Nieuczciwa reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Autor
Kuleszyński Zdobysław (1949- )
(1)
Stańczak Piotr
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kobieta
(6669)
Język angielski
(3446)
Rodzina
(3391)
Język niemiecki
(3177)
Relacje międzyludzkie
(3097)
Nieuczciwa reklama
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2781)
Przyjaźń
(2626)
Płyty gramofonowe
(2615)
Tajemnica
(2261)
Film fabularny
(2183)
Miłość
(2123)
Muzyka rozrywkowa
(2120)
Żydzi
(2045)
Literatura polska
(2021)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1997)
Śledztwo i dochodzenie
(1986)
Powieść polska
(1943)
Życie codzienne
(1914)
Pisarze polscy
(1883)
Zabójstwo
(1880)
Dzieci
(1744)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1599)
Mężczyzna
(1573)
Kościoły i kaplice
(1496)
Wojsko
(1455)
Kultura
(1443)
Język polski
(1357)
Filozofia
(1330)
Zamki i pałace
(1286)
Politycy
(1280)
Tematy i motywy
(1275)
Historia
(1264)
Policjanci
(1261)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1245)
Polityka
(1241)
Podróże
(1237)
Dziewczęta
(1193)
Nastolatki
(1131)
Małżeństwo
(1103)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1092)
Władcy
(1080)
Zwierzęta
(1067)
Magia
(1066)
Powieść angielska
(1062)
Sztuka
(1057)
Uczucia
(1056)
Literatura
(1053)
Jazz
(1027)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(1007)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(979)
Rodzeństwo
(978)
Język angielski - podręcznik
(965)
Dziennikarze
(948)
PRL
(921)
Polityka międzynarodowa
(921)
Powieść amerykańska
(909)
Powieść angielska - 20 w.
(888)
Kościół katolicki
(878)
Wielkanoc
(864)
Sekrety rodzinne
(856)
Społeczeństwo
(856)
Holokaust
(855)
Muzyka polska
(855)
Poezja polska - 20 w.
(855)
Rock
(853)
Powieść francuska
(831)
Sztuka polska
(818)
Ludzie a zwierzęta
(788)
Osoby zaginione
(783)
Duchowieństwo katolickie
(774)
Młodzież
(772)
Arystokracja
(765)
Boże Narodzenie
(761)
Śmierć
(742)
Przestępczość zorganizowana
(723)
Wojna
(714)
Relacja romantyczna
(709)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(699)
Teatr polski
(696)
Pisarze
(694)
Chłopcy
(683)
Poszukiwania zaginionych
(682)
Język francuski
(677)
Literatura austriacka
(666)
Nauka
(663)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Samorealizacja
(661)
Obyczaje i zwyczaje
(659)
Polacy
(643)
Miasta
(640)
Budownictwo miejskie
(637)
Film obyczajowy
(631)
Psy
(624)
Wybory życiowe
(623)
Świadomość społeczna
(615)
Uprowadzenie
(614)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Filozofia i etyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W aneksie zamieszczono tekst jednolity ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
U góry okł. : Innowacyjna Gospodarka - Narodowa Strategia Spójności oraz logo Unii Eurpejskiej.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316530 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Projekt finansowany w ramach programu Ministra Edukacji i Nauki pod nazwą "Regionalna Inicjatywa Doskonałości" w latach 2019/2023 015/RID/2018/19
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców, dostarczaniu im użytecznych produktów, oferowaniu ich na korzystnych warunkach i zapewnianiu odpowiedniego poziomu obsługi. Marketing ma jednak także swoją ciemną stronę. Za pomocą tego określenia opisuje się wszystkie te działania rynkowe, które można uznać za nieetyczne, nielegalne, nieuczciwe, oszukańcze czy manipulacyjne, a których efektem jest powstawanie różnego rodzaju szkód dla nabywców, konkurentów i konkurencji, środowiska naturalnego lub innych grup interesariuszy.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 382905 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej