Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Biblioteka Obcojęzyczna
(3)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
(1)
Autor
Baylon Christian
(1)
Górecka Joanna (filolog)
(1)
Janowska Iwona
(1)
Kwolek Józefa
(1)
Mignot Xavier
(1)
Paveau Marie-Anne
(1)
Piechnik Iwona
(1)
Sarfati Georges-Élia (1957- )
(1)
Sowa Magdalena (1976- )
(1)
Wilczyńska Weronika (1948- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
francuski
(3)
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele akademiccy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Język francuski
(2)
Językoznawstwo
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Dyskurs
(1)
Gimnazja
(1)
Gramatyka
(1)
Internet
(1)
Język francuski (przedmiot szkolny)
(1)
Językoznawstwo porównawcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Nauczanie
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Wiedza
(1)
Zajęcia dydaktyczne
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 17393, O 19168 (2 egz.)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 372.881.113.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Les grandes théories de la linguistique. De la grammaire comparée à la pragmatique.
Bibliografia na stronach 279-288 oraz przy rozdziałach. Indeks.
Wielkie teorie językoznawcze stanowią przejrzyste i wyczerpujące przedstawienie głównych linii rozwojowych językoznawstwa. Punktem ciężkości jest przedstawienie i ujęcie w perspektywę Kursu językoznawstwa ogólnego F. de Saussurea, który zapoczątkował rozwój językoznawstwa jako dyscypliny autonomicznej. Praca ta ukazuje główne momenty konstytuowania się tej dziedziny nauki: językowe poszukiwania XIX wieku (językoznawstwo historyczno-porównawcze), przełom saussorowski (różne ujęcia strukturalizmu i funkcjonalizmu), modele postsaussurowskie (teoria wypowiadania, językoznawcze koncepcje dyskursu, teorie pragmatyczne).
Autorzy pragnęli też odpowiedzieć na potrzebę praktyczną i wyposażyć nauczycieli, studentów i naukowców w kompletne i wygodne narzędzie pedagogiczne, zachęcające do refleksji i poszerzania wiedzy oraz ułatwiające zapamiętywanie ważnych pojęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352121, 352210 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 301332, 301331, 301333 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Streszczenie angielskie i polskie.
Tematem niniejszej pracy są procesy konstruowania wiedzy naukowej w języku obcym podczas dyskusji seminaryjnych. . Niniejsze opracowanie proponuje model sytuacji uczeniowej sprzyjającej wdrażaniu studentów do dyskursu akademickiego oraz zawiera opis umiejętności komunikacyjnych i kognitywnych umożliwiających współtworzenie wiedzy w interakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 31085 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniques de classe / Józefa Kwolek, Iwona Janowska. - Kraków : Wydawnictwo Flair, 2005. - 212, [4] s. : il. ; 24 cm.
Na okł. błędny ISBN.
Dla nauczycieli gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych oraz dla dydaktyków.
Wstęp równol. fr., pol.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 25646, O 24659 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej