Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Czytelnia BG
(1)
Autor
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Sej-Kolasa Małgorzata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Globalizacja
(1)
Marketing
(1)
Reklama
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Globalny system pieniężny / Artur Borcuch. - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 152 s. : il. ; 24 cm.
(Platinium)
Bibliogr. s. 147-152.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 297116 (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339-97 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Małgorzata Kolasa. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 155 stron : wykresy, tabele ; 24 cm.
(Platinium)
Bibliografia na stronach 151-155.
Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficz- nych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania:
Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym? Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów? Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce? Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking? Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej? Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku? Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347874 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej