Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje fachowe
(9)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
Biblioteka Obcojęzyczna
(9)
Autor
Hughes Rebecca
(2)
Benson Phil
(1)
Dörnyei Zoltán (1960- )
(1)
Grabe William
(1)
Hatim Basil
(1)
Hyland Ken
(1)
Oxford Rebecca L
(1)
Rost Michael (1952- )
(1)
Stoller Fredericka L
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(9)
Język
angielski
(9)
Odbiorca
Nauczyciele języka angielskiego
(9)
Poziom zaawansowany
(2)
Studenci
(1)
Tłumacze
(1)
Temat
Język angielski (przedmiot szkolny)
(8)
Metody nauczania
(8)
Kompetencje komunikacyjne
(4)
Nauczanie języków obcych
(3)
Językoznawstwo
(2)
Autonomia (pedagogika)
(1)
Czytanie
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Język angielski
(1)
Motywacja
(1)
Pisanie
(1)
Przekłady
(1)
Różnice indywidualne
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Słuchanie
(1)
Teoria przekładu
(1)
Uczenie się
(1)
Gatunek
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje fachowe
(9)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Językoznawstwo
(9)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Applied Linguistics in Action Series)
Bibliografia na stronach 236-253. Indeks.
Autonomy has become a keyword of language policy in education systems around the world, as the importance of independent learning and new technologies has grown.
"Teaching and Researching : Autonomy..."provides an accessible and comprehensive critical account of the theory and practice of autonomy. Examining the history of the concept, it addresses important questions of how we can identify autonomy in language learning behaviours and how we can evaluate the wide variety of educational practices that have been designed to foster autonomy in learning.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 28666 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching and Researching : Motivation / Zoltán Dörnyei. - Harlow [i pozostałe] : Pearson Education, 2001. - XII, 295 stron ; 23 cm.
(Applied Linguistics in Action Series)
Bibliografia na stronach 270-287. Indeks.
Cultivating motivation is crucial to a language learner's success - and therefore crucial for the language teacher and researcher to understand....
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 28610 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29038 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching and Researching : Translation / Basil Hatim. - Harlow [i pozostałe] : Pearson Education, 2001. - XIII, 254 strony : ilustracje ; 23 cm.
(Applied Linguistics in Action Series)
Bibliografia na stronach 235-244. Indeks.
"Teaching & Researching Translation" provides an authoritative and critical account of the main ideas and concepts, competing issues, and solved and unsolved questions involved in Translation Studies.
This book provides an up-to-date, accessible account of the field, focusing on the main challenges encountered by translation practitioners and researchers
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29418 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching and Researching : Speaking / Rebecca Hughes. - Harlow [i pozostałe] : Pearson Education, 2002. - XI, 196 stron ; 23 cm.
(Applied Linguistics in Action Series)
Bibliografia na stronach 185-193. Indeks.
Teaching and Researching Speaking provides an overview of the main approaches to researching spoken language and their practical application to teaching, classroom materials, and assessment.
The history and current practices of teaching and researching speaking are presented through the lens of bigger theoretical issues about the object of study in linguistics, social attitudes to the spoken form, and the relationships between spoken and written language...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 28923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29253 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching and Researching : Writing / Ken Hyland. - Harlow [i pozostałe] : Pearson Education, 2002. - X, 248 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Applied Linguistics in Action Series)
Bibliografia na stronach 233-244. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 28922 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Applied Linguistics in Action Series)
Bibliografia na stronach 303-332. Indeks.
Over the past thirty years, the field of language learning strategies has generated a massive amount of interest and research in applied linguistics.
In this book Rebecca Oxford charts the field systematically and coherently for the benefit of language learning practitioners, students, and researchers.
Offering practical, innovative suggestions for assessing, teaching, and researching language learning strategies, she provides examples of strategies and tactics from all levels, from beginners to distinguished-level learners, as well as a new taxonomy of strategies for language learning.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29417 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching and Researching : Listening / Michael Rost. - Harlow [i pozostałe] : Pearson Education, 2002. - XII, 309 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Applied Linguistics in Action Series)
This authoritative introduction to teaching and researching listening treats listening in language learning as a distinct field of inquiry in education and the social sciences. It argues that the traditional way of including listening as part of oral language or communication studies does not give the topic adequate treatment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 28650 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej