Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Autor
Mitschke Katarzyna
(1)
Szulc Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Kształcenie
(2)
Dzieci
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Szkoły
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Seria Edukacyjna)
Bibliografia na stronach 201-202.
Książka dla rodziców dzieci w wieku szkolnym. Twoje dziecko nie chce się uczyć lub chodzić do szkoły? Prace domowe zabierają zbyt dużo czasu? Oceny i testy są powodem zmartwień? Oto książka, która pozwala lepiej zrozumieć przyczyny szkolnych trudności i… dziecko w roli ucznia. Daje wsparcie i narzędzia (jak zrozumieć problem, jak go komunikować i rozwiązać). Pokazuje nową perspektywę - jak nauka może przestać być przykrym obowiązkiem, a zamiast tego wspierać odkrywanie świata, budowanie poczucia własnej wartości i silnych więzi. Ta książka to wyzwanie. Przeczytasz i już nigdy nie spojrzysz na szkołę tak, jak wcześniej. Przekonasz się, jak nie traktować ocen zbyt poważnie, i sprawdzisz, co jest ważniejsze niż przygotowanie do testu. Dowiesz się, co zrobić, żeby szkoła nie była powodem kłótni w waszym domu, i jak rozmawiać z dzieckiem, żeby lepiej sobie radziło z wyzwaniami stawianymi przez szkołę i życie. Rodzicu, od ciebie zależy więcej niż od szkoły!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Edukacyjna)
Bibliografia na stronach 168-169.
To nauczyciel przy tablicy ma moc dokonania realnych zmian w szkole!
Książka napisana przez niesamowitą nauczycielkę, działaczkę na rzecz rozwoju polskiej szkoły, która startując z pozycji „nauczyciela pruskiego”, stała się „nauczycielem empatycznym”. Autorka przedstawia historię osobistej transformacji i tworzenia nowego warsztatu nauczyciela. Analizuje poszczególne narzędzia pracy i zasady panujące w szkole - ocenianie ucznia, sprawdziany i klasówki, zadania domowe, spotkania z rodzicami, dynamikę lekcji, pracę indywidualną i grupową uczniów. Każdemu z tych szkolnych narzędzi nadaje inny sens i kształt, tworząc de facto nową szkołę. Pokazuje swoim przykładem i doświadczeniem, jak stać się nauczycielem na miarę XXI wieku i tworzyć warunki do efektywnej nauki. Odnaleźć satysfakcję z pracy oraz zbudować wzajemny szacunek w relacji uczeń-nauczyciel-rodzic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 353008 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej