Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Obcojęzyczna
(3)
Autor
Ace Chris
(1)
Cleverley John
(1)
Fenstermacher Gary D
(1)
Hart Susan
(1)
Mongon Denis
(1)
Phillips Denis Charles (1938- )
(1)
Rawlings Anne
(1)
Soltis Jonas F
(1)
Rok wydania
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
1945-1989
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
angielski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dzieci
(2)
Behawioryzm
(1)
Język angielski
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Psychologia
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie
(1)
Temat: czas
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(2)
Historia
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Visions of Childhood : Influential Models from Locke to Spock / John Cleverley, D. C. Phillips. - Revised Edition. - New York ; London : Teachers College Press, 1986. - IX, 165, [1] strona ; 23 cm.
Indeks.
Throughout history certain theories of childhood have influenced the way we have understood, cared for, and educated our young. These theories form the bases of our attitudes toward children, and underpin our popular childrearing pracitces. Yet they have passed through history fort eh most part unexamined.
In "Visions of Childhood", the authors unveil the central and often surprising notions that have shaped our conceptions of childhood in the Western world.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 27792 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Thinking About Education Series)
The liberationist approach views the teacher as a liberator of the mind. The classical liberationist stresses initiation into ways of knowing and the development of the student's intellectual and moral virtues. The emancipationist variation stresses freeing the minds of students from false consciousness about their class, race, gender, or ethnic status and other forms of social repression."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 27345 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 28019 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej