Dwujęzyczność
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(43)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(11)
Biblioteka Austriacka
(22)
Biblioteka Obcojęzyczna
(6)
Czytelnia BG
(2)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(7)
Autor
Gaida Waldemar
(2)
Kycia Tomasz (1974- )
(2)
Barkowski Hans (1947- )
(1)
Baumgartner Bogumiła
(1)
Becker Tabea (1970- )
(1)
Birgiel Nijola
(1)
Boeckmann Klaus-Börge
(1)
Burmeister Petra
(1)
Burt Marina K
(1)
Busch Brigitta
(1)
Choroś Monika (1953- )
(1)
Dakowska Maria (1950- )
(1)
Dulay Heidi Caroline
(1)
Dzięgielewska Zuzanna
(1)
Eichheim Hubert
(1)
Esterl Ursula
(1)
Gielzok Waldemar
(1)
Glienicke Stefan
(1)
Głuszkowski Michał
(1)
Henrion Jan-Michel
(1)
Hövelbrinks Britta
(1)
Iluk Jan
(1)
Jańska Maria Urszula
(1)
Jonekeit Sylvie
(1)
Kazubek Tadeusz
(1)
Kielhöfer Bernd
(1)
Krasowska Helena (1973- )
(1)
Krumm Hans-Jürgen
(1)
Krumm Hans-Jürgen (1942- )
(1)
Legutko-Marszałek Iwona
(1)
Lengyel Drorit
(1)
Massler Ute
(1)
Montanari Elke
(1)
Mróz Małgorzata
(1)
Muszyńska Barbara (pedagog)
(1)
Neuner Gerhard
(1)
Niepsuj Ola (1986- )
(1)
Olpińska-Mazurek Magdalena
(1)
Palej Agnieszka
(1)
Pałys Piotr (1961- )
(1)
Pearson Barbara Zurer (1944- )
(1)
Pietrek Daniel (1976- )
(1)
Portmann-Tselikas Paul
(1)
Pranter Angelika
(1)
Ratajczak Jagoda (1987- )
(1)
Roche Jörg
(1)
Röhner Charlotte
(1)
Saxalber Annenarie
(1)
Schmitt Wolfgang
(1)
Schneider Stefan
(1)
Selimi Naxhi
(1)
Sopata Aldona (1968- )
(1)
Staniszewski Grzegorz
(1)
Terrasi-Haufe Elisabetta
(1)
Tracy Rosemarie
(1)
Widlok Beate
(1)
Zając Marek (romanista)
(1)
Żurek Anna (filolog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(4)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(22)
Niemcy
(16)
Austria
(3)
Litwa
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
niemiecki
(22)
polski
(11)
Odbiorca
Nauczyciele
(6)
Nauczyciele języków
(4)
Nauczyciele języka niemieckiego
(3)
Studenci
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Językoznawcy
(2)
Dorośli
(1)
Pedagodzy
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Fotografia polska
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Kobieta
(6651)
Język angielski
(3434)
Rodzina
(3383)
Język niemiecki
(3176)
Relacje międzyludzkie
(3094)
Dwujęzyczność
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2777)
Przyjaźń
(2617)
Płyty gramofonowe
(2615)
Tajemnica
(2257)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2119)
Miłość
(2118)
Żydzi
(2040)
Literatura polska
(2011)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1997)
Śledztwo i dochodzenie
(1983)
Powieść polska
(1943)
Życie codzienne
(1911)
Pisarze polscy
(1878)
Zabójstwo
(1877)
Dzieci
(1736)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1592)
Mężczyzna
(1561)
Kościoły i kaplice
(1492)
Wojsko
(1456)
Kultura
(1438)
Język polski
(1356)
Filozofia
(1330)
Zamki i pałace
(1283)
Politycy
(1279)
Tematy i motywy
(1270)
Historia
(1262)
Policjanci
(1257)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Polityka
(1235)
Podróże
(1230)
Dziewczęta
(1188)
Nastolatki
(1129)
Małżeństwo
(1102)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1091)
Władcy
(1077)
Magia
(1064)
Powieść angielska
(1062)
Zwierzęta
(1061)
Sztuka
(1056)
Uczucia
(1052)
Literatura
(1049)
Jazz
(1026)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(1005)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(977)
Rodzeństwo
(976)
Język angielski - podręcznik
(965)
Dziennikarze
(947)
PRL
(919)
Polityka międzynarodowa
(919)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(877)
Poezja polska - 20 w.
(864)
Wielkanoc
(864)
Holokaust
(854)
Muzyka polska
(853)
Rock
(853)
Sekrety rodzinne
(852)
Społeczeństwo
(849)
Powieść francuska
(832)
Sztuka polska
(816)
Ludzie a zwierzęta
(787)
Osoby zaginione
(782)
Duchowieństwo katolickie
(773)
Młodzież
(770)
Arystokracja
(762)
Boże Narodzenie
(759)
Śmierć
(740)
Przestępczość zorganizowana
(720)
Wojna
(712)
Relacja romantyczna
(708)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(698)
Teatr polski
(696)
Pisarze
(690)
Chłopcy
(681)
Poszukiwania zaginionych
(678)
Język francuski
(677)
Literatura austriacka
(665)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(662)
Samorealizacja
(658)
Obyczaje i zwyczaje
(655)
Polacy
(642)
Miasta
(639)
Budownictwo miejskie
(637)
Film obyczajowy
(631)
Psy
(624)
Wybory życiowe
(620)
Świadomość społeczna
(614)
Uprowadzenie
(613)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Niemcy
(2)
Polska
(2)
Augustów (woj. podlaskie ; okolice)
(1)
Austria
(1)
Górny Śląsk
(1)
Podlasie
(1)
Puńsk (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
Suwałki (woj. podlaskie ; okolice)
(1)
Szwajcaria
(1)
Tyrol Południowy (Włochy)
(1)
Wiedeń (Austria)
(1)
Wojwodina (Serbia ; kraina historyczna)
(1)
Zaolzie
(1)
Łużyce
(1)
Gatunek
Opracowanie
(9)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradnik
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Antologia
(2)
Informator
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Album
(1)
Artykuł fachowy
(1)
Czasopisma fachowe
(1)
Czasopismo niemieckie
(1)
Encyklopedia
(1)
Esej
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(20)
Edukacja i pedagogika
(19)
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 23448 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Schriftspracherwerb in der Zweitsprache : eine qualitative Längsschnittstudie / Tabea Becker. - 2., korrigierte Auflage 2013 - Baltmannsweiler : Schneider Verlag Hohengehren GmbH, 2013. - 301 stron : ilustracje ; 24 cm.
Zugleich: Dortmund, Techn. Univ., Habil.-Schr., 2011
Die Zahl der Kinder, die das deutsche Bildungssystem mit einem Migrationshintergrund durchlaufen, wächst ständig. Um dieses System aber erfolgreich durchlaufen zu können, ist der Erwerb schriftsprachlicher Fähigkeiten eine entscheidende VorausSetzung. Ziel der Untersuchung, die in diesem Buch vorgestellt wird, ist es, die Prozesse abzubilden, die beim Erwerb von Schriftsprache deutsch-türkischer Kinder ablaufen, und zwar unter ökologisch validen Bedingungen. Die Langzeitstudie über die vier Grundschuljahre hinweg deckt Strategien und Mechanismen auf, die die Kinder während dieses Prozesses anwenden. Verglichen werden diese in qualitativer und quantitativer Hinsicht mit den Lernprozessen einsprachiger Kinder. Dies geschieht nach sprachlichen, kognitiven und sozio-kulturellen Aspekten. Von Interesse ist dieses Buch besonders für die Bereiche Zweit- und Mehrsprachigkeitsforschung, Sprachdidaktik und -diagnostik sowie Anfangsunterricht und Alphabetisierung.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 M-DaF (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 300581 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Arbeiten zur Sprachanalyse ; Bd.26)
In dieser Studie wird durch eine quantitative Erhebung des Schulerfolgs zweisprachiger Schüler und Schülerinnen im Burgenland und eine Serie von narrativen Interviews die Hypothese bekräftigt, daß Zweisprachigkeit unter Umständen positive Auswirkungen auf die kognitive Entwicklung haben kann. Nachteile von Zweisprachigkeit konnten nicht beobachtet werden. Zweisprachige Schüler und Schülerinnen hatten fast durchweg einen höheren Schulerfolg aufzuweisen als einsprachige. In gewissen Kontexten brachte der Besuch von zweisprachigen Schulen aber auch einsprachigen Schülern und Schülerinnen Vorteile. Eine Analyse der Stärken und Schwächen des aktuellen Systems liefert die Grundlagen für mögliche Verbesserungen und Weiterentwicklungen mehrsprachiger Schulen im Burgenland.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P-803.0 M-2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mehrsprachigkeit / Brigitta Busch. - Wien : Facultas wuv, 2013. - 231 stron : ilustracje ; 22 cm.
(UTB ; 3774)
Bibliografie strony 201-223.
Mehrsprachigkeit ist in Bildung, Kultur, Medien, Wirtschaft, aber auch in der Kindererziehung ein viel diskutiertes Thema. Brigitta Busch präsentiert aktuelle Zugänge, Entwicklungen und Tendenzen der Mehrsprachigkeitsforschung aus soziolinguistischer Sicht. Sie arbeitet die soziale und diskursive Konstruiertheit sprachlicher Kategorien heraus und nimmt sprachliche Praktiken in unterschiedlichen sozialen Kontexten in den Blick. Mehrsprachigkeit wird dabei aus Subjekt-, Diskurs- und Raumperspektive beleuchtet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P-803.0 M-2/2x (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach. Indeksy.
Część prac w języku dolnołużyckim, górnołużyckim i serbskim. Streszczenia w języku angielskim i niemieckim przy pracach. Tekst serbski w alfabecie cyrylickim.
Oddawana do rak czytelników monografia zbiorowa prezentuje różnorodne aspekty skomplikowanej problematyki wielojęzyczności w przestrzeni publicznej, postrzeganej w perspektywie historycznej, socjologicznej, politologicznej i onomastycznej. Przy czym autorzy najwięcej miejsca poświęcili analizie wielojęzyczności na Górnym i Cieszyńskim Śląsku oraz na Łużycach. Jednocześnie stanowi ona kontynuację badań nad polityką państw narodowych wobec języka na Śląsku prowadzonych przez historyków, językoznawców, politologów i socjologów reprezentujących różne ośrodki i instytucje badawcze (Instytut Śląski w Opolu, Instytut Łużycki w Budziszynie oraz jego oddział w Chociebożu, Uniwersytet Opolski, Uniwersytet Białostocki, Uniwersytet Ostrawski i Uniwersytet w Belgradzie). [z Wprowadzenia, fragm.]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23363 ŚM (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23354 Ś (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały zamieszczone w książce są efektem polskiej sesji programu SCALA Trans-Europe (Sulejówek, maj 2006) oraz konferencji poświęconej dwujęzyczności (Praga, listopad 2005). Dołączone zostały także materiały dla klas dwujęzycznych opracowane w Polsce.
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 26910 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27133 mg (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
(Ide - Informationen zur Deutschdidaktik. Zeitschrift für den Deutschunterricht in Wissenschaft und Schule ; Heft 4/20)
Mehrsprachigkeit begegnet uns im Klassenzimmer in unterschiedlichen Formen und wer heute selbst eine Sprache neu erlernt oder Lernende beim Sprachenlernen begleitet, kann beobachten, wie sehr ungesteuerter und gesteuerter Spracherwerb ineinandergreifen. Aus dem Vergleich der beiden Zugänge lassen sich wichtige Folgerungen für die institutionelle Sprachvermittlung ziehen, wobei auch der Blick in mehrsprachige Regionen Aufschlüsse über Erwerbs- und Aneignungsprozesse liefert.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 M-D (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 Met. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Vademecum : język niemiecki jako język mniejszości w praktyce / opracowanie Waldemar Gaida. - Wydanie 2., stan prawny na dzień 3.03.2015 r. - Gliwice ; Opole : Dom Współpracy Polsko-Niemieckiej, 2015. - 26 stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Opis wg okładki.
W publikacji wykorzystano zdjęcia z archiwów szkół opisanych w katalogu dobrych praktyk oraz Domu Współpracy Polsko-Niemieckiej.
Publikacja wydana w ramach kampanii "Bilingua - łatwiej z niemieckim!".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DWPN 853 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316424 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 1910)
Bibliogr. s. 127-135.
Tekst pol., niem. Streszcz. ang., niem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 26689, O 26688, O 26687 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Dissertationes Inaugurales Selectae ; 34)
Bibliogr. s. 304-[334].
Autorka dokonuje ewaluacji wybranych podręczników do nauczania języka niemieckiego w szkołach polskich; przedmiotem analizy jest interkulturowy wymiar pomieszczonych w nich materiałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 M-S (1 egz.)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P-803.0 M-40 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zweisprachige Kindererziehung schildert anschaulich, wie in einer deutsch-französischen Familie Kinder zweisprachig heranwachsen. Das Besondere dieses Falles wird stets mit allgemeinen Erkenntnissen aus der Zweisprachigkeitsforschung verknüpft, so daß das Buch in Familie und Schule als praktischer Ratgeber für zweisprachige Kindererziehung generell geeignet ist. Immer wieder gestellte Fragen werden ausführlich diskutiert und beantwortet: Welche Regeln der Sprachverteilung sind besonders zu beachten? Gibt es Ausnahmen dazu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 M-DK, 27261 mg (2 egz.)
Książka
W koszyku
Języki mniejszości : status, prestiż, dwujęzyczność, wielojęzyczność / Helena Krasowska. - First edition. - Warszawa : Studium Europy Wschodniej UW, 2020. - 219, [9] stron : fotografie, mapy, wykresy ; 24 cm.
(30 tomów na 30-lecie Studium Europy Wschodniej ; t. № 1/30)
(Bibliotheca Europae Orientalis. Didactica ; 8)
Numeracja serii głównej: 56.
Bibliografia, netografia na stronach 205-219.
Pozycja polecana studentom oraz wszystkim zainteresowanym problematyką językową.
Obserwacje Autorki, zaplanowane jako sprawozdanie z własnych badań nad światem językowym pogranicza: rosyjskiego, polskiego, ukraińskiego i rumuńskiego, mają z jednej strony ogromny walor dokumentacyjny – są to badania własne, unikatowe. Z drugiej strony książka zawiera nie tylko refleksję teoretyczną jak opisywać i jak rozumieć, ale także jak zbierać i jak pozyskiwać materiał lingwistyczny i wiązać go ze światem społecznym użytkowników języka. Zaplanowana jako podręcznik, jako podróż do kraju socjolingwistyki, książka oferuje znacznie więcej. Jest zaproszeniem do samodzielnych badań – co czytać, aby poznać teorię socjolingwistyki oraz jak zbierać materiał językowy i społeczny, aby był przydatny dla dokumentacji zachodzących procesów językowych. (Dr hab. Hubert Łaszkiewicz; historyk, Uniwersytet Warszawski, Studium Europy Wschodniej UW)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 370772 (1 egz.)
CDWNP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CDWNP 58, CDWNP 119 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Theorie und Praxis - Österreichische Beiträge zu Deutsch als Fremdsprache : Serie A ; Bd. 14/2010)
Welche Rolle können und sollen die von den Lernenden mitgebrachten Sprachen im fremd- und zweitsprachlichen Deutschunterricht spielen? Unterrichtsprojekte, aber auch Untersuchungen zur Einstellung der Lehrenden zeigen, welche Schwierigkeiten es gibt, den "Schatz der Mehrsprachigkeit" im Deutschunterricht zu heben, und wie man diese überwinden kann. Ein Beitrag zum "Kiezdeutsch", ein Blick auf Schweizer Immersionsprojekte und eine Untersuchung des Südtiroler Zweitsprachenjahrs zeigen andere Wege, Sprachunterricht mit dem Ziel der Entwicklung individueller Mehrsprachigkeit zu gestalten. Im allgemeinen Teil steht der Deutschunterricht in nichtdeutschsprachigen Ländern im Zentrum: die Legitimation des Deutschunterrichts in Afrika, die Möglichkeiten und Grenzen des Gemeinsamen Europäischen Referenzrahmens für Sprachen in der chinesischen Germanistik, die Lehrerausbildung in Ungarn einschließlich der Frage nach hierfür notwendigen Kernkompetenzen und schließlich die kulturelle Prägung wissenschaftlicher Texte. Vier Forschungsarbeiten (aus der Tschechischen Republik, aus Italien und aus Ungarn) zeigen die Vielfalt der wissenschaftlichen und unterrichtspraktischen Fragestellungen, mit denen die österreichischen Auslandslektorinnen und -lektoren einen Beitrag zur Weiterentwicklung der deutschen Sprache und des Deutschunterrichts leisten. Der Band wird abgerundet durch einen Forschungsbericht, den "Wiener Appell" und Rezensionen.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 M-T (1 egz.)
Książka
W koszyku
(UTB Sprachwissenschaft ; 8422)
Bei Deutsch als Fremd- und Zweitsprache handelt es sich um ein interdisziplinäres Fachgebiet, in dem Erkenntnisse aus verschiedenen Einzeldisziplinen von der Sprach- und Literaturwissenschaft bis zur Lernpsychologie genutzt werden. Daher ist es für Studierende, Lehrende und in der Praxis Tätige nicht immer leicht, den Überblick über die gesamte Thematik zu behalten. Über die Fachterminologie eröffnet das international besetzte Autor/innenteam des Fachlexikons vielfältige, untereinander vernetzte Zugänge zum Deutschen als Fremd- und Zweitsprache. Das Buch versteht sich als Arbeitshilfe für Studium und Prüfungen wie als Werkzeug bei der Lektüre der einschlägigen Fachliteratur. Auch für die Praxisfelder in Erwachsenenbildung, Sprachenpolitik und Beratung bietet es gründliche Orientierung. Die sorgfältig ausgewählten Literaturangaben bieten wertvolle Hilfestellung zur Weiterarbeit.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P-803.0 M-39/7x (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej