
Na okładce: Miłość czeka tuż za rogiem... internetu.
Julia jest jedną z tych kobiet, które mogą powiedzieć o sobie, że mają wszystko, co potrzebne do szczęścia: męża, dzieci, pracę, wspaniały dom. Ale wkrótce na tym idealnym obrazku pojawi się rosnąca z dnia na dzień rysa, której nie da się zignorować... Znajomość z poznanym na Instagramie Joelem, przystojnym muzykiem z Tel Awiwu, rozpocznie się całkiem niewinnie od wymienienia kilku grzeczności, by szybko przerodzić się w lawinę coraz bardziej intymnych wyznań. Zbliża się moment, w którym Julia będzie musiała szczerze odpowiedzieć sobie na pytanie, czy wizja kobiety spełnionej, jaką kierowała się do tej pory, na pewno zgadza się z jej definicją szczęścia. I czy w wieku 38 lat pogoń za marzeniami ma jeszcze sens?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 359132 (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
#tuiteraz [Film] / reżyseria Eric Lartigau ; scenariusz Thomas Bidegain, Eric Lartigau. - Warszawa : Best Film, 2021. - 1 płyta DVD (97 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Data wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Zdjęcia Laurent Tangy; muzyka Evgueni Galperine, Sacha Galperine.
Alain Chabat, Doona Bae, Jules Sagot, Ilian Bergala.
Dźwięk: Dolby Digital 5.1; obraz: 16:9.
Ścieżka dźwiękowa w języku francuskim, napisy polskie lub polski lektor.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O F 5305 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
"A Chronology of Photography" traces the development of the medium from early experiments with optics by artists and scientists, through the birth of photography in 1839, with the innovations of Louis Daguerre and Henry Fox Talbot, right up to the present-day explosion of digital media, with Instagram and the selfie dominating visual discourse. Providing a unique timeline framework and in-depth commentary, this volume takes a purely chronological approach to present a fresh social, political, and cultural perspective on the subject.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O 30848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 389107 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2020. - 291, [4] strony ; 21 cm.
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 363194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
A Ty, ilu chcesz mieć obserwujących na Instagramie? Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste? Nie do końca. Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 390064 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, filmografia, netografia na stronach 201-210.
Finansowanie: Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ; Poznań)
Streszczenie w języku angielskim.
Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Siri, kim jestem? / Sam Tschida. - Warszawa : Prószyński i S-ka, 2021. - 459, [1] strona ; 24 cm.
(Duże Litery)
Książka w specjalnym formacie z dużą czcionką dla seniorów i osób słabowidzących.
Urocza komedia romantyczna na czasie dla wszystkich #instadziewczyn. Zabawna i bardzo aktualna powieść o miłości dla wszystkich #instadziewczyn i #instakobiet. Mia budzi się w szpitalu z amnezją. Nie potrafi sobie przypomnieć nawet swojego imienia. Przy sobie ma jedynie podartą imprezową sukienkę od Prady, pomadkę Chanel i iPhone'a z rozbitym wyświetlaczem. Ponieważ nie pamięta niczego ze swojego życia, musi je odbudować na podstawie zdjęć, które zamieściła na Instagramie. Niby prosta sprawa, prawda? Zawsze jakiś trop. Cóż, może i tak by było, gdyby nie fakt, że fotki, które wrzucamy na Insta to najczęściej podkolorowana wersja rzeczywistości, niekoniecznie mająca wiele wspólnego z prawdą. A wszystko wskazuje na to, że Mia była prawdziwą mistrzynią kreowania wizerunku. Niestety przekona się, że za imponującym internetowym wizerunkiem kryją się mało spektakularne realia. Pomoże jej w tym Max, którego przypadkiem pozna i który sprawi, że Mia poczuje "to coś". Ale czy bez insta filtrów będzie dla niego równie atrakcyjna? "Siri, kim jestem?" to z jednej strony przenikliwa satyra na świat, w którym najważniejszy jest Instagram i kolejne selfie, z drugiej zaś urocza historia miłosna o dziewczynie, w której życiu coś się zmienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379961 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej