Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(154)
Forma i typ
Książki
(153)
Poradniki i przewodniki
(113)
Publikacje fachowe
(26)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Publikacje naukowe
(3)
Proza
(2)
Programy komputerowe
(1)
Dostępność
dostępne
(83)
nieokreślona
(49)
wypożyczone
(22)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(154)
Autor
Sugiero Joanna
(8)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(7)
Holiday Ryan
(6)
Machnik Marcin
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Sielicki Leszek
(4)
Górczyńska Agnieszka (tłumaczka)
(3)
Hill Napoleon (1883-1970)
(3)
Paluch Jan
(3)
Proctor Bob
(3)
Rojek Katarzyna
(3)
Romanek Arkadiusz
(3)
Skwarek Mirosław
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Waśko Zbigniew
(3)
Wrycza-Bekier Joanna
(3)
Zawiła Anna
(3)
Berman Karen (1962- )
(2)
Brunson Russell
(2)
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Case John (1944- )
(2)
Celusta Joanna
(2)
Ciećwierz Agnieszka (zarządzanie)
(2)
Cieślak Piotr
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Hanselman Stephen
(2)
Hardy Benjamin
(2)
Hollins Peter
(2)
Jeznach Andrzej (1954- )
(2)
Kim Gene
(2)
Knight Joe (1963- )
(2)
Kozak Agnieszka (psycholog)
(2)
Lipa Michał
(2)
Misiorek Tomasz
(2)
Najman Marta
(2)
Niedzielska-Czyż Katarzyna
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Płoski Zdzisław (1951- )
(2)
Sinek Simon
(2)
Sullivan Dan (1944- )
(2)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(2)
Usarzewicz Wojciech
(2)
Wawrzyniak Michał (1976- )
(2)
Zawiła Tadeusz (kierownik projektu)
(2)
50 Cent
(1)
Allen David (1945- )
(1)
Allen James (1864-1912)
(1)
Allspaw John
(1)
Alszer Magdalena
(1)
Anastasi Mark
(1)
Andrzej Rysuje (1985- )
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Bekas Robert
(1)
Belker Loren B
(1)
Berendt Joanna
(1)
Białas Wojciech
(1)
Bojko Natalìâ V
(1)
Brown Joshua Morgan
(1)
Bucki Piotr
(1)
Buczkowska Urszula
(1)
Buksak Lidia
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Canfield Jack (1944- )
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chmielowski Piotr (1848-1904)
(1)
Chopra Deepak (1946- )
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Clark Duncan
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czub Marta
(1)
Damodaran Aswath (1957- )
(1)
Danowska Agata
(1)
Danowski Bartosz (1975- )
(1)
Debois Patrick
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Ducker Chris
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dziekanowski Maciej
(1)
Dzięgielewski Artur
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Fawcett Tom
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Forsgren Nicole
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gallagher Sandra
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(139)
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(149)
1701-1800
(1)
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(154)
Język
polski
(154)
Odbiorca
Menedżerowie
(16)
Przedsiębiorcy
(10)
Copywriterzy
(3)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Dziennikarze
(2)
Handlowcy
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Specjaliści ds. rekrutacji
(2)
14-17 lat
(1)
Aktorzy
(1)
Blogerzy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Freelancer
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Młodzież
(1)
Prezesi
(1)
Programiści
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Specjaliści zastosowań informatyki
(1)
Trenerzy personalni
(1)
Wykładowcy na kursach
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Sukces
(29)
Samorealizacja
(18)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Marketing cyfrowy
(12)
Przywództwo
(10)
Relacje międzyludzkie
(10)
Szczęście
(10)
Techniki samopomocy
(10)
Bogactwo
(8)
Inwestycje
(7)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Finanse osobiste
(6)
Media społecznościowe
(6)
Praca zespołowa
(6)
Produktywność pracy
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Rekrutacja pracowników
(6)
Handel elektroniczny
(5)
Kompetencje menedżerskie
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Kreatywność
(5)
Motywacja
(5)
Stoicyzm
(5)
Uczucia
(5)
Zarządzanie czasem
(5)
Coaching
(4)
Dobrostan psychiczny
(4)
Emisja głosu
(4)
Innowacje
(4)
Internet
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Menedżerowie
(4)
Motywacja pracy
(4)
Myślenie
(4)
Organizacja pracy
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Psychologia pozytywna
(4)
Samopoznanie
(4)
Autoprezentacja
(3)
Cele życiowe
(3)
Content marketing
(3)
Higiena psychiczna
(3)
Image
(3)
Instagram
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing
(3)
Marzenia
(3)
Minimalizm życiowy
(3)
Nawyki
(3)
Odpowiedzialność
(3)
Odwaga
(3)
Osobowość
(3)
Perswazja
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przezwyciężanie lęku
(3)
Relacje biznesowe
(3)
Retoryka
(3)
Rynek finansowy
(3)
Sens życia
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Styl życia
(3)
Uwaga (psychologia)
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Zarządzanie sobą
(3)
Asertywność
(2)
Bezpieczeństwo informacji
(2)
Biznesplan
(2)
Blog
(2)
Branding (marketing)
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Copywriting
(2)
Decyzje
(2)
Decyzje finansowe
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Empatia
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Inwestycje giełdowe
(2)
Jakość życia
(2)
Kadry
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Konflikt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Lęk
(2)
Marka osobista
(2)
Mentoring
(2)
Mindfulness
(2)
Myślenie pozytywne
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Optymizm
(2)
Organizacje
(2)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
101-200
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Chiny
(1)
Finlandia
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Szwecja
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(129)
Opracowanie
(8)
Podręcznik
(4)
Antologia
(3)
Reportaż
(3)
Artykuł naukowy
(2)
Biografia
(2)
Esej
(2)
Powieść
(2)
Autobiografia
(1)
Cytaty
(1)
Dane statystyczne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(53)
Rozwój osobisty
(52)
Psychologia
(33)
Praca, kariera, pieniądze
(29)
Media i komunikacja społeczna
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Filozofia i etyka
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Historia
(3)
Styl życia, moda i uroda
(3)
Hobby i czas wolny
(2)
Językoznawstwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
Transport i logistyka
(1)
154 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 232 strony : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 220-232.
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.
A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.
Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 376830 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - [Wydanie 3]. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert Burcon Tomasz Burzyński Andrzej Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca) Cebulski Kamil Chimkowska Angelika Chłodnicki Mateusz Cichoń Mariusz Cioczek Konrad Cisek Marcin Czaplicka Monika Dejnaka Agnieszka Dutko Maciej Dywański Piotr Fornalski Paweł Froń Karol Gaca Daria Gamoń Adrian Godlewski Marcin (marketing) Golec Marek Gorzycki Adrian Grabowski Grzegorz (księgowy) Grzywnowicz Mateusz Jankowski Marek (ekonomia) Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie) Tomczyk Tomek Kamiennik Łukasz Kiełcz Piotr Kobryń Maria Kolanek Bartosz Kołata Damian Korycki Paweł Stępa Maciej Kosel Michał Kotarbiński Jacek Krakowski Zbigniew Królak Paweł (organizacja i zarządzanie) Kruk Kamila Krynicka-Pieleszek Iga Krzyworączka Paweł Langa Bartosz Lech Mikołaj Lewiński Maciej Lidzbarski Michał Łuczyńska Dagmara Łukiańczyk Marcin Maciejewski Tomasz (marketing) Maciorowski Artur Marczewski Łukasz Marzec Krzysztof (informatyk) Mielczarek Paweł Motyl Piotr (marketing) Namieciński Rafał (1973- ) Niedźwiedź Marek Okulski Robert Adam Oracz Piotr Osman Marcin Palak Tomasz Pawłowska Magdalena (marketing) Pieleszek Marcin Pioch Adam Piwowarczyk Marcin (ekonomia) Przetacznik Ilona Puzyrkiewicz Dariusz Rdzeń Krzysztof Rogala Barbara (informatyczka) Sadłowski Rafał Sadowski Michał (1982- ) Sala Paweł Sobczak Jakub Solga Robert Spławski Michał Starzykiewicz Dawid (przedsiębiorca) Stawarz-García Barbara (ekonomia) Szajdziński Jakub Szulczewski Piotr Tkaczyk Paweł (marketing) Trader21 Trzupek Justyna Winkiel Mikołaj Wisłocka Izabela Wiszowaty Damian Wsół Marcin
Gatunek
Instytucja: Helion
Indeks.
Tysiące wskazówek wartych miliony złotych! 83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To "Biblia e-biznesu 3.0" - prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.
Dowiedz się między innymi: jak zacząć (który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć); jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe; które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty; jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną; które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać; jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci; w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient - firma; które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.
Pierwsze wydanie "Biblii e-biznesu 3.0" zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez "Gazetę Prawną" i kapitułę wybitnych polskich ekonomistów. Druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 374923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konflikt, szacunek, zgoda : porozumienie bez przemocy : w praktyce biznesowej / Joanna Berendt, Monika Panas, Vesna Lorenc. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 141, [1] strona : fotografie, ilustracje, portety ; 21 cm.
Bez przemocy - czyli jak? By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. Praktycy Porozumienia bez Przemocy nie traktują konfliktu jako zagrożenia, raczej widzą go jako moment ważny dla budowania dobrego, jakościowego kontaktu. Z uwzględnieniem tego, co ważne dla każdej ze stron. Przyznaj - to brzmi dobrze. Zarówno w odniesieniu do relacji prywatnych, jak i zawodowych. Autorki książki napisały ją po to, by podzielić się z czytelnikami wiedzą, jak w duchu Porozumienia bez Przemocy pracuje się z konfliktami. Bazując na swoich doświadczeniach coachingowych i mediacyjnych, starają się odczarować stereotypowe przekonania na temat konfliktów i zaprosić do współtworzenia świata dialogu we wszelkich obszarach życia osobistego i zawodowego. Za pośrednictwem tego poradnika dostarczają narzędzi niezbędnych do przejścia z fazy problemów do fazy rozwiązań. I oczywiście - porozumień wolnych od przemocy. Zapraszamy do wzięcia udziału w niezwykłej podróży: do siebie samego i do zwierciadła, w którym będzie można przyjrzeć się sobie w różnych aspektach konfliktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 380623 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia popytu i podaży w tradingu : wprowadzenie do smart money concept / Natalia Bojko. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 157 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Zarabiaj na giełdzie. Powoli, ale konsekwentnie Giełda kojarzy się powszechnie z miejscem dostarczającym emocji. Popkultura uwielbia pokazywać handel na rynkach jako szczególny rodzaj hazardu, który w założeniu ma podnosić adrenalinę, wywoływać ekscytację i ? w efekcie ? przynieść duże pieniądze. Prasę, internet i telewizję interesują ponadnormatywne wzrosty i spektakularne spadki. Bohaterami masowej wyobraźni zostają wielcy wygrani i wielcy przegrani. Tacy gracze oczywiście istnieją na realnym rynku, ale w rzeczywistości jest ich niewielu. Większość zawodowych traderów to osoby skupiające się na powolnym, systematycznym wzroście wartości swoich aktywów. Nuda? Być może. Ale nuda bezpieczna, spokojna i opłacalna.
Autorka tej książki jest aktywna na giełdzie od wielu lat. Swoje analizy i trading opiera na koncepcjach smart money; tym mianem określa się niewielką liczebnie, ale wielką kapitałowo grupę inwestorów, którzy mają prawdziwy wpływ na to, co się dzieje z rynkiem. W tym poradniku znajdziesz najważniejsze informacje, dzięki którym zaczniesz inwestować w duchu smart money, między innymi: Poznasz koncepcję stref popytu i podaży Dowiesz się, jak na jej podstawie tworzy się system handlowy Zrozumiesz, na czym polega mechanika tworzenia trendu i szukania płynności Nauczysz się wykorzystywać kluczowe miejsca trendu do definiowania przewag rynkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 387062 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 390380 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: Hay House Business.
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
Książka dostępna także jako e-book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 390397 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Empowered : ordinary people, extraordinary products.
Wiodące firmy produktowe nie powstają za sprawą magii! Holly Hester-Reilly, H2R Product Science Wydaje się, że liderzy technologiczni, tacy jak Amazon, Apple, Google czy Tesla, przyciągają wybitnych ludzi i dzięki temu wciąż utrzymują swoją innowacyjność. W rzeczywistości ważniejsze jest środowisko, które pozwala zespołowi produktowemu na wypracowywanie niezwykłych rozwiązań. Większość firm jednak utrzymuje struktury uniemożliwiające wykorzystanie ludzkiej innowacyjności. Oto instrukcja, dzięki której liderzy będą mogli przeprowadzać transformacje w swoich organizacjach!
Cagan i Jones stworzyli kompendium wiedzy o przywództwie produktowym Teresa Torres, Product Talk W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego. Poznaj sekrety organizacji produktowych światowej klasy i zostań takim liderem, jakiego potrzebuje Twój zespół produktowy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 386053 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 390292 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gdy wszystko idzie jak z płatka, łatwo być empatycznym i wiarygodnym liderem. O wiele trudniej jest, jeśli sytuacja się komplikuje, a wokół panuje chaos i atmosfera niepewności. Tymczasem podstawowe zadania lidera pozostają takie same: musi się koncentrować na angażowaniu osób i zespołów, na znajdowaniu równowagi między celami, na wyznaczaniu i komunikowaniu kierunków działania w taki sposób, by inspirować i przekonywać innych ludzi, wreszcie ? na wykorzystywaniu całego potencjału dostępnych źródeł. Co więc przesądza o jakości przywództwa? Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i technikami, które nieraz udowodniły swoją przydatność w obliczu prawdziwych wyzwań. Dowiesz się, jak zmienić swoje postępowanie i nastawienie, aby stać się pozytywnym i pewnym siebie liderem dzięki Twoim indywidualnym predyspozycjom. Przekonasz się, że w przywództwie chodzi o wspieranie ludzi, gdyż to oni są najważniejsi. Tylko w ten sposób można zbudować lojalny, zaangażowany, wydajny zespół, który jest szczerze przekonany do tego, co robi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 394132 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 391883 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 253-[255].
Prawdziwy lider, czyli jaki? Co czyni wielkich przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za świetnych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego tylko niektórych mówców odbieramy jako autentycznych i przekonywających? Wielkich przywódców, świetnych szefów i przekonywających mówców łączy kilka cech: wszyscy ci ludzie są pewni siebie i działają ze spokojem nawet wtedy, gdy pozostają pod presją. Wiedzą, co robić w trudnych sytuacjach, i dają przykład innym. Komunikują się elokwentnie, jasno i precyzyjnie. Innymi słowy, każdego z nich można określić mianem prawdziwego lidera. Takiego, po którym od razu widać, że potrafi wywierać wpływ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 376993 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Alibaba: the house that Jack Ma Built.
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa niezwykle istotną rolę w przemianach gospodarczych w Chinach - pomaga porzucić niegdysiejsze "wyprodukowano w Chinach" na rzecz bardziej aktualnego "kupiono w Chinach". Rola ta jest dostrzegana nie tylko w Państwie Środka. Założyciel Alibaby, Jack Ma, traktowany w Chinach jak bohater narodowy, cieszy się również szacunkiem najważniejszych ludzi Zachodu. Trzymasz w ręku książkę, która przedstawia pełen szczegółów portret Alibaby oraz Jacka Ma - dziś uznawanego za lidera chińskiej gospodarki. Przeczytasz o marzeniach, ambicjach i wizji, dzięki której maleńka firma stała się prawdziwym potentatem o wartości setek miliardów dolarów. Jeśli chcesz zrozumieć Chiny i chińską gospodarkę, dowiedz się, jakie zręczne manewry musiał wykonywać Ma i jak bardzo Państwo Środka skorzystało dzięki obecności takiego lidera. Masz niepowtarzalną okazję poznania pasjonującej historii wybitnego przedsiębiorcy, a przy tym człowieka pełnego pasji, determinacji i odwagi, opowiedzianej przez osobę, która towarzyszyła Jackowi Ma i jego Alibabie na najwcześniejszych etapach rozwijania firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 369281 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Poradnik rekinów sprzedaży / Maciej Dziekanowski. - Gliwice : Onepress, copyright 2023 - 252, [3] strony ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 390281 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Employee journey : od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy / Artur Dzięgielewski. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 221 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Dla przedstawicieli działów HR i osób zainteresowanych zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Książka dostępna także jako e-book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 389474 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Art branding. 2 / Igor Gałązkiewicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 358, [3] strony : fotografie, ilustracje ; 25 cm.
Światło na sztukę! Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby ? pierwotne, podstawowe. Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 384304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyzwoleni : czy freelancing jest dla Ciebie? / Marek Gonsior. - Warszawa : Onepress, copyright 2023. - 198 stron ; 24 cm.
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu. Ponadto pomagam w przygotowaniach do zmiany, podając praktyczne wskazówki dotyczące budowania sieci kontaktów, zdobywania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także pielęgnowania marki osobistej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 388588 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 390377 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zacznij nagrywać swój własny podcast / Anna Harężlak. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 151, [17] stron : ilustracje ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 390278 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The Daily Stoic : 366 Meditations on Wisdom, Perseverance, and the Art of Living", 2016.
Na okładce: Na podstawie pism Seneki, Epikteta i Marka Aureliusza.
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Bibliografia na stronie [416].
Antyczna mądrość w służbie codzienności.
Wszyscy jesteśmy zabiegani i zestresowani. Wszyscy szukamy rozwiązania naszego codziennego problemu: jak zachować spokój w dynamicznie zmieniającym się świecie? Czasem można pogubić się wśród porad coachów, trenerów nurtów współczesnej psychologii, a tajemnicze mindfulness wciąż jest poza naszym zasięgiem.
Z pomocą ruszają nam... stoicy. Antyczni filozofowie, którzy tysiące lat temu odkryli sposób na zachowanie spokoju i życie zgodnie ze swoimi przekonaniami. Słowa Seneki, Marka Aureliusza i Epikteta w zaskakujący sposób pozostały aktualne. Możemy skorzystać z ich doświadczenia i mądrości. Niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem korporacji, biznesmenem, czy politykiem, rady stoików pomogą Ci zachować spokój, dokonywać mądrych wyborów, znaleźć sens życia i poczucie szczęścia.
Autorzy w łatwy i zrozumiały sposób przekazują ponadczasową wiedzę, przetestowaną przez ostatnie dwa tysiące lat w laboratorium ludzkich doświadczeń. Książka składa się z wprowadzenia do myśli stoickiej, medytacji na każdy dzień roku. Gwarantujemy, że będziesz po nią wielokrotnie sięgać. Twój umysł jest Twoim kompasem, a antyczni filozofowie przewodnikami po niespokojnym morzu.
Wyrusz w podróż po spokojne i szczęśliwe życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 371124 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce rok wydania 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022.
Słowo "zettelkasten" oznacza po niemiecku pudełko z notatkami. Dawniej było właśnie pudełkiem wypełnionym karteczkami, z których każda zawierała notatkę i informację porządkującą. Organizowano je w taki sposób, że do jednej notatki można było dotrzeć różnymi drogami, a ta z kolei prowadziła do innych zapisków. Metoda ta jest znana od XVI wieku, tyle że dziś zamiast karteczek możemy używać programów komputerowych. Niezależnie od sposobu zettelkasten ułatwia zapamiętywanie, porządkowanie informacji i rozwijanie pomysłów - w tym celu jednak należy się nauczyć prawidłowego korzystania z tej metody. Zobaczysz wreszcie, w jaki sposób inni ludzie pracują tą metodą, i przejrzysz wiele prawdziwych notatek - aby szybko przystąpić do budowania Twojego osobistego zettelkasten!
Dzięki tej niewielkiej, praktycznej książce szybko zrozumiesz zasady pracy metodą zettelkasten z wykorzystaniem kilku prostych cyfrowych narzędzi. Przekonasz się, że technika ta ułatwi Ci zapamiętanie przeczytanych treści, odnalezienie istotnych powiązań między nimi, a także pomoże w rozwijaniu kreatywności. Poznasz krok po kroku przebieg procesu: przeczytane treści przekształcisz w notatki, które można łączyć i dopasowywać, aby utworzyć nowy tekst. Dowiesz się, jak zbudować własny model przepływu pracy, by prowadzenie zettelkasten nie wymagało ciągłego przesiadywania przed komputerem.
Dzięki zettelkasten: łatwiej zapamiętasz przeczytane informacje; szybciej dotrzesz do potrzebnych treści; sprawniej poprowadzisz projekty pisarskie; kreatywniej rozwiniesz swoje pomysły ; uwolnisz energię umysłową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379319 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej