Kotler Philip (1931- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(12)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(15)
Biblioteka Obcojęzyczna
(1)
Czytelnia BG
(7)
Dział Informacji
(5)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2480)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1693)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(794)
Kotler Philip (1931- )
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(644)
Wallace Edgar
(584)
Konopnicka Maria
(543)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(496)
Shakespeare William
(474)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Hackett Pete
(434)
Maybach Viola
(434)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(392)
Poe Edgar Allan
(367)
Twain Mark
(366)
Christie Agatha (1890-1976)
(362)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(352)
May Karl
(345)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(336)
Siemianowski Roch (1950- )
(330)
Shakespeare William (1564-1616)
(328)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(321)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(314)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(299)
Leśmian Bolesław
(291)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(286)
Mahr Kurt
(284)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(284)
Kraszewski Józef Ignacy
(281)
Darlton Clark
(280)
King Stephen (1947- )
(279)
Ewers H.G
(278)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(277)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Донцова Дарья
(268)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(267)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(259)
Kühnemann Andreas
(259)
Калинина Дарья
(257)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(254)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(248)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(238)
Conrad Joseph
(236)
Austen Jane
(234)
May Karol
(232)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Prus Bolesław
(230)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Kürschner Joseph
(228)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(227)
Domańska Joanna (1970- )
(226)
Andersen Hans Christian
(224)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(219)
Stevenson Robert Louis
(218)
Balzac Honoré de
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Wells H. G
(215)
Kipling Rudyard
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(209)
Howard Robert E
(205)
Cieślik Donata
(203)
Zimnicka Iwona (1963- )
(203)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(201)
Evans Virginia
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(195)
Popczyński Marcin (1974- )
(195)
Czechowicz Józef
(189)
Kienzler Iwona (1956- )
(189)
Dickens Charles (1812-1870)
(187)
Alcott Louisa May
(186)
Hoffmann Horst
(186)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(184)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(18)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(16)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Informatycy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Marketing
(11)
Marketing - podręcznik akademicki
(4)
Zarządzanie
(2)
Ekonomiści
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Innowacje
(1)
Konkurencja
(1)
Kotler, Philip (1931- )
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Marketing - metody
(1)
Marketing - podręcznik
(1)
Marketing - poradnik
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rynek - organizacja
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Teoria chaosu
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Felieton
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Chaotics : The Business of Managing and Marketing in the Age of Turbulence", 2009.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 301437, 298880, 298881, 301438 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 275070, 273698, 275069 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 265298 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 11 na s. tyt. dotyczy oryg.
Indeksy.
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339-105 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk. - Wyd.11 [uaktualn., zmienione i uzup.]. - Poznań : "Rebis", 2005. - 754 s. : il. ; 26 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 274055, 274049, 274052, 274053, 274054, 274057, 274050, 274051, 274056 (9 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339-68 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 224024, 224023, 224020, 224021, 225703, 224026 (6 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339-42 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-35 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 243531 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 262354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 270708, 270710, 270709, 270711, 270707 (5 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-70, C 339-60 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dla menedżerów.
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 385769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 271505, 271504 (2 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller. - Twelfth edition. - Upper Saddle River, NJ : Pearson Prentice Hall, 2006. - XXXIX, 729, [25] stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 28 cm.
Na dole okładki: www.vangonotes.com
Bibliografia na stronach 727-729. Indeks.
"Marketing Management" is the gold standard marketing text because its content and organization consistently reflect the latest changes in today’s marketing theory and practice.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 31784 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Tyt. oryg.: "The marketing of nations : a strategic approach to building national wealth" 1997.
"Marketing narodów" jest pierwszą książka, która przedstawia problem budowania bogactwa narodowego przy zastosowaniu zasad marketingu; pierwszą, która wskazuje konieczność łączenia polityki makroekonomicznej państwa z mikroekonomicznym zachowaniem przemysłu, przedsiębiorstw i konsumentów; pierwszą, która do budowania bogactwa narodowego zaleca planowanie strategiczne; pierwszą, która dostarcza rządom oraz przywódcom narodów licznych wskazówek dotyczących działań operacyjnych i menedźerskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 329004, 259896 (2 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339-44 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339-58 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288186, 288185 (2 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-124 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moje przygody z marketingiem / Philip Kotler ; [przekład Dorota Gasper]. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 342 strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu : w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 345775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 272352, 272181 (2 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 339-61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "B2B Brand Management", 2006.
Bibliogr. s. 252-257. Indeksy.
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu - Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B. Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z "życia" najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288161, 309724, 309725 (3 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej