Marketing terytorialny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(8)
Czytelnia BG
(2)
Dział Informacji
(2)
Autor
Markowski Tadeusz (1949- )
(2)
Adamczyk Anita
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Duda Aneta
(1)
Florek Magdalena
(1)
Honka Norbert
(1)
Junghardt Rajmund
(1)
Paliś Beata
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Kobieta
(6651)
Język angielski
(3434)
Rodzina
(3383)
Język niemiecki
(3176)
Relacje międzyludzkie
(3094)
Marketing terytorialny
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2777)
Przyjaźń
(2617)
Płyty gramofonowe
(2615)
Tajemnica
(2257)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2119)
Miłość
(2118)
Żydzi
(2040)
Literatura polska
(2011)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1997)
Śledztwo i dochodzenie
(1983)
Powieść polska
(1943)
Życie codzienne
(1911)
Pisarze polscy
(1878)
Zabójstwo
(1877)
Dzieci
(1736)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1592)
Mężczyzna
(1561)
Kościoły i kaplice
(1492)
Wojsko
(1456)
Kultura
(1438)
Język polski
(1356)
Filozofia
(1330)
Zamki i pałace
(1283)
Politycy
(1279)
Tematy i motywy
(1270)
Historia
(1262)
Policjanci
(1257)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Polityka
(1235)
Podróże
(1230)
Dziewczęta
(1188)
Nastolatki
(1129)
Małżeństwo
(1102)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1091)
Władcy
(1077)
Magia
(1064)
Powieść angielska
(1062)
Zwierzęta
(1061)
Sztuka
(1056)
Uczucia
(1052)
Literatura
(1049)
Jazz
(1026)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(1005)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(977)
Rodzeństwo
(976)
Język angielski - podręcznik
(965)
Dziennikarze
(947)
PRL
(919)
Polityka międzynarodowa
(919)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(877)
Poezja polska - 20 w.
(864)
Wielkanoc
(864)
Holokaust
(854)
Muzyka polska
(853)
Rock
(853)
Sekrety rodzinne
(852)
Społeczeństwo
(849)
Powieść francuska
(832)
Sztuka polska
(816)
Ludzie a zwierzęta
(787)
Osoby zaginione
(782)
Duchowieństwo katolickie
(773)
Młodzież
(770)
Arystokracja
(762)
Boże Narodzenie
(759)
Śmierć
(740)
Przestępczość zorganizowana
(720)
Wojna
(712)
Relacja romantyczna
(708)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(698)
Teatr polski
(696)
Pisarze
(690)
Chłopcy
(681)
Poszukiwania zaginionych
(678)
Język francuski
(677)
Literatura austriacka
(665)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(662)
Samorealizacja
(658)
Obyczaje i zwyczaje
(655)
Polacy
(642)
Miasta
(639)
Budownictwo miejskie
(637)
Film obyczajowy
(631)
Psy
(624)
Wybory życiowe
(620)
Świadomość społeczna
(614)
Uprowadzenie
(613)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 235-241.
W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak - wykorzystując mechanizm rynkowy - władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie. (M. Duczkowska-Piasecka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-136 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 310075, 309558, 308877, 309557 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 283135, 283136 (2 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-120 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Śląsk w Europie = Schlesien in Europa = Slezsko v Evropě ; 4)
Nazwy aut. na s. [135].
Streszcz. czes., niem. przy rozdz. Wstęp, spis treści także czes., niem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19972 Ś (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DWPN 132, DWPN 134, DWPN 508, DWPN 135, DWPN 133, DWPN 510, DWPN 505, DWPN 506, DWPN 507, DWPN 509 (10 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia / Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju, ISSN 0079-3493 ; t. 116)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 278516 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny / pod red. Tadeusza Markowskiego. - Warszawa : PAN KPZK, 2002. - 231, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Studia / Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju, ISSN 0079-3507 ; t. 112)
Książce błędnie przypisany ISSN.
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 265203 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia na stronach 379-410.
Dla pracowników biur podróży, osób zarządzających miastami i promujących miasta na rynku turystycznym, a także pracowników i menedżerów centrów handlowych i innych placówek handlu detalicznego.
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty, źródła informacji o miejscach zakupowych oraz preferowane środki transportu w podróżach zakupowych, nawiązując do komponentów obszarowego produktu turystycznego. Na podstawie analizy działań miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej przedstawiono rekomendacje dotyczące planowania rozwoju turystyki zakupowej w miastach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379231 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1214) 1140)
Na stronie tytułowej także tom 1214. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 144-154.
Finansowanie: Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Streszczenie w języku angielskim.
Wspieranie rozwoju jednostek samorządu terytorialnego należy do priorytetowych zadań ich decydentów. Na samorządach bowiem spoczywa odpowiedzialność za pobudzanie i kształtowanie rozwoju lokalnego i regionalnego. Aktywność samorządów pozwala osiągnąć wytyczane cele przy wykorzystaniu dostępnych środków finansowych oraz instrumentów i czynników rozwoju. Województwa, powiaty i gminy organizują oraz wspierają liczne działania skierowane do różnych grup odbiorców, w tym mieszkańców i przedsiębiorców. Organizowanie wydarzeń sportowych, kulturalnych i rozrywkowych dla mieszkańców i turystów oraz wspieranie lokalnej przedsiębiorczości to kluczowe zadania związane z rozwojem jednostek samorządu terytorialnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 381359 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 2 poszerz. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2008. - 267 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 251-260. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304287 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 914.38-344 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej